Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pro mne WOW skončilo příchodem prvního datadisku, nejlepší a klasické WOWko bylo prostě na 60. Lehký návrat do starých kolejích jsem pocítil akorád z příchodem WoTLK (navrat do Naxxu) a Ulduar mne opravdu bavil, ale to bylo vše a hra pro mne přestala existovat. Díky ale už ne více .....( jinak hraji SWTOR a baví mne , jiným způsoben, ale baví)
  • najhorsi problem je ten, ze hra je taka ulahcena, ze uz tam chyba ten epic feeling, chyba tam roznorodist, cosi co ta odlisi od inych, ked su itemy v podstate zadarmo, naco to hrat, ked nieco je zadarmo, nikto si to nevazi. Sustavne nerfovanie dungeonov, uz to ani nema zmysel hrat, ked ti stacia 2-3 kuzla v 5-man dungeonoch, ziadny skill, ziadne CC netreba.
  • No potom co dostala Roguna heal jsem se musel hodně smát.
  • Bohužel těch X let vývoje je vidět i na enginu. Ten určitě za své doby nebyl špatný, ale svoje léta slávy má už dávno za sebou. Nemluvě o tom, že se na něj nabalujou další a další datáče. Díky tomu je hra parádně neoptimalizovaná.
    O zjednodušování celé hry se ani nemá cenu bavit.
    • Neoptimalizovana? Nesuhlasim, vsetko ide, po technickej stranke, ako hodinky. Na novych strojoch v 25m raide na ultra settings maju ludia 60-80 fps. Ja na mojej priemernej masine 5 roky starej mam prijatelny fps 25 na low settings.
      • Muzete nesouhlasit jak chcete. Staci si sehnat emulator nebo nejaky free s vanilla klientem a nejaky jiny s cata klientem. Deathknell vanilla - 300-360 fps, Deathknell Cata asi 100 fps.
        • To co pisete by davalo zmysel keby sme predpokladali, ze wow 1.0 = wow 4.0 po technickej stranke, co samozrejme nie je pravda. Kazdym datadiskom sa engine vylepsuje, pridavaju sa nove funkcie. Wow zacinal na modifikovanom warcraft 3 engine, ktory podporoval dx8.1, terajsi wow ma podporu dx11, podporuje x64, cize porovnanie vanilla vs Cataclysm fps je uplne irelevantne, vanilla wow je 7 rokov stara hra na inom engine ako terajsi Cataclysm.
    • Asharak
      Aha, a třeba impletace DX11 je otázkou roku 2004 jo? DObrý ^^
      Nevím jestli si to zkoušel hrát, ale ten engin je tak skvělý jako každý jiný od blizzardu (v jisté míře). Nastavení Min vs Medium vs Max odpovídá popisu, a kvalita obrazu taky. Nejhůř na tom bude grafické zpracování textur, ale nemyslím si že by hra vypadala líp, kdyby neměla ten warcraftí nádech takže nevím proč by hra neměla být optimalizovaná... ona je popravdě optimalizovaná líp než většina ostatních her (no, asi přeháním ale rozdíl mezi min a max jde fakt poznat...).
      Hratelnost je pak otázka jiná.
  • http://blue.mmo-champion.com/topic/218552-cataclysm-post-mortem-greg-ghostcrawler-street/
    tu je link na interview s lead designer, aky bol Cataclysm, co treba zlepsit. Jeden z bodov bol Appeal to broad audience. Prave takyto pristup, to co sa deje posledne roky privedu wow do hrobu. Ked z toho chcu urobit Call of Duty, prosim. Chcu prachy, chcu prilakat novych ludi z farmville, z konzol, Ok chapem, ale takto vyzenu vsetkych vernych hracov, ktori hru hraju roky. Taketo keci ake teraz pocut boli aj pred Cataclysm, priviest hru spat ku korenom, k vanilla wow, to trvalo mesiac ci dva, potom brutalne nerfli vsetky dungeony. Patch 4.3 a Deathwing mal byt 'the most epic fight ever', ukazalo sa, ze to bol the biggest fail ever. 4.3 wow je v takom zalostnom stave ako nikdy predtym, uz sa velmi malo podoba k vanille ci TBC.

    Classy sa podobaju, zrusili unikatne spelly, ktore definovali class, teraz kazdy v podstate tankuje, healuje, robi dmg, prehanam. Roznorodost sa v podstate zrusila. Nastroje LFD, LFR, cross-realm battlegroundy velmi ulahcili hru, ano, ale vedlajsi efekt je ten, ze v podstate totalne zabil outdoor svet, preskúmavanie zon, questovanie, takmer 90 percent vsetkych hracov sedi v Stormwinde a Ogrimare, caka v rade na dungeon, kym ho automaticky hodi do dungeonu, vsade su portaly, nikto necestuje po svete, nechodi standarnymi transportmi, vsetko ide instantne cez portale. V podstate v outdoor nestretnes zivu dusu, levelujes postavu, stretnes tak 2-3 ludi, kedysi bolo 30 hracov v kazdej zone, teraz ludoprazdne. Tie nastroje okrem toho zabili ' socializaciu ' v hre. System ta hodi do skupiny s ludmi z inych serverov, ktorych uz nikde nestretnes, nie su z tvojho servera, mozes robit hocico, nadavat, kradnut gear, byt afk cely cas, ziadny postih, nema to vplyv na tvoju reputaciu, lebo su to anonymni ludia z inych serverov, mozes byt total jerk a nic sa nedeje. Server komunity prestali existovat.

    Kedysi si na quest potreboval partiu, na zaverecnu cast, teraz je vsetko single-player, vsetko urobis sam, nemusis s nikym hovorit, nikomu pomahat, vystacis si sam. Obtiaznost hry bola znizena na take minimum, ze si neviem predstavit, kde sa da este klesnut, nova lvl 85 postava, urobis par dungeonov a zopar LFR raidov, za dva tyzdne si full epic. Dungeony su povacsine take, ze tank pullne 15 mobov a ostatni zacnu aoe-ovat, CC je zbytocne, netreba a zbytocne zdrzuje hru, vsetci chcu Valor Pointy, vela a hlavne rychlo, napojis sa do partie, povies : hi, a dostanes odpoved, dont talk, GO GO GO, tank pull faster !!!

    Kazde 3-4 mesiace vyjde patch, ktory prinesie novy dungeon a nove itemy, predosly dungeon sa v podstate prestane raidovat, lebo z obchodnikov za valor body dostanes lepsi gear, v LFR je lepsi gear, cize kazdy novy patch kanibalizuje ten predosly, stale sa raiduje iba ten novy dungeon, a neda sa raidovat stare raidy, napr. tie zo zaciatku Cataclysm, lebo nezozenies raid, a ked zozenies, v podstate mas overgear. Kedysi sa hovorilo, ze na max urovni hra iba zacina, teraz to uz nie je pravda, hra bola tak ulahcena, ze za mesiac prejdes cely obsah hry na najnizesej obtiaznosti, kupis gear u obchodnikov a dalej ak nechces raidovat, tak nemas co robit.

    To co robilo kedy wow takym uzasnym, postupny vyvoj postavy, postupny progress, a politika nic nie je zadarmo, ak nieco chces, makaj, - to uz neexistuje. Blizzard zenie hru do extremu pre casual hracov, v dalsom datadisku uz bude asi cakat gear v krabiciach rovno pri vstupe do dungeonu.
    • sice je to dlouho, ale aspon naprosto vystizne... hral jsem vanillu a TBC relativne hodne, uzival si ten pocit toho "neco spolecne s guildou nebo partou dokazat" a to nemyslim tak, ze bych si dokazoval, ze jsem uberskiller, nikdy jsem nebyl v zadne top guilde, vzdy jenom RL kamosi, ale ten pocit, kdyz po mesici neco date, chodite spolu na questy... zkusil jsem se vratit v WotLK, ale uz to byla vlastne jenom farma a grind a prestal jsem hrat uplne. koncem minuleho roku jsem byl u bratranka, ktery to jeste hraje, ja nemel wowko pres rok a pul v ruce, sednul k tomu a s prstem v nose uhealoval raid... prijit takto do MC, tak jsem mrtvej do minuty a se mnou celej raid, tady jsme newipnuli ani jednou a to to prej ani nebyla vylozene farma... dekuji, nechci.
      • Asharak
        Kdyby ses chtěl vrátit, a nehrál si TBC tak kdyžtak na nějaký TBC server, pro mě sice jediná verze wow, ale bylo to super :) nevím jak je na tom oproti vanille, ale nepřišel mi zas tak lehký *3*
  • WoW bylo dobré jenom to původní. Každej item byl poctivě vydřenej, ať už měsícema progressování jednoho raidu, nebo těžkejma questama vylepšoval setovky z normál dungů. Když si vzpomenu na Hunter Epic Quest na luk a hůl, nebo když jsem si chytil rare peta ve winterspringu co měl respawn 14 dní ... BC už bylo špatné a wotlk komické a zbytek jsem radši ani nehrál a nikdy hrát nebudu
    • jj ten BOW ked si mal si bol macher. Proste stare dobre vanilla.
    • Jo Zlomenej zub byl miláček :o) Ale t oasi nemel respawn tak dlouhy.
  • Tyhle kecy Blizzard vypouštěl i před Cataclysm. Cata měl být návrat ke staré dobré Vanille. Ale ten návrat trval jen chvilinku, než přišli brutální nerfy všech HC dugeonů.

    Ať si říká kdo chce co chce, ta hra je prostě lehká. Ve svých mechanikách. Prostě mezi classami zmizela jedinečnost, všichni mají CC, všichni mají interupt... Atd. Už ani rasy nejsou jedinečné, každá rasa může mít skoro cokoliv za classu. Farmení gearu je jen dělání dokola stejných akcí. Od datadisku budete získávat raid gear jen z dělání daily q. Tomuhle oni říkají "mít možnosti jak hru hrát". Není se čemu divit, že po dominaci Paragonu to bodou asiati kdo teď bude dominovat, jelikož oni umí farmit nejvíc. Stačí si přečíst jak se dosáhlo 1st Deadwinga jak měl každý hráč hodně altů aby se mohlo milionkrát chodit LFR... O tom, že CC nebude způsobovat aggro o tom ani nemluvím.

    O tomhle by se dalo psát hodiny....
  • Všimli si už kolegové z WOWfanu že hlavním záporákem bude Garrosh Hellscream? Bude o tom zítra článeček?? Prosím prosím....
  • Zayl
    Teda já už bych WoW hrát nemohl. To je s těma rasama jak kdybych zabloudil do ZOO.

    Ale když už teda z joke brewmastera udělali legitimní rasu, čekám kdy implementují Zergy. Protože v kampani byl jeden hydralisk k dostání.
  • Ludia moj nazor je:

    Cim viac ludi hra jednu hru, tym viac je nemozne jednoducho ludom vyhoviet. Kazdy nieco chce. A tak to aj vizera
    • Jenže to taky není dobre kdo chce všechno nakonec nebude mít nic....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit