Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • rami.cz
    Ty vole, takove blitky COD generace jsem jeste necetl :D Vsadim se, ze tu blijou rocniky > 2000 :D
    Hra samotna je bomba! S lidma v coopu je to sileny masakr :D
  • kubi-wan
    Každej, kdo tu nadává na to, jak hra vypadá, zřejmě nepochopil pravou podstatu her - zábavu.
    A tý Broforce nabízí mnohem víc, než kdejaký "grafický orgáče", co se dneska hrajou.
    • Kdyz me hra bavi, tak nezkoumam kazdy detail grafiky, je mi to v podstate jedno a u spousty her mam klidne snizene detaily ve prospech plynulosti. Ale urcite zakladni mimum vizualizace proste vyzaduju a v roce 2015 nec tak odporneho a hnusneho jako je Broforce proste hrat nemuzu, ikdyby to byla ta nejzabavnejsi hra na svete, protoze ta odporna grafika to cele zabiji.
      • kubi-wan
        To je tvůj názor. Já - ač jsem v základu už docela přejedenej pixelovýma indie hrama, i výmluvama, že to nejde za stejný peníze udělat jinak (podle mě rozhodně jde) - se například domnívám, že Broforce má velmi povedenou stylizaci a celkovej grafickej ráz. Ta grafika mě prostě baví a přijde mi pěkná, leckdy dokonce malebná. Ale oproti hratelnosti, kterou má Broforce vytříbenou, je pro mě grafika na druhý až třetí koleji. No, a to je zase můj názor.
        • ok, osobne tomu ani za mak nerozumim, jak se neco tak odporneho a odflaknuteho muze nekomu skutence libit az tak, ze tomu dokonce rika "malebna", ale co uz, je samozrejme veci kazdeho, co hraje. Ja jen kdyz koukam na ty obrazky a mrknul na par gameplayu, tak mi ta grafika prijde odflaknuta i jako "pixelart". Nejsou tam zadne detaily, vse je hodne na hrubo, zadna snaha maximalizovat i ten huns, co tam je. Stare hry si alespon daly zalezet a snazili se i v takovem rozliseni budit dojem stinu, svetla, monstra vice barev a detailu, takhle jsou v podstate vsechny monstra jednobarevna ohranicena cernyma kostkama atd. Tedy totalni nula. Chapu, ze pri te akcni hre si toho clovek normalne nevsimne, to ale neznamena, ze autori odvedli kvalitni praci. Podle me opravdu zadny zazrak a to rozliseni to totalne zabiji. Mozna to zachranuje skutecne dobra hratelnost, ale ..... Neboli ty nechapes hate, ja nechapu ten obdiv.
          • Pořád si raději koupím pixel art s nabušenou porcí zábavy za 15e, než moderní AAA sranec, který mě baví hodinu za 50e.
            • ja si radeji koupim ten "aaa" titul, ve kterem behem roku stravim desitky az stovky hodin v MP, nez sranec, ktery bych vypnul po minute hrani, protoze neco tak odporneho a odflaknuteho se jen tak nevidi.
          • vysvětlení je jednoduché, hra je tak zábavná v dalších aspektech, že na grafiku vykonává potřebu bílej tesák
            • jak pro koho, mi to prijde krajne nudne a navic v odpornem havu. Zcela nehratelne. Ale chapu, ze ve spolecnosti existuje urcite procento masochistu.
  • Draken69CZ
    Docela masakr to brečení nad grafikout tady je úplně mimo, ale když to někomu za to stojí.
  • Nejsem fanoušek pixelartu. Resp ho dost nesnášim. Ale nevím kde jinde by bylo ideálnější ho použít než v plošinovce s parodií na osmdesátkové akčňáky..proto nechápu ten hate.
    • Proč by měla plošinovka vypadat takto hnusně? Takhle nevypadaly ani staré plošinovky pod M602
  • firebug
    Souhlasím s autorem recenze. Broforce je zkrátka strašlivě zábavná hra a pokud hledáte akční plošinovku, kterou lze hrát ve více lidech (až 4 na jednom PC), jen těžko najdete něco lepšího.

    Jen s těmi postavami bych to neviděl tak černě, jako recenzent. Některé sice vyžadují trochu více cviku, ale naučíte-li se využívat jejich schopnosti a nebudete zbytečně šetřit speciálními útoky, lze to projít s každou. Postavy na blízko jsou hodně silné (Neo a Blade jsou řízci!) a třeba ta zmiňovaná Cherry umí střílet i rovně, jen se stačí skrčit. Navíc v některých situacích může být hodně užitečná. Osobně mi přijde nejhorší zrzoun (asi Chuck Norris) s granátometem...
    To, že má každá postava trochu jiný styl hraní a jsou vybírány náhodně má docela podstatný vliv na znovuhratelnost. Hodně levelů lze projít více způsoby v závislosti na schopnostech hrdiny.
    Za mě je trošku škoda, že příběh (neboli briefingy mezi misemi) není o něco málo obsáhlejší a humornější. A taky nových misí mohlo být o něco víc.
    Tip pro co-op: Nezapomínejte si občas plácnout (držet melee attack)!
  • Vogon
    Znáte tenhle?
    "Víte co si video herní vývojáři počnou bez podpory českých maloměšťáků bez vkusu? Udělají indie hru, která má šest dní po vydání na Steamu čtyři sta tisíc prodaných kusů"
    • Jojo, tenhle je dobrej, jen jsi zapomněl dodat, že s lepší grafikou by se hra s takovouhle hratelností prodávala 10x lépe....ale 400.000 je taky dobrých....jen škoda že jich to momentálně vypisuje ani ne 10K, ale možná mám blbou verzi steamu.....
      • skutecne 400k resp: Owners: 402,656 ± 16,957 zdroj steamspy http://steamspy.com/app/274190
      • Neprodávala .. páč by to pak polovina fandů na svých strojích nerozjela ;)
      • GlaDOS
        Máš o prodejnosti velmi zkreslenou představu. 10x lépe? 4 milionů kusů dosahují víceméně jen známé série od AAA studií. Steam neukazuje prodané kopie, takže ten výpis čteš špatně. SteamSpy ukazuje něco nad 400k kusů a ten je při takových číslech dost přesný.
      • Vogon
        Já hlupák zapomněl, že publikum , které se zajímá o 2D plošinovky, hraje výhradně hry které mají jen tu "nejlepší" grafiku. A tahle hra, by přece naprosto těžila z toho, kdyby rozpočet narvali do grafiky místo do hratelnosti.
        https://www.youtube.com/watch?v=3NuFVQk_CCs
  • To je síla tahleta diskuze lol.
  • jeanczarny
    Omlouvám se, pokud už to tu někdo dával. Na steamu je zadarmo "Expendabros", tedy taková kratší jednohubka vydaná u příležitosti Expendables. Kdyby si někdo chtěl vyzkoušet, jak se Broforce hraje a nechtěl si to kupovat.
  • Tady jde vidět, že největší kritici Dark Souls, jsou ti, kteří neviděli ani intro. Stačilo by Frankiemu deset sekund hry, ano tak málo a viděl by, že DS je postavené na Havoku a zničitelné prostředí tam opravdu je na rozdíl od Witchera 3.

    "tak třeba když na tebe zaútočí obří naštvaný drak, bylo by hezké, kdyby mohl rozmetat prostředí okolo tebe, hned by to vypadalo mnohem líp"

    Tady sis hochu taky naběhl, tady máš dráčka, co ničí prostředí. https://www.youtube.com/watch?v=fN4HJY2Sqro
    • jj, to jsou přesně ty předskriptovaný zničitelný sloupy, o kterých jsem psal, že byly už v prvním Half Life, navíc je krásně vidět, jak se ten skript pustí jen z určitého úhlu, na začátku tomu drakovi projde ocas skrz sloup a ten ani nespadne.. chce to trochu číst, ale dík za potvrzení mého postu názorným videem, aspoň to nemusim hledat *3*
      • Podívej se na svůj první příspěvek a už to zabal *11* Je mi z tebe zle, řešíš tu hru, kterou jsi ani nezapl... Samozřejmě se stačí podívat na rozbíjení beden atd, to je samozřejmě neskriptované.
        • bohužel hrál, ale ani při pohledu na video se mi nechce věřit, že hra vyšla 2014 a ne 2004, něco tak hnusně vypadajícího aby člověk pohledal
          • myslíš to rozbíjení beden, co měl už ten první HL, budoucnost je tady *1*
  • EXPENDABRO - must have. *14* no nezahrajte si za lungrena.
    • http://store.steampowered.com/app/312990

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit