Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • XXHUGOXX
    Perfektná hra, moc som si v nej oblúbil ten samopal thompson. Ale táto hra má ešte jednu novú zbraň a to nejaký mikrovlnný ziarič. Hru som vyhral za 2 hodina aj pol, detailne som preskúmaval prostredia, ale tú zbraň som nikde nenašiel. Idem hrať tú hru znova, tak pls poradte mi kde tú zbraň nájdem.
    • It is found in the Housewares section in the basement of the Bistro. The door to it is locked and requires the 4 digit code found in the "Oven of the Future" Audio Diary, you can find the Diary in the broken elevator in the Electronics section.
  • Kupil som season pass z GMG za nejakych 11€ a DLC je uz dohrane, napriek kratsej dlzke si myslim ze za taku cenu sa to rozhodne oplati (a to este nevysla druha epizoda).
    Oproti ostatnym DLC ktore iba zmykaju peniaze s pouzitym toho isteho je toto pravy opak.
    Nove prostredie, postavy, dokonca nova zbran(!) fakt by som necakal ze sa do obycajneho DLC dostane taka vec ako je uplne nova zbran.

    Predchadzajuce Bioshock som oba presiel, no vadila mi tam ta anonymita postav, vsetci mali na tvarach masky, a skor nez ako zive postavy posobili vsetci ako umeli, vychudnuti panaci, ich animacie tomu tiez moc nepomohli imo. Zato v Infinite clovek vidi svet este pred skazou, postavy k hracovi normalne hovoria, nemaju ziadne masky a hlavne tu je s hracom skoro cely cas uzasna Elizabeth vdaka comu posobi Columbia podla mna o dost zivsie a uveritelnejsie, narozdiel od Rapture ktore je mrtve uz davno predtym nez donho hrac prichadza. V sile zazitku mi viac ucaroval Infinite, hlavne pribeh bol skvely hnaci motor vpred. No predosle Bioshocky maju vacsiu variability hratelnosti, vacsie urovne v ktorych sa hrac musi aj vracat a pod. Kazda hra ma svoje pro a proti, no vsetky hry z BIO serie su svojim sposobom uzasne zazitky. *14*
  • Lukáši, bude videorecenze?
    • janchor
      Ne, u takhle malýho DLC není důvod.
      • Díky za info.

        Bude v dohledné době nějaká jiná videorecenze z tvé produkce?
        • janchor
          Bude.
          • Už aby to bylo. Videorecenze a mluvený slovo jsou tvoje silná stránka, psaní moc ne.
            • No určitě patří mezi to nejlepší, ale je lepší videorecenzent.
            • lukas je naopak nejlip pisici cesky autor... vsiml jsem si ho pred lety v levelu a i kdyz s nim nekdy nesouhlasim, ma texty bezkonkurencni
  • NumberFiveAlive
    dohral jsem a dobry, oproti vetsine DLC je to porad zlaty :) a samozrejme elizabeth <3 btw kdo hraje hru poprve jako speedrun, to je jasny ze clovek trochu prozkoumava to prostredi a pak to na par hodinek urcite je
  • Bioshock Infinite - hra s najlepsou atmosferou v sucasnom FPS zanri ! Problem som mal ale s exteriermi - boli sice nadherne ale chybala mi tam strasidelna atmosfera Bioshockovych interierov. Pokial Burial at Sea bude skor o tych interieroch, tesim sa ako male decko !!!!
    • Rhulad
      On má Infinte nějakou atmosféru? Že jsem si nevšiml.
    • Burial je jen o interiérech:). Otázka je, jestli není lepší si rovnou zahrát Rapture v původních hrách:)
  • Veskoslav
    A mě například Infinity bavil ze všech Bio nejvíce. Sice nejraději mám System Shock, ale 1. díl Bioshocku mi nesedl vyprávěním, druhý mi přišel prakticky to samé, jenom jiný děj a číslovka 2. Ale je to skutečně jenom o preferencích. Ano celou sérii Bio dávám k tomu nejlepšímu, co v rámci politických sci-fi i oecných sci-fi FPS vzniklo. Je krásně vidět, že utopie jako zřízení prostě existovat nemůže a je jedno, zda-li létáte v oblacích nebo se proháníte podvodním světem. To je prostě zhyralý svět upadající elity. A DLC? Za 3,5 hodiny na hard dohráno a spokojenost. Koupeno v akci, blíží se to sice mou nepříliš oblibeným 1. dílem. Ale tady mi to sedělo více než abych se prostřílel jako v Infinity. Doporučuji zakoupit třeba ve Vánočních akcích na Steamu. Pokud tedy hry nehrajete stylem proletím vše za 3 hodiny a pak se divím, že je to tak krátké, příběh má díry a nic nedává smysl. Užijte si to DLC, nespěchejte. Mnohé věci Vám totiž osvětlí nejenom 3. díl, ale hlavně I. a II. díl, za což děkuji.
  • Infinite bylo supr, todle DLC me vubec nebere, je to asi jak 1-2 vetsi levely, sice je to hezky udelany ale ten level design byl pro me matouci (jasne že pro tebe nebude, ty ubere) a pribehove je to tak, ze se to rozjizdi rozjizdi a pak najednou skonci ve chvili, kdy by clovek cekal ze to zacne... v tom momente mi doslo, ze to je celkove nanic.
    • GlaDOS
      Level design není totálně lineární. Tak asi proto byl pro tebe matoucí. Jinak má tohle DLC docela uzavřený konec.
    • Jo, z her se zacinaji stavat telenovely -=...to be continued...=-
  • No konecne recenze a ja si muzu hru koupit. Jsem totiz nesvepravny d*ment a tak je pro mne recenze po takovy dobe od releasu velice uzitecna...
  • no nevím.. bioshock 1/2 mě hodně bavily, ale vychvalování bioshock infinite nerozumím. vizuálně krásné, o tom žádná. zápletka taky ok - na poměry stříleček nadprůměr... někomu to může přiopadat jako přeplácaný mindfuck, ale za mě dobry. jako střílečka je to ale omyl. možnost nosit sebou jen dvě zbraně podle mě vede jen k tomu, že se ani nedá moc taktizovat. střílet musíš tím co teď zrovna držíš v ruce. a protože máš jen dvě zbraně, tak musí být holt použitelny všechny v každé situaci. žádná zbraňová kombinatorika. někde v polovině mi došlo, že je úplně jedno jakej kvér zrovna držím... to mi na střílečku přijde dost zásadní chyba. stojí za to vylepšovat určitou zbraň, když nikdy nevím, jestli ji budu mít po ruce ve chvíli kdy ji budu potřebovat?
    -
    infinite je dobrá hra, ale jako střílečka mi připomíná cimrmanovu frustrační kompozici. nevím, jestli jsem někdy hrál jiny fps, ve kterém by mě střílecí pasáže jen otravovaly...
    • Hlavně se střílecí souboje špatně hráli, nepřátelé toho vydrželi strašně moc a speciální schopnosti (už nevim jak se tomu říká) byli strašně slabé a neúčiné..
    • Svatá pravda, tohle je snad jediná FPS kde jsou střílecí pasáže spíš na obtíž.
  • Myroslavyk
    Bioshock infinite nebyla špatná hra, byla naopak velice dobrá, ale narozdíl od ostatních dílů byla lineární, jak hov*do a to mi vadilo nejvíc. Většinu času člověk chodil pořád po jediných možných cestách, sice se několikrát dostalo i na otevřenější prostředí, ale když jsem šel tam, kde nebyl quest, tak se tam nic nedělo, žádní nepřátelé nic, ale člověk mohl čekat, že se tam bude později bojovat, podle různých zbraní kolem. ( konkrétně teď myslím hřbitov)

    Já se doslova díval na každé vývojářské video, když se hra dělala a vývojáři toho slibovali mnoho víc. Slibovali volby na každém rohu, otevřené prostředí a skvělý příběh, jediné co splnili je skvělý příběh a v příběhu byli jen dvě volby, které nic neovlivnili pokud si dobře pamatuji.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit