Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To s tím autohealem je snad vtip ne?! Hráč by se měl nepřátel bát a schovávat se. Ne přiběhnout přímo mezi ně, pár jich postřílet a pak zase počkat na autoheal a všechno ok... (a to i kdyby byl jen do nějakých 30%)

    Nikdo přece o Black Messe neříká že z ní má být automaticky frenetická akce. To video, které porovnává dvo různé průchody je vyloženě směšné. Ono vůbec tenhle článek, který fanouškovské modifikaci vytýká (nezlobte se na mě) naprosté hovadiny, které potkávám ve velkých AAA titulech prakticky pořád je dost mimo.

    Já jsem naopak rád že ti vojáci za něco stojí a já se u té hry musel snažit a ne ji prostě jen proběhnout.
    • tak tak...autoheal nema ve hrach co delat...je to tam jen kvuli lamam co by si ani nezahrali...a nezlobte se name ale je to tak....stejne jak ten vydrbanej autoaim kterej ted v cim dal vetsim meritku miri i na PC

      ty co chtej autoheal at si dou na COD nebo MOH!!!
    • smejki
      "To s tím autohealem je snad vtip ne?!"
      ano, je vtip, že si dovoluji mít osobní preference. Nevolám po autohealu v BM. Jen porovnávám koncept starý a nový a říkám, který k čemu vede.

      "Hráč by se měl nepřátel bát a schovávat se." Zkus v Deus Ex:HR vystrčit hlavu, ta hra má taky autoheal.

      "článek, který fanouškovské modifikaci vytýká (nezlobte se na mě) naprosté hovadiny, které potkávám ve velkých AAA titulech prakticky pořád je dost mimo."
      podle téhle logiky by hento dílo mělo být ušetřeno jakékoliv kritiky.

      "Já jsem naopak rád že ti vojáci za něco stojí a já se u té hry musel snažit a ne ji prostě jen proběhnout."
      Předobrazen je Half-life1 a ten lze prakticky "proběhnout", jak je lehkej. Tak kolik metrů už to máme? Dva? Řekl bych že dokonce víc.
      • ja som hral povodn half life stylom quck dave/load a drzal som si 100hp :p dalo sa
    • ucho
      já bych dal autoheal do 20 %
      • Tady jsou všichni strašní HC hráči.
        Já radši s autohealem ve hře kde tě nepřítel zabije na pár ran, než bez autohealu ve hře kde do tebe střílí půl hodiny než úmřeš. Nemluvě o té nudě při hledání nějaké schované zatr patrcené lákarničky.
        • "Nemluvě o té nudě při hledání nějaké schované zatr patrcené lákarničky."

          Jak typické. Casual noobík odkojený CoD sračkama....
          • to jo zjisti prvně se cnamená casual a pak něco piš. Takoví MW na nejtěžší obtížnost může být mnohem těžší než tato kravina *5* *6* *7*
            • cool story
        • Upss nevím proč, ale nějak vám to blbne a můj přízpěvek je tu třikrát. Měli by ste si v tom udělat pořádek
      • Tady jsou všichni strašní HC hráči.
        Já radši s autohealem ve hře kde tě nepřítel zabije na pár ran, než bez autohealu ve hře kde do tebe střílí půl hodiny než úmřeš. Nemluvě o té nudě při hledání nějaké schované zatr patrcené lákarničky.
      • Tady jsou všichni strašní HC hráči.
        Já radši s autohealem ve hře kde tě nepřítel zabije na pár ran, než bez autohealu ve hře kde do tebe střílí půl hodiny než úmřeš. Nemluvě o té nudě při hledání nějaké schované zatr patrcené lákarničky.
      • GlaDOS
        Já bych ho nedával vůbec. Tak chcípneš, co na tom? Proto jsou ve hrách taky autosavy. Dřív to nebyl problém, zdechalo se a nahrávalo se. Teď jsou autoři po*raní strachy, aby náhodou AI hráče nezabila. Takže se prodlužují reakční doby, rychlost autohealu se zvyšuje, zásahy nedávají skoro žádny poškození. Co dřív byla normální obtížnost je dnes hard, což je dost smutné.
        • preto je arma 1 tak dobrá AI je strašne tažké a reguje ako keby mal aimbot teda aj má ale ten aimbot pre hráčov... v arme 2 len spomalili reakčnú dobu AI čiže sa otáča pomalšie a je to hratelné pre ostatných...
          • Btw, intenzivní akce v autoheal hře = clipping. Haha, fakt demence tady...
          • Radioaktivní surikata:

            Doom 1, 4 epizoda, Ultra Violence. Můžeš začít, rád bych viděl video, klidně na myši (na které se mimochodem Doom už nějakých 15 let hraje). Uvidíme, jak budeš jen přebíhat přes lékárničky, kterých je všude "nakakáno". Nebo radši ne. Radši se vrať k autohealu. K intezivním bitkám.

            U have no clue, sir.
        • smejki
          "Co dřív byla normální obtížnost je dnes hard, což je dost smutné."
          Připadám si, jako bych o té obtížnosti HL1 psal úplně zbytečně.
          • GlaDOS
            Tím komentářem jsem se vyjadřoval obecně k dnešním hrám. Kdybych psal přímo o BM, nezmiňoval bych rychlost autohealu. Takže ne, nepsal jsi o obtížnosti HL 1 zbytečně :)
            • Lol *1* Ale co mě opravdu fascinuje je to tvoje vykání následováný urážkou. To fakt dává smysl *1*
            • Ad Surikata: Co je? Nekdo Ti slapl na bebi Lamo eh Surikato. Crysis 1 a Warhead neni nijak tezky, prave diky obleku a pokud jej tam tvurci dali, pak neni duvod jej nepouzivat. Jinak Doom 2 na mys urcite hrat sel. Jen tak pro info. Ale FPS nejsou moji domenou, takze nevidim duvod proc hrat Dooma do konce zivota.

              Ovsem Tvuj postoj je naprosto jasny: Autoheal slouží k překlenutí mezery mezi přestřelkami, kdy dává hráči možnost jít do další bitvy opět naplno.

              Neboli prelozeno, jsem neschopny nest dusledky svych cinu a jako moula se hrnu do kazde bitvy bezhlave (ci bez mozku), a autoheal mi ma umoznit, abych kazdou bitvu zacinal se 100 a mel i ja moznost hru dohrat. A to, ze se dnes FPS delaji pro masy jako jsi ty mi nevadi, protoze se zameruji na RPG.
            • Jenom jestli nekecáš náhodou ty *7* První Crysis na nejtěžší úroveň nijak zvlášť snadnej není, pokud ti z repráků dokola nezní "cloak engaged". Ale to už je jen a pouze tvůj problém, že to hraješ jak malý dítě. Od toho tam ten oblek je, aby si každej mohl zvolit styl, co mu vyhovuje.

              Oba první Doomy se nehrály na myši a pomalý míření uměle navyšovalo obtížnost, i když to bylo z části kompenzovaný naprosto přehnanou rychlostí chůze. Pokud je tohle to, po čem se ti stýská, nikdo ti nebrání jít a brázdit Dooma znovu a znovu. Modů na to je, že si vystačíš do konce života.

              O autohealu se s tebou nemá smysl bavit, protože evidentně vidíš rudě, jen co to slovo slyšíš. Autoheal slouží k překlenutí mezery mezi přestřelkami, kdy dává hráči možnost jít do další bitvy opět naplno. Jestli je to pro někoho berlička, tak spíš pro vývojáře, protože můžou každou akci šít přímo namíru. O to intenzivnější ty akce pak taky bývají, takže snižování obtížnosti pro hráče se tu nekoná. Je to prostě jinej styl a pokud ti nesedí, tak to máš docela blbý *3* Zatím herní studia na lékárničky nijak hromadně nepřecházejí...
            • Ad Surikata - to jsou samozrejme kecy, napr. takovy Crysis je i na tezsi urovni pro deti. Zkus si to porovnat s Doomem 1-2 na Ultra Violence. A jinak Autoheal tvrdit, ze autoheal je ok, pouze designeri jej neumi spravne udelat jsou dalsi kecy. Ja jsem snad nezazil hru, kde by byl spravne udelany. A navic se ten priblbly Autoheal sere i do RPG.
            • Ale nesmysl. Pokud pominu opravdu pravěk, kdy se dělaly FPS bez možnosti ovládání myší a úkroků (Wolfenstein 3D), tak oproti dnešním hrám ty oldschoolovky o moc těžší nejsou. To je taková dokola omýlaná věc, až se z toho stala v jistých kruzích "pravda"... Zatímco dolní hranice obtížnosti se podle mě skutečně posunula víc vstříc masám (pochopitelně), tak ta vyšší zůstala prakticky neměnná.

              V současnosti mám z FPS v PC nainstalováno Rage, Far Cry 2, Left 4 dead oba díly, Bulletstorm a BF3 a překvapivě ani jedna hra na vysokou obtížnost není nijak lehká, a to i ve srovnání se staršími a uctívanými hrami.

              Autoheal není berlička, je to pouze designovej prvek a to, jestli se o skutečnou berličku bude jednat nebo ne, leží pouze v rukou samotných tvůrců. V moderních střílečkách bývá běžný, že procházíš klidnější pasáží, následovanou mohutnou přestřelkou, střídanou opět klidnější pasáží a tak pořád dokola. Autoheal je zkrátka jako stvořenej pro tenhle styl hry, kdy je frenetická akce běžně na programu a hráč se má soustředit na samotný kosení nepřátel a tu zábavnou akci, a ne na maličkej ukazatel dole na obrazovce. Že ti zrudne celá obrazovka je dnes kritizováno, já to ale v rozumný míře vítám, protože si toho zatraceně lehce všimnu a je to pro mě signál, že je načase změnit taktiku. Kdežto upínat zrak v nějaký rychlý akci na malý číslo kdesi dole... Dřív se to řešilo podobně, ale ne tak plynule. Však v místnostech s bossáky v oldschoolových FPS bylo všude lékárniček a munice jak nakakáno, stačilo přes ně jen přebíhat. Vidíš tam tu analogii? Pokud se autoheal chytře naverbuje a ušije se na styl daný FPS (protože stylů FPS je opravdu hodně), tak to vůbec nemusí bejt žádný mínus, berlička nebo cokoliv, na co se dnes mezi pravoslavnými hráči plive. Oboje má svoje klady/zápory a oboje musí bejt do hry naroubováno přirozeně a nenásilně.

              Co mě mnohem víc na moderních hrách vadí je takovej blur, co navíc nejde vypnout. Blurfield 3 je tím občas na roztrhání. Jestli se mi na starejch hrách něco líbilo, tak fakt, že rozhodoval skill, a ne tuna übercool&realistic omastknu na monitoru, skrz kterej nic nevidíš.

              Já se občas k nějaký starší hře vrátím, a překvapivě nemám pocit, že by byla nějak těžší než to, co hraju dnes. Chce to jen nesrovnávat lehkou obtížnost na přelomu devadesátek a milénia s tím, co vidíš dnes. Přestat rejpat, zvolit tvrdou obtížnost a tyhle problémy bys mít neměl. Třeba ten Rage má autoheal ale pokud ho hraješ tak, jak se hrát má a ne jak nějaká pííí, tak budeš na Nightmare obtížnost chcípat docela běžně.
          • sleepless
            Get used to it....
            • proc to napsals anglicky? Mam si na to taky zvykat? Nebo mi das rovnou ban?
        • ucho
          na autohealu do 20 % nevidím nic špatnýho, dá ti to nějakou základní šanci na přežití a na hratelnosti by to pro mě neubralo. situací, kdy běhám s 1 HP jsem zažil dost, byly to i nešikovné situace, kdy autosave a quicksave nic neřešil a klasické ukládání moc lidí nepoužívá moc pravidelně... z toho často plynou stresující momenty, které ti hratelnost kazí. druhým faktem je design. HL to naštěstí řešil šalamounsky s těmi terminály a sem tam lékárničky, ale ve hrách ze současnosti to moc dobře nejde a sbírat na zemi neustále lékárničky je hloupý. je to v podstatě zbytečná věc. autoheal do 20 % z tebe neudělá supermana, jakým jsi na 100 %, pořád musíš být opatrnější, ale odpadne ti ten stres a nikde nemusí být tuna lékárniček.
          samozřejmě bych odlišoval dva typy her. čistá zábava ala serious sam, tam samozřejmě autoheal postrádá smysl a kazil by dojem z hraní, tam jde přeci jen o tu řežbu. a tam taky nevadí rozmisťování lékárniček všude možně. pokud si ale hra hraje na realitu, autoheal smysl do určité úrovně má, protože tam není na prvním místě bezduchá akce. ono například v tom videu tady nepůsobí moc dobře, že jsi někde v koutě a milimetr za milimetrem se posunuješ, abys viděl něčí nohy a pak tak někoho zabil. tahle éra už je myslím za námi.
          neříkám, že s tímhle musí všichni lidé souhlasit, napsal jsem pouze svůj názor a jiné názory nikomu neberu :)
          • DangerousDave
            Situácia na pokraji smrti je aspoň u mňa jedno veĺké plus, sú to momenty keď hráč kompletne mení svoj štýl hrania, veľmi často zvolí kompletný ústup a začne si dobre uvedomovať svoju smtelnosť. A to ma baví, celé to striedanie štýlu z taktickej akcie s nízkym zdravím na priamu akciu s plným hre prospieva a je účinným liekom proti monotónosti. K tým 20% - síce by som ich v BM nechcel ale už čokolvek je lepšie ako to kam sa autoheal dopracoval v týchto časoch, keď hráč zo smrti nemá skoro žiaden strach a často je voči gulkám dokonale imúnny.
            • DangerousDave
              - čítal som pozorne a vyjadril som sa myslím dostatočne jasne k tomu čomu som chcel.
              - nezaistí, resp. nie tak ako bez autohealu, pretože stále tam zostane ten pocit istoty, že keď chvílu počkám tak pár zásahov môžem prijať znovu a znovu. Ten inštinktívny, reálny strach o herný život hráč prežíva iba ak nemá chrbte žiaden zázračný padáčik. Je možné, že na teba to tak nefunguje a preto o tom, nemá zmysel diskutovať.
            • ucho
              nečetl jsi mě pozorně. já mluvil o momentu, kde ti změna stylu většinou nepomůže a přechází to v náhodu a neustálé loudování pozice... změnu stylu ti zajistí i 20 % zdraví...
  • "Black Mesa strčí do kapsy spoustu stříleček z posledních let " taky aby ne kdyz je to predelavka HL *15*
  • Foxtrot_cz
    Ani bych se nedivil, kdyby vývojáře Black Mesy pozvali, aby pracovali přímo pro Valve.
    • Tak hlavně bych jim to i přál. Hru jsem sice nehrál a nejspíš v dohledný době nezahraju (špatnej komp, jsem konzolista), ale vydržet těch 6,7 let nebo kolik to dělali a vydat to pak zadáče, tak to chce pořádnou dávku trpělivosti.

      Škoda, že programování neovládám, protože jsem na tohle absolutní de*il
    • A ja by som sa nedivil, keby za dokoncenim a vydanim aspon v takom stave ako to je teraz, boli zodpovedny prave devs priamo z Valve, tajne, bez toho aby o tom niekto "vedel". A ak nie priamo ludmi tak peniazmi. Odmetavy postoj k peniazom je zvlastny po tolkych rokoch co na tom pracovali.
      • Pokud vim,tak ten "postoj" je z toho duvodu,ze hru komercne proste prodavat nemuzou.
        Nevlastni licenci na source engine.
        Pokud sem minul nejaky rozhovor,ktery tvrdi neco jineho,tak se omlouvam. *3*
        • Dobrovolne Donate nemoze byt omezene nijak. Mod je zdarma a le nic ti nebrani poslat, resp brani, nechcu.
        • ne na source engine ale na HL...proto to vychazi jako MOD,)
        • No tak nějak máš pravdu, ale ono by to teď stejně asi moc prodávat nešlo, protože ve své podstatě jde o nehotovej produkt.

          Mám pocit že by to mělo jít že zažádají Valve o publikaci modifikace na Steamu, čímž by Valve šla nějaká provize z každého prodaného kusu, ale sám přesně nevím.
    • coz by bylo pro Valve naprosto typicke...,)))
  • Fallon
    Problémom väčšiny týchto moderných fičuriniek spočíva v tom ,že svoje opodstatnenie majú ale len na konzolách. Gamepad skrátka neumožňuje tak presné a hlavne rýchle mierenie ako kombo myš+klávesnica. preto je podstatne ľahšie sa dopustiť chyby, čo môže v hre využívajúcej lekárničky skončiť dosť tragicky.
    Taktiež to často pretriasané nabiehanie pred hlaveň, je hlavne zmysluplné na gamepade, kde skrátka každá otočka trvá o dosť dlhšie ako na myši. Keby sa na vás nepriatelia hrnuly z všetkých strán(ako normálne uvažujúce bytosti) tak by väčšina FPSiek bola na konzolách nehratelná.

    Žiaľ dneska sa hry v prvom rade robia na konzole a na PC potom končíme len s chabými 1:1 portami a potom to aj tak vyzerá *9*
    • Je vidět že nemáš konzoli a nevíš jak se na ní hraje. *1*
      • vlastik.plaminek
        Je vidět, že nemáš mozek a nevíš jak ho používat.
      • Veskoslav
        A jde vidět, že ty ji nemáš....Jelikož bez "pomoci" než by jsi s gamepadem zamířil, tak ten s myší a klávesnicí Tě naprosto zničí.
        • Např. Killzone 2 a 3 na PS3 žádný autoaim nemá. To co meleš je jen typický žblept PCčkářů co nedrželi gamepad nikdy v ruce. Když se s ním naučí člověk zacházet a zvýší si v nastavení hry citlivost pohybuje se stejně dobře a obratně jako s myší.
          • walltar
            GGG .. tak dost lidí je háklivých na HL hry a já třeba HL2 vidím jako jednu z nejlepších FPS co sem hrál .. Hl1 sem pravda zase tam nemusel. Ale když napíšeš že radši MOH než BM tak to je prostě mínusková smršť na obzoru.
            • walltar
              Tak epizody k Hl2 nebyli nová hra a nikdo od toho novou hru nečekal ...

              Jinak mě to jaké je COD nevadí ... já si to stáhnu zahraju si SP smažu a už si na to víckrát nevzpomenu ... je to jak většina filmů z holywoodu. Mp sem hrál u MW1 a World at war a další nemám chuť hrát. Ale i tak je prostrě škoda, že tu sérii nikam neposunuli.
            • Hmm já si teda z HL 2 pomatuju jen úvod kdy jsem přijel na nějaké nádraží, pár bitek ke konci kdy se do toho zapojili partizáni a toho robopsa.
              Jinak Toto platilo hlavně o HL2 i když BM zas tak rozdílná není.
              PS: Pokud píšeš že je MW od prvního dílu stejné (což v podstatě je já taky nehraju hned každej díl CoD, BF, nebo MoH jen sem tam něco na oddych) co potom episody k HL2. U kámoša (hroznej HL fanboy něco jako lidi tady) jsem hrál episodu 1 a 2 (alespoň mylím už si to moc nepamatuju) a bylo to jak přes kopírku.
            • walltar
              Jo Hl2 neměl žádné zapamatovatelné scény to je pravda ... ja si pamatuju celou tu hru i po několika letech ... mě opravdu bavila, pamatuju si ten pocit jak sem poprvé vylezl v ravenholmu a potkal rychlé zombie.

              Cod je imho vynikající hra .. první a druhý díl, potom MW1 která ve své době úžasně posunula žánr ... co je bohužel škoda tak už se ta série od MW1 vůbec nikam neposunula a hra je furt stejná ... narozdíl z HL2 si pamatuju si z těch her pamatuju jenom pár útržků.

              Ty body co si tu napsal je na Hl2 nebo na BM? .. pokud na Hl2 tak s něčím souhlasím s něčím ne pokud Hlavně mě třaba vozidlové pasáže v Hl2 strašně bavili ... jak vznášedlo tak bugina, grafika mě přišla ve své době tj. rok 2004 výborná a dodnes se nemusí v porovnání s některýma hrama stydět. S hudou tou sohlasím ... pamatuju si pár pasáží hudby když člověk ujíždí před vrtulníkem, který na něho pouští min.

              Jinak já sem far cry nehrál, Doom 3 sem nikdy nedohrál protože mě nebavil a Hl2 sem prostě miloval.
            • No ale tak to prostě je. Dnes tu výjmečně netroluji a pouze tvrdím co si myslím a že mě někdo dá mínuska mi je celkem jedno.
              Na celém HL mě štvou zejména tyto věci
              1. Bezcharakterní postava. Vlastně jen levitující ruce, hl. hrdina nemluví, nejsou vidět jeho nohy, nijak nereaguje atd. jestli to někomu pomáhá sžít se s postavou dobře pro něj. Já měl akorát pocit že mě to celé od hry vzdaluje.
              2. Nezajímavý příběh. CoD, B3 atd. mají příběh který člověk může brát jako filmy od M. Baye. Je to béčko, ale dobře se u něj bavím a díky tomu že se v podobných hrách hraje za víc postav může se to i trochu zamíchat. HL si hraje na dospělý příběh, ale ve skutečnosti ho nelze brát vážně. Kdo někdy četl nějakou na příběh bohatou knihu nad HL se pouze pousměje.
              3. Nudné okolní postavy. To je prostě fakt. Kromě toho robopsa jsou všechny postavy nudné a nezajímavé, pouze odříkají svoje a zmizí. Ani nepřátelé nebudí respekt. Vojáci Combine jsou celkem dobře nadizajnovaní, ale jinak je to klišé a průměr. koho taky překvapí zombíci a mariňáci.
              4. Dobré zbraně, špatný pocit ze střelby. HL má sice dobrou fyziku, ale pokud jde o nepřátele a jejich reakce na vaše zásahy, je to jako střílet do plastové figuríny. Nemluvě o tom že ani pocit ze střelby není kdovíjaký.
              5. Nic moc grafika. To se ale dá odpustit takže to neberte jako chybu.
              6. Nezapamatovatelná hudba. Vzhledem k tomu že asi nestála za poslech si ji ani nepomatuji. 7. Hloupí nepřátelé, ze kterých hráči dělají génie. Nevím co se to tu rozjelo za diskuze ohledně skvělé AI v HL serii, ale pokud si vzpomínám byly enemáci tupí jak tágo. 8. Otřesný pocit jízdy ve vozidlech. 9. Nula zapamatovatelných momentů. 10. Nijaký pocit z okolního konfliktu. Pocit že válka mezi rebely a emzáky se odehrává i jinde než v uličce kde bojujete je nulový
              Jediné co se dá chválit je občas zajímavé prostředí, jinak je to obyč. průměrná hra.
              Vzpomínám si že když někdy v roce 2004 vyšlo kombo Doom3, Far Cry a HL2 koupil jsem všechny tři a první dvě z chutí nejednou dohrál, bohužel u HL 2 jsem se začal už v půlce nudit a u BM se nuda dostavila ještě dřív.
          • Fallon
            To ,že nepoužíva autoaim ešte neznamená ,že nemá žiadne iné barličky, napr. v prípade killzone autoheal, nereálna výdrž alebo tupý nepriatelia(http://tinyurl.com/4dw29wk). Ku všetkému ja sám vychádzam z svojich skúseností ešte z Gamecubu, kde som hral napr. Geist, Timesplitters 2 a 3.
            Je pravda ,že s dostatkom tréningu sa medzera medzi klávesnicou a gamepadom zmenšuje ale to nič nemení na tom ,že mnoho vecí stále ostáva nepomerne ľahších na myši ako na gamepade.
            • PS nevím jestli jde o nějakou sofistikovanou urážku, nebo ses prostě upsal, ale příště piš gamepad a né bamepad. Jsem na chyby v pravopise dost háklivej
            • No však já netvrdím že je gamepad lepší (sám dávám přednost myši) ani že by mi na BM vadila nepřítomost autoaimu a autohealtu. Nebo snad že bych tvrdil že jsou konzolisti obratnější než PCčkáři. Jen tvrdím že ten týpek co má na profilovce Ulquiorru nemá pravdu když tvrdí že je tak obrovskej rozdíl mezi rychlostí zaměření na myši a gamepadu. Nevím jak na xboxu, ale na PS3 si vždy nastavím citlivost na max a pak dokážu páčkama zaměřovat ještě líp než ten týpek na videu co jsem sem hodil.
              Hlavní důvod proč tu sbírám mínuska a vedu diskuzi s pleskoslavem je že jsem napsal co se mi nelíbí na BM a ani jeden z mých problémů nesouvisel s ovládáním. *5*
            • walltar
              To už je sice lepší, ale pořád je tam vidět, že gamepad na myš nemá ... na FPS je prostě lepší. Teda na cokoliv, kde je potřeba zaměřovat je myš lepší ... ale pokud bys do druhé ruky vzal něco co bude mít analogovou páčku na pohyb tak už bys mohl mít celkem dobré kombo, které vyřeší jak neduhy gamepadu tak myši a klávesnice.

              Edit: lol bamepad ... to sem se upsal.
            • Když už řekneš pi. řekni i ča. To vydeo je pravda pěknej fail. To taky gameplaye z E3 bývaj. Sám však vím že se dá s gamepadem pařit mnohem líp, např tady
              http://www.youtube.com/watch?v=FGAXl2d3_jY
            • walltar
              Stačí se na to video chvíli dívat a už podle pohybu crosshairu vidím, že gamepad je stejně dobrý jako myš. *1* *1*
          • Veskoslav
            A proto mám doma Xbox. A Killzone "autoaim" má a jestli tvrí tvůrci opak, tak se je vážně legrační, že tomu věříš, jelikož se to rozhodně "zaměřuje" zcela jinak než kdyby jsi měl myš. Navíc je "absence" vyvážena naprostou tupostí nepřátel, kteří snad běží po lince naproti Tobě povětšinou.
            • 2GGG - rika clovek,ktery povazuje Killzone serii za jednu z nej fps her vubec *1* *1* *1*
            • Hráls to? ne tak nevím co tu žvatláš ta hra žádný autoaim nemá. A já tak úplně nechápu o co go. jestli Vás všechny BM fanatiky baví na tý hře jen to že nemá autoaim a autohealth tak ste fakt jelita *5* . BM je po všech stránkách průměrná hra stejně jako celé HL a o demenci enemáků není pochyb.
              Pro toho týpka co má na profilu Ulquiorru
              V killzone sice autohealth je, ale lehká ta hra rozhodně není. Na těžkou obtížnost určitě o dost težší než HL. Navíc autohealth ti je k ničemu když jde člověk po dvou třech zásazích k zemi.
              A jinak já radši hraju na myši, ale ať už lze dnešním hrám vytýkat cokoliv rozhodně né to že jsou lehčí pokud jde o počet zásahů atd. A navíc ani HL 1 nebyla nijak těžká.
    • exmaxx
      Tak ona takova "strelnice" na konzolich ma taky neco do sebe. *4* Jinak moc dobrej postreh, co se tyce toho zjednodusovani na konzolich.
  • Ta cast v tom poslednom videu, su tam dobre schovane lekarny ktore treba viziat v spravny moment, a uzjete si to ak akcne.

    Proste keby sme neboli zavalovany sparchantelimi fpskami ako CoD tak na obtiaznost nikto ani necekne.
    • smejki
      "Ta cast v tom poslednom videu, su tam dobre schovane lekarny ktore treba viziat v spravny moment, a uzjete si to ak akcne."

      to je něco jako "Z Arroya běž rovnou do San Fran, opakovaně okraď obchodníka o svěřené peníze a prodávej mu ukradené zboží a až budeš mít peněz dost, kup si energozbroj a gaussflintu"


      porovnávám obtížnost originálu a remaku a hodnotím ji i v nějaké absolutní škále. Řeči o CoD jsou v kontextu tohoto článku mimo. Poslední CoD jsem hrál dvojku a chvilku MW1. Rage, zmíněný v článku, hra dneška, je mnohem těžší než původní Half-Life. Tebou nahozený a mnohými dokola omílaný názor "moderní FPS jsou snadný a old-school rulezz!" neobstojí v přímé konfrontaci s realitou. To, že jsou moderní hry zhola hloupé, primitivní a vodí za ručičku, to je jiná stránka věci a je hloupé si tenhle hate přenášet i na jejich soubojovou obtížnost.
      • Porovnavat to s aroyom a san fran je upne z cesty.
      • Obtiaznost je upne v poriadku, keby hra vysla vtedy ked mala, "davalo" by to viacej ludi. Kedze do vyslo dnes v dobe modernych konzole friendly fps (citaj tupe) tak su ludia rozmaznany, je to proste tak.

        Ze tam su te lekarny, su tam preto lebo to tam tvorcovia tak chceli, je to odmena pozornym a tym co preskumaju vsetko, na prvy pohlad ich nevidno, ale ani niesu schovane nejak extre, a prave preto ze sme rozmaznany fpskami dneska, ani na nenapadne tam take cosi hladat.

        A po dlhej dobe clovek aspon vyuzil quick save a quick load vela krat za sebou.
  • DangerousDave
    s niektorými vecami v článku nemôžem súhlasiť ale to, že BM strčí do kapsy mnoho dnešných strielačiek je fakt... bez diskusie.
  • Dohráno a jsem velmi spokojen- teda až na konec, kdy jsem čekal pokračování na Xen a místo toho už byly jenom závěrečné titulky:(
    Tak dlouho už jsem nepoužil kombinaci quick save a load *14* fakt mi to už chybělo. A ač hraju dobře CSS, tak aim a reakční doba protivníků mi dala zabrat.
    Ještě si vzpomínám na parádní moment: jedu výtahem nahoru z nějakého chladiče reaktoru, mám 10 hp a udělám si quick save. Ale zrovna v tu chvíli se mi za záda teleportuje Vort a sejme mě. Loadoval jsem to asi 11 krát, než jsem zvítězil *7* . Někdo by to vypnul, ale já si to užíval.
    Za mě 9,5/10 a přímluva za pokračování.
    • Xen není hotový, ten teprve dodělávají.
      • Proto je to taky jeden z mnoga důvodů proč není ještě na steamu biď už má "zelenou" Valve tam neputí nedodělanou hru..
  • Je to ironie ale musim to rict .... skoda ze to je zadarmo *1* Ne opravdu je tomu tak klidně to mohli prodávat do 10ecek protoze ta hra ze je delana "amaterama" tak to je pecka nad pecku
    • ucho
      on ti nikdo nebrání jim poslat nějaké peníze...
  • Musím souhlasit se svým předřečníkem; text působí jako dílo nadšeného amatéra. "A ještě semhle dáme cool poznámku a ještě tamhle... A ještě tady v tom odstavci není žádná kravinka na efekt...". Potom to působí hrozně nuceně, těžkopádně a skoro až pejskokočičkovsky. Přitom obsah samotný vůbec není špatný a podobný "tuning" vůbec nepotřebuje. Možná jsem až příliš přísný a faktem je, že na zdejším webu je laťka nastavena opravdu hodně vysoko, ale o to víc to pak působí jako pěst na oko.
    • taky se mě to moc nelíbilo a člověk se v textu snadno ztratil. nejsem žádněj génius ale ani debil, přesto jsem si párkrát řekl wtf co to kur... čtu
      méně je někdy více
  • Black Mesa je pecka a hrave obstoji i mezi dnesni fps spickou.V nekterych ohledech je podle me i prekonava.
    Je to krasny dukaz toho,jak nadcasovy prvni HL vlastne byl.Stacilo omlazeni s drobnymi zmenami v konceptu a hra dokaze obstat i dnes.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit