Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Není to tak úplně pravda ale jak řikám zrovna sem začal hrát ve NA( je chyba že jsem ztrávil až moc času v EU) prostě to vidím i tak je pro dost lidí problém countrovat... třeba lehký torbjorn - na druhou stranu taky když ho hraji dost často se musím obejít bez štítu ale ok nevadí mi prohrát a v NA jsem se až na minulej konec sezony nesetkal vyloženě s hloupým týmem. Líbi se mi že celý tým hned zaplní sloty v EU to byla jen banda trollů sice se někdo ozve občas "Torb attack?" ale jakmile jim prorazím cestu vpřed tak to přestane, přiznám se že kolikrát eu/na jsem byl tak otrávený že jsem hrál Torbjorna celý zápas já vím že dělám chyby atp - jsme lidé aspon se tady dost snaží v EU tohle prostě nebylo.

    Přesně jak říkáš , můj tým já nejvyšší level byl a samozřejmě jsme prohráli neznalost herních mechanik. NA Eu sem se navztekal podstatně více a hodně mě sraloo to tlačení do 50w/l alůe EU ani to nebylo spíše 30w/l jestli vůbec přitom systém by se dal udělatr jednoduše potlačilo by to toxicitu který je vyvolána právě špatným Matchmakingem to samé HOTS
    To samé tady když hraješ v grupě tak máš větší šanci prohrát první zápas, než že vyhraješ atp... nojo je taky se hned nevrhnu do boje abych feedoval nepříteli ultimátku. Právě Eu nezajímá mě že někdo neumí eng prostě nepochopí hraní/ triolluje a hned to pokazilo můj pohled. Ne opravdu není sranda vyhrát a pak vše prohrát.

    Je pravda že HOTS jsem NA ani nezkoušel třeba by mě kompetitivná hra hned bavila více... jinak si na mě reagovat mohl v minulém vlákně.

    To zdaleka nehraju každej den a jo, dávám a dal sem do toho dost hodin, ještě určitě tam nějakou stovku/dvě dám.
  • Jack1947:
    Overwatch už hraju spíše příležitostně, ale mám v něm nahraných pár nechutných stovek hodin, které raději ani nechci sčítat dohromady...
    To co píšeš je něco nad čím jsem také přemýšlel, ale v praxi jsem to nezkoušel. Každopádně tady v Evropě je problém určitá jazyková a kulturní bariéra. Proto si myslím, že zde bude týmová hra obecně fungovat hůře než třeba v Americe... Tím nemyslím, že by tu lidé třeba nerozuměli dobře anglicky, ale spíš jsou proště v tomhle ohledu méně komunikativní, protože to neni jejich nativní jazyk a nesdílejí podobné myšlení.
    Nicméně na druhou stranu jsem vypozoroval, že lidé kteří u hry stráví větší počet času, tak už mají většinou dostatek zkušeností, že dokážou do značné míry fungovat bez komunikace, čistě díky pochopení herních mechanismů a dynamiky...
    Zkušeného hráče Overwatche bych popsal jako někodo kdo ví, že to je hra o hybnosti a team-fightech. Tudíž po prohraném team-figthu vždy počká na tým. V průběhu hry sleduje kill-feed a má přehled o tom kdo má ultimátky(v četně nepřátelského týmu). Zaroveň je taky schopný identifikovat oponenta, který je pro váš tým největší problém a do toho všeho plní svůj úkol v rámci týmu...
    Navzdory tomu, že hra působí jako obyčejná střílečka, tak ve skutečnosti je to mnohem více o přemýšlení a vnímaní toho co se děje...
    A tím bych se mohl poprvé dostat k tomu co na matchmakingu v OW vadí mě... Velice nesouhlaím s tím že v OW můžou hráči na vysokých levelech dostat do týmu někoho na 25 levelu, kdo se čerstvě dostal do competitivu, protože pokud to neni smurf, takt neni žádná šance že bude rozumět tomu co jsem psal výše... (těch prvních 25 levelů vás o hře nic nenaučí a je to spíše neřízený chaos)
    Myslím, že by v matchmakingu měl být nějaký limit jak moc rozdílné levely to spojí dohromady. Protože pak opravdu realně vidíte, že to je hra 5na6, ale ty lidi za to prostě nemůžou. Nicméně opět jak jsem psal výše, z dlouhodobého hlediska to jestli budete stoupat nebo ne, zaleží čiště na vašich znalostech, pochopeni mechanik a schopnostech...
  • Jack1947
    tom: To jsem si možá tak myslel leda ze začátku, ne takhle to opravdu nefunguje - (Overwatch)
    Ne už nehraju něco co pomáhá týmu lol, respkt jo hraju později když tom selže že... nicméně co jsem přešešl na North American (tedy hráči s mozkem i v bronze lize) je to lepší ale chce to asi i hrát no.
  • Kojot:
    "To je ale cílem všech MM, aby si hrál s rovnocennýma soupeřema, a tedy abys měl 50% win rate. Řekni mi příklad hry, kde to tak nefunguje."

    Cokoliv od Wargamingu má podělaný MM!!
    Přes 85% zápasů ve World of Tanks je totálně nevybalancovaných a jeden team má totální přesilu (tj. aspoň 70% šance na výhru) a hra je rozhodnuta do 2minut.
    Jenom v těch zbývajících 15% má váš osobní skill aspoň nějakou šanci vůbec ovlivnit výsledky zápasů.

    Tak masivní firma s tolika vývojářy a za tu hromadu let prostě nedokázali (nebo nechtěli!) udělat MM, který by aspoň částečně fungoval!!
  • Systém MMR je navržený velice chytře, a to že se snaží aby si měl 50ti procentní winrate je jediný způsob jak to může fungovat. Pokud si dobrý hráč, tvůj winrate bude nad 50 procent až do doby než se dostaneš do ligy, kde to hrají lidé na stejné úrovni jako ty. Pak to bude přesně těch 50 procent (do doby než se zase nezlepšíš)

    Samořejmě u týmových her, kde je zapotřebí spolupráce celého týmu, je celá záležitost ještě o něco komplexnější a udělat dobrý matchmaking je pak velká magie... nicméně je potřeba si uvědomit, že pro všechny lidi ve hře platí stejné pravidla(a všíchni potkávají troly a leavery) přesto se dobrý hráči dostanou do vyšších lig... Tvé frustraci rozumím, bezmoc v týmové hře kde i přes tvůj možný dobrý výkon nakonec prohrajete, je opravdu k naštvání... Nicméně pokud se dlouhodobě držíš na místě, tak to neni chyba matchmakingu, ale tvoje jako hráče, protože se prostě nezlepšuješ a pak je potřeba se sám sebe ptát na to proč?
    např:
    1.podávám konstatně dobré výkony?
    2.jsem ochotný změnit postavu, pokud zrovna nemám výsledky?
    3.hraju za postavu, která má zasadní přínos pro celý tým?
    4.čekám na seskupení teamu, nebo se snažím za kadou cenu hledat jen eliminace?
    5.vybírám si hrdinu který zapadá do celkové týmové kompozice?
    Těch otázek co je potřeba si pravidelně pokládat je ještě mnohem víc, ale vyčerpal jsem počet povolených odstavců v příspěvku :D Každopadně namísto neustalého obviňování matchmakingu nebo spoluhráců je třeba, aby člověk zcela sebekriticky hledal svoje vlastní chyby a ptal se sám sebe, jestli je něco co mohl udělat líp, čím by zvrátil průběh hry a to i třeba v případě, že máte v týmu trola...
  • Jack1947
    Takže to je v pořádku,? mě to nevadí klído 40% ale at to proboha není random to je něco hrozného... mít 6 her perfektní tým a zbytek jenom křehkejch nobíků co je rozplácnou jednou ranou *16* *10*

    Fakt ten debill co to vymyslel celé MMR nehrál nikdy žádnou hru to prostě v pořádku není ani nikdy nebude. Navíc v ranked hře je to těžce demotivační abys prohrál 5 her a vyhrál jednu podělanou... kde je smysl.
  • To je ale cílem všech MM, aby si hrál s rovnocennýma soupeřema, a tedy abys měl 50% win rate. Řekni mi příklad hry, kde to tak nefunguje. To jsem fakt zvědav *1*.
  • Jack1947
    Nebo se taky dá říct když budeš stále vyhrávat ? " wheres fun"

    Ne, jestli to funguje jako u OW/HOTS tak to tlačí do 50% w/l to by ani nevadilo kdyby to nebylo až moc náhodné i když ted Overwatch co jsem přešeel na NA tak je to mnohem více zábavné - nakonec bych si mohl zašplhat někam ne jak EU troll/kretéén Rusák server *11*
  • Jack1947
    Hmm já nevím ale mě to neruší naopak je zase hezké vidět že každej hráč má jinej skin na postavě, jak to říct je tam prostě vidět že každý je nějaký - originální atp... ale jak řikáš třeba divná doba he.
  • Tak to je neskutečná hloupost. Asi jako trdit, že bojový sporty jsou o tom, kdo dá rychlejš pěstí a rychlošachy o tom, kdo rychlejš pohne figurkou...
  • Troll se nasytil a dvojice fanboyu zustala cela.
  • Ja si jen tak namatkou vzpomel jak jsme na skolni siti parili quake deathmatch a vubec nechapu jak jsme to bez skiniku a krabicek vubec davali. Divna to byla doba.
  • Když ti MM dohazuje stejně kvalitní hráče jako jsi ty, tak budeš mít automaticky win rate 50%. Pokud máš 50% win rate, tak snad logicky hraješ proti rovnocenným soupeřům. Nějak nechápu na co si stěžuješ. Tak to funguje ve všech online hrách.
  • Ještě je tam Orisa jako Immortal...
  • Jack1947
    Widowmaker z Overwatche se promění v lidskou verzi Kerrigan

    Nix proti ale Widowmaker dostává už druhej skin ze Star craftu... jiní hrdinové zřejmě tolik nejedou nebo co *7* navíc je to spíše Reskin Novy na druhou stranu je FREE ( teda ne že bych po něm toužil)

    Mohl by přidat později skiny i pro jiné hrdiny třeba namátkou Raynor =Soldier76
    Dva by si zasloužila nějaký ten skin z hots v OW atp... jako by všechny dobré skiny tlačily jen do hots *7*
  • F2P na to uřčitě mělo zásadní vliv a osobně jsem za to moc rád. Ale řekl bych, že celkově i změny a nový obsah ve hře(coop, skiny, announceři, mutace) pomahají hře zjískávat zpět část odpalíků a i nových hráčů.
  • s tím bych úplně nesouhlasil, kdyby to byla pravda tak by za každou rasu existoval pouze jeden validní build, ale těch buildů a kombinací je nespočet a i malá armáda na správném místě s dobrým micrem dokaže zvrátit hru... jinak samozřejmě rychlost je v SC2 hodně zásadní
  • Starcraft naopak přinesl mnoho nového, ne nadarmo byl tak úspěšný.
    Mel 3 unikátní strany, které byli opravdu jiné, jinak se hrály, měli své strategie. Jednotky měly svoje ability. Tímto právě hodně vyčníval z té řady RTS.
  • KrPa
    ono SC nikdy nebyly o nejake taktice a strategii, vzdy jen slo o rychlost, ta hra je proste rychla
  • KrPa
    protoze F2P...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit