Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • TheGGG
    Tak tenhle trailer se nepovedl, vypadá to na další fail z polska, snad né přímo nový Dead island, ale přesto to vypadá strašně
    • jabbo126
      Panebože, umíš vůbec číst a chápeš vůbec o čem ten trailer byl??? Nebo jenom trolíš
      • Nech ho bejt, tadyten nechutnej konzolista trollí vechno *9*
  • Inač lákal by ma dosť mód kde by bolo spracovane mesto Oxenfurt s magickou univerzitou v Redanii
    • skola magie byla v jinym meste ne? v oxenfurtu studoval marigold a shani, ale muzu se plest, uz si to tolik nepamatuju. je pravda, ze shani bych uvital zpet :D
      • Magická univerzita je v Ban Arde a potom Arethusa na ostrove Thanend. V Oxenfurte je iba klasická vedecko/kultúrne/naboženská.
        • Je to presne tak , lebo ja som to čítal už dosť dávno sa mi to trošku poplietlo vďaka za opravu, inač nechádza sa tom mesto Ban Arde v Kaedwene lebo pokila si dobr pamätám tak hlavne mesto bolo Ard Caraugh?
    • Nejlíp za Marigolda nebo Shani, že?
  • Super takže to si teď jako máme dělat hry sami? *7*
    • Magister_Peditum
      Hry, ke kterým byly vydány editovací nástroje, jsou většinou to nejlepší, co herní průmysl vytvořil, protože díky modařské komunitě je pořád proč tu hru hrát.
    • jo aspon spousta lidi co jen kritizuje pozna, ze udelat i podprumernou hru da sakra praci
  • Geralt je má srdcovka, CD projekt za tyhle ,,činy,, pro hráče miluju ( a to dokonce i přes nenávist k Polákům z LoLka), jenže udělat nějáký level, dokonce příběh s kapitolama je velice težké.

    Ale až si přečtu svých 8 knih, znovu asi po 5 projedu první díl, poté znovu druhý a nakonec i třetí K.RVA mě to nedá a pudu do toho, už za tu jejich snahu. *8*
  • Takže se to dá stáhnout zadarmo? A to je vlastně tedy ten editor? A jak velkou to má velikost? A bude něco takového i v Cyberpunku? A dá se zeptat přímo vývojářů na něco? Promiňte, že se tolik ptám, ale už je toho tolik. *4*
    • ano(ke hře, ta je potřeba podle jejich webu); ano; nevím, tak pár set MB nebo 13MB; určitě by mělo; ano(snad? forum); npnp
      viz http://redkit.cdprojektred.com/index.php?c=download
      • Děkuju za odpověď. Zkusím se jich zeptat anebo aspoň zkusit. Jazyky tak trochu umím takže by to neměl být problém. A doufám, že to v Cyberpunku bude též *3*
  • dokaze to uz nekdo porovnat s toolkitem pro NWN1 ?
  • Bude ten REDkit i na konzole?
    • residentevilfans
      jako vtip dobry ! :D
      • Já to myslím vážně, viz. post níže.
        • Zial, konzoly niesu pre taketo nastroje vobec vykonovo stavane, a vseobecne niesu moc friendly k nejakemu modovaniu hier.
        • smejki
          -_-
  • Potom by to mohli udelat jeste pro Xbox 360
    • Souhlasím. Nechápu, co mají lidi za problém, že dávají mínuska. I konzolisti si zaslouží věci z PC, stejně jako si PCčkáři vybrečeli Dark Souls port.
      • Mylsím že překopat ovládání (trochu ergonomicky) pro ovladač by stálo daleko víc než port *1*
        Skvělé kam má ten xbox spět *5*

        //to o předělání vývojářských nástrojů na konzole byl jen fór... btw! samo že se to vše dělá na PC *7*
        • Zaklínače na Xbox 360 uděali, kdy ovládání upravili pro gamepad, tak v čem to je jiné?! Když dělali port W2 na x360, tak jsem někde četl, že nechtěli jiný obsah na PC a Xbox 360 (MS neumožňuje dávat DLC zdarma), ale vždyť teď to je to samé.

          PCčkáři, kteří stahují/kradou hry mají REDkit a konzolisti, kteří hry kupují a tím podporují vývojáře, že mohou dělat další díly skvělých a inovativních her (Call of Duty, Medal of Honor, Halo, Assassins Creed...), tak ti tuto možnost vytvářet mody nedostanou.
          • Ono aj keby to na konzolu nejakym zazrakom je a pripojis k nej klavesnicu a mys aby si s tym programom mohol normalne pracovat, tak hlavny problem by asi bol, ze 90% toho co by hraci vytvorili by lagovalo ako sviňa. Vsetci by tam narvali kopu stromov, travy, a vytvorili velku lokalitu a potom sa cudovali ze to ide 3fps a ze im konzola extremne huci pretoze to ledva uchladi.
            • nj, ale tak to by slo samozrejme omezit...stejne to maji udelane prave v tom FC3 editoru. Nicmene by to samozrejme bylo peklo
          • XorxoxTalarius
            Proc to nemuze vyjit na konzole? Jednoduse proto ze veskery obsah musi schvalit jejich vlastnik, tedy Microsoft a Sony. A toto schvalovani stoji zajemce nemale penize.
            Za druhe zadna s konzoli nema periferiji ktera by ti umoznila snadne ovladani editoru. Ver mi ze kdyby to tam dostali tak ovaldat kontrolerem editor by bylo horsi nez 10 let nucenych praci ...
            Plus jeste je nutno podotknout ze na to nemaji potrebny HW samozrejme :)
          • pockej...ale tohle je vyvojovy editor to neni hra. Tady ani vubec neuvazuj o tom, ze by se to dalo pouzivat s gamepadem...musel by jsi k xboxu pripojit klavesnici a mys + dalsich X problemu co tu uz psali jini
            • to je pouze map-editor
            • TheGGG
              nevyšel náhodou FC3 editor i na konzole?
          • Od kdy konzolisti nekradou? O tom že se na PC krade se přít nebudu ( holí fakt ), ale na konzolích se krade taky. Rozdíl je v tom, že ne každý konzolista je tech. zdatnej aby si tu krabičku upravil.

            Já jsem čistě PCčkář a nemá nic proti tomu aby se REDkit objevil na konzolích ( je mi to úplně jedno) Třeba se jednoho dne dočkají i konzolisti.

            Ta nevraživost PCčkářů a konzolistů mezi sebou je docela hloupá. Defakto jsou navině vývojáři. Frustrace PCčkářů pramení z konzoloidního ovládání a snižování vizuální stránky z konverze konzolí na PC, ale to je opravdu vina vývojářů a ne lidí co hrají hry ( jak na konzolích tak na PC )
            • Nevím jak ve skupině osvícených hráčů TheGGG Family, ale většinou jo *4*
            • TheGGG
              indie hry? to jako myslíš todle
              http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/947/947994/independents-day-vol-17-top-10-indie-games-20090123065031398-000.jpg
              to se vážně najde někdo starší pěti let kdo todle hraje?
            • tak třeba indie hry jsou exkluzivitou pro PC z největší části, a taky steam
            • Tu tvoji poslední poznámku jsem nějak nepobral. Jakou to má souvislost s pirátěním a mederní engine? Jináč ta obtížnější úprava konzole aby ti šlapaly i upirátěné hry je hlavní důvod proč je míra pirátství na konzolích menší než na PC.
              Jinak s tou exkluzivitou. Tak nějak nevím co máme na PC exkluzivní kromě Zaklínače nebo strategií co na konzole prostě nedáš. Tak je to opravdu bída.
            • Ale vždyť PCčkáři mají spousta exkluzvit, které na X360/PS3/WiU nejsou. Alespoň se tím pořád chlubí.
              Právěže na PC překopírujete jeden, dva soubory a můžete hrát. Na konzolích si musíte udělat flash, RGH, CFW, což mnimálně flash a RGH je poměrně náročná operace vyžadující jistou zdatnost.
              Ale proč vývojáři teda neudělají brutál-ultra-mega grficky nabušenou hru? Protože to se zase dostaneme k tématu pirátství a jedeme zas dokola.
            • Ještě jsem zapomněl na exkluzivitu co si konzole vynucují ( to mě taky pěkně se re.. .)
          • No dobře, seriozně.
            Pokud to vubec jde, tak to tam podle mě, pokud by byl nějaky velky zájem, dají že. Ale pokud je nějaká vývojářská zábrana v kódu samotné hry u konzolí, co nepůjde zrušit přes patch, tak žádné nečekej.
            Pokud je tohle blbost, tak další věcí je problém samotné konzole s přidáváním módů, což by měli určitě vyřešit u Next-Gen konzolí. (samotné spoelčnosti -MS, SONY...)
            Posledním problémem je samotná optimalizace her pro konzole, a některé módy (spíš většina) by prostě na konzolích dělala problémy žejo... takže dle mě opět ne.
  • jelikoz jsem fanousek Zaklinace a cetl jsem i knizky (dokonce tu i nekdo pise o pribehu z knihy), tak se tedy zkusim naucit pracovat s redkitem a vytvorit nejaky pribeh z prvnich dvou knih, urcite nebudu sam a na to se i tesim nejvic, az si zahraju tyhle skvely pribehy
    • A co romány?
      • to je hrozne rozsahly a odehrava se to na hrozne mistech. mozna ze neco z nich taky bude, ale jeste ani neumim s programem. pokud zkusim romany, tak treba jen urcity sekvence, urcite ne celej pribeh.
    • Vďaka CD Prjekt Na niečo take ako REDkit som čakal a začínam prakticky uvažovať o vytvorení nejakeho menšieho ale hlavne seriozneho ručne robeneho projektu bez generovania a kopírovania veď viete akých veci. Kedže Zaklínača 1,2,3 by som bral ako ságu tak by som sa pokúsil vytvoriť poviedky kratšie ale originalne , autenticke, a skôr lineárne alebo lepšie povedane pol na pol tak ako Zaklínač 1 i keď to nerad hovorím vyhovuje my to viac ako veľky prázdny otvoreny svet na to nech tu je Skyrim a rôzne onlinerpgečka u mňa je dôležita hrateľnosť ( príbeh , atmosféra, lokace), hlavne menší dobrý tím , radosť z práce a myslieť na poctivý výsledok lebo to chcu aj poctivý hráči.
      A ešte jedna vec na upresnenie to čo vravel Vávra vytvoriť hru to nieje len vedieť perfektne programovat to je len 50% a z toho vyplýva že netreba sedieť len za obrazovkou ale dajmetomu prečítať si celeu ságu a poviedky Sapkowskeho , preštudovať si históriu- literatúru ( architektúru, zbrane, odev, príbehy, udalosti...) isť do lesa, prírody, jaskyňe... prezkumať a nafotiť teren zkonzultovať to a čas sa postupne napĺni a hlavne zapĺni. Vďaka zdar
      • ja se otevrenymu svetu nebranim, vzdycky jsem spis snil o hre zaklinac, kde bych mohl prochazet treba nekolik kralovstvi, ovladalo by se to jako zaklinac 2, proste snil jsem o takovy hre, jakou ma alespon podle informaci byt zaklinac 3. je tu moznost, ze to ztrati to kouzlo predchozich dilu, ale musime trochu CDProjektu verit, zatim nas v zaklinacich nezklamal. co se tyce tech modu k zaklinaci 2, tak bych rad vytvoril neco svyho, treba na nekolik pokracovani, s pribehy zaklinace a jeho atmosferou jsem si myslim obeznamenej. stezejni bod je naucit se s tim programkem. i pokud se s nim naucim pracovat, nechci delat rychlokvasky, ktery budou o nicem
        • Samozrejme, trestanecka kolonia zo svetu Gothica 1 hovori za svoje , bol to svet otvoreny ale kvalita prevladala nad kvantitou a zas na druhu stranu Zaklínač nebol nikdy uplny koridor jedna cesta smerom vpred ale bol to taky kompromis medzi otvorenym a zatvoreným svetom a tým každa kapitola vyzerala úplne odlišne a prekvapujúco síce sa už nedalo vrátiť ale ja viem asi najdivnejšou vecou bolo prečo Geralt nevie preskočiť plot ale to bolo dané asi Enginom . Je jedno či otvoreny alebo zatvorený svet hlavne nech je kvalitny vymodelovaný a nech človek neblúdi myšlienkou že na tom mieste už bol a pri tom je na druhom konci mapy ale tým že to vyzera zhodne a je to cele vygenerované tak to tak aj pôsobi . Trošku sa obávam vyprávania príbehu v takom veľkom otvorenom svete.
          • vypraveni pribehu bych se nebal, zas tak odlisny si myslim zaklinace 1 nebude, taky jsi musel dobehnout nekdy i dalku, nez ses dostal k ukolu. toho bych se bal nejmin, jen jak to bude otevreny, tak nevim, kde budu porad hledat marigolda, zoltana a hlavne triss :D bylo by hezky, kdyby se zdrzeli treba par dni na tomhle miste, pak za jeli daůl, nekde po ceste taborili, hlavne marigold jako potulny bard, zoltan by mohl treba pracovat nekde v dolech nebo na pile a triss by mohla mit domek v nakym meste. hlavne aby to byl zivej svet, zivejsi nez skyrim, hlavne ve mestech. takovej detailista, jako ze nejde preskocit plot, zas nejsem. ja radsi, kdyz lidi nechodi porad kolem 2 baraku, pak se nejdou vymocit za roh a zase kolecko. trojka bude urcite neco jinyho nez predchozi dily, ale dvojka byla taky jina nez jednicka a oba dily byly skvely. CDProjektu plne verim a fandim, dokud se budou k PC hracum chovat alespon jako ted (vyvoj primo pro PC, DLC zdarma, specialni edice zaklinace za stejne penize, jako normalni edice,...). Rad bych ale videl Dol Blathanna v zaklinaci 3, ani nevim, jaky kralovstvi tam budou, prej neco na jihu
            • Asi tak , inač taky skok čo prineisol v živosti sveta Zaklínač v roku 2007 tak to už asi nebude.
              Dol Blathana to je myslim to udolie kvetov už si to veľmi nepamätám ale som si istý že by to bolo perfektne poetický spracované. Ale najviac ma zaujíma mesto Novigrad ktore v hre ma oficialne byť , prve artworky vyzeraju super.
    • problém bude se vyznat v tech modech, protože mi je jasné že modu převadějících děj kniho do hry budou desitky
      • to nepochybne, ale taky tam urcite bude, od koho ten mod je. ja si teda nejdriv zkusim vytvorit pribeh s knizkama nesouvisejici, neco svyho, abych se s tim programem nejdriv naucil, protoze nepredpokladam, ze to bude zas takova brnkacka
        • Hodně štěstí budu se těšit, jestli se ti něco povede...
  • Hmmm mne na tom asi budou bavit ty lokace... Ten Lykaon mód vypadá skvěle.

    Pro mne má Zaklínač ohromný kouzlo v tom, že se tam cítím jako doma. Jsem typickej Pražák se všemi negativními pražskými vlastnostmi, ale mám chatu na Vysočině, na samotě. Musím přiznat, že co se týče statické přírody spolu s se světlem a zvuky, tak v tomhle Flotsam nemá konkurenci. Někdy si tam doopravdy připadám jak na té Vysočině. Tak jsem doopravdy zvědavý, jestli někdo vytvoří stejně zajímavé kousky... *4*

    Dřív jsem si myslel jak moc jsem kosmopolitický člověk, ale čím jsem starší tím zjišťuji, že nejvíc vzpomínán na fantasy hry, které jsou nám geograficky (dle tvorby) blízko - Drakensang, Gothic, Zaklínač, Zaklínač 2.
    • Doporučuji ti vzít si s sebou příště na Vysočinu příručku gramatiky rodného jazyka nebo zkus beletrii - i taková Honzíkova cesta by mohl prospět úrovni tvého písemného projevu.
      • a taky shoda podmetu s prisudkem
      • chybej ti tam carky sasku pocmaranej
    • Presne tak v dnešnom hernom svete som nevidel krajšie a hlavne prirodzenejšie spracovanú prírodu , lokacie, mesta, život.... Kedysi v tom viedol starý klasický Gothic a i ten Drakensang mal niečo do seba zastaralý ale pekný lebo ta ručná práca to všetko vynahradila a o tom to je lebo o svet, lokacie a atmosferu ide rovnako ako o príbeh a keď sa tieto dve hlavne elementy spoja tak sa od toho priam odvíja najdôležitejšia hrateľnosť. A keď sme už pri tej geografii tak verím že Dán Vávra ukaže tu pravú silu Cry Enginu 3 na svojej neohlasenej stredovekej hre. Cry Engine 3 samozrejme je to vrchol grafiky ale o tu až tak nejde keď človeka naštve ta prílišna presvetlenosť, lesklosť a neprirodzenosť a presne to nieje chyba enginu ale jeho rúk moderov, kreativnych dizajnerov . Inač Zaklínač pôsobi skutočne historicky a stredoveko a ta fantasy zložka je akokeby okorenenie kdežto tie americke pôsobia ako akčne megalomanske fantasy rozprávky využivajúc pseudostredoveký svet.
      • Pravdu díš. :-)
    • Ps: Snad z toho bude těžit Vávra a postaví tu svou hru podobně na tom na čem je postavená Husitská Trilogie od Sapkowského...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit