Přejít na výpis diskuzí
Brothers in Arms Furious 4 se mění, prý budeme překvapeni...
9.7.2012 | Petr Poláček
41 příspěvků
-
chce to silnejší bloom ... ešte stále je tam pár predmetov ktoré nesvietia.
-
-
Bothers in Bloom
-
-
Oprava, Brothers in Bloom. Preklep. *3*
-
-
-
Doufám, že aspoň zachovají původní koncept hry, tj. Matt Baker + 2. světová. Jestli z toho ale udělaí nějaký paskvil z moderní doby zaměřený na čistou akci, jak je v dnešní době trendem, viz novej ghost recon, tak jim na to s...
-
-
Asi tě zklamu, ale tohle nebude pokračování BiA jako takového, takže ano další FPS.
Stačí očekovat trailer na youtube a uvidíš sám.
http://www.youtube.com/watch?v=gghLngZxyao
Spíš taková ujetá verze Inglorious Bastards v herní podobě.
-
-
Tak BiA: Furious 4 mě být spin off, který se měl hlavně svést na značce BiA s tím, že by rok/dva potom vyšlo regulérní pokračování odehrávající se v Ardenách (na tu hru se hodně těším)... No sem zvědav jak moc to změnili, protože ten původní koncept mě vůbec nezaujal.. Btw. Jak je vůbec Gearbox velký studio? Protože těch rozjetých projektů má nějak hodně :D
-
idiotsky vyvojari , nechapem preco sa to vola brothers in arms ked je to uplne somarina a stavim svoju dusu ze to bude mat ani nie 5 bodov ...
-
VŠECHNO JDE DO CODských SRAČEK!!!! Battlefield, Resident Evil, Ghost Recon, Brothers in Arms, Syndicate, Crysis, Far Cry, Counter Strike, Dead Space, ani Medal of Honor není to co býval!!!! Kam to ten herní svět spěje?!? Bobby Kottick si mastí kapsy a my hráči tu utřeme hubu!!! No nic nazdar, jdu si zapařit BG, PT, IWD, nebo fallouta..... *13* *11* *9*
-
-
když se ti to nelíbí tak si to nekupuj ani nestahuj.... vytvoř si vlastní hru... dev kitů máš k dispozici docela dost....jsem dost zvědavej jakej hardcore blockbuster vytvoříš
-
-
taketo sproste keci si nechaj pre seba, mi sme hraci, mi by sme mali hovorit co chceme hrat a vyvojari by sa mali podla toho riadit, ked chce clocek nieco naco ma chut musi si ju hned vytvorit sam ze? Id_ot *16*
-
-
Sakra jednou si stěžujete, že dělaj vývojáři hry pro masy a pak pyskujete, že nedělají hry podle hráčů, tak si vyber, za co jim chceš nadávat :)))
-
-
-
clovek sa musi neustale uskromnovat aby bol spokojny *9*
-
Svět končí! Panika! Konec světa! Všichni umřeme! Je konec!
-
-
Tak se utíkej schovat do protiatomového krytu a nepiš komenty na tiscali ty demente!! Už vím pro koho ty hry dělaj... *8*
-
-
nezlob se, ale sám jsi demen*. když se ti to nelíbí tak ty hry nehraj a NEKUPUJ. pak je přestanou dělat. nebo si založ vlastní studio a ukaž jim jak se to dělá. Rád tě podpořím a koupím si hru od tebe.
-
Je milé jako přehníš svými reakcemi.
Nebaví tě AAA hry? Ujížděj se na indie a máš to. -
-
Jenže indie scéna není ekvivalentem pro staré a kvalitní tituly.
-
Jenže jestli lidé budou stále podporovat tyto CoD klony, tak se o Indie scénu bojím
-
-
Neboj.
Tak už totiž zase je skoro celá složená ze skákaček, který jsou naprosto základní v mechanikách a přidávají jen nějakej gimmick a pseudo rádobyhluboké poselství.
-
-
-
-
-
Counter Strike?? *16*
-
-
Mam beta access do GO a je to fakt otres. Na te hre je uplne videt, ze je zamerena na casual publikum.
-
Hrál jsi Global Offensive? Ještě to není čisté codko ale jestli to takhle půjde dál tak v dalších dílech už budem hrát Call of Strike *9*
-
-
-
To je ozločin, zločin proti lidskosti tohle jen nazvat Brothers in Arms. Kdyby to bylo jen Furious 4, ok, chápal bych to, ale tohle je plivnutí do ksichtu
-
-
Mějte firmě za zlé, že si chce vydělat peníze. *1* BiA Furious 4 nemá s dějovou linkou BiA nic společného a tudíž to není plnohodnotné pokračování, takže nevím proč ten vztek. *5* Pokračování BiA určitě bude, ale ne hned.
-
-
Škoda že jen nedodělali BiA HH jak měli.. Větší zničitelnost prostředí, větší volnost, dx10 a bylo by to dokonalé. Proč se zahazujou s timhle?!
-
-
Teď nedávno jsem si zase zahrál Brothers in Arms Hells Highway a graficky to bylo rozhodně lepší, jak většina her co právě vychází nebo už vyšlo v tuto dobu.
-
-
Jj taky se mi moc libila. Nektere detaily byly opravdu uzasne. I kdyz me stvalo ze na nejvyssi obtiznost kde byl vypnutej hud se nedalo mirit z krytu nebo kdyz clovek strilel kulometem z krytu coz me fakt moc stvalo. Skoda... mohl jsem to dohrat podruhe :D
-
-
já ten kryt vůbec nepoužívám. to je právě na tom gameplayi nejlepší. najít úkryt za kterym tě nesundaj *1* pouze pokud už mám fakt červenou obrazovku tak to Q zmáčku a počkám si až to Baker vydejchá *1*
-
-
Njn ja ale rad strilim s kulometem :D
-
-
-
Jo to jo, jen ty dynamické stíny jsem opravdu nepochopil. Na začátku mise "New objectives" stojí modré osobní auto po levé straně a je na něm zobrazen stín ze sloupu elektrického vedení, ale na zemi ne *1* Prostě jenom na tom autu. At si hraju jak si hraju s configem, nedokážu je aktivovat na všech texturách. Na objektech jsou znázorněny, jako na tvojí pušce, když projdeš kolem sloupu, ale prostě neni na zemi ten stín.. to je jediná grafická výtka vůči hře. Jinak je to dokonalost. Když nepočítám vzdálené stromy atd. Pokud máš Ati a používáš Ati tray tools, aktivuj si v advanced tweaks -> ccc mode switch a zaškrtni enable merged 3D mode.. potom ve 3D nastavení zapni v opengl 24 bit z buffer. je to opengl, ale funguje to i v dx hrách. Zlepšuje to kvalitu stromů atd.. v dálce
-
-
-
And not a single fuck was given that day...
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=Qmzn1u-VVsg
-
-
Ok... less than two fucks were given.
-
-
-
ten screenshot vypada naprosto priserne a trapne....s 2sv se muzem rozloucit..
-
-
Proč trapně? Motorová pil už za II. světové války byla
http://en.wikipedia.org/wiki/Chainsaw
-
-
Nééééé....Prooč
-
-
God wants it ! *15*
-