CD Projekt Red definitivně skončil s vývojem Cyberpunku 2077
-
A FSR 3 nic?
-
-
časem bude prý, včera to bylo na IGN.
-
-
Hrál jsem spousty her v týden či dokonce den vydání. Takové GTA IV nehratelné, Diablo II pořád padalo, GTA V mě nepustil Rockstar Club více jak týden do hry, Draken jsem čekal dva měsíce na patch, první Zaklínač mi pořád padal po souboji s "kudlankou", Stalker mi pořád propadával u prvního vojenského checkpointu texturou.
CP2077 jsem dojel v týden vydání, hrál od první hodiny vydání. Zvláštní je, že jsem na většinu glitchů, bugů atd. prakticky nenarazil. Ano, dvě mise jsem musel restartovat, protože tam byl masivní bug. Dvakrát mi hra spadla u pěstních soubojů, několikrát jsem propadl texturou.
Ale rozhodně to nebylo něco, co by bylo v takovém stavu, jak to někteří popisují. Největší chybou CP2077 bylo to, že to vyšlo na zastaralé křápy. Tam to nikdy nemělo jít a PS4 generace měla být odříznuta. A u mě pomohlo i to, že jsem prostě většinu informací o vývoji atd. ignoroval, takže jsem ani moc nevěděl, co tam všechno bude. A ano, po dohrání posledního DLC pořád preferuji Zaklínače před CP2077. Ale pořád perfektní hra, kterou si za pár let dám znovu. -
-
ale prosím tě, technický stav se opraví, to nebyl hlavní problém té hry, ta hra nedodala hlavně ten slíbený obsah. Open-world jako mrtvá kulisa, žívé město bylo mrtvé město, RPG možnosti nula i po všech opravách(spíše to šlo dolů viz oblečení). Na co ta hra má tak obrovskou mapu, když nic nenabízí, nic tě nemotivuje prozkoumávat, nemáš tam nic náhodného, vše je předskriptované, takže jezdíš jenom od vykřičníku k otazníku.
Ta hra se nikdy nevykoupila a nikdy nevykoupí, jenom spousty lidí zapomnělo, co ta hra měla být. Nakonec se všichni spokojili s další ubi/sony akční adventurou v pěkném světě.
Jako akční adventura v nesmyslně obřím světě to funguje a Phantom Liberty jsem si užil, ale tam už je vidět, že úplně se vykašlali na nějaký možnosti světa a imerzi a dodali lineární zážitek.
-
-
Ano hodnocení Cyberpunku bylo ošemetné, a podobně je to ošemetné u hromady jiných obřích her co nejsou totálně stabilní a bezchybné v den vydání. (dnes je to běžné, ta velikost je často monstrózní)
Kdybychom dogmaticky chtěli vydat Cyberpunk v bezchybné verzi, tak vyšel v létě 2023. To už by bylo sakra pozdě, s ohledem na délku vývoje, s ohledem na požadavek vydání na PS4/XO atd.
dle mého názoru měl Cyberpunk vyjít zhruba o půl roku později než vyšel, kdesi kolem patche 1.3 - 1.6...
Nikdo by od nedočkavosti nezkolaboval a reviewbomby by prakticky nebyly.
Šárka to myslím "trefila" dobře, věděla že to bude třeba zalátat, ale nemohla tu recenzi psát 2roky, z verze 1.6 Takže to napsala s upozorněním, že to bude třeba doopravit a známka odpovídá kvalitě hry a to i ve verzi 1.02 Opravdu zlé to bylo jen na PS4/XO.
-
-
On ten problém nebyl jen ten prasáckej stav a spousta chybějícího obsahu, ale i ty lži kterýma to bylo obalený. Zrovna nedávno tu byl článek o Watch Dogs. Třeba se jednou podobnýho článku dočkáme i u Cyberpunku.
-
-
Já myslím, že se v tom s tím odstupem času moc babráš, Cyberpunk byla dobrá (na PC) od začátku, akorát špatné zprávy se vždycky šíří nejrychleji a nejlépe.
Obsahu tam bylo dost (nevím jestli ti chybělo metro) a lžou stejně všichni. Oni totiž velice často lžou úplně jiní lidi než ti, co pak mají ty sliby do té hry opravdu reálně dostat... A ano, je to jako celek špatně.
Já si hru naplno už užil už ve verzi 1.2 a pokud je někdo pohoršen slibama co nebyly naplněny hned ve verzi 1.00, tak může na celý CD project zanevřít - ale nevím, jestli neodrbe spíš sám sebe :)
-
-
Jsem rád že se našel aspoň jeden člověk, co to reálně hrál kolem vydání na PC a ví, že to bylo v klidu hratelné.
Takové ty tituly nejzabugovanější hry při vydání, jsou poměrně úsměvné stím co jsem zažil u jiných her v minulosti.
-
Ano, tak to má být! Nechme je lhát, dělají to všichni, takže z toho uděláme normu, protože o co vlastně jde? Jen jim dáváme své peníze (protože někteří věříme recenzím, ale jak tu někteří dole píšou, tak recenze vlastně v době vydání není vůbec směrodatná i když nás to tou dobou vlastně stojí nejvíc peněz - holt nadčasovost má svoji cenu, že Šárko), takže se budeme takhle sami odrbávat 😍
-
-
Hele, lhaní je špatné.
Ale názor, že by recenze měla mít mnohem horší hodnocení, protože nějaký PR marketingový manažer lhal (slíbil něco, co vývojáři neudělali), je dost přehnaný.
Hra se hodnotí taková jaká je. Jestli tě to baví, tak proč by jsi měl plakat nad tím, že tam není metro???
-
-
Stalin povídal něco o tom, že tam chyběl obsah. Mě tam tedy nechybělo nic, ale možná borci slibovali to funkční metro už v 1.00,, pak ho dodělali ve verzi 2.00
-
-
Reakce na příspěvek:
je volně dohledatelné, co všechno chybělo, co pořád chybí a co všechno slíbili. Nedodali ani slibovaný žánr. Ta hra byla v posledních týdnech dokonce na stránkách změněna z RPG na akční adventuru.
-
-
Reakce na příspěvek:
V pohodě, pak je třeba to prostě nehrát a zapomenout.
Já to dohrál 2x a rozhodně to stálo za to.
-
-
-
Hovoríš jak keby ten PR marketingový manažér pracoval pre inú firmu. Vo výsledku si to musí ustrážiť CDPR.
Keby ten hype a klamstva prišli od vydavateľa (co v tomto prípade je pokiaľ viem tiež CDP) tak to je iná vec.
Ale inak súhlasím, hra sa hodnotí aká je ale minimálne do určitej miery by sa tam tie nedodržané sľuby zohľadniť mali.
-
-
Reakce na příspěvek:
Hele, ty se tváříš jako kdyby ty nesplněné sliby byly něco vyjímečného. Ale je to úplně běžné, že několik let před vydáním PR marketingový manažer něco slibuje, ale pak o pár let ta hra vyjde v jiném stavu. Akurát u těch jiných her se to většinou moc neřeší.
Ale u CDP se objevilo moře "haterů", co si chtěli nutně kopnout a tak to rozmázli do velkých proporcí.
Prostě si ti lidé stěžují na něco úplně běžného u vývoje software. Vývojář tam něco mít, ale implementace by jim zabrala hodně času, a tak se to vypustí.
-
-
-
Reakce na příspěvek:
Alibismus moc nedává smysl v tomhle kontextu. Něco společného to možná má, ale nesedí to moc dobře.
-
-
Reakce na příspěvek:
Číže klasika - robia to aj druhí tak je to v pohode?
Rozhodne by sa to malo dať vyžrať každému čo niečo sľubuje a vo výsledku nedodá, ako moc - to už závisí na okolnostiach ale konkrétne CDRP si ten Cyberpunk hypeovalo riadne :)
Iná vec je ked sa niečo vypustí v priebehu vývoja lebo sa proste ukáže že sa to nestíha a štúdio zahlási že to tam, snáď, dodá neskôr. Toto ale ak sa nemýlim nebol zrovna prípad Cyberpunku.
-
-
Reakce na příspěvek:
Ne, lhaní není v pořádku. Nepřekrucuj něco, co jsem nanapsal.
Ale ještě jednou: recenze by měla být o tom, jaká hra ve skutečnosti je.
Recenze by neměla porovnávat reálný stav s hry s tím, jak by hra mohla vypadat v ideálním vesmíru, kde vývojáři měli na vývoj neomezené prostředky a neomezené množství času.
Ber to takhle: je recenze snad jenom pro lidi, co hltali každý trailer a každý rozhovor od vývojářů CDP? Ti lidé pak měli nesmyslně velké očekávání a když hra nebyla dokonalá, tak se cítí podvedeni.
Recenze je pro každého. Takže i pro lidi, co úplně ignorovali hype train před vydáním a chcou si prostě zahrát dobrou hru. Pro takové lidi ta recenze bude mít odpovídající hodnotu.
-
-
Reakce na příspěvek:
"recenze by měla být o tom, jaká hra ve skutečnosti je"
Neprotiřečíš si teď trochu? Vždyť tu v jednom kuse tvrdíš, že hry co vyjdou zabugovaný a rozbitý, by se v recenzích měli hodnotit jako opravený, protože k těm opravám (podle tebe na 100%) vždycky dojde. Tak teď nevím o co ti vlastně jde? Chceš to. nebo to nechceš?
-
-
Reakce na příspěvek:
Pěkné necro ressurection 3 měsíce staré diskuze. To ti teď skončil ban nebo co???
"hry co vyjdou zabugovaný a rozbitý, by se v recenzích měli
hodnotit jako opravený, protože k těm opravám (podle tebe na 100%) vždycky dojde."A tvůj příspěvek vůbec nedává smysl. Nic takového jsem nikdy neřekl. Nejspíš jsi něco nepochopil a nebo ses ztratil v té hromadě příspěvků.
Hru hodnotíš takovou jaká je. Jestli tam jsou bugy, tak to zmíníš.
-
-
Reakce na příspěvek:
Recenze by neměla porovnávat reálný stav s hry s tím, jak by hra mohla vypadat v ideálním vesmíru, kde vývojáři měli na vývoj neomezené prostředky a neomezené množství času.
Kto tu tvrdil niečo o neobmedzených prostriedkoch prosím ta?
Ak si raz štúdio spraví PR kampaň na tom že v hre bude X, Y a Z a nakoniec tam je horko-ťažko len to X tak je to defacto false advertising. A to by im malo byť pripomínané pravidelne, jak im tak hráčom aby to nespravili znova.
No a ak to niekoho nezaujíma či štúdio sľúbilo X, Y, Z tak tú časť recenzie môže preskočiť. -
-
Reakce na příspěvek:
Hele, jestli jde o nějaké nesplněné sliby, tak to klidně v recenzi může být zmíněné. Ale tady jde znovu o to, že číselné hodnocení recenze by mělo být jenom o tom, jaká hra ve skutečnosti je.
Já vím, že spousta lidí je naštvaných kvůli nesplněným slibům... ale možná to pro tebe bude šok: většině lidí to bylo úplně ukradené, protože hype train nesledovali. Spousta lidí dokonce ani nečte recenze a hrajou jen hry, kterou jsou momentálně populární.
-
-
Reakce na příspěvek:
Ok, hypotetický scenár teraz:
Štúdio si spraví masívnu hype kampaň za ťažké milióny kde nasľubujú od A až po Z, vďaka čomu si hru kúpi milióny hráčov, do hry sa dostane maximálne A až H, a v recenzii to nemajú brať do úvahy?
Len preto že existujú ľudia ktorým je to jedno, ba čo viac - existujú dokonca ľudia ktorí ani recenzie nečítajú?
Ja by som to rozhodne započítal aj do číselného hodnotenia, sami si predsa uplietli na seba bič.
Ale tak ja mam svoj názor, ty svoj, každý recenzent má zase svoj :)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Zajímalo by mě jaký by týhle verzi dala Šárka hodnocení, když tu rozflákanou nacenila 9/10
-
-
Možná i nižší, protože ta hra je pořád rozflákaná i třech a půl letech od vydání.
-
Kdybych si to koupil na základě té recenze, tak bych se asi hodně divil.
-
-
Jo, to mi povídej...
-
-
Nesmysl, na většině PC to chodilo vcelku normálně i ve verzi 1.02, jediný opravdový problém byly Playstationy.
V recenzi bylo zdůrazněno, že hra projde záplatami - každý kdo je na to citlivý dopředu věděl, že si to má koupit později.
Vy byste chtěli recenzovat čistě technický stav, recenzuje se ale obsah a hra jako taková - k technickému stavu se pouze přihlíží. A pokud recenzent nemá výraznější problém na dejme tomu dvou sestavách, tak jaké body má shazovat?
-
-
NE, fakt nechodilo. Nejde snad o to, jestli hra padala do systému nebo se sekala. Na každém kroku byly přítomny naprosto tragické glitche. Teleportující se auta, vybuchující auta, levitující zbraně, levitující nepřátelé, propadávání texturami, auta co jezdily po neviditelných kolejnicích atd. atd.
-
-
Zapni 1000 různých live streamů na youtube, jak to někdo živě hrál v den vydání.
Nic hrozivého tam vidět není, sem tam se něco objeví ale normálně to borci hráli 3,4-6hodin v kuse.
Samozřejmě když se podíváš na jiné video, kde týpek sestříhá všechny možné chyby které mu tisíce lidí z tisíce různých sestav naposílá, tak z toho můžeš mít dojem, že to tak vypadá u kohokoli.
-
-
Reakce na příspěvek:
Zapnul jsem si 999 live streamů na youtube, jak to někdo hrál živě v den vydání. Všude výše uvedený problémy byly.
-
-
Reakce na příspěvek:
Na kochej se.. Maximálně tam něco jednou za sto let problikne.
https://youtu.be/7tvnanNss2A?t=3942
Ty prostě nechceš aby to fungovalo, to je celé.
-
-
Reakce na příspěvek:
Super, to je ten jeden, který jsem neviděl.
Chtěl jsem. Zvlášť když jsem si hru předobjednal a do čtrnácti dnů od vydání dohrál.
-
-
Reakce na příspěvek:
Takže vlastně popíráš sám sebe.
Kdyby ta hra mě la vážné problémy, pochybuju, že bys to hrál a dohrál.
Třeba já si počkal až na 1.2, respektive 1.3
-
-
Reakce na příspěvek:
Rozumíš psanému textu? Ještě jednou si přečti můj úvodní výčet. To nejsou bugy, které by zabraňovaly hru dohrát. Ale že byly naprosto otravné a neodpustitelné, je zkrátka fakt.
-
-
Reakce na příspěvek:
Ale i tak jsi hru hrál dobrovolně a za plnou cenu hned po vydání - přestože tě prokazatelně otravovala.
Přestože jsi věděl, že tam pár týdnů (čekalo se na to kolik? 7let?) tam už bugy nebudou..
Promiň, ale jsi prostě chodící/dýchající důkaz že to tak hrozné nebylo :) A Nebo se zde bavím s jedincem k silnému sklonu k “sebemrskačství” :))
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Pokud máš dostatek inteligence, tak dojdeš k tomu, že chceš většinou psát nadčasový recenze u takových to produktů a ne něco co po každým patchi potřebuješ znovu přepsat. 😉
-
-
Nechceš mi tu tvoji inteligentní a nadčasovou kříšťálovou kouli půjčit. Třeba bych věděl, který hry se jistě dočkají oprav a stabilního vydání. U některejch čekám už dost dlouho...
-
-
Nauč se číst soudruhu Staline... "u takových to produktů" => Neznamená to každý 😉 Je to asi na recenzentovi jak to vyhodnotí komu věřít a komu ne, že na hře bude pracovat i po vydání... Cd Projekt je ale historicky férová firma...
-
-
To je pravda… zachovali se tenkrát před Vánoci vskutku férově.. 😂
-
-
-
Aha, takže takový No Man's Sky mělo hned na začátku dostat 10/10, protože tobě a derpovi bylo 100% jasný jak se všechno opraví a měli jste důkladný seznam všeho co tam přidají.
Chudáci neinteligentní autoři co si dovolili psát nenadčasové recenze a hodnotili hru takovou jaká byla a ne jaká bude 😂
-
-
Hele, nevím, co ti vadí. Objektivní hodnocení, s kterým bude úplně každý souhlasit, prostě v realitě neexistuje. Každý člověk má trochu jiný názor na věc.
Tak nevím, proč by ses měl dohadovat, že podle tebe by ta recenze měla mít lepší/horší hodnocení o pár bodů.
Je úplně v pořádku, když někdo napíše, že on sám by tomu dál horší hodnocení kvůli bugům. Ale je absolutně stupidní si stěžovat, že recenze by měla mít jiné hodnocení, protože tvůj názor s tím nesouhlasí.
-
Stejné jako kolega nad tebou... 😉
-
-
NMS není "takový produkt"?
Jak se to pozná?
-
-
Ne... Hello Games nemá rozhodně takovou reputaci jako Redka
-
-
-
-
Zní to rozumně, ale rozumné a logické to není.
Nemůžeš přece rozbitou hru hodnotit podle toho, jaká by jednou za 5 let mohla být, ani kdyby na to byla v den vydání roadmapa,...co jsi to napsal za blbost. :D
Spíš už tenkrát, se dala hra hodnotit nějak takto a dnes je ještě lepší, což se přece nevylučuje. -
-
Jsou tisícovky různých konfigurací herních PC a ne každému člověku se projeví (ty stejné) bugy.
A od toho se odvíjí zásadní problém s nechápavostí některých lidí.
Když se někomu objevil nějaký bug, tak očekává, že ten bug měli všichni.
A nebo když se někomu neprojeví žádný bug, tak očekává, že stížností jiných hráčů na bugy jsou přehnané.
Ono neexistuje žádné objektivní pravidlo, jak by se měli bugy projevit v hodnocení recenze.
-
-
Souhlas... Ono vůbec neexistuje nějaký objektivní způsob jak psát recenze tak aby jsi uspokojil všechny. A vzhledem k tomu, že se to Šárce líbilo tak tomu prostě dala devítku.
Jestli chce někdo zmenšit risk, že nevýhodě koupí, tak věřít informacím jen od jenoho člověka není moc dobré, pokud tomu člověku sakra nevěříš....
-
-
-
-