Blizzard zařízl dříve slíbenou podporu lokálního multiplayeru v Diablo II: Resurrected
-
Lokální multiplayer = více lidí před stejným počítačem.
Hra po místní síti = LAN. To není lokální multiplayer. Zároveň úplně jiná věc než TCP/IP (transportní protokol).
Přes TCP/IP hry až na výjimky stejně nejedou, jedou přes UDP (/IP). A je jedno jestli je to LAN nebo Internet, protokol je všude stejný.
V článku je to celé domotané.
U Ressurected mě absence LAN mrzí, protože až vypnou servery, tak originál přežije (půjde dál hrát), Ressurected ne.
-
V době kdy má internet doma opravdu každý mi TCP/IP vskutku chybět nebude :D
-
-
Rekl bych ze chybet bude nebot pres TCP/IP tvuj internet jede.
-
-
Tak jo.
-
-
-
Blizzard a jejich lži. Od téhle firmy bych si už nikdy nic nepředobjednal. Čínsko Activision hnus.
-
-
Blizzard nic neslibil. Je uplne normalni, ze s nejakou featurou jako vyvojar pocitas a kdyz se nekdo zepta, tak reknes ze ji planujes a pak se z nejakeho duvodu scrapne.
V tomto pripade to jen nejaky vyvojar tweetnul.
Tim teda nechci branit Blizzard, protoze to co udelali u Reforged bylo fakt lhani, kdyz na preorder strance byl trailer ze stareho buildu, ktery mel ty nove cutsceny a interface.
-
-
No ja som s manzelkou presiel cele diablo 3 na ps4 ako co-op...ak diablo 2 toto nebude mat,tak na to kaslem,vo dvoch to je ovela zabavnejsie ako ked som hral sam...chcel som kupit ale tak dosrali to
-
-
a já už se lekl, že se kvůli tomu rozvedete!
-
-
Nejprolhanější studio opět lhalo hráčům? To už snad nikoho nepřekvapí.