Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Derp_1337

    To je sice hezké, ale z praktického hlediska nerealizovatelné.

    Jediné řešení je to, že se lidi naučí zodpovědně utrácet své peníze. Žádné nakupování zajíce v pytli (předobjednávky na slepo). Žádné nakupování zabugovaných a nedodělaných her. Hry kupovat až jsou dodělané a opravené.

  • dworkin

    Já chci možnost uplatňovat přímo ve hře slevy z ceny.

    Padá hra, protože je rozbitá? Click a pět dolarů je zpátky v chalupě.

    Jsou uložené pozice po posledním patchi nekompatibilní a je potřeba začít hru od začátku? Click, deset dolarů nazpět a omluva k tomu.

    Tolerantní mentalita geeků, kteří si nechávali všechno od vydavatelů líbit (mj. proto, že hry stejně převážně kradli, takže v tom neměli investované peníze) musí konečně zmizet. Jedině možnost skřípnout vydavatele otevře oči i těm panákům nahoře, protože akcionáři budou na rozbitých hrách tratit.

  • Derp_1337

    Jo, tak ono nejde generalizovat. Jsou různé kurýrní služby a různí kurýři.

    Pokud jsem spokojený, tak dávám spropitné v hotovosti. To fakt tomu řidiči zůstane.

    A když jsem fakt nespokojený, tak nedám nic a nebo jen nějaké drobné minimum. Chápu, že kurýři to nemají jednoduché. Jejich šéfové chcou, ať makají skoro celý den a ještě je zahltí obrovskou hromadou objednávek, které normální člověk ani nemůže stíhat.

  • Reeki

    Bohužel Blizz je smutné herní studio které doplatilo na svou nenažranost a vyměnilo kvalitu za drahotu.  A šli ještě dále,  zničili svou značku a odešli kvalitní lidé, zůstalo jen pošramocené jméno je to fakt škoda. Ale nejsou jediní Ubisoft jím také šlape na paty...

  • medveddd

    Tyjo to je super. Škoda že nemám víc peněz. A kamarádů.

  • DeathFish

    To je dost dobrý přístup si myslím :-)

  • Sr_Lobo

    Když jsem u nějaké hry měl pocit, že chci podpořit vývojáře, tak jsem se prostě podival kdo z kamarádů má danou hru ve wishlistu a koupil jí jako dárek. Nic víc nepotřebuju.

  • Kverulant

    Já občas dokupuji k oblíbeným hrám jako Yakuza kosmetická DLC jako vděk nebo když je po vydání nějaká GOTY verze, koupím fyzickou, ale jsem si vědom, že z toho vývojáři uvidí asi prd.

  • "Ono to funguje podobně třeba i kurýrů. Při elektronické platbě nějakého
    objednaného jídla se vás aplikace zeptá, zda nechcete dát dýšku
    kurýrovi. Ale ve výsledků ten kurýr pak vidí jenom malou část z těch
    peněz."

    ked toto prislo do applikacii, raz so mto vyuzil, pak obcas ked prebehlo dorucenie nad ocakavania tak dal to sprepitne v hotovosti (minca).


    No po case ako sa stav dorucenia zhorsoval a zhorsoval, vratil som sa k tradicnemu japonskemu konceptu. (to jest, sprepitne vobec)

  • nejak tak, uz si ani nespominam kedy som mal taky pocit ze by som aj rad co to priplatil v oblasti hier, a po zvyseni cien uz nech o tom ani nesnivaju.

    +platit za nieco co v podstate ani nevlastnime. Pripadne v pripade Blizzardu ked aj  nieco vytvorime v ich hrach tak vlastne dusevne vlastnictvo patri im...

    Zacinam pochybovat o zdravom rozume vseobecne u ludi v Blizzarde, alebo co nas caka nabuduce?

  • Reeki

    Nevím co ještě by měl koncový zákazník platit a přispívat ze svých peněz, když to vezmu z opačného konce jako konzument. Tak bych se spíše zeptal nejen vývojářů, kdy nám konečně začnou nabizet koncový produkt v kvalitě za který, by se nemuseli stydět a za který jsme si zaplatili, protože se jaksi stalo standardem, vydávat nedodělané paskvily  a vyžadovat nadstandardní platby a to se týká i tzv. "AAA titulů".  

  • Derp_1337

    "Ostatně je otázka, zda by se taková dýška vůbec dostala k vývojářům a neskončila jen v kapsách nejvyšších manažerů."

    To je jádro problémů. Ze současných praktik na trhu je dost oprávněné se obávat situací, kde by ty peníze spolklo nejvyšší management jako bonusy a k vývojářům se dostanou maximálně nějaké drobky.


    Ono to funguje podobně třeba i kurýrů. Při elektronické platbě nějakého objednaného jídla se vás aplikace zeptá, zda nechcete dát dýšku kurýrovi. Ale ve výsledků ten kurýr pak vidí jenom malou část z těch peněz.


    PS: To je všeobecně problém situací, kdy ty tržby nejsou kompletně transparentní. I velké "internetové televize" (jako Netflix a ostatní) jsou známí tím, že když dají producentům obsahu do smlouvy nějaký bonus za určitý počet zhlednutí, tak těm producentům budou téměř vždy tvrdit, že těch zhlédnutí bylo "málo". K reálným datům se nikdo nedostane.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit