Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • nekromant33
    mě teda akce bavila víc jak v prvním bioshocku, ale dobře.. je mě to vcelku jedno, chci jen další dávku toho světa v jakýkoli formě
  • Ocelot
    To mě teda ty souboje bavily. Jsem si kvůli nim koupil i to Clash in the Clouds.
    Ale svět a příběh je samozřejmně lepší :)
    • Tebe bavily bulletsponge nepřátele? Tebe bavily zbraně, které neměly žádnej kick? Tebe bavily Vigory, který byly všechny skotro stej... já vím, nemá to cenu řešit. Standardy jsou nízko.

      Pro mě byla Bioshock Infinite hratelnostně jedna z nejnudnějších stříleček za poslední roky. (I Homefront z nynějšího čísla LEVELu byl mnohem horší, to se musí nechat. Vážně jsem mi z jeho singleplayeru šla hlava kolem.)
      • TheGGG
        Co to kecáš za s*ance? Vigory rozhodně stejný nebyli, pro všechny jsem našel využití a neustále je střídal. Proč by zbraně měli přehnaně kopat taky nechápu, todle nemá být žádná ARMA. Souboje byly neskutečně zábavné, jak díky široké škále nepřátel a kolejím tak díky velkému množství zbraní a vigorů. Nevím o žádné FPS za poslední 2-3 roky co by mě bavila víc a to je v posledních cca 5 letech FPS žánr na vzestupu.
        • Ty vole, je extrémně divný, když vybleješ něco takovýho. Ve spoustě jiných věcí s tebou souhlasím, ale tohle je prostě mimo.

          A mimochodem úspěšný trolling má naštvat většinu. A většina je z Bioschock Infinite hotová. Takže si lezeš sám do zelí.
          • mluv za svoji komunitu, z infinite muze bejt nadsenej leda konzolista, krome vizualu to nema, co nabidnout...

            (a to jsem tech par hodin pretrpel az dokonce, jestli treba neprijde nakej zvrat v zabavnosti, a ne, nenastal)
            • koridor nebyla snad jenom u ty knihovny, tam byly dve cesty... ktery se u ty knihovny spojily, tak dobra, koridor s jednou krizovatkou...

              spatnyho... tak je pravda, ze kdyby to trvalo dyl a nebyl to koridor, asi bych to ani nedohral, jaka to byla zabava (takze ano, kratsi utrpeni, lepsi utrpeni)

              predtim jsem hral naposled hl2 (ja ty fpska v singlu moc nemusim, hral jsem driv hodne multak cs obcas prolozeny q3 nebo ut2k3)

              tohle vypadalo na videiich zajimave, tak jsem do toho sel, ale bohuzel me bavilo snad jenom jezdit po lanovkach, vsechno ostatni nuda, opakovana nuda, a obcas jeste vic opakovana nuda
            • TheGGG
              ta otázka nebyla na tebe, ale kdo se má vyznat v lidech co tu vystupují pod přezdívkami n, q, a, wk, atd. Každopádně odpovědět můžeš, ale hlavně nelži hra rozhodně koridor nebyla a i kdby na koridoru nemusí být nic špatného. Bohužel věční remcalové neřeknou co je bavilo ale jen pomlouvají. Všechny hry jsou dnes lepší než v době 16bitového hnusu
            • mne ses na nic neptal, no ty pises, ze jsou na vzestupu, pokud infinite je toho dukazem, tak to nechci videt, na jakym dne museli az bejt...

              dve odpoledne na nejvyssi obtiznost, co zla vybrat pri prvnim spusteni...

              tupej koridor, tupy nepratele, jediny, kde sem opakovane chcipnul bylo jen pred tou velkou knihovnou (pak jsem nasel flek na schodech, kde po mne nikdo nesel a vytipal jsem ty tupy nepratele pak uz bez problemu), jinak jsem nic jako chaotickej souboj nezazil

              zes hral na pc konzolovej port nic nevyvraci, jen potvrzuje
            • TheGGG
              Hru jsem hrál na PC, takže jen trapně plácáš. Navíc jsi mi neodpověděl jaká FPS tě tedy v posledních letech bavila? Na PC jich stejně moc nevychází tak ani nemusíš o ničem dlouze přemýšlet. BI 9,5/10
          • TheGGG
            Nezájem, netrolluji. BI jsem hrál a že souhlasíš s mými názory mi jasně říká co si mám o tobě myslet. Schválně mi ale řekni jaké FPS (na libovolné platformě) tě za poslední 3 roky bavily. Mě BI na druhou nejtěžší obtížnost nutil kromě Mustanga používat všechny vygory, skyhook i Elizabethiny schopnosti. Pro případné brblali BI jsem hrál na PC a s klávesnicí a myší mi nedělalo problém se rychle orientovat v pro vás nepřehledných bitkách.
            • TheGGG
              Tak to jen vybíráš špatné hry *7* No s kategorií většný remcal a retrofil se nemá cenu dohadovat. Jdu hrát Far cry 3 jednu z nejlepších FPS za posledních několik let
            • Žádná. No, Hard Reset měl decentní základ, ale nevytěžil z toho dost.
  • Ronox
    Těším se jak malý dítě. Ať si hateři a rozumbradové říkají co chtěj ta hra je pro mě osobně neskutečná pecka. Minulý rok byl celkově plodný na hry, které mě bavily. Bylo tu Walking Dead, flejmem startující Mass Effect 3, Max Payne 3, Dragons Dogma, Dishonored, Spec Ops: The Line nebo Far Cry 3. Pak tu byla tuna indie her a komunitních módů. Je dobře, že se Levine vrací spíš k té "klidnější" části Bioshocku ikdyž mě ta akce bavila narozdíl od většiny co jsem četl. Chce to taky trochu ty vývojářský týmy chválit a ne jen na ně plivat. Uvidíme co tyhle studia dokážou na nextgenu.
  • Bioshock jako série (hrál jsem ale jen 1 a 3) jsou jedny z nejkrásnějších her co znám. Mě teda obě bavily a moc.
    • V tom případě si určitě ještě sežeň a zahraj i dvojku. Slyšel jsem názory, že je "slabší" než jednička, ale mně osobně přišla možná o fous lepší než jednička alespoň co se vyprávění týče. Nebyla možná tak převratná jako jednička, protože Rapture už člověk předtím viděl, ale příběh byl i tak super!
      • GlaDOS
        Souhlasím. Dvojka mi taky přišla velmi dobrá. V příběhu byla sice slabší než jednička, ale hratelnost byla svižnější a zábavnější. Prostředí se taky moc hezky vyvedlo. Však taky design dělalo Arkane Studios, stojící za Dishonored.
        • Jack1947
          Takto i byva , je to s vetsiny serii 1Dil super, druhej bejva zakonite zpravidla slabsi, ale Bioshock byl remeslne a hlavne i graficky hw hrozne skvelej pocin, a kdyz pominu ten nic moc konec a toho bosse si fakt mohli odpustit, zral jsem tehdy kazdou chvily co jsem v tom podvodnim Rapture ztravil. *4*
  • Jack1947
    Stealth je naopak vitana zmena, tech souboju muz proti mnohonasobne presile uz bylo dost, a akorat by se zbytecne prejidaly/zajidaly. *4*
  • Tak u mna ide o jednu z najlepsich hier poslednych rokov. Navrat do Rapture vo forme DLC, ktore stavia hlavne na atmosfere a pribehu si nemozem nechat ujst. Pribeh a atmosfera su hlavne znaky vsetkych Bioshock hier a zaroven su aj odpovedou na otazku preco je Bioshock taky uzastny. Co sa tyka dollar billa, na mode 1999 som ho nepouzil ani raz, cim som si vysluzil achievement scavenger hunt, ktory ziskalo len 1,3 percenta vsetkych hracov.
    • ja nevim chtel jsem tomu dat sanci ikdyz mne to zazacatku vubec nebavilo snazim se hrat dal a dal, uz jsem zkoro u konce a stale nic, cela tahle serie mi pripada jak hra kterou delal nekdo kdo si kazdy rano nasal do kazde nosni dirky lajnu koksu a sel "pracovat"... technicky je to paradni, ale moc se mi nelibi ten design to by se dalo pominout kdyby aspon hratelnost mne bavila, ale ne proste tohle neni muj herni salek. Hry ktere mne posledni dobou hrozne moc bavili jsou hry jako Hitman Abs., FC3, maxpayne,Dishonored, ale tohle proste ne ani trochu prijde mi to jako takova chaoticka fantasmagorie zhuleneho mimozemstana...
  • fizola
    Takže Elizabeth sa zmenila zo zranitelnej slecny, na ktoru chcete davat pozor na Noirovú Femme Fatalle podla obrazkov *3*
  • Heh, já v BS:I používal všechny druhy prodejních automatů skoro pořád -- už jen proto, že dva z nich upgradovaly zbraně a schopnosti a 'Dollar Billa' jsem zase často používal kvůli nábojům, kterých jsem na hard obtížnost zase tolik taky neměl (a některé souboje jako třeba ty s HandyManem jsem občas strávil napůl u Billa, ládujíc do sebe jeden medkit za druhým). *4*

    Každopádně na tohle jsem zvědav. Boje obecně v BS nemám dojem, že by mi úplně seděly.
    • Mě taky ne, protože tohle IG vůbec nezvládaj. Jejich boje jsou zbytečně moc chaotický, bez správnýho dávkování a po skončení nějaký bojový sekvence jsem nikdy neměl ten pocit "Tak jsem to zvládl.", ale spíš "Ty vole, tak jsem to konečně zvládl!!"
      • Asi tak bych to taky popsal. Normální přestřelky byly ještě poměrně ok, i když sestřelovat nepřátele jezdící po skyline bylo jak na střelnici, ale když mě dostal do spárů konkrétně třeba ten HandyMan, většinu času jsem vůbec netušil,co se se mnou děje, a jen jsem tam lítal jak přislovečný hadr na holi.
        • TheGGG
          ale zas nepřehánějte, stačilo využívat koleje a skyhook držet si odstup a vše se dalo zvládnout v pohodě. Někdy mám pocit že někteří lidi už jsou na hraní pořádných akčních her moc staří a jak nemají v každým boji dvacet minut čas na přemýšlení hned je pro ně vše moc chaotický.
          • Jo, v nečem máš pravdu. Skyhook a skyliny jsem v bojích používal jen málokdy a zejména v bojích s obtížnějšími protivníky skoro vůbec. Navíc občas jsem po těžkých bojích třeba s patrioty našel později trhlinu, díky které bych si mohl sam přizvat patriota. Tehdy jsem zaúpěl, ale bylo pozdě bycha honit, před tím bojem jsem si ho nevšiml.

            Jednou si dám BS:I znovu a budu opatrnější. *3*
  • Po mém velikém zklamání z (nadhodnocovaného) Bioshock Infinite jsem si myslel, že toto DLC něco změní k lepšímu, (vrátím se do Rapture, které zbožňuji - Bioshock 1 považuji za jednu z né-li u mě vůbec nejlepších FPS co kdy byla, ale to už jsem tu psal dříve), ale potom co jsem si přečetl tento článek jsem s Bioshock Infinite skončil definitivně. Děkuji nechci.
  • Stealth jako že budeme na pistol moct nasadit tlumič, či u sebe popřípadě mít nůž, kterým bychom mohli nepřátelům - při nenápadném přiblížení se za jejich záda - vytvořit úsměv na krku? To by se mi třeba líbilo, jenže k Bioshock univerzu by to nesedělo. :/
    • Já to spíš tipuji na buď úder pažbou o kebulu nebo udušení nepřítele chvatem. Nůž je přece jen, brutálnější zabití, aspoň z mého pohledu, i když Sky-Hookem se také dal nadělat pěknej svinčík. :))

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit