Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • není to jedno? všechno je to samy akorat jiný skin a trochu jine statistiky
  • Nesmíme zapomenout, že naše odhady boje s lukem v dobach dávných se ukazali zatím podle všeho jako velmi vedle. Ti lidi mohli mít techniky o kterých se vám nezdálo... život na zemi nezačal před 2017 lety, sorry ze vám to musím přinýst zrovna já... věřím že lidé už na kluzácích letáli dávno. hodně dávno.
  • Krysy jsou fajn svěží a obtížné, ale jejich hlášky to že člověk musí přemýšlet je fajn... osobně už to hraji potřetí, protože mě několikrát pekně vymákli... hlavně ještěrky, jsou rychlý ku*va silný, trpáslíci jsou snad ještě horší enemy, ale ne po fyzické stránce..to ještěrky jsou masomlejnky a jejich heráci jsou poloviční t-rex.

    Dobrou hru
  • Za Skaveny nehraj hraji to vsichni a vsude, zahraj si za vysoke elfy, ja to hraji za ne na 3/5 obtiznost a je to masakr, navic ty jednotky radost pohledet
  • XorxoxTalarius
    Tak asi kouzelnika za Skaveny, Headtaker ma dost tezky startovni pozici a jeste k tomu Skaveni musi shanet jidlo, takze celkem hard core
  • jamar28
    Dneska si to konečně zahraju. Za jakou rasu doporučujete hrát? Nechci, aby to bylo moc lehké, chci trochu výzvu (hraju obvykle na vysokou obtížnost), ale nechci hned na začátek to úplně nejtěžší.
  • vysvětlím, oko zahlídne, já střelím obloukem jeho hlavu podle toho, kde si myslím, že je. občas zkusím víc odhadů.. *1*
  • Ja myslím, že mí elfí zabijácí se 180 range stříleli přes nizkej terrain tak 15m, nic moc, ale nemohli přes to vidět ty chlapy na horizontu. ještě, že mají mě jako commandera a já jim kliknu kam pálit...
  • Já tak hraju paintball furt *1*
  • Já tě nechápu, i kdyby to bojiště bylo 8x8, tam se dá dělat spousta taktiky na spousty jednotek. Já pravidelně např vyhrávám "prohrané" výhry, ale je to o nervy a ten loading je třeba minuta na mym toustovači.. *1*
  • slow clap
  • Elfáci jsou dost OP. Ti jejich lučíštníci, s těmi a jejich jednotkou balisty jsem rozsekal 2,5y tolik DE střelců 3x swordsman/polearm.. AI tuhle taktiku moc nedává, skoro jak skuteční lidé, když běží naproti koordinovaným salvám z luku :D Ježiš kde je ten nalevo..a ten napravo a zamnou? a už letí druhá

    Když prvni zdecimovaná parta, nyní už bez fokusu lučištniku "prorazila" k první liniové jednotce elfích střážců s štíty, mohli jste vidět jak plakali při pohledu před ně když je kruh obklopil :D
  • Ještěrko zrůdy můžou bejt rychlejší! Ale nás víc, mnohem víc. Pozřejeme je ve jménu rohaté krysy! Tak jest, tak jest!
  • U 1 bez problemu, ale u 2 jsem mel obrovske problemy s casem loadingu. Presun hry z klasickeho disku na SSD ale udelal zazraky a ted uz si pri loadingu skoro ani nestihnu precist text na loadovaci obrazovce :-)
  • Kamarád je fanoušek Gameshopu, tak jsem u něj zkusil dvojku. Neříkám, že to není dobrá hra, jen mi tam chybí taktika, která se postupně u Total War her vytrácí. Dobývání, promiňte, dřív šlo útočit ze čtyř stran, teď koridor, jedna hradba, neskutečný mumrai na hradbách kdo z koho a potom deseti minutové formování jednotek za hradbami. AI si stále nenechává záloha, alespoň na střední obtížnost a vrhá všechny jednotky do první vlny, útok jízdou z lesa do zad a je vyhráno plus už by to fakt chtělo přejít na nový engine nejlépe na directx12/ vulkan až ty mapy nějak vypadá. Můj subjektivní názor Shogun 2 z módem Radious a bitevní mapy vypadají v této hře z roku 2011 o dost lépe.
  • omg, lidi vy jste marný *1*
  • XorxoxTalarius
    Takhle se ve stredoveku strilelo zcela bezne, zetimco na kopci stali tezko odenci kteri nikoho nenechali kopec prekrocit a za nima stali pod kocpem lucistnici kteri to kropili.
    Ted si nemuzu vzpomenout jak se ta bitva jmenovala ... ale bud to byla stoleta valka, nebo neco z boje nemeckych rytiru
  • Když na tebe vyšlou rozlobené bohy a měl jsem mrtvého Wulfrika, nešlo na ně útočit ani vyhlásit válku. Jen stáli. Ještě že jsem měl uloženou hru před tím.

    Jinak dvojka mě běží líp jak jednička.
  • tak může pálit moderní artilérie ale zkus si představit jak by to fungovalo u davu lučišníků
    někdo na kopci by musel bejt schopnej velmi přesně odhanout jak daleko a jakym směrem nepřítel je a pak by to musel prapotkama nebo něčim podobnym signalizovat lučišníků a ti by museli být schopni přesně odhadnou kolik na tu vzdálenest natáhnout luk
    teoreticky by se to sice naučit dalo ale při středověké úrovni výcviku si to nedovedu představit
    mě to ve ve hře nevadí ale když už si začal si to začal obhajovat jako správný tak chci aby ses nad tim trochu zamyslel
  • Střílet ve velikém počtu šípu proč ne, zcela jistě se tohle (ostřelování) využívalo jen ne často, kvůli tomu že byly šípy drahé, nicméně, nicméně přibližnou polohu nepřítele vždy znali, je to skoro stejný způsob jako o pár století později ostřelování kanony. Jen bych doplnil, že TW WH je fantasy gamesa, žádný simulátor realistických bitev, pokud tohle někdo nechápe, ať to raději ani nehraje,

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit