Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • dino crisis bych taky bral jednicka byla supr horrorova a 2ka zase spravne akcni
  • jeeej ono si este niekto pamata dino crisis? mas u mna male bezvyznamne pus. a fakt je ze prave to by som fakt zobral vsetkymi 10
  • to Radar : V RE 3 ti ve 2/3 hry vypadne kufřík jen za předpokladu, že v každém souboji vs nemesis, nemesise VŽDY porazíš a nerozhodneš se utéct/oběhnout ho a utéct. Když to hraješ poprvý a na hard tak dáš dohromady max. 2 zbraně, protože nevíš co máš dělat a nevíš odkud ani z jaké uličky na tebe nemesis vyběhne atd. RE5 to samý co RE4 - týpek s motorovkou ( tentokrát je rychleší ) vydrží 15 ran z Dragunova přímo do kebule, to jsem měl tu sniperku ještě upgradovanou. Opravdu, byl bych radši, kdyby se po mě sápalo 20 zombies najednou než tenhle případ s motorovkou. Capcom už opravdu vaří z vody. Ten parťák je dobrej tak do co-op modu - což je taky z hlediska RE klasiky uplná blbost. V singlu tu parťačku musíš v jednom kuse uzdravovat - jinak game over, nebo pro změnu vysolila všechnu munici během 2 minut atd. Co mě na nových RE vyloženě s..e tak to jsou lokace, skript, protivníci, kvantum munice, žádná atmosféra, arkáda místo survival horroru. Jo podle tebe je tam málo minice, ale proč ? Protože tam jsou takový "speciality" jako týpek s motorovkou, do kterýho vystřílíš celej inventář. Proto je tam taky ten elektrickej obušek/mačeta která má taky damage na bodu mrazu. Jo, holt tě to baví. Mě, jako old school hráčovi, to je už hodně proti srsti.
  • Jo hral jsem na hard vsechny dili i kdyz nevim co myslis hard v RE1 asi DC mod nebo za chrise kterej mel malicky inventar ve dvojce hlavne kuli kostymum ktery na easy nebyli a ve 3ce kuli specialnim zbranim z nemesise z kteryho ve 2/3 hry vypadne bedynka na neomezenou munici takze dostatek naboju je zajisten :) a uz nic sbirat nemusim v 5ce na profesional obtiznost jedna rana = smrt bez pomoci partaka to uz fakt neni easy
  • to ZvacA : Tak samozřejmě záježí jak danou hru hraješ. Já si rozhodně nestěžuju na nedostatek nábojů ani v jednou RE. Ale rozhodně nemohu souhlasit, že ve starých RE bylo víc munice než V RE4, to opravdu ne. :-D Nebo, že starý RE byly lehčí apod. :-D
  • Jestli narážíš na objektivitu, tak to u RE prostě nejde. Představ si Diablo first-person arkádu. Fallout už víme jak dopadl. Já budu v tomle "old school" a ty si buď ten objektivní, co se nad vším povznese, ok ?. :-D
  • ZvacA
    RE is DEAD
    Bohužel, nábojů bylo dostatek i ve starých dílech, to není o názoru ale faktu podpořeným s hodně velkou zkušeností s prvními díly, tak jako u tebe. To prostě nezměníš. :D
  • to ZvacA : Regenerador :-D. Ten týpek co mu rozstřelíš pět "srdcí" a odporoučí se ? Opravdu těžký protivník :-D, hlavně s termo optikou. V RE4 jsem použil nůž max. na krabice. kámoš, který dohrál RE 4 na hard mi taky říkal, že ten nůž měl jen na okrasu a na bedny. A pleteš se, ve starých RE na hard to s náboji vůbec nebylo růžové. V RE 2,3 si měl náboje třeba, v odpadcích, nebo v nějakém stolku ( a že toho nábytku tam bylo dost ). V RE4, skoro každou skříň co otevřeš, tak tam najdeš munici apod. nebo na tebe krásně bliká různou barvou ze 100m vzdálenosti. Opravdu nemá cenu porovnávat klasiku s dnešní arkádou. Ale jo, je to holt tvůj názor, ok...
  • ZvacA
    RE is DEAD
    Rovněž diskutuju na jiných stránkách, zejména těch zahraničních a s podobnými závěry jako prezentuju já, se též setkáš v nemalé míře a je to od lidí, kteří ví co mluví, takže co teď. :) Chápeš to ale stále špatně - lidi podobnýho ražení nejsou nekritičtí a rozhodně nejsou schopni hrát všechno slepě jen proto, že to má na sobě RE nálepku i za cenu ztráty toho, co je na sérii zajímá. To není pravda. Jen k tomu přistupujeme jinak, ale plně si uvědomujeme momentální situaci kolem hry samotné. Třeba právě taková skritpovanost bije do očí každýho fanouška, ztráta jiných prvků a více cool pro dnešní audienci taky, ale jak jsem řekl, je to stále subjektivní věc každýho hráče a fanoušků RE.
  • to ZvacA : Ano tu pohádku od Capcomu jsem četl také a vůbec celou historii RE, je to pouze a jen výmluva. Opravdu skvělé vysvětlení proč - proto a je hotovo ( prohrála soud, neměla prodej :-D ) a můžeme se pustit na arkádu, huráááá. Mě přímo nevadí "děj", ale to "provedení" těch nových RE, což je strašný. Je zajímavý, že se po takových skvělých hrách jako je RE 4 a 5, pouští znovu do zombie tématiky, i když si zase prosadí svou arkádovost + special pády ala střelba na zemi - to je nějakej hybrid Maxe Payna nebo co? Čím dál větší a větší arkáda, opravdu... Samej script, žádná náhodilost, hlavně cool efekty jako ve filmu. Nakonec tě chápu, jsi HC RE fanda a hraješ všecno co je RE i za cenu uplného "překopání" celé hry... jestli ti připadám jako kydač hnoje, tak to je pouze tvůj problém. Diskutoval jsem na mnoha forech i zahraničních a věz, že jich bylo hodně, kteří mi dali za pravdu. Ty to tak nevidíš, ok, tvůj názor.
  • ZvacA
    RE is DEAD
    Nedostatek munice se obecně v prvních dílech přeceňuje. Jediným dílem, který opravdu povzbudil survival prvek nedostatkem munice byl první Biohazard. Ve druhém a ve třetím díle nebyl problém mít i na hard obtížnosti dostatek nábojů do všech zbraní a člověk je nacházel všude, pokud dobře hledal, případně si je vyráběl a to potvrzuju z vlastní zkušenosti a prolézání první Biohazard trilogie skrz na skrz. No, pokud samozřejmě někdo střílel po každým nesmyslu, co se ve hře pohyboval a vrčel, tak to potom problém mohl být, ale součástí survivalu je i ta možnost předcházet střetům a zbytečným plýtváním munice. V novějších Biohazardech a zvlášť tím byl unikátní právě RE4, byl nedostatek munice celkem běžnou záležitostí, zvláště na nejtěžší obtížnost. Kupovat munici v BH4 každopádně nejde obecně a pokud ji nalezneš, potom najdeš pár, nanejvýš 10 nábojů, což do takové pistole není moc a při střetu je vyprázdnění celkem běžnou záležitostí a potom to jde na nože, takže se mýlíš příteli. A na závěr bych si dovolil tvrdit, že crimson head by bledl závistí před takovým Regeneradorem, který dokáže rozhodně zavařit a vzpomenout to, čím se survival definuje. :)
  • ZvacA
    Po incidentu v Raccoon city to bylo jen otázkou času, než Umbrella veřejně dříve nebo později padne a je to více logičtější, než co ukazují ty podělané živé filmy. Umbrella navíc definitivně padla až v roce 2002, viz. Umbrella chronicles. Dalším důvodem byla její neschopnost po dalších incidentech a po zničení řady laboratoří vést a navazovat výzkumem a uživit se na trhu se solidnějšími Bioorganickými zbraněmi. Paralelně se potýkala s větší veřejnou nevolí díky nový svědectvím , prohrávala soudní spor s americkou vládou až nakonec jako korporace padla po definitivním odtajnění její aktivit, což zařídil Albert Wesker, který chtěl vybudovat svou vlastní organizaci. Následně poté, co se na trhu zhroutily její akcie, šla Umbrella jako farmaceutická společnost do kytek. Ovšem, spousta bývalých a top zaměstnaců Umbrelly přešla do ilegalních aktivit nebo do ústranní. Umbrella nebyla v herním univerzu takovým nepřemožitelným a neotřesitelným světovým formátem, jako ve filmu, takových společností ve hře existuje mnoho a existovaly už za časů Umbrelly. Umbrella se jen hrabala ve větší míře v bio inženýrství a mohla si dovolit k tomu využívat ostatní. Tohle všechno každý, co se o RE víc zajímá ví. Tohle všechno ty hry vysvětlují. To,že jsem vyrůstal na původní klasice a věř mi, že sám první díly považují za to nejlepší a nepřekonatelné, mě automaticky nestaví do role kydače hnoje. Tím už jsem si prošel. Dobře si uvědomuju, kam se série pohnula a s řadou věcí v jejím vývoji taktéž nesouhlasím, ale přesto jsou elementy, které mě u série drží. Že tebe ne, o tom tě přesvědčovat nebudu, ale nečekej, že se s tebou budou všichni souhlasit.
  • Očividně si RE 1,2,3 nehrál na hard, tam si dostal Berettu s 15 nábojema a snaž se, náboje sis nekupoval ani nebyly skoro v každý bedně co si rozbil, ale musel si je najít, popř. vyrobit. Říká ti něco Crimson Head ? To je chalange a ne nějakej týpek s motorovkou co se plíží stejnou rychlostí jako zombie. A jo, víc mi přijde reálnější 1 rána z brokovnice do hlavy, než týpek s momorovkou, co vydrží několik ran sniperem do hlavy. Po dohrání RE3 si měl možnost hrát mod Mercenaries, kde si se musel sakra snažit než si se dostal aspoň k neomezenýmu kulometu. To je ale na každým zvlášť, jestli mercenaries bude hrát nebo ne. Hrál jsem u kámoše na PS2 RE4 a na tu střední obtížnost ( vyšší je defaultně zamčená ) mi to vůbec těžký nepřišlo a to jsem to hrál poprvý, já jsem ty náboje pak i prodával, jelikož jsem to neměl kam dávat. RE 4 a 5 opravdu horor jak Brno :-D Já jako HC hráč mám asi vyšší požadavky na hry než ty. Ty jseš opravdu HC fanda RE serie viď ? Ale tebe zajímá přece ten "příběh", který navazuje a je super-cool... *6* Tvůj dialog o prázdných zbraních jen dokazuje, že se dneska u her nemyslí, ale jen mačká spoušť...
  • Tak za prvé, nic jsem nevyzdvihoval. RE Darkside Chronicles a Survivor jsem hrál přes pistoli ( ovladač ), to byl spin-off, hry mi nevadili, jelikož nenavazovali ( resp. neměli v názvu pokračování 4,5,6 atd. ) a měli vlastní příběh, nicméně klasické RE prvky byly zachovány. A co, že Raccon City zmizelo z povrchu zemského, Umbrella byla celosvětová nadnárodní společnost a tu v cutsceně RE4 zabili během pár sekund, opravdu logické... O to více mě mrzí, že ve filmu jim to došlo i když za cenu přehnaných Nano-Hive bunkrů a podobných specialit. Opravdu tě nechápu, když si na původní klasice vyrůstal jako já, že ti nevadí přechod ze survival horroru na arkádu. To musíš být opravdu fanatik RE. Přehled kolem serie mi opravdu nechybí. Holt dneska se u her už nepřemýšlí, ale mačká se pouze spoušť... On by třeba stačil dav Crimson Headů a byl by to 100krát větší chalange, než nějaký zmutovaný žoldáci s puškou co jim po ustřelení hlavy vyleze nějakej pavouk...
  • Jaky ukazuje score?Score se ti ukazuje v mercenaris a to bylo i RE2 a RE3 kde slo taky o score.
    Co se tyce munice ta nesla koupit jenom zbran a byl jsem za to rad kdyz jsem mel pri prvni hre vsechny prazdny a rozhodne sem se v munici nekoupal a u par bossu me dosla uplne a byl sem nahranej.Jo kdyz to hrajes po 2 nebo po 3 a mas upgradovany zbrane tak uz setris ale poprvi na tessi obtiznost to neni s munici sranda(stejne jako RE2,3 kde na lehkou obtiznost dostanes kupu munice do zacatku v RE3 dokonce samopal :)) a po dohrani zbrane s nekonecnou munici(to pak je panecku horror jdes a kropis vsechno nekonecnym raketometem a vsechno pada na jednu ranu krome bossu) jasne ubrali adventurnich prvku souhlas,horrovych ani ne ceho se bojis vic divnyho typka s motorovkou co ma vydrz jako slon nebo zombie co se sine rychlosti sneka a usmahnes ji sisku na jednu ranu z brokarny
  • ZvacA
    Ano, postavy tvoří nezaměnitelnou charakteristiku Biohazardů. RE3 nemá proč přímo navazovat na RE4, protože jednak jsou ve hře dějově od sebe odděleny osm let, jednak RE3 definitivně udělal z Raccoon city a z blízkého okolí hromadu prachu, postavy oddělil a poslal do světa, jednak se tato událost rozšiřovala dalšími tituly jako třeba BH: Outbreaks, ale celkově není proč se dějově vracet k této části. Mimochodem, RE4 je ve výsledku stále ještě Mikamiho projekt, včetně výsledného dějového konceptu, proto tvoje nepochopení " navaznosti" je čistě tvůj problém. Důvody změny kursu Biohazard her jsou výše. Ovšem, už si svoje řekl - člověk který tvrdí, že nemá rád z Resiho arkádu a odmítá zatvrzele RE4, aby náhle vyzdvihnul on-rails Darkside chronicles, kde padne víc nábojů než za celé oba poslední regulérní díly dohromady, je zajímavá věc sama o sobě. Každopádně, tvá averze je jasná. To ale stačilo napsat přímo a nesnažit se to argumentovat věcmi, u kterých ti chybí větší přehled kolem série.
  • Všechny díly, mnou níže uvedené, mám zakoupené. To co CAPCOM s RE udělal, je jako kdyby křesťan přešel na islám, jenom že se bude mít lépe. Osobně jsem toužil po third-person shooter, ale ne za cenu toho co se z RE stalo dnes. Ze survival horroru udělali strašnou arkádu, ala coins skoro za každého protivníka, za které si následně koupíš munici a zbraně u hodného pána, co tam pouze náhodou stojí (RE4), v RE5 to samé, end chapter a jde se nakupovat. S tou atmosférou, co hra dříve měla vy..bali ukázkově. To, že je tam L.S.Kennedy nebo Ch.Redfield z tý hry dělá RE ? Jak navazuje RE3 na RE4 ? Tou cutscenou na začátku RE4 ? Nebo RE4 na RE5 ? A jsem opravdu zvědam jak bude RE 5 navazovat na RE6. To už víc navazuje filmová serie RE na svoje díly a to už je opravdu smutný, jelikož filmová serie nemá s hrou nic společného, každopádně tam ta návaznost na předchozí díly je.
    Takže ve finále nás jakou u jiných firem CAPCOM přesvědčil, že jim jde jen o peníze a o prodej.
    Ten starý adventurní model se klidně mohl převést do third-person a mohli být i zachovány prvky survival horroru. Místo toho dnes máme toto ( tuctová kick-combo-střílečka s ukazatelem score, hromadou munice, "skvělým" dějem a "super" atmosférou ), co všichni chtějí a dobře vám všem tak. A ještě jste za to rádi, že RE pokračuje...
  • Dúfam že tento Resident Evil bude aspoň tak dobrý ako 5-ka aj keď klasika je klasika no nebolo by od veci keby sa konečne Capcom povenoval aj Dino Crisis sérii.
  • ZvacA
    Ty jsi taky expert kolego. Tak nejdřív si oťukáš RE2 a potom se chytneš po x letech dílu, který je spin-offem, nedělá na něm původní studio a u kterého bylo zjevný už od prvních videí a informací, jakým žánrovým směrem se bude vydávat, přesto do něj lezeš. Tak nevím...

    Mimochodem, ona ta problematika změny survival hororu do akčnějších rovin je trochu složitější a svou tradici má už po prvních třech dílech v rozpočtové sféře a interních neshodách. Kde jste mimochodem všichni byli se svými šrajtoflemi, když vás série tolik potřebovala a bylo nutný ukázat, že žánr survival hororu dokáže stále táhnout i ekonomicky? Kolik z vás investovalo do originálů prvních dílů, včetně Code Veronicy? Kolik z vás se o Resiho zajímalo v jeho začátcích - ve zlomových bodech, když to se sérií vypadalo na K.O.? Je pravda, že Capcom si za to může svým způsobem sám, jeho upsání se Nintendu, popřípadě Sony a jeho exkluzivity v takových dílech jako je Biohazard: Zero, BH: Remake, Dead Aim, Outbreaks, Code Veronica, zpočátku i BH4, který si další porty vynutil slabými prodeji i přes obecnou i kritickou kvalitu čtvrtýho dílu - to všechno Capcomu v jeho ziscích zlomilo vaz a jejich přechod k akčnější rovině, zajištění dalších scénáristů a producentů, nejen, že dopomohlo sérii nakopnout ekonomicky ( jak ukazují např prodeje RE5 a později i dál portované RE4 ), ale umožňilo v univerzu vůbec pokračovat. Samozřejmě, ten vývoj nejde vždy optimálním směrem - v různých hlediscích jako některé prvky v příběhu, herní stránce a podobně je na přes držku, toho si zkrátka nelze nevšimnout, ale osobně jsem rád, že vůbec značka pokračuje, že se po ní neslehla země už po BH3, což hrozilo, přesto že je to i dnes sakra kvalitní záležitost. Nicméně, výnosnost survival hororu ukázala s ještě "old-schoolovými " díly, že lidé nemají o něj takový zájem. Jistě, dneska každý držkuje za jeho návrat, ovšem ten svůj zájem jste měli projevit trochu dřív. Nyní Capcom přináší svůj a pozměněný koncept survivalu, líznutý akčními prvky, korespondující s univerzem a příběhem obecně, vyhovující dnešnímu trhu, avšak stále přístupný k jistým žádostem hráčů. Dnes to tedy není ten starý adventurní survival horor a Biohazard pod vedením Shinjiho Mikami, na který bude vzpomínat s úctou a nostalgií nejeden fanoušek Resiho, ale je to současný Biohazard pod vedením směsice dřívějších spolupracovníků a nové generace Capcomu - nemusí vyhovovat všem, ale je to v jádru stále Biohazard. A pokud někoho chcem obviňovat za směr posledních dílů, potom jedině sebe, hráče, nejen že jsme nedali dříve dostatečně najevo, že nás adventurní-survival horor stále zajímá, ale hlavně proto, že jsme to byli my, kdo neustále vyřvával, že chce v Residentech ty a ty změny....
  • presne tak, naposled jsem hral residenta dvojku (to uz je hodne davno), pak dlouho nic a ted az ten posledni dil a nad tim jak ponurou hororovou adventuru zmenili na tupou nudnou strilecku mi zustava rozum stat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit