Přejít na výpis diskuzí
Brothers in Arms Furious 4 se mění, prý budeme překvapeni...
9.7.2012 | Petr Poláček
41 příspěvků
-
Brothers in Arms se to jmenuje proto aby to vydělalo více peněz. Protože pár lidí si to určitě koupí jenom když zjistí že je to BiA.
-
Oprava, Brothers in Bloom. Preklep. *3*
-
Jenže indie scéna není ekvivalentem pro staré a kvalitní tituly.
-
Na tohle jsem už od poslední E3 uplně zapomněl. Tvůrci zřejmně bohužel ne.
-
Sakra jednou si stěžujete, že dělaj vývojáři hry pro masy a pak pyskujete, že nedělají hry podle hráčů, tak si vyber, za co jim chceš nadávat :)))
-
taketo sproste keci si nechaj pre seba, mi sme hraci, mi by sme mali hovorit co chceme hrat a vyvojari by sa mali podla toho riadit, ked chce clocek nieco naco ma chut musi si ju hned vytvorit sam ze? Id_ot *16*
-
Bothers in Bloom
-
Mam beta access do GO a je to fakt otres. Na te hre je uplne videt, ze je zamerena na casual publikum.
-
Njn ja ale rad strilim s kulometem :D
-
Mějte firmě za zlé, že si chce vydělat peníze. *1* BiA Furious 4 nemá s dějovou linkou BiA nic společného a tudíž to není plnohodnotné pokračování, takže nevím proč ten vztek. *5* Pokračování BiA určitě bude, ale ne hned.
-
To je ozločin, zločin proti lidskosti tohle jen nazvat Brothers in Arms. Kdyby to bylo jen Furious 4, ok, chápal bych to, ale tohle je plivnutí do ksichtu
-
já ten kryt vůbec nepoužívám. to je právě na tom gameplayi nejlepší. najít úkryt za kterym tě nesundaj *1* pouze pokud už mám fakt červenou obrazovku tak to Q zmáčku a počkám si až to Baker vydejchá *1*
-
idiotsky vyvojari , nechapem preco sa to vola brothers in arms ked je to uplne somarina a stavim svoju dusu ze to bude mat ani nie 5 bodov ...
-
Jj taky se mi moc libila. Nektere detaily byly opravdu uzasne. I kdyz me stvalo ze na nejvyssi obtiznost kde byl vypnutej hud se nedalo mirit z krytu nebo kdyz clovek strilel kulometem z krytu coz me fakt moc stvalo. Skoda... mohl jsem to dohrat podruhe :D
-
Jo to jo, jen ty dynamické stíny jsem opravdu nepochopil. Na začátku mise "New objectives" stojí modré osobní auto po levé straně a je na něm zobrazen stín ze sloupu elektrického vedení, ale na zemi ne *1* Prostě jenom na tom autu. At si hraju jak si hraju s configem, nedokážu je aktivovat na všech texturách. Na objektech jsou znázorněny, jako na tvojí pušce, když projdeš kolem sloupu, ale prostě neni na zemi ten stín.. to je jediná grafická výtka vůči hře. Jinak je to dokonalost. Když nepočítám vzdálené stromy atd. Pokud máš Ati a používáš Ati tray tools, aktivuj si v advanced tweaks -> ccc mode switch a zaškrtni enable merged 3D mode.. potom ve 3D nastavení zapni v opengl 24 bit z buffer. je to opengl, ale funguje to i v dx hrách. Zlepšuje to kvalitu stromů atd.. v dálce
-
Teď nedávno jsem si zase zahrál Brothers in Arms Hells Highway a graficky to bylo rozhodně lepší, jak většina her co právě vychází nebo už vyšlo v tuto dobu.
-
když se ti to nelíbí tak si to nekupuj ani nestahuj.... vytvoř si vlastní hru... dev kitů máš k dispozici docela dost....jsem dost zvědavej jakej hardcore blockbuster vytvoříš
-
Ok... less than two fucks were given.
-
Škoda že jen nedodělali BiA HH jak měli.. Větší zničitelnost prostředí, větší volnost, dx10 a bylo by to dokonalé. Proč se zahazujou s timhle?!
-
God wants it ! *15*