Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Keyz
    Namísto aby opravili ovládání na PC, tak řeší hovadiny. Anebo zpřístupnili modování aby to někdo udělal rychle když jsou neschopní...

    Takto je taktický mód stejně špatný jako v DA 2 a naprosto zbytečný... Nemluvě o nutnosti držet čudlík aby boj pokračoval, není možné kliknout jako v prvním díle na věc aby tam postava doběhla a sebrala to... Nastavení taktiky je tak omezené, že nemá cenu tam něco dělat... *16* To samé o "taktické" kameře kdy vidíte maximálně taktické h*vno.

    Kecy o návratu ke kořenům anebo snad o taktice stále neplatí.
    Hlavně, že tam je možné mít romance na 101 způsobů.
    • Hral si to vobec ? V taktickom mode staci kliknut, netreba drzat knoflik. Alebo to patchom rozbili ? Nehral som to po poslednom patchi, bojim sa, hehe. Pretoze celkovo, ten takticky mod je katastrofa, kamera, ovladanie, absolutna katastrofa.
    • Johnny
      On někdo používá PC ovládání? já osobně to hraju na PC, jedničku jsem hrál také na PC ale prostě se mi v dnešní době cokoli krom stříleček hraje lépe na Gamepadu... Nemusím tam přesně mířit, tak je pro mě pohodlnější vpohodně sedět s ovladačem a nemuset mít ruce na stole
      • Zatial co ty uprednostnis "nemat ruky na stole", ja uprednostnim plynule ovladanie pohladu mysou. S kontrolerom som to skusal a bohuzial si na to odmietam zvyknut, pride mi to stupidne a som nesikovny ;D
        • Jack1947
          *3* som nesikovny ;D, občs je lepší rovnou říct že na gamepadu je někdo lama.

          Ubylo by stupidních komentářů... nebo se ostatní wcckáři zato stydí že by neváleli jak na km. *2*
    • MrSanta
      Na změně K+M pracují, stejně jako na zlepšení UI pro K+M. Je jen otázkja jak to dopadne.
      Takže to není 'namísto' oprav, ale společně s nima.
      • Keyz
        Četl jsem to v seznamu změn i na fóru. Bohužel to vypadá, že to je minimální priorita (tedy chtěli udělat hlavně akci podle druhého dílu) a hlavně, že změny asi budou minimální. Rád se nechám pak překvapit.

        Sice máš modifikaci kamery, kdy máš přehled apod. Ale to je díky tomu blbému enginu komplikované na použití.
        • MrSanta
          Uvidíme jak to dopadne. Mě to až tak nepálí, stejně na PC, když to jde, používám gamepad, páč myšky si užiju dost v práci a s gamepadem je pro mě hraní pohodlnější.
          Počkám si tak do února až bude hra doladěná a pak se rozhodnu jestli půjdu do xbox one nebo PC verze. Nemusím to hrát jako novinku a her mám dost, takže žádný spěch. Ono dneska všeobecně kupovat hru jako novinku je docela o ústa *1*
    • XXDarthVaderXX
      Nehrál jsem, možná časem. Mám však jednu otázku...co má DLC společného s ovládáním? Nic... Tohle je věc, která se určitě nějak řešit bude(tak že hodně nadávat na fórech a tak(ne tady)...to funguje. Mluvilo se o návratu ke kořenům, ale ne v tom smyslu, že má hra vypadat jak v době vydání jedničky a používat stejné mechanismy. Jedničku jsem vyzkoušel a ano fajn, ale po technologické stránce to bylo fuj.
      • Keyz
        "Mluvilo se o návratu ke kořenům".

        Ale skutek utekl... Jestli časem něco bude / nebude to se uvidí ale to mělo být v den vydání. Takto vidíme, že to byl kec. Jasně, že je 1 díl starý a technicky zastaralý ale ty mechanismy pořád fungují a zde nejsou.
        • XXDarthVaderXX
          To ano, ale ne na 100%...hra si měla vzít to lepší jak z jedničky tak dvojky. U takového Zaklínače 3 čekám to samé...jedna část bude nadávat, že je to moc akční, druhá, že je to zase moc pomalé. Když to hodíš někam na střed...tak budou nadávat obě skupiny naráz. Všem se zavděčit nelze(zaplať pán Bůh za to). Víš kdy vzniká pitomá hra? Když vývojář začne poslouchat hráče a skáče podle nich...pak je z toho nakonec paskvil.
          • V tomto se pletes, protoze treba tu vec, na kterou keys narazi muzes resit uplne jednoduse. Moznost v menu nebo nekde de/aktivovat auto attack. Nastavit moznosti taktickeho modu opet nekde v menu. Proc ne...
            Dojit si pro loot? To je tak obtizne? Dyt to dela tolik her v dnesni dobe, proc hledat tu spravnou vzdalenost abych to nakonec opravdu mohl sebrat?
            Pokud to chces vic akcnejsi, tak proste nastavis, co nejlepe to jde, pokud to jde, jak se postavy maji chovat v urictych situacich a ty si vlastni postavu ovladas bez pauznuti. Pokud nechces tak se prepnes do "prehledneho" pohledu z vrchu a budes to ridit pauzou a nebudes mit zadnou postavu v primem ovladani, ale budes jim davat jen prikazy.
            Hru jsem jeste poradne nehral, ale docela me otravila, mysleno prave ovladanim. Kazdopadne je to muj pohled, ostatnim to neberu :)
        • MrSanta
          Jakej kec? V boji je víc možností než ve dvojce, je to blíž Origins. Máš tam zase zpátky velký svět, který zkoumáš. Zbroje můžeš věšet i na parťáky. To návrat ke kořenům je. Že tobě se nelíbí neznamená že to tak není. Sice se zastavili na půl cesty, ale těžko se budou vracet na úroveň třeba Baldur's Gate. To už prostě není v AAA segmentu dneska možné. Od toho tu máme (doufám) Pillars of Eternity.
      • No gro celé hry je že tam je dán dúraz na slovo HRA a na to je nabaleno mnoho přidaných hodnot a na grafiku si nejde stěžovat
      • Jack1947
        Co je z konzole to Keyz hejtuje, zvykni si.
    • Jack1947
      Náhodou to je formát co dneska má člověk u her zdarma, pomalu si začne i doplácet updatování...
    • Otázka je to jak udělat to ovládání lepší pro pc aby to nerozbilo hratelnost. Klikací model by nefungoval například two hand charaktery mají určitou oblast zásahu útoku a to nejde jinak zvládnout než jednotlivými zmáčknutími čudlíku
      • V Origins to šlo, ale tady ne? Zajimavé....
      • Keyz
        Proč by to nešlo?

        Kliknu na protivníka -> 2h tam doběhne a začne mlátit. Mohu během toho točit kamerou a sledovat okolí jako v prvním díle a boj probíhá. To přece jde. Jeho zásahy budou pořád počítány podle dosahu ale bude sekat sám. Takto jsi omezen tím co můžeš najednou dělat. Musíš držet čudlík aby jedna postava bojovala.
        Skilly by jsi dělal ručně. Klasika.

        Vůbec to je celé opět postavené na akčním modelu. Kdy ten taktický je zcela mimo a máš s tím pouze starosti. Ty potvory stejně nějak umlátíš, tak vo co de... Tedy druhý díl který je znatelně vylepšen ale pořád to je více druhý díl, než první díl.
        • Dobře dobře představ si situaci kdy stojí dva protivníci zhruba v takové vzdálenosti že jediná možnost jak je zasáhnout oba dva je seknout do prostoru někde mezi nimi. A také by to narušilo dynamiku bojú které jsou už nyní místy úmorné. Hru jsem hrál pouze na hard takže kdyby tuhle debatu rozsekl někdo kdo hral na Nightmare tak bych byl rád.
          • Keyz
            Tak nesekneš oba. To není problém.

            Často stojí v chumlu aneb to řešíš skillem. Pořád lepší mít možnost sledovat okolí a nemuset něco držet aby se provedl běžný útok. V prvním díle to fungovalo dobře.

            Případně protivníci reagují... Tedy nestojí tak jak píšeš celou dobu. Lze je lehce nalákat do chumlu jako se to dělá v MMO hrách a tam využít skill anebo dosah zbraně. I prvním díle nebyl přece problém se v taktickém módu pohybovat. Něco se stalo, tak jsi oběhl protivníka dál útok a zase borec sám bojoval a mohl jsi lehce řešit jiné postavy atd. Když bylo potřeba, tak jsi prostě změnil rozestavení aby se to co píšeš nestalo.
  • Včera jsem to na zkoušku nainstaloval a asi hodinu hrál (než to spadlo po smrti na prvnim bossovi).

    Moje poznatky:
    1. Souboje naprostá katastrofa. Pro upřesnění - hrál jsem fightera. Moje postavička máchala do vzduchu asi tak dva metry od nepřítele a dávala damage a to samý platí i naopak. Absolutně nulová zpětná vazba - držím mouse1 a postavička jakoby promáchává vzduchem. Nepřátelé i vy máte pouze (mega pomalý) animace útoku, ale ne animace zasažení. Takže stojíte naproti nepříteli, oba jen mácháte do vzduchu a navzájem si ubírate číslíčka z health baru. V tomhle ohledu se od Origins moc nezměnilo, ale tady je to umocněno tím, že musíte kvuli každýmu promáchnutí zmáčknout tlačítko.
    Příjde mi to jak kombinace toho nejhoršího z klasických MMO soubojů a akčních soubojů. Už jenom za tohle by hra neměla dostat víc jak 7/10, i kdyby všechno ostatní bylo perfektní, protože to je klíčová herní mechanika. Z představy, že tohle dělám 100 hodin, se mi dělá špatně od žaludku.

    2. Špatný animace v cutscénách, zvlášť animace obličejů jsou odporný. Když si uvědomím, že tohle je hra od studia, který udělalo první Mass Effect... Smutný.

    3. Naprosto rozbitý dialogy. Postavy zní jako by mluvily z jeskyně 50 metrů od vás. Celý se to seká a hryže (jen v cutscénách a při dialogu), občas hra přeskočí klidně několik vteřin animací. Díky tomuhle problému to prakticky nemá cenu v současný době hrát, protože hra tím přichází o svojí hlavní přednost.
    Abych jen nevypichoval to špatný, tak grafika je docela pěkná, hlavně prostředí a krajina. To ale nic nemění na tom, že je zcela absurdní aby něco takovýho dostalo 9/10 natož ještě ocenění Game Of The Year. Obecně se mi chce z herní "žurnalistiky" blejt.
    • Souboje naprostá katastrofa ? asi si nikdy jiné rpg nehrál dej příklad kde byl dobrý combat systém teda kromě blizzard her
      • Většina RPG se rozhodne jít buď cestou akčních soubojů, anebo taktických (případně rovnou tahových). Tady slibovali, že to bude obojí a není to ani jedno.

        Dobrej akční combat např:
        Jade Empire, Fable, Gothic1+2, Guild Wars2, Kingdom of Amalur

        Dobrej taktickej comba namátkout:
        Baldurs Gate2, Divinity: OS, Dragon Age: Origins

        Jako jestli jsi hrál jen Dragon Age,KOTORy a NWN, tak se tvýmu názoru nedivím. *1*
        • Taktickej mód je díky kameře úplně k ničemu, o tom žádná. Ale ten akční je úplně v pohodě, jen to musíš hrát na gamepadu. Zkoušel jsem to na klávesnici a myši a je to nebe a dudy, polovina z toho ovládání je tam řešená blbě.
      • Divinity Original Sin. Dokonce i první Dragon Age. Tady se jedná o nepovedený mix MMOčka a Singleplayer hry.
        • DIvinity je diablovka a diablovky mají vždy dobrý combat stejně jako torchlight atd a DA 1 měla lepší combat než 3 ale určitě bych neřekl že je trojka katastrofa
          • Pethulla
            jsi si opravdu, ale opravdu jistý, že D:OS je diablovka?
            • D:OS je hlavně nuda. :|
    • celoush
      1.) To máš za to, že je pro tebe klíčový herní mechaniSMUS v RPG boj.
      2.) Nevím, dál...
      3.) Tyhle technicky problémy nepozoruju.

      Po nějaký 30+ hodinách tam vidím mnoho ... podivností... ale ta hra mne furt baví a užívám si ji...
      • Cutscény se trhají všem, jsou z nějaké nevysvětlitelného důvodu fixnuté na 30 fps. To by možná ani nemusel být takový problém, kdyby se tam opravdu držely, ale realita je jinde.
        • muzes zkusit pouzit -GameTime.MaxSimFps 60 -GameTime.ForceSimRate 60+ ja jsem hral kdyz hra vysla na pomernem slabem pocitaci hra bezela dobre
      • Co by mělo bejt teda klíčový? Sbírání kytiček a kamení?
        Však ono je to vidět i v MP, lobby plný mágů a lučištníků, válečníků dost poskrovnu... Ten systém je prostě podivnej..
        Cutscény jsou dost mizerný, trhaný a s animacema a grafikou tak deset let pozadu.. Porovnej to s Unity nebo FC4, to je naprostej výsměch.. Muzeum voskových mrtvol..
        Ovšem pokud tě naplňuje nekonečné sbírání šutrů pro nekonečné geologické výzkumy, tak to je jiná...
        • celoush
          ad klíčový mechanismus.... bavíme se teď obecně o RPG hrách, o RPG videohrách nebo čistě o sérii Dragon Age?
          PS: šutry v DA:I celkem sbírám... hodí se... *3*
      • 1. bavíme se o Dragon Age, ne o Planescape Torment. Většinu herní doby budeš trávit v soubojích, proto je to klíčová herní mechanika. A ty souboje nejsou ani akční, ani taktický. Jsou prostě špatný.

        2. Nevíš? Tak otevři oči.

        3. Jasný, tak ho maj rozbitej asi všichni, kdo si to nainstalovali. BTW ty problémy se zvukem reportujou lidi na všech platformách.

        Zaslepenej fanboy level 99. *7*
        • celoush
          1.) herní mechanismus když už. Možná to mám ale zkreslený, protože to hraju s xboxovým ovladačem, kde se to hraje dobře.

          2-3.) už dávno nehraju hry jen pro grafiku, z toho jsem vyrostl... uznávám, že to není nic dokonalého a mnohé hry dnes vypadají líp, ale ty už zase často nejsou na xbox360 a PS3, že? Používat slova jako výsměch, fail roku, mluvit o podplacených recenzentech a všeobecně papouškovat tyhle Vávrovy výtky... mi přijde přehnané.
  • Pochybujem ze to je zadarmo pre to aby sa spropagoval multak, Mass Effect 3 mal tiez MP DLCka zadarmo. Bolo ich 5, priniesli postupne nove mapy, mody, zbrane a dokonca jednu nepriatelsku frakciu. A DA:I ma multak obslahnuty z ME3, takze tak. Ale samozrejme ze az cas ukaze, ME3 mal aj tyzdenne challenge a eventy.
  • MP jsem zkusil asi 3x. Bohužel nejsem znalí ruského jazyka, tak jsem ničemu ve voice chatu nerozuměl a neměl jsem ani důvod zůstat v lobby. Stejně mě to přijde zbytečný, hlavní je singl a ten by měli opravit (když jsem hrál, měl jsem často nefunkční dialogové kolečko).
    • MP je v soucasne dobe v podstate nehratelnej, tedy pro ty kterym se objevuji bugy. Hele, videl jsem tam i nejaky cechy, tedy jestli muzu z CZ tak usuzovat. Voice chat je super, kdyz je s kym komunikovat - kamosi a kamosky. Nemecky neumim, ale kdyz mi bylo receno, ze su "schlecht" Keeper tak jsem presedlal na Elementalistu :)
  • applepie_svk
    ešte ma tak napadlo, poznaju v BioWare testerov ? :D lebo releasnu MP pack a hneď aj s triviálnym bugom čo robí hru nehratelnú...
  • applepie_svk
    Pri DA mp ma však úplne fascinuje ako spravili odlišné sety, ktoré nenájdete ani v hre...
  • To že hra nemá autoatack mi docela vadí ale zase na druhou stranu hra je fakt živá, všechno je v pohybu a asi by to byla i blbost kdyby postava sama útočila a hráč jenom čekal na cd spellů... a ohledně taktické kamery tak ta kameru prostě blbne a není to proto jak říkají chytráci že kvůli konzolím, tam kamera blbne taky když je nad hlavou strom, nebo v jeskyni a podobně. Ale vlastně tam není ani co taktizovat boje sou pěkný... za mně 8/10... kdyby byla v cz tak 9/10 a kdybych mohl mít ve hře za partáky, batmana,spidermana tak 10/10 :)))
    • Ta taktická kamera neblbne kvůli konzolím. Ta vypadá jak vypadá kvůli konzolím, Podívej se na taktickou kameru v Origins a na taktickou kameru tady, vždyť to je k smíchu. To se ani nedá mluvit o taktice, když skoro nic nevidíš.
  • Mutiplayer by místo DLC potřeboval hlavně rozfungovat.. Ted je to naprostá katastrofa.. Nestabilní spojení, lagy, špatně načtený lokace, zamrzání, padání, neustálý disconnecty a loadingy..
    Při připojení se do už běžící hry většinou nejde chodit, někdy jsou neviditelní nepřátelé.. V lobby lidi jenom problikávaj, jak padá spojení..

    Za cca 100h singla sem registroval jedinej problém (známej zámrz po rozhovoru), ale mutli je opravdu
    příšernej...
  • Pockam si na nejakej mod nebo fix, takhle me ty boje hrat vubec nebavi. Si tam clovek pripada vazne jak v mmo, ale behaji s nim npc misto lidi.
  • konzolovej blockbuster cilenej na americke teenagery, vsichni vime ze je to sranec a takticky mod byla jenom reklamni fraze, nema smysl hrat na nic jineho nez casual, dementni konzolove interface neumoznuje taktizovat a tak ve vysledku vyssi obtiznost znamena jenom frustraci a nutnost neustale behat doplnovat potiony
    Ve svete neni absolutne nic nez dementne generovane side questy , vubec zadne npc se kteryma by se dalo mluvit, nechapu jak je kurv4 mozne ze to nikde nikdo nezminoval, clovek hodinu macka X pak se teleportuje do hradu kde hodinu zvatla o nicem s companionama a hura zpatky do sveta kde se nic nedeje.
    Nejhorsi hra ze serie, third person ultra krutoprisna rezba pro vsechny frajery z prvniho stupne.
    • No nevim, asi bych mel napsat: L2P ;)

      V singlu mam 150h na Nightmare (pred patch 2) s magem a neco s 2H bojovnikem. S kamerou jsem bojoval, ale taktizovat jsem mohl a frustrovany jsem byl nejvic z toho jak se single po urcite dobe (tier 3 vybaveni) jednoduchym. A "poitony"? No jo no, bud blokovat a budovat Guard nebo 2 magove s 2 "Barrierami".
    • Naprosto presne

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit