-
Hezká recenze, i když místy trochu kostrbatě napsaná.
Líbí se mi, že se s tím Dan Vávra nemaže, a že když je hra zprasená, tak to bez obalu napíše. -
Hoši, dneska a včera jsem četl recenze na Brink a Fable - hezka práce, ale když tak kritizujete, nebojte se jít i níž. I AAA hra přece může dostat třeba 2 nebo 3. Příjde mi to, že jste oboje věci zkritizovali a pak jim dáte průměr pět. 5 je průměr, ale podle zkušeností i recenze jsou oboje zmiňované podpruměrné hry!
-
-
jo, ale teď jde o to, jestli tohle "objektivní" hodnocení vydrží i v budoucnu a hlavně to dost dře mezi staršími recenzemi her, které by podle recenzí či reakcí hráčů mělo dostat taky takové hodnocení a jsou to osmičkové hry i když stojí za prd... sice je fajn, že se využije plný potenciál desítkové stupnice, ale spousta lidí v hodnocení 5/10 vidí už špatnou hru a v 7/10 právě ten průměr.. jinak k recenzi, já bych Brink přidal ještě jeden bodík jakožto mírný nadprůměr.. :)
-
-
No mohlo by. V současné době si myslím, že není v ČR lepšího herního média než Games.cz, tak si myslím, že by mohli přestat brát ohledy a psát a hodnotit klidně přísněji. Můžou si to totiž dovolit. Kde jsou ty doby, kdy už 7/10 znamenalo vážně něco 8/10 byla parádní 9/10 naprostá špička, must play nezávisle na žánru. Dneska se pod 5/10 chodí málokdy a když už tak opravdu vyjímečně, u "velkých" titulů skoro vůbec.
-
-
-
Slyšel jsem o hře mnoho nepěkných věcí. Většinou na adresu špatné optimalizace nebo technických problémů.
Napsat ovšem do recenze, která by se měla alespoň trošku snažit o hře vypovídat něco objektivního, že všechny postavy ve hře vypadají jako "pokérované a dredaté hip hop husto gorily" je trochu faux pas. Nejenom, že "recenze" je nechutně zaujatá a negativní, ale také celkově špatná. Z celého odstavce, kde se ono vyjádení o hip hop gorilách vyskytuje, se dá vyčíst jenom to, že se to autorovi nelíbí, nesouhlasí s touto stylizací hry a ten, kdo s tím nemá problém, anebo mu je to naprosto jedno jako mě, je imb*cil.
Stejně tak vůbec nechápu argument s "vyditelností končetin" u Mirrors Edge. Ano, tam vidět byly, ale jsem si naprosto jistý, že to v ničem nepomáhalo mít "dokonalý přehled o pohybu své postav". V Brink nohy nevidíte, ale i kdyby vidět byly, tak to nebude mít na nic efekt. V posledních letech se nám po krajině rozhostil názor, že FPS u které není možné vidět rozkrok a paty hráčovi postavy, je méněcenná. Tohle je přesně názor imb*cila, pokud můžu soudit.
Tak jako tak nám pan Vávra nějak zahořkl. -
"obdobu nemá pouze drzost, že po nás někdo chce za podobný nedodělek peníze" ..
sedmickova arma se smeje za rohem :D..
Vsechna cest, ze neco podobnyho napise nekdo do verdiktu. V dnesni dobe je to ale spis k smichu verdikt.. -
Enemy teritory hraju od jeho vydání(což je jestli se nemejlim 8 let) do dnešních dnů *1* a z těch dnešních multiplayer akcímu nesahá žádná ani po kotníky jelikož sou zábavný asi jako když se deš po prochlastaný noci ráno vyblejt na záchod *7* *7* *11* *11*
-
Wolfenstein: Enemy Territory byla nejlepsi hra od nich, potom to ale slo uz dolu :/
-
kdo touzi po coopu necht se hlasi na steamu u main_cz ;))
-
Hru jsem si koupil, jaké bylo pro mě překvapení, za hra je skvěle hratelná a to především kvůli zbraním a systému pohybu, který je vážne fantastický a na který jsem si tak zvykl, ze v Bad Company se snažim predvadět parkur(nebo jak se to píše) a až pak mi dojde, jaká je škoda že to tu nefunguje... Jinak mám odehráno kolem 20 hodin a nemužu si stežovat, hra mě baví a jestě mě nejspíš nekolik desítek hodin bavit bude. Je pravda, že chvilku trvá než se do hry dostanete a predevším, než se začnete orientovat na mapách,ale to plati u každe multiplayerove FPS, takže to jako mínus rozhodně brát nejde... Ja jsem spokojený. Hra se da sehnat za 399 kč a zdarma na steamu DLC.
-
Nechci vás klamat, ale online FPS kde byli mise propojené jakýmsi příběhem už tu byla...jmenovala se Enemy territory: Quake Wars---tam bylo dycky tři na sebe navazující mise spojené jedním příběhem...třeba EDF (Earth defend force) měla obsadit strogskou lod, dešifrovovat nějaký data, dobít teleport, pomocí dat ho použít a teleportovat se na jakousi základnu Stroggů, takže o svěžesti takového konceptu bych velice ale velice pochyboval
-
-
No a nedělalo obě hry to stejné studio?
-
-
Jo tak to nevim...je to dost možný...ale na věci to nic nemění, pokud se oháněli výroky jako "revoluční mix SP/MP FPS"
-
-
-
Ten recenzent to napsal příšerně, za 1. sem se o hře dozvěděl vcelku hovn*, a za 2. ta jeho negativita mě sr*la už od začátku, nvm zda-li je recenzent tak zakomplexovanej a co má proti hip-hopu, ty týpci jsou stylový a do designu tý hry to naprosto sedí. Jinak bych si snad ani nepředstavoval revolucionáře z budoucnosti. Jinak si myslim že recenze by měli být napsané objektivně a tenhle týpek ¨nejspíš o objektivitě v životě neslyšel. Zlatej bonusweb tam si ty recenzenti na nic nehrajou :-) Jinak zdar a už se těšim na vlnu urážek na mé jméno :-)
-
-
já tě naopak pochválím:D
-