Přejít na výpis diskuzí
Blizzard nadále vidí budoucnost Heroes of the Storm v esportu
6.3.2018 | Šárka Tmějová
44 příspěvků
-
jj prokaučoval...to je tak kdyz herni mechaniky vyvyji tym psychologu s cilem u hracu nastolit zavyslost na lootboxech mikrotransakcich a pod. winrate musi byt kolem 50% bez ohledu na schopnosti hrace prijorita c.1 je nastavena na vydelat co nejvic a ne na prinest co nejlepsi herni zazitek....
-
-
Tak třeba ten MatchMaking, který je schopný všem hráčům doručit dostatečně vybalancované hry, aby jste měli 50% winrate , se dá považovat za dobrý MM
(když je hráč špatný a přesto má 50% winrate tak to znamená, že v průměru hraje s podobně špatnýma hráčema... a naopak když je hráč neskutečně dobrý a přesto má 50% winrate tak to znamená, že v průměru hraje s podobně dobrýma hráčema)
-
-
každej tady profík na vše :D není studio co by podporovalo staré tituly :D ať si říká každej co chce ale když si něco koupíš u blizzardu tak máš jistotu že ta hra pár let vydrží a do roka nemusíš kupovat novej díl
-
-
+ starý díly jsou furt dobrý, hromada lidí ještě dneska jede Warcraft 3, Starcraft, Diablo 2
-
-
a to je právě ten problém, protože "nový" hry od blizzardu typu heartstone, heroes of the storm a overwatch mě vůbec neberou. Blizzardu to sype, budiž jim přáno, ale žádno pecku už od nich asi čekat nelze..
-
-
-
Proč ne je to MOBA je, je originální celkem jo.
-
-
Problém je, že Heroes of the Storm je MOBA zaměřená na "casual" hráče (velmi zjednodušené herní mechaniky, atd. atd.) a to prostě nemá tak velkou sílu přitáhnout dost lepších hráčů.
Samozřejmě Blizzard zasponzoruje nějaké turnaje velkýma penězma, ale jakmile přestane sypat tak velké prachy, tak si hráči rozutečou jinam. -
-
Myslím že tak rychle to nebude a denně to hraje dostatek hráčů stejnak.
-
-
Statisticky to hraje dostatek hráčů, ale tady je ten problém, který jsem zmínil... Jací hráči, to jsou?
Narozdíl od tebe Jacku, jsem to HotS opravdu hrál a viděl jsem ten katastrofální stav hráčů.
I jako úplný nováček jsem se za 6 týdnů dostal Diamantové ligy!!! Pod diamantovou ligou jsou další 4 ligy a umíš si představit jak neschopní hráči tam musí být, když je předběhl někdo, kdo HotS hrál sotva 6 týdnů?? -
-
Hrál ale přestal když tě hodí do Bronze a lidi tam mají u zádele jestli něco udělají pro team.
-
-
-
-
-
Blizzard svoji pozici totalne prokaucoval. D3, Hots, Overwatch, SC2, Heartstone, WoW expanze - vsechno jsou to jen prumerne hry, ktere mely potencial, ale neprinesly v podstate nic noveho.
Blizzard vzal svoje stare fanousky a ukazal na ne fakace, ze pry chteji krmit uz jen masy detskych fanboyu. Na nejake ambice ohledne e-sportu muzou s timhle zapomenout. Ano, muzou si zadotovat par turnaju, ale nikdy uz nepresahnou Dotu a dalsi dominantni kusy.
Blizzard, kdyby vcas pohrbil WoW nebo ho jen hodil do hezciho kabatu, kdyby udelal D3 takovy, jaky melo skutecne byt, vzhledem ke svym predchudcum, kdyby nepodelal multiplayer u SC2, kdyby se na Overwatch, Hots a heartstone vykaslal a misto toho udelal jednu velkou pecku a vytvoril neco jednotne perspektivniho, tak by ted byl uplne nekde jinde a dominoval trhu, mozna i e-sportu.
Co jim zbylo ted ? V podstate jen Overwatch, ktery dosahl nejakeho pofiderniho uspechu jen diky obrovske marketingove kampani, jakesi diskutabilni originality a manii okolo skinu. Tak moc se chtelo rejzovat na vsech trendech, az se dorejzovalo a ted se nevi kam dal, pritom mohli vytvorit prakticky cokoliv, co by ty trendy nastolilo. Vedeni uz meli davno vymenit za nekoho s vizi, je to velka skoda a ostuda tak velke firmy, jakou Blizzard vzdycky byl. -
-
Kdyby včas pohřbil WOW tak asi bude úplně v hajzlu :D
Jinak mi to nepříjde moc dobré tvůj příspěvek, ANo mohli mít to našláplé RPG alee zvhledem k tomu že mají WOW co by z toho měli že... Hearthstone/HOTS a dá se říct i OW je uspěšné +- i kvůli ESPORTU.
Navíc pak třeba tam přidají i jiné hry od jinejch studiií ( Destiny2) takže nezůstanou zkostanatělý mi tak příjde jak třeba ORigin. -
-
Mohli napr. po 3 expanzich vytvorit W4, posunout nekam lore a na zaklade toho tvorit dalsi datadisky, klidne v novem enginu a ne to dal a dal zdimat bez duse.
-
-
Neměli proč a já je chápu a těch firem je více v dnešní době co ustrnulo tam kde mají velké zisky na hráče se bere zřetel až na posledním místě, bohužel tak to je a rozčilovat a dupat a prskat proklýnat je může jak chceš a stejně to nic na tom nezmění.
-
-
Ja se vubec nerozciluju, jen jsem napsal svuj nazor na Blizzard jako celek. S naprostym pokerfacem, ani v duchu jsem nebyl nastvanej.
-
-
-
-
Tolik lží a očividných blbostí se v jednom příspěvku jen tak nevidí.
-
To je tak, když se v zaměří hlavně na peníze.
WC4 v nedohlednu, ale máme Overwatch alias shop s oblečky.
Chabé datadisky do SC2, ale máme Hearthstone alias pay to win.
A nejen nakonec ztrapěné D3, HotS alias mikrotransakce pro masy. -
-
Overwatch - super zábava a akční hitovka co strhla žebříčky recenzí prodejnosti i hráčských čísel, oops they did it again!
SC2 - hraje se přes 10 let, pořád slušná hráčská základna, pro turnaje furt jedou, prodeje opět fenomenální, jedna z nej rts ever, sorryjako
WoW - nejůspěšnější mmorpg ever, miliary na kontě, definovalo žánr, yipee ki yay mf
Heartstone - opět definovalo žánr, desítky kartičkových her co vznikly podle něj, dokoázali něco, co se MtG na počítačové scéně nepovedlo za 30 let, nuff said
Diablo 3 - season 13, pořád hromada hráčů, zraje jako dobré víno, co píšeš je jasná pomluva a účelovka! -
-
to je presne ta desiluze ze WoW definovalo zanr....opet jen sesbirali co uz nekdo jiny vymyslel UO, EQ, GW a zabalili to krasnou maslickou a dali tresnicku navrch...ano Blizzard umi prodavat veci velice dobre...
-
Ono se to hraje, to jsou ale paradni argumenty.
-
-
Taky mi nějak uniká pointa. A jaký by měl být argument podle tebe? Co jiného by měl být argument o úspěchu hry než to, že to i po 10 letech hrají každý den v případě her Blizzardu statisíce až miliony lidí? To nám musíš tedy povědět co je správný argument pro to, že hra je úspěšná když ne to, že to lidi pořád hrajou :D
-
-
To se na mě nezlobte pane x, ale to jsou podle mě velmi silné nostalgické brýle, dnes je herní trh dále (lepší grafika, lepší ovládání, nové prvky, nové žánry, větší světy, velké větvené příběhy...) prakticky ve všech ohledech a rozhodně je nefér tvrdit, že nevznikají kvalitní hry s dobrou a návykovou hratelností. Herní trh je dnes tak ohromný, že každý si může přijít na své, pokud někomu nesedí mainstream od velkých společností pořád má nekonečně mnoho dalších možností. Hry, které jste zmínil zanechali v průmyslu nesmazatelnou stopu ale rozhodně není pravda, že by od té doby nevznikli další kvalitní hry.
-
Jasne, ze zajem by byl. Dneska hraci, kterym je 16-20 vesmes nepoznali kvalitni hratelnost. Nikdy nehrali hry jako Q3, UT, HL, SC, D2, R6. Dneska jim pomalu staci stat celou dobu na miste a zabijet creepy, protoze proste nemaji srovnani. Kdyz se podivaji na yt na videa ze starsich her, tak tu hratelnost nezaziji, nikdy nebudou mit to srovnani.
-
Tak znovu jsou to jen hráči co můžou tozhodnout o tom kam se nějaký firma posune/neposune pokud se neposouvá tak je to dáno tím že není zájem a těch pár nostalgiků se nedá brát vážně ano je to tím že jde o majnstrým nic jiného.
-
Studia jako Blizzard maji tu moc trendy nastolit, oni se na nich pouze vezou a delaji kvuli tomu kroky zpatky.
-
Ale proč něco posouvat, když svou práci dělají dobře? Stačí se podívat, jak dopadly slavné značky jako třeba NFS. To se také jely nové nápady, až se z toho stal dojící odpad. Možná se ty hry neposouvají o obrovské skoky, ale posouvají se, lidi to baví a jsou spokojení.
-
Spíš ho štve že se nikam neposunuli znatelně - jenže to samé by se dalo říct o Valve a Ea a jinejch.... ( i když Steam je extrém)
-
-
přesně, ono se to hraje přes 10 let, skvěle se to prodává a hráči to milují, fuj. fuj, ošklivý Blizzard! *1*
-
-
-
-
Proč by pohřbíval WoW, když mu vydělává obrovské peníze? Kabátek se zlepšuje s každým novým datadiskem. Je potřeba si uvědomit, že engine hry je snad starší než 17 let. D3 schytalo kritiku hlavně u lidí, kteří nejsou spokojení s tím, že na obrazovce vidí něco jiného, než tmu a že si nemůžou naklikat milion bodů do intelektu. Jinak za mě celkem povedená hra s příchodem datadisku, která by si momentálně zasloužila buď víc obsahu nebo nástupce. SC2 nevím a Overwatch? Jo, měli udělat větší pecku, než jednu z nejúspěšnějších her. Takže jaké prokaučování u jedné z nejúspěšnějších společností s příkladnou podporou a portfoliem her, kde jen těžko najít špatný a neúspěšný kus? Ty hry se nemusí líbit každému, ale tvrdit něco o tom, že jim ujel vlak, to asi dost těžko.
-
-
No když srovnáš co se děje v Diablu 3 a path of exile, tak je skutečně něco pravdy na tom že nevyužili potenciál naplno. Diablu3 sem věnoval asi 200hodin, pak vyšel datadisk kterému jsem dal 30hodin a ta hra už mně nemá co nabídnout, každá postava má jen pár buildů, které jsou schopné dotknout se end game, poslední zpoplatněné dlc s nekromantem byl výsměch. Do PoE se vracím několikrát do roka už od té doby co to bylo v early access a vždycky si tam najdu něco nového, nemluvě otom že vše je zdarma. Takle si představuju nástupce D2, nejde snad ani o grafický styl, ale o prohloubení mechanik a možností jak to hrát, ikdyž pocit ze zabíjení hord démonů má D3 lepší, tak to nestačí.
-
-
PoE není žádný nástupce Diabla 2. Na to má moc špatný art design, audio, lore, animačky, combat a "mmovitost" typu mikrotransakce a farmení materiálů (aby sis mohl koupit nový stash v bedně lol) namísto samotných itemů.
-
-
PoE má všechny mechaniky co mělo diablo 2, jen jsou více rozvětvené a vymazlené pro hutnější end game a dlouhodobou hratelnost, pochybuji že při vytváření D2 někdo předpokládal že to někdo bude chtít hrát stovky až tisíce hodin.. Designové zpracování mají blizzardi zmáknutý, ale přijde mi že seš trochu ovliněn růžovými brýlemi nostalgie, nebo si PoE nedal sebemenší šanci.( spíš oboje, že.) Hodně lokací je jak rozložením tak i vzhledem dál než kdy bylo D2. Skrz Audio se to nedá srovnávat, to uznávám. Co se Lore týče, nevím no. V diablu je to klišé jak řemen, kdy slabší démoní zradí své pány a vyženujou je na Zemi, kde začnou dělat bordel a hráči jako potomci andělů a démonů je jdou srovnat do latě. v PoE seš prostě bezvýznamné nic, co se snaží přežít ve světě, který ovládají ti s nějvětší silou. Takže v jednom seš Drakorozený a v druhém si Jindra ze Skalice. Vtomhle ohledu bych se teda moc neozýval. Combat je to stejný jen z 2D převedený do 3D. Mikrotransakce v PoE jsou čistě vizuální. Narážka na místo v bedně je s odpuštěným hloupá. Místa máš v PoE víc než v D2 a když prostě chceš víc, tak můžeš. Neměl si v diablu nikdy problém s místem? Já teda jo.
-
-
Hrajte Grindawn! :) má vyjít další datadisk btw.
-
-
*nový tab*
-
-
proboha jen ne PoE, přeplácaný kočkopes s nejnudnějším combatem v historii akčních rpg, holt se musíš smířit s tím, že každému sedne něco jiněho, good luck *4*
-
-
No stím se musíš smířit spíše ty, já si dokázal užít obě.
-
-
-
Psal jsem o potencialu - v podstate jsi me jen potvrdil. WoW vydelava penize, ale mohl by vydelavat mnohec vic v podobe bud noveho projektu nebo zkvalitneni stavajiciho. D3 celkem povedena hra ano, ale mohlo to byt o tridu lepsi. SC byl multiplayer fenomen - SC2 to spalilo. Overwatch je "uspesny" diky poctu lidi, to neznamena automaticky kvalitu. Mohli udelat slusny rychly fps, misto toho udelali hybrid s e-shopem.
Jeste jsem zapomnel na Destiny. Nejspis proto, ze na nej zapomneli uz i ti, kteri ho dokonce hrali. -
-
A v čem je ten potenciál špatný, když hra naláká miliony lidí a vydělá miliardy? O čem jiném takový byznys je, když ne o úspěchu a zisku? A pokud by to z jejich pohledu bylo špatné, proč by stále podporovali ty stávající hry a netvořili desítky nových, jako to dělají jiné studia? Lidi skuhrají, jak to či ono bývalo nej nej, dneska už ne, ale máme tu jiné věci, které jsou veleoblíbené a za dvacet let bude člověk vzpomínat, jaké že to byly časy toho Overwatche... Pokud si myslíš, že něco mohlo být o třídu lepší a máš nápad jak to udělat, proč se do toho nepustíš sám nebo takový nápad nepředložíš přímo dotyčné společnosti? Lepší jak si stěžovat neustále v diskuzi. A pokud by hra byla špatná, proč by jí hrálo tolik lidí? O žádném eshopu v Overwatch třeba nevím. Hra dává možnost koupit si maximálně pár boxů, které stejně nic nepomůžou a kdo chce sbírat skiny, tak ať si je sbírá, to je každého věc, jestli do toho dá více peněz nebo ne. Pořád je to rychlá a svižná zábava, kterou můžu zapnout na celý večer a zkusit kompetetivní zápasy nebo jen krátká rychlovka a arkádě na pár minut.
-
-
myslim, ze to chapu...
ze spolecnosti, ktera udavala herni trendy na nekolik desitek let dopredu a mela jasnou vizi kam se ma herni prumysl ubirat a ostani ho jen kopirovali, se stal jen stroj na prachy, ktery se neodvazi zabrousit do neznama a kopiruje osvedcene trendy / mechanismy od ostatnich nebo max. vykrada sam sebe -
-
přitom Overwatch je další z těch her co udává trendy
-
-
Kdo si tu stezuje ? Kdo psal neco o tom, ze stary bylo lepsi ? Jsi moc zaujatej clovece, psal jsem uplne o necem jinem a ty reagujes jen na nejaky svoje imaginarni vymysly v hlave.
-
-
Zadnou spojitost jsem nenasel, pouze jsem z tveho prispevku vycetl, ze hrajes Overwatch.
-
Já Ti odpověděl víceméně na to, co jsi psal v předchozím příspěvku, zkus si najít spojitost, jestli to dokážeš. Zaujatý nejsem, hraji a zajímám se o to, co mě baví, stejně tak diskutuji a nehledám problémy tam, kde nejsou.
-
ty? *1*
-
-
-
-
-