Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jamar28
    Dneska si to konečně zahraju. Za jakou rasu doporučujete hrát? Nechci, aby to bylo moc lehké, chci trochu výzvu (hraju obvykle na vysokou obtížnost), ale nechci hned na začátek to úplně nejtěžší.
    • není to jedno? všechno je to samy akorat jiný skin a trochu jine statistiky
    • Krysy jsou fajn svěží a obtížné, ale jejich hlášky to že člověk musí přemýšlet je fajn... osobně už to hraji potřetí, protože mě několikrát pekně vymákli... hlavně ještěrky, jsou rychlý ku*va silný, trpáslíci jsou snad ještě horší enemy, ale ne po fyzické stránce..to ještěrky jsou masomlejnky a jejich heráci jsou poloviční t-rex.

      Dobrou hru
    • Za Skaveny nehraj hraji to vsichni a vsude, zahraj si za vysoke elfy, ja to hraji za ne na 3/5 obtiznost a je to masakr, navic ty jednotky radost pohledet
    • XorxoxTalarius
      Tak asi kouzelnika za Skaveny, Headtaker ma dost tezky startovni pozici a jeste k tomu Skaveni musi shanet jidlo, takze celkem hard core
  • Hru už mám doma, ale stále čekám na "Krvavého Boha" bez té krve to prostě není ono. Jinak mají pěkný bug za Norscu.
    • Jaký bug, ničeho jsem si nevšiml .
      • Když na tebe vyšlou rozlobené bohy a měl jsem mrtvého Wulfrika, nešlo na ně útočit ani vyhlásit válku. Jen stáli. Ještě že jsem měl uloženou hru před tím.

        Jinak dvojka mě běží líp jak jednička.
  • trošku mě štvou krysí podzemni komanda v pravým rohu a že dostávám na prd*l :D ale to se obrátí...
    • ale vždyť podle zdejších borců stačí na všechno poslat jízdu od zadu *1* *1* *3* *3* *3*
      • Ještěrko zrůdy můžou bejt rychlejší! Ale nás víc, mnohem víc. Pozřejeme je ve jménu rohaté krysy! Tak jest, tak jest!
  • No po delším testování mi vadí jen jeden prvek a tou je ekonomika hry, při mých 12 městech nejsem schopen zajistit fungování kompletních 3 armád, jednotky jsou tak drahé, že o lepších jednotkách si mohu nechat jen zdát, vylepšování měst také stojí za prd, pouze jedna budova na 3 lvl přidá 200 peněz další na 4 o 150 s veřejným pořádkem, něco málo peněz přidá zvětšení města, na které stejně nemáte peníze, jelikož na Vás pořád někdo a něco útočí, dále se málo dá také ušetřit v technologiích a zkušený velitel armády má per za menší údržbu jednotek, pořád to všechno však nestačí.

    Závěr TW WH2 je opravdu klenot, ale trochu upravenou ekonomiku a méně peněz za jednotky by hře opravu pomohly (hraji na 3 obtížnost z 5 za vysoké elfy, takže nevím, zda jiné národy mají stejný problém).

    ps. nějaká rada jak vydělat ?
    • Ja hraju za delfy a musim zase porad plundrovat a delat najezdy... jinak bych to taky neuzivil... pokud mas koupenou krabicovou verzi, doporucuju si precist tu knozecku co k tomu dali *3* celkem se to vyplati
    • XorxoxTalarius
      No podle popisu budov tipuju ze hrajes za High Elfy, zde je jedina rada poslat kapitana po mori a s kazdou rasou kterou potkas uzavrit obchodovani. Navic jako High Elf muzes vynalezat specialni zbozi a to ti pridava penize.
      Taky je nutno podotknout ze to vzdy vychazelo na jednu provincii jedna armada.
  • Dívám se ,ale stále lučištníci střílí přes kopec, přestože nic nevidí. Obléhání je stále koridor. Nepřítel uplatňuje stále taktiku frontální útok atd.
    • Kamarád je fanoušek Gameshopu, tak jsem u něj zkusil dvojku. Neříkám, že to není dobrá hra, jen mi tam chybí taktika, která se postupně u Total War her vytrácí. Dobývání, promiňte, dřív šlo útočit ze čtyř stran, teď koridor, jedna hradba, neskutečný mumrai na hradbách kdo z koho a potom deseti minutové formování jednotek za hradbami. AI si stále nenechává záloha, alespoň na střední obtížnost a vrhá všechny jednotky do první vlny, útok jízdou z lesa do zad a je vyhráno plus už by to fakt chtělo přejít na nový engine nejlépe na directx12/ vulkan až ty mapy nějak vypadá. Můj subjektivní názor Shogun 2 z módem Radious a bitevní mapy vypadají v této hře z roku 2011 o dost lépe.
      • Já tě nechápu, i kdyby to bojiště bylo 8x8, tam se dá dělat spousta taktiky na spousty jednotek. Já pravidelně např vyhrávám "prohrané" výhry, ale je to o nervy a ten loading je třeba minuta na mym toustovači.. *1*
    • Ja si teda myslím že nestřílí přes kopec... dokonce pres kopec ani neni videt
      • Ja myslím, že mí elfí zabijácí se 180 range stříleli přes nizkej terrain tak 15m, nic moc, ale nemohli přes to vidět ty chlapy na horizontu. ještě, že mají mě jako commandera a já jim kliknu kam pálit...
    • XorxoxTalarius
      Videl jsi nekdy luk?
      • a zkusil si někdy střílet na něco co nevidíš?
        • Já tak hraju paintball furt *1*
          • vysvětlím, oko zahlídne, já střelím obloukem jeho hlavu podle toho, kde si myslím, že je. občas zkusím víc odhadů.. *1*
        • Střílet ve velikém počtu šípu proč ne, zcela jistě se tohle (ostřelování) využívalo jen ne často, kvůli tomu že byly šípy drahé, nicméně, nicméně přibližnou polohu nepřítele vždy znali, je to skoro stejný způsob jako o pár století později ostřelování kanony. Jen bych doplnil, že TW WH je fantasy gamesa, žádný simulátor realistických bitev, pokud tohle někdo nechápe, ať to raději ani nehraje,
        • XorxoxTalarius
          Oni vi jak daleko jsou daleko a podle toho napnou luk, neprima strelba
          • tak může pálit moderní artilérie ale zkus si představit jak by to fungovalo u davu lučišníků
            někdo na kopci by musel bejt schopnej velmi přesně odhanout jak daleko a jakym směrem nepřítel je a pak by to musel prapotkama nebo něčim podobnym signalizovat lučišníků a ti by museli být schopni přesně odhadnou kolik na tu vzdálenest natáhnout luk
            teoreticky by se to sice naučit dalo ale při středověké úrovni výcviku si to nedovedu představit
            mě to ve ve hře nevadí ale když už si začal si to začal obhajovat jako správný tak chci aby ses nad tim trochu zamyslel
            • Nesmíme zapomenout, že naše odhady boje s lukem v dobach dávných se ukazali zatím podle všeho jako velmi vedle. Ti lidi mohli mít techniky o kterých se vám nezdálo... život na zemi nezačal před 2017 lety, sorry ze vám to musím přinýst zrovna já... věřím že lidé už na kluzácích letáli dávno. hodně dávno.
            • omg, lidi vy jste marný *1*
            • XorxoxTalarius
              Takhle se ve stredoveku strilelo zcela bezne, zetimco na kopci stali tezko odenci kteri nikoho nenechali kopec prekrocit a za nima stali pod kocpem lucistnici kteri to kropili.
              Ted si nemuzu vzpomenout jak se ta bitva jmenovala ... ale bud to byla stoleta valka, nebo neco z boje nemeckych rytiru
  • Rome II byl nástřelná pro tyhle asi dost povedené Totály. (v jakém stavu vyšel atd.)
  • titulek je zavadejici.. protoze 360 trailer byl i na minulý dil... takze ano.. videli
    • slow clap
  • Já jakožto veliký skeptik TW WH, jsem této sérii dal šanci a zakoupil oba díly a musím říct, že jsem opravdu mile překvapen, od včerejška mastím mapu 2 dílu na vysokou obtížnost (i bitvy) a musím uznat, že jsem dostal několikrát pěkně po čumáku, hraji dle vývojářů za snadnější "Lothern" ochránce víru, ale nepřijde mi to snadné, na mapě se pořád něco děje a je třeba opravdu si hlídat záda a bezhlavé útočení rovná se rychlá zkáza, viz můj pokus zaútočit s vidinou zisku na trpaslíky na jihu, no tak rychle jsem utíkal se zbytkem armády seč mi síly stačily :)). Takže mohu doporučit všem skeptikům, hra se opravdu povedla v mnoha ohledech je vyšperkována a již te´d se těším na megalománskou mapu Wh1 a WH2 posléze 3 dílu to bude masakr ...
    • Elfáci jsou dost OP. Ti jejich lučíštníci, s těmi a jejich jednotkou balisty jsem rozsekal 2,5y tolik DE střelců 3x swordsman/polearm.. AI tuhle taktiku moc nedává, skoro jak skuteční lidé, když běží naproti koordinovaným salvám z luku :D Ježiš kde je ten nalevo..a ten napravo a zamnou? a už letí druhá

      Když prvni zdecimovaná parta, nyní už bez fokusu lučištniku "prorazila" k první liniové jednotce elfích střážců s štíty, mohli jste vidět jak plakali při pohledu před ně když je kruh obklopil :D
    • Co bys taky čekal, když špičaté ucho zaútočí na trpaslíky :D
    • Jediné co by se dalo vytknout, jsou dlouhé nahrávací časy když si dáte realnou bitvu to mi v 1WH, tak dlouho netrvalo ...
      • U 1 bez problemu, ale u 2 jsem mel obrovske problemy s casem loadingu. Presun hry z klasickeho disku na SSD ale udelal zazraky a ted uz si pri loadingu skoro ani nestihnu precist text na loadovaci obrazovce :-)
  • Krescz
    počkám si rok až to bude zase v humble monthly *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit