Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Bioshock jako série (hrál jsem ale jen 1 a 3) jsou jedny z nejkrásnějších her co znám. Mě teda obě bavily a moc.
    • V tom případě si určitě ještě sežeň a zahraj i dvojku. Slyšel jsem názory, že je "slabší" než jednička, ale mně osobně přišla možná o fous lepší než jednička alespoň co se vyprávění týče. Nebyla možná tak převratná jako jednička, protože Rapture už člověk předtím viděl, ale příběh byl i tak super!
      • GlaDOS
        Souhlasím. Dvojka mi taky přišla velmi dobrá. V příběhu byla sice slabší než jednička, ale hratelnost byla svižnější a zábavnější. Prostředí se taky moc hezky vyvedlo. Však taky design dělalo Arkane Studios, stojící za Dishonored.
        • Jack1947
          Takto i byva , je to s vetsiny serii 1Dil super, druhej bejva zakonite zpravidla slabsi, ale Bioshock byl remeslne a hlavne i graficky hw hrozne skvelej pocin, a kdyz pominu ten nic moc konec a toho bosse si fakt mohli odpustit, zral jsem tehdy kazdou chvily co jsem v tom podvodnim Rapture ztravil. *4*
  • Tak u mna ide o jednu z najlepsich hier poslednych rokov. Navrat do Rapture vo forme DLC, ktore stavia hlavne na atmosfere a pribehu si nemozem nechat ujst. Pribeh a atmosfera su hlavne znaky vsetkych Bioshock hier a zaroven su aj odpovedou na otazku preco je Bioshock taky uzastny. Co sa tyka dollar billa, na mode 1999 som ho nepouzil ani raz, cim som si vysluzil achievement scavenger hunt, ktory ziskalo len 1,3 percenta vsetkych hracov.
    • ja nevim chtel jsem tomu dat sanci ikdyz mne to zazacatku vubec nebavilo snazim se hrat dal a dal, uz jsem zkoro u konce a stale nic, cela tahle serie mi pripada jak hra kterou delal nekdo kdo si kazdy rano nasal do kazde nosni dirky lajnu koksu a sel "pracovat"... technicky je to paradni, ale moc se mi nelibi ten design to by se dalo pominout kdyby aspon hratelnost mne bavila, ale ne proste tohle neni muj herni salek. Hry ktere mne posledni dobou hrozne moc bavili jsou hry jako Hitman Abs., FC3, maxpayne,Dishonored, ale tohle proste ne ani trochu prijde mi to jako takova chaoticka fantasmagorie zhuleneho mimozemstana...
  • Základní hra mi přišla jako slabý odvar prvního dílu, ale tomuhle asi šanci dám.
  • Jack1947
    Stealth je naopak vitana zmena, tech souboju muz proti mnohonasobne presile uz bylo dost, a akorat by se zbytecne prejidaly/zajidaly. *4*
  • Ronox
    Těším se jak malý dítě. Ať si hateři a rozumbradové říkají co chtěj ta hra je pro mě osobně neskutečná pecka. Minulý rok byl celkově plodný na hry, které mě bavily. Bylo tu Walking Dead, flejmem startující Mass Effect 3, Max Payne 3, Dragons Dogma, Dishonored, Spec Ops: The Line nebo Far Cry 3. Pak tu byla tuna indie her a komunitních módů. Je dobře, že se Levine vrací spíš k té "klidnější" části Bioshocku ikdyž mě ta akce bavila narozdíl od většiny co jsem četl. Chce to taky trochu ty vývojářský týmy chválit a ne jen na ně plivat. Uvidíme co tyhle studia dokážou na nextgenu.
  • kickasl
    tak ja bioshock ani nedohral, souboje nuda, nebojovy casti se mi libili, byt to vic adventura/stealth tak se mi to urcite libi vic, ale chtelo by to PORADNOU zmenu a ty se prinejmensim u tohohle dilu uz nedockam
    • Souboje byli na novém BS úplně snad to nejhorší což u střílečky je celkem tragédie..
      • V žádné FPS mě nebavily souboje jako v Infinite. 8 vigorů, každý ještě modifikovatelný do dost odlišné podoby, spousta Gears, z nich mnohé byli dost zajímavé. Zbraně byly pouze nutný základ, zatímco kombinování zbraní, modifikovaných vigorů a gearsů a vytváření různých strategií bylo ohromně zábavné. Kdo to pojal takto, ten se bavil, kdo to hrál jenom jako střílečku, ten se moc nebavil. Alespoň toto byl dojem, který jsem získal, když jsem se o hře bavil s jinými hráči.
  • Teda já jsem opravdu nadšenej big daddy a little sister + elizabeth může být zajímaví. Jen mi vrtá hlavou jedna věc. Infinit se odehrává teď nevím rok, ale je to před první světovou. Takže před rokem 1914. Burial at sea se má odehrávat rok před událostmi v prvním bioshocku. Pokud si dobře vzpomínám tak se bioshock 1 odehrával v roce 1967 nebo 8. Takže dejme tomu že bylo elizabeth v infinit okolo dvaceti a bylo to okolo roku dejme tomu 1910. To znamená že by jí bylo v roce 67 okolo 77 let ale ve hře vypadá na třicet. Že by se vnořila chybka?
    • To, že Elizabeth ovládá trhliny ji umožňuje cestovat i časem. Pokud sis všiml tak skladatel z Columbie skládal písně na základě hudby, kterou slyšel z trhliny a tuším to byla zrovna jedna z 80 let.
  • Ocelot
    To mě teda ty souboje bavily. Jsem si kvůli nim koupil i to Clash in the Clouds.
    Ale svět a příběh je samozřejmně lepší :)
    • Tebe bavily bulletsponge nepřátele? Tebe bavily zbraně, které neměly žádnej kick? Tebe bavily Vigory, který byly všechny skotro stej... já vím, nemá to cenu řešit. Standardy jsou nízko.

      Pro mě byla Bioshock Infinite hratelnostně jedna z nejnudnějších stříleček za poslední roky. (I Homefront z nynějšího čísla LEVELu byl mnohem horší, to se musí nechat. Vážně jsem mi z jeho singleplayeru šla hlava kolem.)
      • TheGGG
        Co to kecáš za s*ance? Vigory rozhodně stejný nebyli, pro všechny jsem našel využití a neustále je střídal. Proč by zbraně měli přehnaně kopat taky nechápu, todle nemá být žádná ARMA. Souboje byly neskutečně zábavné, jak díky široké škále nepřátel a kolejím tak díky velkému množství zbraní a vigorů. Nevím o žádné FPS za poslední 2-3 roky co by mě bavila víc a to je v posledních cca 5 letech FPS žánr na vzestupu.
        • Ty vole, je extrémně divný, když vybleješ něco takovýho. Ve spoustě jiných věcí s tebou souhlasím, ale tohle je prostě mimo.

          A mimochodem úspěšný trolling má naštvat většinu. A většina je z Bioschock Infinite hotová. Takže si lezeš sám do zelí.
          • mluv za svoji komunitu, z infinite muze bejt nadsenej leda konzolista, krome vizualu to nema, co nabidnout...

            (a to jsem tech par hodin pretrpel az dokonce, jestli treba neprijde nakej zvrat v zabavnosti, a ne, nenastal)
            • koridor nebyla snad jenom u ty knihovny, tam byly dve cesty... ktery se u ty knihovny spojily, tak dobra, koridor s jednou krizovatkou...

              spatnyho... tak je pravda, ze kdyby to trvalo dyl a nebyl to koridor, asi bych to ani nedohral, jaka to byla zabava (takze ano, kratsi utrpeni, lepsi utrpeni)

              predtim jsem hral naposled hl2 (ja ty fpska v singlu moc nemusim, hral jsem driv hodne multak cs obcas prolozeny q3 nebo ut2k3)

              tohle vypadalo na videiich zajimave, tak jsem do toho sel, ale bohuzel me bavilo snad jenom jezdit po lanovkach, vsechno ostatni nuda, opakovana nuda, a obcas jeste vic opakovana nuda
            • TheGGG
              ta otázka nebyla na tebe, ale kdo se má vyznat v lidech co tu vystupují pod přezdívkami n, q, a, wk, atd. Každopádně odpovědět můžeš, ale hlavně nelži hra rozhodně koridor nebyla a i kdby na koridoru nemusí být nic špatného. Bohužel věční remcalové neřeknou co je bavilo ale jen pomlouvají. Všechny hry jsou dnes lepší než v době 16bitového hnusu
            • mne ses na nic neptal, no ty pises, ze jsou na vzestupu, pokud infinite je toho dukazem, tak to nechci videt, na jakym dne museli az bejt...

              dve odpoledne na nejvyssi obtiznost, co zla vybrat pri prvnim spusteni...

              tupej koridor, tupy nepratele, jediny, kde sem opakovane chcipnul bylo jen pred tou velkou knihovnou (pak jsem nasel flek na schodech, kde po mne nikdo nesel a vytipal jsem ty tupy nepratele pak uz bez problemu), jinak jsem nic jako chaotickej souboj nezazil

              zes hral na pc konzolovej port nic nevyvraci, jen potvrzuje
            • TheGGG
              Hru jsem hrál na PC, takže jen trapně plácáš. Navíc jsi mi neodpověděl jaká FPS tě tedy v posledních letech bavila? Na PC jich stejně moc nevychází tak ani nemusíš o ničem dlouze přemýšlet. BI 9,5/10
          • TheGGG
            Nezájem, netrolluji. BI jsem hrál a že souhlasíš s mými názory mi jasně říká co si mám o tobě myslet. Schválně mi ale řekni jaké FPS (na libovolné platformě) tě za poslední 3 roky bavily. Mě BI na druhou nejtěžší obtížnost nutil kromě Mustanga používat všechny vygory, skyhook i Elizabethiny schopnosti. Pro případné brblali BI jsem hrál na PC a s klávesnicí a myší mi nedělalo problém se rychle orientovat v pro vás nepřehledných bitkách.
            • TheGGG
              Tak to jen vybíráš špatné hry *7* No s kategorií většný remcal a retrofil se nemá cenu dohadovat. Jdu hrát Far cry 3 jednu z nejlepších FPS za posledních několik let
            • Žádná. No, Hard Reset měl decentní základ, ale nevytěžil z toho dost.
  • nekromant33
    mě teda akce bavila víc jak v prvním bioshocku, ale dobře.. je mě to vcelku jedno, chci jen další dávku toho světa v jakýkoli formě
  • fizola
    Takže Elizabeth sa zmenila zo zranitelnej slecny, na ktoru chcete davat pozor na Noirovú Femme Fatalle podla obrazkov *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit