Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • j existuje.. co takoví hardwaroví nároky?
  • KIMCID
    už ať to je
  • Bethesda je hodne zatizena na Microsoft, proto primarne konzolova (Xbox) verze. Všechy jejich poslední hry od Fallout 3 jsou primarně laděné na konzole, a všechny DLC vychazí primárně na xboxu. Takže se není čemu divit.
    • ale diky bohu ze Fallout NV byl pres steam bohuzel do toho asi nemluvila Bethesda takze Fallout 4 a Skyrim bude na GfWL *7*
      • To mi povídej, GFWL je nejhorsi kentus kterej jsem kdy videl. Dost jsem koukal jsem jsem koupil Fallout 3 na steamu a chtělo to po mě GFWL. Ne ne ne. GWFL hry uz zasadne nehraju at jsou jakkoliv dobre. Je to jen parazitni bulkware.
        • smejki
          https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=8782-WECN-1190
  • nechapu proc to vubec delaj pro PC, puvodni elderscrolls - Daggerfail - byl tak jenom pro playstation 1, nechapu proc to tedka delaji i pro PC
    • Chápu, že chceš být provokatér, ale ani to ti moc nejde, protože Daggerfall byl na MS-DOS (PC), stejně jako Arena, první TES hra. Prvním multiplatformním titulem byl až Morrowind a na ten tvůj Playstation byl první až Oblivion. *7*
    • Když vyšel The Elder Scrolls: Arena tak ještě playstation nebyl ani na trhu ty kašpare.
    • protoze tyhle hry diky moderskym comunitam na PC celkem leti a jelikoz podporu pro mody vydaji tak se jim ta investice do PC portu vyplati
  • Poblivion pokracuje , du blejt *11*omg to nema ani multyplayer, a strilet moby je pro nooby. Ja hraji CoD a jsem vtom fakt dobrej uz mam odemceny vsechny zbrane a nikdo me nemuze zabit protoze mam mod na nesmrtelnost
    • Trolololololololololololololololol...
    • trapný
    • ProvokAmater...
      • Obamovec *1*
    • Nejmenuje se tvůj bratr "hmmm", protože jste oba dva stejní idioti. *6*
      • trolololololol *1*
    • Hihihi?
      No snad ani ne... *7*
  • Nedelam si iluze ze to bude propracovaný rpg, ale s chutí si to zahraju stejne jako jsem schutí hrál Oblivion. Proste se toulat po otevrenem fantasy svete s nejlepší grafikou současnosti, sem tam nabrat brnení a delat takove ty kraviny jako sbirat kytky nebo ovoce a vylepsovat si skill, zarabat penize a koupit si dum, pak ho vybavit atd. bylo by skvely kdyby TES postoupil dal alespon v tomhle ohledu ze nikoho nenutí být bojovníkem ale muzete se stat treba obchodníkem.
    Toda Howada nemam rad protoze sk..rvil fallout ale jinak na tes je machr to se musí nechat.
    • Pruzkum volneho sveta ma smysl jedine tehdy, pokud je detailne propracovany.
      Pokud bude ve Skyrimu opet system genericky vypadajicich jeskyni, tak to bude hodne zle.
      Taky se, jako u kazde Bethesdi hry, obavam, aby byl pribeh dostatecne prezentovat a soucasti hry,aby si ho clovek vubec uzil.

      Taky bych byl opatrny s tou "nejlepsi grafikou soucasnosti". Hra, ktera je primarne delana na 7 let starou konzoli (xbox 360) nemuze nabidnout nejlepsi grafiku soucasnosti,ani kdyby se na hlavu postavila! Byt Skyrim primarne PC hra,tak by to samozrejme mohlo byt jinak,ale to se kvuli prodejnosti uz moc nedela.

      Btw Fallout:New Vegas byl diky Obsidianum velmi povedena hra.
      Neni to tak dobre jako F1-2, ale rozhodne je to kvalitni hra a podle me by byla skoda,kdyby neudelali dalsi. Co se tyce F3, tak ten jsem po par hodinach smazal, byl strasny.
    • MrSanta
      Já to spíš vidím tak, že Todd Howard a Bethesda Fallout zachránil. Bez nich by tu dodnes nejspíš žádná Fallout hra nebyla. Trojka mnohým nesedla, ale New Vegas si pochvalují i zarytí Fallout maniaci. A bez Bethesdy by ani New Vegas nebylo. Že by Fallout hru vydal Interplay snad nemohl věřit ani největší optimista. Času na to měl IPLY spoustu a nevydali vůbec nic.
      Bethesda investovala peníze do nejistého projektu a podařilo se jim Fallout značku úspěšně oživit. Získali peníze z prodeje trojky, získali nové fanoušky a nechali Obsidian vyrobit skvělé New Vegas.
      S novým enginem a zkušenostmi se dalších Bethesďáckých Falloutů vůbec nebojím. A když se nepovede F4, tak se určitě povede další spin-off od Obsidianu. Po úspěchu New Vegas je další spolupráce na Fallout hře téměř jistá.
      S názorem na Oblivion naprosto souhlasím - svoboda a možnosti konání mimo hlavní quest je ohromná. Rád se toulám přírodou, sbírám kytky, míchám nápoje, zkoumám jeskyně a dungeony... Možností dělat si co mě zrovna baví - tím u mě TES hry vždycky vedly.
      • sry nesouhlasim ale nechce se mi argumentovat a je to stejne of topic, fallout meli nechat spat. new vegas jsem hral (a nedohral) i kdyz ten svet mel alespon hlavu a patu oproti treba dvojce to byl jako zredeny caj v porovnani s tvrdym alkoholem. muj nazor, mozna starnu.
        • MrSanta
          Jasně, no problemo. Dá se říct, že problémem Fallout 1 a 2 je právě jejich dokonalost. Takové hry se prostě těžko překonávají.
          • Já tedy doufám, že Bethesda se do vývoje dalších Falloutů montovat nebude, jelikož trojka neměla s Falloutem společného téměř nic. Byla to hloupá, nelogická, nevtipná a povrchní hra (anti-fallout rysy), navíc s naprosto zmršenými herními mechanismy. Přenechat to Obsidiánům byl velmi chytrý tah, jelikož ti mají alespoň scénáristy, kteří nejsou po lobotomii a lead designera, jehož vývoj se nezasekl v pubertě... New Vegas jsem si užil, i když některé neduhy, hlavně co se týče herních mechanismů, přetrvaly. Snad to B Obsidiánům nechá i nadále.
            • anonym.. tak trochu souhlas.. co se týče atmosféry, tak ten Washington byl mnohem zajimavější, celkově temnější.. Vegas má prostě tu westernovskou atmosféru, což je paráda, ale F3 mi přišel lepší v tomto.. je to prostě jiný..

              jinak nechápu lidi, kteří nesnáší F3 a pak vychvalují NV.. co se týče herních mechanismu jsou stejné, jen HC mod a pár vylepšení z toho udělali o něco lepší hru, ale základ je pořád stejný.. v F3 příběh sice slabší, ale v NV taky žádná sláva, vedlejší ukoly a prozkoumávání jsou prostě domenou těchto her..
            • mozna pribeh F3 stal za ho*no ale i tka me to bavilo vic jak FN libilo se mi shildnout lincolnuv pamatnik budovu kongresu zbytky biliho domu proste casti washingtonu to s emi libilo nejvic ale na Fallout NV me takhle nci nezaujalo jediny co tam zustalo z realneho sveta byla vegas strip ktera byla oprvadu mini a Hooverovu prehradu nepocitam na ty neni nic pohlednyho a pouste Mojave sou skoro pusty i bez jaderny valky a jestli neni pusta v realu tak poust proste envipada moc postapocalipticky nebo vipada a proto je nezajimava po jaderny valce zadna zmena
            • to Hlinomaz: Pravda bolí *3*
            • http://www.freshbytes.com.au/images/skitch/NotThisShitAgain-20090316-212153.jpg
    • P.S.
      taky je na tehle hre zajimave ze se muzete uplne vykaslat na pribehovou linii a proste delat co se vam zlibi a stejne se budete bavit, hra vas do niceho nenuti, nikam nezene.
  • MrSanta
    Co se mi na Skyrimu (mimo jiné) hodně líbí je přepracovaný skill Enchanting. Jednotlivá vylepšní se budou získávat rozebráním enchantovaných předmětů. V Morrowindu mi hodně vadila nutnost kupovat kouzla, abych si mohl něco vylepšit - proto jsem enchanting vůbec nepoužíval. Taky se těším na možnost dělat si vlastní zbroje a zbraně a na vylepšování získaných zbrojí a zbraní pomocí smithingu. V Morrowindu mi tato možnost dost chyběla. Nerad se loučím s pěknou a oblíbenou zbrojí, protože je už prostě moc slabá. Takhle si jí budu moct vylepšit (zvýšit její armor rating) a ponechat si jí o dost dýl (Imperial Dragonscale Cuirass FTW *4*).
    Na druhou stranu jsem lehce zklamán spojením zbrojí na "tělo" a na "nohy" do jednoho kusu. Aspoň že boty zůstaly *1* .
    • driv nebo pozdeji nato bude neakej mod jako v oblivionu se shouderama :)
    • to je fakt kravina jestli zbroj bude pozostavat z tak maleho kusu predmetu. kazdej fanda rpg se rad pipla se zbroji nevim proc to zrusili
      • MrSanta
        Volně přeložená odpověď Todda Howarda ohledně zbrojí - zrušili to proto, aby se mohli soustředit na modelování více zbrojí a jednotlivé kusy od sebe více vizuálně odlišit. Nordický styl zbrojí (v rámci TES lore) má většinou "nohy" překryté zbrojí trupu, takže zvláštní zbroj na nohy je zbytečná. Také to míň zatěžuje výpočetní výkon a na scéně tak může být více nepřátel. Celkově to má pro Bethesdu (a snad i pro hráče) samé výhody.
        Rukavice, helmy a botky zůstanou.
  • Quick save a load na klavesnici a ne cestou pres menu? Tak tomu rikam revolucni modifikace :-))) Ja na jejich miste bych to dal nekam na F klavesy, to nikoho nenapadlo a hned bych si to nechal patentovat... Takovemu Aplu treba, podobne forky vychazi... :-)))
  • a prvé dlc sa bude volať Spear and Armor, cena 400MP *1*
    • MickeyMutant
      První DLC bude Spear & Medium Armor, druhé Levitation & Divorce. Možná jen Levitation. To samo o sobě prý umožňuje uniknout z ošemetných situací.
    • Cajk
      :)) Oblivionovskej vtip nestárne:)
  • MickeyMutant
    Co je to ten "Cretin kid"?
    • "Creatin"- holt Tiscali se nás snaží vzdělávat

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit