• Je to <> *16*
  • Takže si myslím že 5/10,nebo dokonce 3/10 u některých rychlo-recenzí je celkem nefer.
  • Hru jsem si koupil, jaké bylo pro mě překvapení, za hra je skvěle hratelná a to především kvůli zbraním a systému pohybu, který je vážne fantastický a na který jsem si tak zvykl, ze v Bad Company se snažim predvadět parkur(nebo jak se to píše) a až pak mi dojde, jaká je škoda že to tu nefunguje... Jinak mám odehráno kolem 20 hodin a nemužu si stežovat, hra mě baví a jestě mě nejspíš nekolik desítek hodin bavit bude. Je pravda, že chvilku trvá než se do hry dostanete a predevším, než se začnete orientovat na mapách,ale to plati u každe multiplayerove FPS, takže to jako mínus rozhodně brát nejde... Ja jsem spokojený. Hra se da sehnat za 399 kč a zdarma na steamu DLC.
  • Taky přispěji svojí troškou do mlýna. Poslední dobou jsem nějak přesycený klasickým multiplayerem pvp a proto zbystřím při každé zmínce o možnosti coop hraní. Po přečtení recenzí na Brink (nejen zde) jsem měl dojem, že větší propadák v životě nespatřil světlo světa. Na Steamu byl free víkend a musím říct, že hra není vůbec špatná. Možná je to také dím, že největší chyby asi již byly dopatchovány. Hlavně nesmíte spoléhat na solo hraní, v coopu je to o něčem úplně jiném. Přijde mi stylizace hry naopak perfektní, super modifikace postav i zbraní a tak celkově to vypadá sympaticky. Mé hodnocení 7/10 *3*
  • Slyšel jsem o hře mnoho nepěkných věcí. Většinou na adresu špatné optimalizace nebo technických problémů.
    Napsat ovšem do recenze, která by se měla alespoň trošku snažit o hře vypovídat něco objektivního, že všechny postavy ve hře vypadají jako "pokérované a dredaté hip hop husto gorily" je trochu faux pas. Nejenom, že "recenze" je nechutně zaujatá a negativní, ale také celkově špatná. Z celého odstavce, kde se ono vyjádení o hip hop gorilách vyskytuje, se dá vyčíst jenom to, že se to autorovi nelíbí, nesouhlasí s touto stylizací hry a ten, kdo s tím nemá problém, anebo mu je to naprosto jedno jako mě, je imb*cil.
    Stejně tak vůbec nechápu argument s "vyditelností končetin" u Mirrors Edge. Ano, tam vidět byly, ale jsem si naprosto jistý, že to v ničem nepomáhalo mít "dokonalý přehled o pohybu své postav". V Brink nohy nevidíte, ale i kdyby vidět byly, tak to nebude mít na nic efekt. V posledních letech se nám po krajině rozhostil názor, že FPS u které není možné vidět rozkrok a paty hráčovi postavy, je méněcenná. Tohle je přesně názor imb*cila, pokud můžu soudit.
    Tak jako tak nám pan Vávra nějak zahořkl.
  • Ten recenzent to napsal příšerně, za 1. sem se o hře dozvěděl vcelku hovn*, a za 2. ta jeho negativita mě sr*la už od začátku, nvm zda-li je recenzent tak zakomplexovanej a co má proti hip-hopu, ty týpci jsou stylový a do designu tý hry to naprosto sedí. Jinak bych si snad ani nepředstavoval revolucionáře z budoucnosti. Jinak si myslim že recenze by měli být napsané objektivně a tenhle týpek ¨nejspíš o objektivitě v životě neslyšel. Zlatej bonusweb tam si ty recenzenti na nic nehrajou :-) Jinak zdar a už se těšim na vlnu urážek na mé jméno :-)
    • krunoslav
      já tě naopak pochválím:D
  • CS 1.6 je nejlepší FPS. Není co řešit.
    • ja bych dal prednost starymu Enemy territory CS sem hraval na stredni ale pak me to proste prestalo totalne bavit
    • Max_55
      Já osobně hrám typu CS neholduji ale měl jsem možnost je hrát a řekl bych že CSS je lepší než 1.6 především kvůli grafice....Ale je to jen můj názor.
  • Zklamání roku
  • krunoslav
    jo a ještě malý tip..pokud se vám hra trhá, nebo moc zatěžuje grafiku, vypněte si ambient occlusion..dostanete skoro dvojnásobný počet fps:)
    • Max_55
      Nebo mě taky pomohlo když sem si stáhl nové ovladače na grafiku. *3*
      • krunoslav
        to samozřejmě taky velice pomáhá:)
  • krunoslav
    jsem asi jeden z mála lidí, které hra učarovala..mám nahráno už asi 50 hodin v online režimu, solo sem hrál jen jednou každou kampaň..sem velký fanoušek UT, zato nemám rád CS a jim podobné hry, proto mi spíše sedla..větší výdrž je právě zde plus, jinak by člověk umíral každých 10 vteřin:) nenašel sem v recenzi důkladnější rozbor zbraní, nebo tříd..dokonce to vypadá, že by recenzent nejraději hře dal tak 2/10..tahle hra se vám buď bude líbit tolik moc jako me, nebo vůbec a budete chtít vrátit peníze:) naštěstí existuje zatím dostatek hráčů, kteří si jí užívají a dá se s nimi zažít velice příjemná kooperace, jako v žádné jiné hře ne..pokud tady pobíháte sami mezi boty stylem střílím na všechno, sprejuju kulky a zajímá me jen kolik zabiju nepřátel, hra vás prostě nemůže bavit
    • Naprosto souhlasím mě hra no neřekl bych zrovna očarovala ale hodně mě baví.Od této hry sem neočekával nic extra žadný super SP ale dobrou MP záležitost čehož se my dostalo.Hra mám nějaké ty chyby ALE i přes to jsem sní NADMÍRU spokojen :D...Mám nahrané něco kolem 20 hod. :D