Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MACHOgejmr
    Je pravda, že jsem VtM:B hrál s nějakým ultra mega fanouškovským patche 1.12346, aby to bylo pokud možno bez bugů :D
  • MACHOgejmr
    Dodneška nechápu, jak někdo vůbec mohl stvořit dokonalost jménem Vampire: The Masquerade - Bloodlines. Pamatuju si, že jsem u toho seděl jak opařenej a jenom hltal, co se tam děje.

    A MMO z toho světa? Yes, please!
    • Ono když se koukneš tak Troika neudělala špatnou hru. A kdyby je blížící se krach nedonutil vypustit VtM:B tak brzo mohli být ještě o kus lepší...
      • Ferdis2
        Spomínam si, že hre podtrhlo nohy hlavne súčasné vydanie z Half-Life 2, ktorého engine využívala. To bola naozaj nešťastná volba, pritom jeho fyzikálne vychytávky neboli v hre nijak využité. A bugy? Na tie bola Troika expert vždycky. V Arcanum som zásluhou bugu v tretine hry nebol schopný pokračovať v hlavnej línii a tak som s tým sekol... *9*
        • MACHOgejmr
          Je pravda, že jsem VtM:B hrál s nějakým ultra mega fanouškovským patche 1.12346, aby to bylo pokud možno bez bugů :D (Ehm, poslal jsem to 2x, netušim proč.)
  • jackherrer
    No nevim. Nedávno jsem tu psal, že bych uvítal něco z WoD, ale jen ne MMO. A hle, tu je MMO. Maškaráda podle mě nemá smysl, když nebudou všichni zůčastní skutečně roleplayovat, tak tu opět máme další LFG WTF OMG... Stejně jako se SW TOR bych přednost povedému singlu, za který bych dokonce neváhal zaplatit, a ne něčemu co bude do roka f2p.
    Edit: Aha, tak tedy tvůrci EVE online (nevěděl jsem kdo jsou CCP), kterou sice nehraju, ale o které se mluví dobře. Každopádně to nemění nic na mých předsudcích vůči MMO.

    Edit2: Mimochodem takhle z dálky to vypadá jak Secret World. Ten je na tom jak?
    • No doufejme, že bravurně zvládnou politiku nebo jí spíše předají do rukou hráčům, stejně jako v EVE a Princ bude trestat právě hráče nedodržující maškarádu. Pokud se jim opravdu povede zapracovat funkční politiku postavenou na hráčích, bude to naprostá bomba. Snad to najde dost hráčů, jako EVE, aby svět fungoval, protože dnešní dětičky jsou zvyklé mačkat 1, 2, 3, 4, vyházet tím všechny spelly a ability a toť náplň hry :D
    • The Secret World hraju a rozhodně nelituju, ale pro odpůrce MMO to žádná spása není. Je free to play (kopii si musí člověk koupit). Stále jsou tu nestvůry natěsnaný u sebe, že člověk neprojde a zase jsou tu ne příliš stylový ability typu bublina, lávová zem po úderu kladiva... atd. Spíš je pro někoho, kdo chce změnu jen v určitých mezích (vcelku realistický design, skillový systém bez levelů, minecraft systém tvorby a rozebírání předmětů...). Bez party známejch bych ale upřímně raději počkal na Zaklínače.
    • Ten měl prý hodně kvaliní příběh ( jednalo se o role-playing MMO), ale prý the end obsach byl slabší a hráči vždycky čekaly na "DLC" od vývojářů co ton příběh prodloužily.
  • Amylee.Anderson
    ♥ DO WANT ♥
  • Cypri
    Spíš čekám, až někdo udělá Twilight - The Game *1* *1*
    • Tjn, kolik problémů by hned odpadlo... vlastně všechny.
  • O téhle hře hltám každou novinku! :) Takže, když se řekne definitivní smrt, myslí se opravdu definitivní? že za tu postavu už si prostě člověk nezahraje, že je prostě opravdu tuhá? Protože to by bylo hustý :)
    • Ano myslí se skutečně definitivní, ale nedojde k ní jen tak. To že tě někdo zabije tě nezabije permanentně, ale tvrdili že blood hunt by měl. Možná budou existovat i jiný způsoby....
      • Možná něco jako vryždy, že by ses pak mohl oběvit v tom huntu :D
    • Taky v to doufám, bylo by to fakt dobrý. Tahle hra mě taky moc zaujala, CCP po EVE online docela věřím, s MMO mají dobrý zkušenosti, ale mam trošku strach z toho jak ten svět bude vypadat a jak bude vypadat to ovládání, přeci jen zatim mají velké zkušenosti spíše s vermírným MMO, ale budu optimista a budu jim držet palce.
      PS: Jen doufám že to stím F2P nepodělají.
  • Mr.Lolendo
    Vampire: The Masquerade - Bloodlines je pro mě nejlepší hra jakou jsem kdy hrál. I když jsem na tyto hry nikdy nebyl (RPG). Proto mě taky potom uchvátil první Mass Effect ale pokračování (hlavně trojka) mě spražila studenou sprchou. Njn kdyby FakeFactory se pustilo do toho. Předělávka do lepší grafiky s pár úpravami by byl příjemný svěží vítr.
  • Corvus
    Přítelkyně zrovna Bloodlines hraje a je to bomba i po letech. Jak jí tak koukám přes rameno, tak bych se do toho okamžitě nejraději pustil :-E Já se pro změnu zakousl do Broken Swordu (což je stále vynikající a nestárnoucí legenda). Raději než MMO bych raději klasický single titul prolezlý krvesajema a politrick-ými hrátkami. Nejlépe od CD Projektu, prosím! :)
  • Nezapomenu na ten pocit, když mě poslali do toho strašidelného hotelu :), tehdy jsem si i lekl. K tomu jsem se ještě zabouchl do té schizofrenní upírky. Hold, to byla hra, která mě oslovila jako žádná jiná.
    • Bože, ten výtah? Tam jsem se klepal jak ratlík :D
    • Mr.Lolendo
      Podařilo se ti tu upírku aspoň obtáhnout?! *1*
      • Mě jo, ale až asi při třetím průchodu hrou.
  • Viktor_H
    Když jsem viděl obrázek z bloodlines, mé srdce zaplesalo v domění, že mi unikla zpráva o práci na nějakém božím remaku nebo tak něco... A ono hov*o *13* ...
    • Strašidelný hotel patří mezi herní legendy, do síně slávy, kam se hrabou hry se zařazením "horor" na tuhle část v Bloodlines :D
    • Taky jsem měl předčasný orgasmus.
    • Ferdis2
      Dosť často snívam, čo ak by niekto z ex-Troiky hodil na Kickstarter pokračovanie Bloodlines. Milión by nazbierali v pohode. Otázne je, koľko by im zostalo po zaplatení licencie....
      A bez nej by to asi nemalo zmysel... *13*
      • Viktor_H
        Leonard Boyarsky a Brian Mitsoda se dají pvažovat za dvě klíčové postavy Bloodlines, bylo to jejich dítě (mimochodem, Tim Cain na něm až na nějaké programování v počátcích nedělal...). Boyarsky je v Blizzardu (dělal na Diablu 3) a podle jeho vlastních slov mu to tam vyhovuje, nové vlně RPGéček na Kickstarteru fandí, ale sám by do toho prý nešel. Ten je tudíž z kola ven, minimálně na nějakou dobu. Mitsoda dělá na vlastní hře Dead State (oldschool survival RPG) a navíc je součástí týmu nového Tormentu.

        Nevím jestli bez licence, ale rozhodně bez těchto dvou lidí, by to nemělo smysl...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit