Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • GlaDOS
    Pokud takobé konspirace jsou, pak ok. Mně to připadalo trochu divné. Mám totiž Templáře zafixované na jiné místo.
  • GlaDOS
    Já se na Raymana těším asi nejvíc. Origins byla perfektní čistá zábava, co si na nic nehraje. Snad bude nový díl taky na pc. Watch Dogch mě překvapili hlavně skvělou grafikou. Hretelnost může být taky zajímavá, pokud se vyhnou nějaké moc zřetelné scriptovanosti.
  • Pokud jsou mé zdroje pravdivé tak na 100m připadá radius +- 1m (u starých mušket) to se mi jako přesné nezdá, ale dejme tomu.
  • K tomuhle bych doplnil, že v mnou zmiňovaném případě toho odstřelování už se technicky jedná o pušku (je drážkovaná), ale mluví se o ní i jako o mušketě.
  • smejki
    mušketa má účinný (přesný) dostřel cca 100-150 metrů.
  • oleav
    Watch Dog byla pro mne rána z čistého nebe a zatím to vypadá na trefu do černého. Navíc tam vidím možnost propojení se světem Assassins Creed. AC mne baví, ale pomalu se začíná přejídat, delší doma mezi díly by neuškodila. Fantastický byl hudební level v Raymanovi. Jak mne první video na Far Cry 3 odradilo, tak poslední video mne ve srovnání s dalšími nerozeznatelnými střílečkami nadchlo a docela se těším na výsledek.
  • Jo já to pochopil právě proto sem řek že to co říkáš ty to nevylučuje :) a tím že máš pravdu :) Já jen žiju v tom domnění že Indiání s lukama krapet zacházet uměli lépe než naverbovaní vojáci někde v hospodě. (je fakt že britové je měli asi trenované trochu lépe)
  • Zajímá mne jestli Frantící (které mimochodem mám docela rád) v AC III budou prezentovat jak moc napomohli v boji o nezávislost :D Tipoval bych, že jo :-D
  • Tak zkušený lučištník asi předčí nezkušeného mušketýra s nějakou "srágorou", zvlášť ve vzdálenosti, kde ani jeden nemůže minout a je to spíš o manévrování. Já jsem spíš srovnával muškety a luky tak nějak obecně.
  • Tak asi jo. :) těch 5 m je samozřejmě nadsázka :). Já četlu tuhle stránku "http://www.gardekorps.com/clanky/nap-an9-potvurka.htm" ale pravdivost toho fakt netuším. Nepopírá to co říkáš :) ale z krátké vzdálenosti si myslím že luk a šíp v rukou skušeného "indiána" je přesnější :) .... můj názor.
  • Ne těch teorii je několik. Oficiální asi těžko. Oni sou to přvážně knižní podoby nějaký od normálních lidí a nějaké od historiků, :) ale jestli se dá nějaká nazvat oficiální :-D nevim můj koníček to není ja jen říkám co sem čet :).
  • To je samozřejmě pravda, snad žádná hra není stoprocentně podle reality, to snad ani nejde, od toho se to jmenuje hra. A také souhlasím s tím, že dnes je vše dělaný na efekt aby to vypadalo prostě cool, ale holt už jsem s toho asi vyrostl a nedokáže mě to oslovit, tak jako za mých mladších let, to bych si říkal jaký je ten asaín borec. :)
  • A to je nejaka oficialni teorie? :)
  • Tohle tvrzení je mylné.
    "Řadové" muškety byly dělané tak, aby mohly mnohokrát vystřelit bez čištění. Zanášely se povýstřelovými zplodinami a proto se kulky odlévaly o nějaký ten milimetr menší. Ale už v době války za nezávislost byly ostrostřelci - sharpshooters. Byli vybaveni lepšími a samozřejmě dražšími mušketami a zaměřovali se na důležité cíle - důstojníky. Nejslavnější "kill" z té doby je zabití generála Frasera ostrostřelcem Murphym na 300 yardů - pravda na několik ran ale o tom si lučištník může nechat jen zdát.

    Zahrňme do toho náročnost výcviku pro použití muškety a luku a mušketa z toho prostě vyjde daleko lépe.
  • A když tam chybí scéna jak nasazuje luk na tětivu a dobýhá k tomu chumlu aby to nebylo zdlouhavé :) zas tak divné není, jen ten skok je zvláštní ... kdyby měl meč a jak Achiles ve Troy ve výskoku probodával to by bylo lepší no :-D
  • Já jen říkám co o tom tvrdí ty teorie :-D bez ohledu na to jak absurdně to zní :-D
  • A od kdy jsou videa na hry realné ?:-D Ostatně když se podíváš na dnešní dobu všude je samá akce a samé scény pro efekt :-D . Čemu se furt divíte ? :)
  • Jo jako pokud to bereš takhle tak jo, ale to už by se to nejmenovalo ASSASSINS CREED. Jo je to jako v pohádce ten je dobrej ten je zlej, ale ne tak uplně někteří z těch "templářu" jsou jen prostě lidé kteří jdou za přesvědčením nebo za tím co jim kdo nakukal a jiné. Tím, že by si se moh přidávat kam chceš už by se narušila dějová linka. Jako jo no více možností a více cest by možná neuškodilo.
  • Na tom nic divného není, samozřejmě že luk je možná přesnější než mušketa, ale je blbost ve výskoku, který netrvá ani 5 sekund stihnout dostatečně natáhnout tětivu a ještě přesně zamířit.:)
  • Mě se líbí období koloniálních, či napoleonských válek to ne že ne. Jen bych prostě byl rád, abych se mohl přidávat na kteroukoliv stranu, co zrovna se mi hodí v můj prospěch, ale obávám se, že u této hry budou zase přesně daní ti hodní a zlí. Ale tak někoho může tenhle koncept zaujmout, ale mě prostě ne, a to by hra mohla být sebevíce realistická.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit