CD Projekt Red definitivně skončil s vývojem Cyberpunku 2077
-
Pěkné necro ressurection 3 měsíce staré diskuze. To ti teď skončil ban nebo co???
"hry co vyjdou zabugovaný a rozbitý, by se v recenzích měli
hodnotit jako opravený, protože k těm opravám (podle tebe na 100%) vždycky dojde."A tvůj příspěvek vůbec nedává smysl. Nic takového jsem nikdy neřekl. Nejspíš jsi něco nepochopil a nebo ses ztratil v té hromadě příspěvků.
Hru hodnotíš takovou jaká je. Jestli tam jsou bugy, tak to zmíníš.
-
"recenze by měla být o tom, jaká hra ve skutečnosti je"
Neprotiřečíš si teď trochu? Vždyť tu v jednom kuse tvrdíš, že hry co vyjdou zabugovaný a rozbitý, by se v recenzích měli hodnotit jako opravený, protože k těm opravám (podle tebe na 100%) vždycky dojde. Tak teď nevím o co ti vlastně jde? Chceš to. nebo to nechceš?
-
Ale i tak jsi hru hrál dobrovolně a za plnou cenu hned po vydání - přestože tě prokazatelně otravovala.
Přestože jsi věděl, že tam pár týdnů (čekalo se na to kolik? 7let?) tam už bugy nebudou..
Promiň, ale jsi prostě chodící/dýchající důkaz že to tak hrozné nebylo :) A Nebo se zde bavím s jedincem k silnému sklonu k “sebemrskačství” :))
-
Rozumíš psanému textu? Ještě jednou si přečti můj úvodní výčet. To nejsou bugy, které by zabraňovaly hru dohrát. Ale že byly naprosto otravné a neodpustitelné, je zkrátka fakt.
-
Takže vlastně popíráš sám sebe.
Kdyby ta hra mě la vážné problémy, pochybuju, že bys to hrál a dohrál.
Třeba já si počkal až na 1.2, respektive 1.3
-
Super, to je ten jeden, který jsem neviděl.
Chtěl jsem. Zvlášť když jsem si hru předobjednal a do čtrnácti dnů od vydání dohrál.
-
Ok, hypotetický scenár teraz:
Štúdio si spraví masívnu hype kampaň za ťažké milióny kde nasľubujú od A až po Z, vďaka čomu si hru kúpi milióny hráčov, do hry sa dostane maximálne A až H, a v recenzii to nemajú brať do úvahy?
Len preto že existujú ľudia ktorým je to jedno, ba čo viac - existujú dokonca ľudia ktorí ani recenzie nečítajú?
Ja by som to rozhodne započítal aj do číselného hodnotenia, sami si predsa uplietli na seba bič.
Ale tak ja mam svoj názor, ty svoj, každý recenzent má zase svoj :)
-
Hele, jestli jde o nějaké nesplněné sliby, tak to klidně v recenzi může být zmíněné. Ale tady jde znovu o to, že číselné hodnocení recenze by mělo být jenom o tom, jaká hra ve skutečnosti je.
Já vím, že spousta lidí je naštvaných kvůli nesplněným slibům... ale možná to pro tebe bude šok: většině lidí to bylo úplně ukradené, protože hype train nesledovali. Spousta lidí dokonce ani nečte recenze a hrajou jen hry, kterou jsou momentálně populární.
-
Recenze by neměla porovnávat reálný stav s hry s tím, jak by hra mohla vypadat v ideálním vesmíru, kde vývojáři měli na vývoj neomezené prostředky a neomezené množství času.
Kto tu tvrdil niečo o neobmedzených prostriedkoch prosím ta?
Ak si raz štúdio spraví PR kampaň na tom že v hre bude X, Y a Z a nakoniec tam je horko-ťažko len to X tak je to defacto false advertising. A to by im malo byť pripomínané pravidelne, jak im tak hráčom aby to nespravili znova.
No a ak to niekoho nezaujíma či štúdio sľúbilo X, Y, Z tak tú časť recenzie môže preskočiť. -
Ne, lhaní není v pořádku. Nepřekrucuj něco, co jsem nanapsal.
Ale ještě jednou: recenze by měla být o tom, jaká hra ve skutečnosti je.
Recenze by neměla porovnávat reálný stav s hry s tím, jak by hra mohla vypadat v ideálním vesmíru, kde vývojáři měli na vývoj neomezené prostředky a neomezené množství času.
Ber to takhle: je recenze snad jenom pro lidi, co hltali každý trailer a každý rozhovor od vývojářů CDP? Ti lidé pak měli nesmyslně velké očekávání a když hra nebyla dokonalá, tak se cítí podvedeni.
Recenze je pro každého. Takže i pro lidi, co úplně ignorovali hype train před vydáním a chcou si prostě zahrát dobrou hru. Pro takové lidi ta recenze bude mít odpovídající hodnotu.
-
Alibismus moc nedává smysl v tomhle kontextu. Něco společného to možná má, ale nesedí to moc dobře.
-
Na kochej se.. Maximálně tam něco jednou za sto let problikne.
https://youtu.be/7tvnanNss2A?t=3942
Ty prostě nechceš aby to fungovalo, to je celé.
-
Zapnul jsem si 999 live streamů na youtube, jak to někdo hrál živě v den vydání. Všude výše uvedený problémy byly.
-
V pohodě, pak je třeba to prostě nehrát a zapomenout.
Já to dohrál 2x a rozhodně to stálo za to.
-
neskutečný alibismus Derpíku.
-
je volně dohledatelné, co všechno chybělo, co pořád chybí a co všechno slíbili. Nedodali ani slibovaný žánr. Ta hra byla v posledních týdnech dokonce na stránkách změněna z RPG na akční adventuru.
-
časem bude prý, včera to bylo na IGN.
-
ale prosím tě, technický stav se opraví, to nebyl hlavní problém té hry, ta hra nedodala hlavně ten slíbený obsah. Open-world jako mrtvá kulisa, žívé město bylo mrtvé město, RPG možnosti nula i po všech opravách(spíše to šlo dolů viz oblečení). Na co ta hra má tak obrovskou mapu, když nic nenabízí, nic tě nemotivuje prozkoumávat, nemáš tam nic náhodného, vše je předskriptované, takže jezdíš jenom od vykřičníku k otazníku.
Ta hra se nikdy nevykoupila a nikdy nevykoupí, jenom spousty lidí zapomnělo, co ta hra měla být. Nakonec se všichni spokojili s další ubi/sony akční adventurou v pěkném světě.
Jako akční adventura v nesmyslně obřím světě to funguje a Phantom Liberty jsem si užil, ale tam už je vidět, že úplně se vykašlali na nějaký možnosti světa a imerzi a dodali lineární zážitek.
-
Číže klasika - robia to aj druhí tak je to v pohode?
Rozhodne by sa to malo dať vyžrať každému čo niečo sľubuje a vo výsledku nedodá, ako moc - to už závisí na okolnostiach ale konkrétne CDRP si ten Cyberpunk hypeovalo riadne :)
Iná vec je ked sa niečo vypustí v priebehu vývoja lebo sa proste ukáže že sa to nestíha a štúdio zahlási že to tam, snáď, dodá neskôr. Toto ale ak sa nemýlim nebol zrovna prípad Cyberpunku.
-
Zapni 1000 různých live streamů na youtube, jak to někdo živě hrál v den vydání.
Nic hrozivého tam vidět není, sem tam se něco objeví ale normálně to borci hráli 3,4-6hodin v kuse.
Samozřejmě když se podíváš na jiné video, kde týpek sestříhá všechny možné chyby které mu tisíce lidí z tisíce různých sestav naposílá, tak z toho můžeš mít dojem, že to tak vypadá u kohokoli.