Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kozy
    Určitě stojí za to zmínit, že po DSII se ani Bloodborne nevyhnul downgradu: https://www.youtube.com/watch?v=yn6-pxyjlWg

    Teď vážně, pro mě byl Bloodborne console seller a vyplatilo se to. Parádní level design a atmosféra. Zrovna jsem zkoušel Chalice Dungeon, to se opravdu povedlo, další hodiny kvalitní zábavy. Zatim jsem nenašel žádný mínus. Skvělý, že už první boss je těžší než všichni v DSII.
    • Sr_Lobo
      To si ze mě děláš rektum?! Na Nightmare Creatures sem uz skoro zapomel *8* To je namet na retro gamesplay jako noha *5*
    • maros.goc
      však jasné, Bloodborne vyzerá dosť priemerne, slabo proti tomu čo ukazovali ale holt, to je tak keď hra vychádza na konzoly, najprv hype, grafický premakané ukážky pred publikom, a potom sa ide znova do štúdia a začne sa orezávať aby hra bola schopná celú tú hru držať ale aspoň na 30 fps :D
      • MickeyMutant
        Že tys na to video ani nemrk?
  • xH4wK
    Som v zasade PC hrac.. ale
    Kvoli Demons souls som si kupil PS3
    Kvoli Bloodborne si kupujem PS4 :D
    • jsem rad, ze nejsem se svym postizenim sam :-) udelal sem to uplne stejne...
    • Keyz
      Proč ne...

      Udělal jsi přesně to co chtělo Sony. Podlehl jsi tlaku jedné hry která je pouze u Sony a koupil proto konzoli.
      • A? Nebude natom hrat len blloodborne
        • Pravda, bude na tom hrat i to, co by jinak nehral :D
    • Mart9
      Nejsi PC hráč, jsi jen hráč. Já taky (hraju na PC) jen s tím rozdílem, že nejsem ochoten koupit konzoli kvůli jedné hře. Musely by být alespoň 3 a na pěkně dlouho. Žádné 3hodinové rychlovky.
      • xH4wK
        Samozrejme,

        Pri bloodborne urcite stavim mozno aj stovky hodin.. (ked si spomeniem na stovky hodin u predchodcov)
        Dalej som si k tomu rovno kupil the last of us a DmC
        Uvidim co prinesu dalsie mesiace mno..
        • Mám to stejně kámo. Vyrůstal jsem na Eye of Beholder a Dungeon Masteru. Měl bych tedy být nejspíš zatvrzelej PC hráč, ale nejsem. Výborný hry není možný ignorovat, takže jsem kvůli Demon's Souls, Last of Us, Red Dead.. apod pořídil za pár šupů jetou PS3 a užívám si i na ní. Potom ji v podstatě za stejnej peníz můžu zase prodat. To stejný plánuju i s PS4. Zdravím tímto všechny zatvrzelý vztekající se PC konzervy. *5*
    • Jsi moudrý
      • Zamysli sa nad svojim nikom, dufam ze este nemas 18
        • Kesuonvoh byl samuraj z jedné epické knižní ságy. Uživatel je zjevně sečtělý a je velkým fanouškem tohoto reka a dal si jako nick jeho jméno, jen ho napsal obráceně. *15*
  • Tak toto je naozaj zvláštne. V recenzii na Dark Souls 2 autor vytýkal závažnejšie mínusy ako nezaujímavý bossovia, málo temná atmosféra, slabá grafika, ale hre dal desitaku. A tu v recenzii je hra vychvalovaná do neba, že má lepších bossov než Dark Souls 2, že je to temnejšia hra a vytýkané sú len detaily. Ale má to o stupeň horšiu známku než Dark Souls 2. Tak kde je problém ? Prosím pána autora o vysvetlenie.
    • Pán autor se holt nechal u dvojky Dark Souls strhnout, jako většina recenzentů. Bohužel. Ona to nebyla špatná hra, ale prostě byla o level jinde, než ostatní ze série, což se nepozná hned...
  • Odulin
    Tohle je skvělý týden. V úterý koupno Bloodborne a teď Pillars of Eternity. Obě skvělé hry.
    V Bloodborne jsem u teprve u druhýho bosse a už jsem měl několik záchvatů. Sice trochu delší loadingy po smrti, ale zas než člověk najde ten gamepad, který někam mrsknul, než se pořádně nadechne vydechne a připraví mentálně na další pokus, tak je to akorát. :)
  • Rhulad
    Je trochu(vlastně docela hodně) s(S)mutné, že to ma nižší hodnocení než produkt dělaný jen pro peníze(Dark Souls II). Jenom level desing je oproti DSII světelné lígy napřed, to samé atmosféra či grafika. Tady se rukopis mistra nezapře.

    Jinak tohle vypadá na plodné období, vypadá to, že i Pillars of Eternity se povedlo a navíc vyšlo Stvoření temnoty od Eriksona *14*
    • nechápu jak může Erikson psát tak rychle a stejně pořád píše velice kvalitně
  • Jinak petice se docela rozrůsta. Včera 15K, dneska 25K
    https://www.change.org/p/from-software-release-bloodborne-for-the-personalized-computing-platform
    • Drakersss
      Tak když se tak rozrůstá bude aspoň více lidí štvát tahle správa :) https://twitter.com/That_Kid_Chris/status/580755180536401920
    • Tohle je plakání na špatném hrobě Bloodborne patří Sony a ne From soft.
      • maros.goc
        a čo keď patrí Sony? z predaja na PC by mali určité peniaze tak či tak :) samozrejme, šli by tak proti sebe, ale zase koľko PCčkárov si si kvôli tejto hre kúpilo PS4? nemyslím si, že je to až také vysoké číslo ...ked uz tak, mohli by povolit aby na PC vyslo ale aspon Demons Souls, kvôli tejto hre si už PS3 dnes nekúpi fakt nikto
    • yenda1
      Nesmysl.
  • Tak dohráno.

    Čas mi na konci hlásil 45:21:52.

    Za mě (zatím) hra roku.

    Jen je velká škoda, že to nepočítá počet úmrtí :)
    Jo a jde se na druhé kolo.
    • Nahlásil jsem a doufám, že führerovský profil bude smazán. Tohle už není trolling, to je čirá prasečina.
      • Jawohl!
    • Draken69CZ
      Mohli by jste tohle svinstvo bloknout kdo na to má koukat na takový *12*
      • ?
        • Draken69CZ
          Ještě dělá blbého no nedělá asi si vypláchnutej jak necky, na co jsi myslel když sis zakládal profil ty hov@do!?!
          • Chim
            Patrně myslel na to, jak nas*at lidi jako jsi ty. A povedlo se *4* .

            Já taky nemám rád "chlupaté zelené cosi" a stěžuji si snad?
            • Jack1947
              Udivuje mně že to zrovna tebe pohoršuje, vždyt je to sranda ne. Kdyby tam měl karikaturu lenina/Stalina tak nikdo nepípne ale to že to byl masový vrah, co vyvraždil více než 20národů včetně svého ( ne celý samozřejmně) to ani nikdo pomalu neví.
            • Draken69CZ
              No a slovo symbol jsi už slyše, ale s tím diskem jsi mě rozesmál jo jeden tu mám a začal jsem ho nenávidět.
            • https://www.youtube.com/watch?v=K_qgRLRAqpA&feature=player_detailpage#t=25
            • Draken69CZ
              "chlupaté zelené cosi" nerozmrd@lo půlku Evropy, ale co tady to všem přijde kühlen, já jen čekám kdy přejdou na doménu .DE a přidají si ještě jedno S.
              • Chim

                Reakce na příspěvek:

                Řeknu ti tajemství o kterém možná nevíš. Žlutý smajlík s patkou a knírkem tu Evropu taky nerozmrd*l.

                Řečnická otázka: Taky máš jako já v počítači SS disk? *1*
            • Jack1947
              Ty si jiná liga, takže si nemusíš stěžovat *4*
  • Vážení PC hráči, uvědomte si prosím, že PS4 stojí +- 9000. Srovnávejte tedy kvality s PC, které stojí stejně. Spoustě lidí očividně nevadí, že mají horší grafiku, framerate a efekty než mají mašiny za 30000, popř. ti lidi ty mašiny doma mají taky a PS4 mají proto, aby si na ni zahráli to, co si na PC nezahrají, aka exluzivní hry. Bloodborne je pro mnohé z nás dostatečný důvod si konzoli pořídit. Je ta těžké se s tím smířit ? Popisovat proč je ta hra tak dobrá je zbytečné, na PC vyšly DaS i DaS2, pokud vás nebavily tam, tak by vás nebavil ani BB, pokud vás ty hry chytly, tak doporučuji šetřit :-D
    • tak ne každý se spokojí s lowendem.. je jasné, že technologicky ten boj současná generace konzolí dávno prohrála, to ale nemusí být na škodu, musí se teď víc soustředit na hratelnost, když ví že na technologickou špičku nedosáhnou (Nintendo efekt?) a to nemusí být pro hráče na škodu
      • Já jsem třeba taky vždycky obhajoval hraní na PC, než jsem začal pracovat s počítačem. Po 8h v zaměstnání mi nezbylo než vzít tu konzoli. Teď jsem rád.. :D Ale viděl jsem to taky z toho pohledu PC hráče.

        Ale používal jsem argumenty ohledně antialisingu a kvalitě textur i když jsem to doma rozjel stejně jen na střední nastavení. A je mi jasné že to dělá 90% hejtrů. Zvláště ti co se odvolávají na 4k monitory. Nemám rád ani jednu z těch stran- to je podobné jako u Orderu 1886- jedni ji hejtovali ještě než vyšla a nadávali, druzí vynášeli do nebes ještě než vyšla a nadávali, ale obě skupiny jsou prostě.. *16*

        Každému vyhovuje něco. Mě vadí nepravdivé prohlašování.. DS hry = grind? Já nenávidím grindování ve hrách a neměl jsem potřebu to dělat v žádné souls hře ani bloodborne. Jiní kritizují kotouly ve hře, ale jsou witcher 2 fanboyové. Prostě nechápu, proč musejí být furt nějaké protipóly. Nikdo nezávidí nikomu, protože má doma zařízení, které si vybral, kdyby ho nechtěl vybere si jiné. Proč bych měl závidět třeba cokoliv na xbox? Však si ho můžu koupit.. PC můžu kdykoliv vylepšit. Jsem prostě namíru spokojený s tím co mám a přijde mi že to jsou právě hejtři co nejsou spokojení, protože se musejí ozývat.
        • Bez křeče přiznám, že mě láká Quantum Break na xko a Star Citizen na PC. Kvalitní tituly jsou všude.. Jen mě prostě nejvíc lákala ta nabídka na PS4. Japonci jsou sice trochu divní ale jejich kreativitu jim nejde upřít.
          • Já měl taky období, kdy jsem hodně pařil na konzolích (PS2, PS3) a pak jsem zase přešel na PC zřel že má přecijen dost výhod, pro mě jsou to hlavně mody do her, které jsou dnes opravdu pohodlně dostupné přes steamworks, hezky to bylo vidět u prvního Dark Souls, které vyšlo na PC v hrozném stavu a autoři řekli že s tim nic dělat nebudou, ale během pár dní to mod komunita opravila za ně. Tohle Sony i MS prováhali, kdyby udělali na svoje konzole nějakou integrovanou službu na podporu modů ve hrách ve stylu steamworks, bylo by to mnohem zajímavější.
            • Pak borec ještě opravil deadly premonition za 20minut.. :D on je bůh. Jinak souhlasím, omódovaný Stalker je nejlepší střílečka jakou jsem kdy hrál. Total War jsou nejlepší strategie jaké jsem kdy hrál. PC má svoje kouzlo a konzolisté nejsou klonování k tomu tvrdit opak.. :D to že se tak chová ta hlasitá menšina (žiju v bláhové představě že většina si nestěžuje a hraje, tak mi ji neberte :D) je už věc druhá.
      • Ano, s tím souhlasím. Když konzole neutáhne 4K v 60fps tak musí nabídnout něco jiného. Mě osobně nevadí hrát hry s, pro někoho, horší grafikou, stačí, že mě baví. Z poslední doby třeba Binding of Isaac, Rogue Legacy, Rayman Legends. Grafika nic moc, zábavy moc. Ony možná ty firmy nechtějí jít cestou technologické špičky naschvál, masy by to stejně nezaplatily. A to je dobře.
        • Nechcu ti brat iluze ale konzole utahne sotva 30FPS v 900p, takze 4K a 60FPS je solidni scifi. To driv zacnou ptaci chodit pesky.
          • Umět číst znamená i pochopit co je psané. Tvrdím snad, že utáhnou ?
          • No tak to sme asi v budoucnosti u nas na namesti si to holuby stradujou po svejch jak lidi.
  • Malleth
    Jako čekal jsem od toho hodně, ale ani ve snu by mě nenapadlo že tu bude tolik úžasnýho obsahu. Obrovskej skok oproti předchozím souls hrám. Lokace jsou neuvěřitelně detailní a některý tak rozsáhlý, že se v nich dá ztratit.
    Působivý je i jak rozmanitý a nápaditý jsou nepřátelé. Některý typy nepřátel jsou dokonce použitý třeba jen na jednom malým, skrytým místě, jen aby dotvořili svět. Prostě nedělali kompromisy.
    Bossů tu nebude tolik jak v DS, ale každej je unikátní, zapamatovatelnej a většina z nich budí respekt. Zapomeňte na přerostlý rytíře s přerostlým mečem z DSII.
    • Pravda, pravda. Jen s tou rozmanitostí bych tak úplně nesouhlasil. Ve hře je spousta vlkodlačích monster, což po čase lehce omrzí a to prostředí se taky moc nemění, jelikož víc jak půlka hry se odehrává ve městě. Mě osobně docela zklamala recyklace bossů a nepřátel, což je nešvar, který byl už v prvním Dark Souls.
      • Malleth
        Dohrál si to? Jakmile se dostaneš z Yahrnamu, lokace i nepřátelé začnou bejt čím dál víc ulítlejší.
        Nehledě na to že i když je tam hromada vlkodlaků, jsou v různých mutacích a stadiích proměny, tím pádem maj odlišný zbraně, modely i movesety. V podstatě jediný co je spojuje je ta nemoc.
        Jaký bosse recyklovali?
        • Dohrál jsem to. A dohrál jsem i všechny Souls hry. Proto můžu říct, že rozmanitost IMHO tak velká není. V podstatě je tam město, les, bažiny, další město. "Nightmare" úrovně jsou originální a neopakují se, to je pravda. Když to srovnám třeba s Dark Souls, tak ta rozmanitost žádná sláva není.

          Ty vlkodlaky bych jim odpustil, je to dáno příběhem a to jsem schopen překosnout.

          V poslední lokaci (před návratem do Snu) udělali z bosse (bossů) normální nepřátele.
          • Malleth
            Ok, použili jednoho bosse jako normální nepřátele. S tím problém nemám. Horší je když použijou jednoho vícekrát, jen ho udělaj těžšího, nebo tam daj dva. To se tady pokud vim nestalo.

            Jinak souhlasim že dark souls bylo rozmanitější, ale to už je holt daný tim zasazením.
            • Teď jsem si vzpomněl, že ten panák u čarodejnic se pak objevuje i v úrovni před tím. Ale jak říkáš, zas takový problém to není.
              Vyloženě zkopírovaní bossové nejsou, což je jedině dobře, ale uvítal bych je trošku nápaditější, to je vše.
    • Kozy
      Mě dostal Insight a jeho vliv na příběh a obtížnost.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit