Bývalý šéf Blizzardu by rád zavedl dýška pro vývojáře
-
Když jsem u nějaké hry měl pocit, že chci podpořit vývojáře, tak jsem se prostě podival kdo z kamarádů má danou hru ve wishlistu a koupil jí jako dárek. Nic víc nepotřebuju.
-
-
Tyjo to je super. Škoda že nemám víc peněz. A kamarádů.
-
To je dost dobrý přístup si myslím :-)
-
-
"Ostatně je otázka, zda by se taková dýška vůbec dostala k vývojářům a neskončila jen v kapsách nejvyšších manažerů."
To je jádro problémů. Ze současných praktik na trhu je dost oprávněné se obávat situací, kde by ty peníze spolklo nejvyšší management jako bonusy a k vývojářům se dostanou maximálně nějaké drobky.
Ono to funguje podobně třeba i kurýrů. Při elektronické platbě nějakého objednaného jídla se vás aplikace zeptá, zda nechcete dát dýšku kurýrovi. Ale ve výsledků ten kurýr pak vidí jenom malou část z těch peněz.
PS: To je všeobecně problém situací, kdy ty tržby nejsou kompletně transparentní. I velké "internetové televize" (jako Netflix a ostatní) jsou známí tím, že když dají producentům obsahu do smlouvy nějaký bonus za určitý počet zhlednutí, tak těm producentům budou téměř vždy tvrdit, že těch zhlédnutí bylo "málo". K reálným datům se nikdo nedostane.
-
-
"Ono to funguje podobně třeba i kurýrů. Při elektronické platbě nějakého
objednaného jídla se vás aplikace zeptá, zda nechcete dát dýšku
kurýrovi. Ale ve výsledků ten kurýr pak vidí jenom malou část z těch
peněz."ked toto prislo do applikacii, raz so mto vyuzil, pak obcas ked prebehlo dorucenie nad ocakavania tak dal to sprepitne v hotovosti (minca).
No po case ako sa stav dorucenia zhorsoval a zhorsoval, vratil som sa k tradicnemu japonskemu konceptu. (to jest, sprepitne vobec)
-
-
Jo, tak ono nejde generalizovat. Jsou různé kurýrní služby a různí kurýři.
Pokud jsem spokojený, tak dávám spropitné v hotovosti. To fakt tomu řidiči zůstane.
A když jsem fakt nespokojený, tak nedám nic a nebo jen nějaké drobné minimum. Chápu, že kurýři to nemají jednoduché. Jejich šéfové chcou, ať makají skoro celý den a ještě je zahltí obrovskou hromadou objednávek, které normální člověk ani nemůže stíhat.
-
-
-
Nevím co ještě by měl koncový zákazník platit a přispívat ze svých peněz, když to vezmu z opačného konce jako konzument. Tak bych se spíše zeptal nejen vývojářů, kdy nám konečně začnou nabizet koncový produkt v kvalitě za který, by se nemuseli stydět a za který jsme si zaplatili, protože se jaksi stalo standardem, vydávat nedodělané paskvily a vyžadovat nadstandardní platby a to se týká i tzv. "AAA titulů".
-
-
nejak tak, uz si ani nespominam kedy som mal taky pocit ze by som aj rad co to priplatil v oblasti hier, a po zvyseni cien uz nech o tom ani nesnivaju.
+platit za nieco co v podstate ani nevlastnime. Pripadne v pripade Blizzardu ked aj nieco vytvorime v ich hrach tak vlastne dusevne vlastnictvo patri im...
Zacinam pochybovat o zdravom rozume vseobecne u ludi v Blizzarde, alebo co nas caka nabuduce?
-
-
Bohužel Blizz je smutné herní studio které doplatilo na svou nenažranost a vyměnilo kvalitu za drahotu. A šli ještě dále, zničili svou značku a odešli kvalitní lidé, zůstalo jen pošramocené jméno je to fakt škoda. Ale nejsou jediní Ubisoft jím také šlape na paty...
-
-
-
Já občas dokupuji k oblíbeným hrám jako Yakuza kosmetická DLC jako vděk nebo když je po vydání nějaká GOTY verze, koupím fyzickou, ale jsem si vědom, že z toho vývojáři uvidí asi prd.
-
Já chci možnost uplatňovat přímo ve hře slevy z ceny.
Padá hra, protože je rozbitá? Click a pět dolarů je zpátky v chalupě.
Jsou uložené pozice po posledním patchi nekompatibilní a je potřeba začít hru od začátku? Click, deset dolarů nazpět a omluva k tomu.
Tolerantní mentalita geeků, kteří si nechávali všechno od vydavatelů líbit (mj. proto, že hry stejně převážně kradli, takže v tom neměli investované peníze) musí konečně zmizet. Jedině možnost skřípnout vydavatele otevře oči i těm panákům nahoře, protože akcionáři budou na rozbitých hrách tratit.
-
-
To je sice hezké, ale z praktického hlediska nerealizovatelné.
Jediné řešení je to, že se lidi naučí zodpovědně utrácet své peníze. Žádné nakupování zajíce v pytli (předobjednávky na slepo). Žádné nakupování zabugovaných a nedodělaných her. Hry kupovat až jsou dodělané a opravené.
-