Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • applepie_svk
    ešte ma tak napadlo, poznaju v BioWare testerov ? :D lebo releasnu MP pack a hneď aj s triviálnym bugom čo robí hru nehratelnú...
  • MP jsem zkusil asi 3x. Bohužel nejsem znalí ruského jazyka, tak jsem ničemu ve voice chatu nerozuměl a neměl jsem ani důvod zůstat v lobby. Stejně mě to přijde zbytečný, hlavní je singl a ten by měli opravit (když jsem hrál, měl jsem často nefunkční dialogové kolečko).
    • MP je v soucasne dobe v podstate nehratelnej, tedy pro ty kterym se objevuji bugy. Hele, videl jsem tam i nejaky cechy, tedy jestli muzu z CZ tak usuzovat. Voice chat je super, kdyz je s kym komunikovat - kamosi a kamosky. Nemecky neumim, ale kdyz mi bylo receno, ze su "schlecht" Keeper tak jsem presedlal na Elementalistu :)
  • konzolovej blockbuster cilenej na americke teenagery, vsichni vime ze je to sranec a takticky mod byla jenom reklamni fraze, nema smysl hrat na nic jineho nez casual, dementni konzolove interface neumoznuje taktizovat a tak ve vysledku vyssi obtiznost znamena jenom frustraci a nutnost neustale behat doplnovat potiony
    Ve svete neni absolutne nic nez dementne generovane side questy , vubec zadne npc se kteryma by se dalo mluvit, nechapu jak je kurv4 mozne ze to nikde nikdo nezminoval, clovek hodinu macka X pak se teleportuje do hradu kde hodinu zvatla o nicem s companionama a hura zpatky do sveta kde se nic nedeje.
    Nejhorsi hra ze serie, third person ultra krutoprisna rezba pro vsechny frajery z prvniho stupne.
    • No nevim, asi bych mel napsat: L2P ;)

      V singlu mam 150h na Nightmare (pred patch 2) s magem a neco s 2H bojovnikem. S kamerou jsem bojoval, ale taktizovat jsem mohl a frustrovany jsem byl nejvic z toho jak se single po urcite dobe (tier 3 vybaveni) jednoduchym. A "poitony"? No jo no, bud blokovat a budovat Guard nebo 2 magove s 2 "Barrierami".
    • Naprosto presne
  • Pockam si na nejakej mod nebo fix, takhle me ty boje hrat vubec nebavi. Si tam clovek pripada vazne jak v mmo, ale behaji s nim npc misto lidi.
  • Co to má být ta taktická kamera? :D Vždyť je to úplně nepoužitelné. A ten akční mód je jak šlohnutý z laciného MMočka. Vlasy se lesknou víc než psí kulky *1* . Stojí za to aspoň ten multiplayer? Ten singl je jak online na prázdném serveru. Game of the year to je největší výsměch *15*
    • celoush
      Vlasy se nelesknou, když si dáš určité nastavení (z hlavy nevím které, ale nějaké co se týče vykreslování postav) na max. A MP je pro mne celkem o ničem. Kdo je cílovka pro MP v DA:I po pravdě moc netuším.
      • Cilovkou je zrejme ME3 MP komunita + ti kteri hraji radi coop. MP je celkem sranda. Konec koncu, DA:I neni jen/predevsim takticka RPG, je akcni coz MP vyhovuje.
      • Mesh musi bejt aspon na vysoke nastaveni kazdopadne posledni patch to cele nejak podelal takze je potreba v originu pridat prikaz -ShaderSystem.ShaderQualityLevel High nebo Ultra
        • celoush
          Fakt? Hrál jsem dneska opatchovanou verzi a nic jsem nastavovat nemusel (ale mám mesh furt na max)
          • stesti pro tebe :)
  • Včera jsem to na zkoušku nainstaloval a asi hodinu hrál (než to spadlo po smrti na prvnim bossovi).

    Moje poznatky:
    1. Souboje naprostá katastrofa. Pro upřesnění - hrál jsem fightera. Moje postavička máchala do vzduchu asi tak dva metry od nepřítele a dávala damage a to samý platí i naopak. Absolutně nulová zpětná vazba - držím mouse1 a postavička jakoby promáchává vzduchem. Nepřátelé i vy máte pouze (mega pomalý) animace útoku, ale ne animace zasažení. Takže stojíte naproti nepříteli, oba jen mácháte do vzduchu a navzájem si ubírate číslíčka z health baru. V tomhle ohledu se od Origins moc nezměnilo, ale tady je to umocněno tím, že musíte kvuli každýmu promáchnutí zmáčknout tlačítko.
    Příjde mi to jak kombinace toho nejhoršího z klasických MMO soubojů a akčních soubojů. Už jenom za tohle by hra neměla dostat víc jak 7/10, i kdyby všechno ostatní bylo perfektní, protože to je klíčová herní mechanika. Z představy, že tohle dělám 100 hodin, se mi dělá špatně od žaludku.

    2. Špatný animace v cutscénách, zvlášť animace obličejů jsou odporný. Když si uvědomím, že tohle je hra od studia, který udělalo první Mass Effect... Smutný.

    3. Naprosto rozbitý dialogy. Postavy zní jako by mluvily z jeskyně 50 metrů od vás. Celý se to seká a hryže (jen v cutscénách a při dialogu), občas hra přeskočí klidně několik vteřin animací. Díky tomuhle problému to prakticky nemá cenu v současný době hrát, protože hra tím přichází o svojí hlavní přednost.
    Abych jen nevypichoval to špatný, tak grafika je docela pěkná, hlavně prostředí a krajina. To ale nic nemění na tom, že je zcela absurdní aby něco takovýho dostalo 9/10 natož ještě ocenění Game Of The Year. Obecně se mi chce z herní "žurnalistiky" blejt.
    • Souboje naprostá katastrofa ? asi si nikdy jiné rpg nehrál dej příklad kde byl dobrý combat systém teda kromě blizzard her
      • Většina RPG se rozhodne jít buď cestou akčních soubojů, anebo taktických (případně rovnou tahových). Tady slibovali, že to bude obojí a není to ani jedno.

        Dobrej akční combat např:
        Jade Empire, Fable, Gothic1+2, Guild Wars2, Kingdom of Amalur

        Dobrej taktickej comba namátkout:
        Baldurs Gate2, Divinity: OS, Dragon Age: Origins

        Jako jestli jsi hrál jen Dragon Age,KOTORy a NWN, tak se tvýmu názoru nedivím. *1*
        • Taktickej mód je díky kameře úplně k ničemu, o tom žádná. Ale ten akční je úplně v pohodě, jen to musíš hrát na gamepadu. Zkoušel jsem to na klávesnici a myši a je to nebe a dudy, polovina z toho ovládání je tam řešená blbě.
      • Divinity Original Sin. Dokonce i první Dragon Age. Tady se jedná o nepovedený mix MMOčka a Singleplayer hry.
        • DIvinity je diablovka a diablovky mají vždy dobrý combat stejně jako torchlight atd a DA 1 měla lepší combat než 3 ale určitě bych neřekl že je trojka katastrofa
          • Pethulla
            jsi si opravdu, ale opravdu jistý, že D:OS je diablovka?
            • D:OS je hlavně nuda. :|
    • celoush
      1.) To máš za to, že je pro tebe klíčový herní mechaniSMUS v RPG boj.
      2.) Nevím, dál...
      3.) Tyhle technicky problémy nepozoruju.

      Po nějaký 30+ hodinách tam vidím mnoho ... podivností... ale ta hra mne furt baví a užívám si ji...
      • Cutscény se trhají všem, jsou z nějaké nevysvětlitelného důvodu fixnuté na 30 fps. To by možná ani nemusel být takový problém, kdyby se tam opravdu držely, ale realita je jinde.
        • muzes zkusit pouzit -GameTime.MaxSimFps 60 -GameTime.ForceSimRate 60+ ja jsem hral kdyz hra vysla na pomernem slabem pocitaci hra bezela dobre
      • Co by mělo bejt teda klíčový? Sbírání kytiček a kamení?
        Však ono je to vidět i v MP, lobby plný mágů a lučištníků, válečníků dost poskrovnu... Ten systém je prostě podivnej..
        Cutscény jsou dost mizerný, trhaný a s animacema a grafikou tak deset let pozadu.. Porovnej to s Unity nebo FC4, to je naprostej výsměch.. Muzeum voskových mrtvol..
        Ovšem pokud tě naplňuje nekonečné sbírání šutrů pro nekonečné geologické výzkumy, tak to je jiná...
        • celoush
          ad klíčový mechanismus.... bavíme se teď obecně o RPG hrách, o RPG videohrách nebo čistě o sérii Dragon Age?
          PS: šutry v DA:I celkem sbírám... hodí se... *3*
      • 1. bavíme se o Dragon Age, ne o Planescape Torment. Většinu herní doby budeš trávit v soubojích, proto je to klíčová herní mechanika. A ty souboje nejsou ani akční, ani taktický. Jsou prostě špatný.

        2. Nevíš? Tak otevři oči.

        3. Jasný, tak ho maj rozbitej asi všichni, kdo si to nainstalovali. BTW ty problémy se zvukem reportujou lidi na všech platformách.

        Zaslepenej fanboy level 99. *7*
        • celoush
          1.) herní mechanismus když už. Možná to mám ale zkreslený, protože to hraju s xboxovým ovladačem, kde se to hraje dobře.

          2-3.) už dávno nehraju hry jen pro grafiku, z toho jsem vyrostl... uznávám, že to není nic dokonalého a mnohé hry dnes vypadají líp, ale ty už zase často nejsou na xbox360 a PS3, že? Používat slova jako výsměch, fail roku, mluvit o podplacených recenzentech a všeobecně papouškovat tyhle Vávrovy výtky... mi přijde přehnané.
  • Mutiplayer by místo DLC potřeboval hlavně rozfungovat.. Ted je to naprostá katastrofa.. Nestabilní spojení, lagy, špatně načtený lokace, zamrzání, padání, neustálý disconnecty a loadingy..
    Při připojení se do už běžící hry většinou nejde chodit, někdy jsou neviditelní nepřátelé.. V lobby lidi jenom problikávaj, jak padá spojení..

    Za cca 100h singla sem registroval jedinej problém (známej zámrz po rozhovoru), ale mutli je opravdu
    příšernej...
  • applepie_svk
    Pri DA mp ma však úplne fascinuje ako spravili odlišné sety, ktoré nenájdete ani v hre...
  • Pochybujem ze to je zadarmo pre to aby sa spropagoval multak, Mass Effect 3 mal tiez MP DLCka zadarmo. Bolo ich 5, priniesli postupne nove mapy, mody, zbrane a dokonca jednu nepriatelsku frakciu. A DA:I ma multak obslahnuty z ME3, takze tak. Ale samozrejme ze az cas ukaze, ME3 mal aj tyzdenne challenge a eventy.
  • To že hra nemá autoatack mi docela vadí ale zase na druhou stranu hra je fakt živá, všechno je v pohybu a asi by to byla i blbost kdyby postava sama útočila a hráč jenom čekal na cd spellů... a ohledně taktické kamery tak ta kameru prostě blbne a není to proto jak říkají chytráci že kvůli konzolím, tam kamera blbne taky když je nad hlavou strom, nebo v jeskyni a podobně. Ale vlastně tam není ani co taktizovat boje sou pěkný... za mně 8/10... kdyby byla v cz tak 9/10 a kdybych mohl mít ve hře za partáky, batmana,spidermana tak 10/10 :)))
    • Ta taktická kamera neblbne kvůli konzolím. Ta vypadá jak vypadá kvůli konzolím, Podívej se na taktickou kameru v Origins a na taktickou kameru tady, vždyť to je k smíchu. To se ani nedá mluvit o taktice, když skoro nic nevidíš.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit