Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tohle jsou přesně ty věci co udělají z dobré hry skvělou, komunita má vždycky tuny nápadů a dokáže hru neskutečně obohatit ! *4*
    • Souhlas,jen je skoda ze to nevyslo uz drive. Prece jen Zaklinac 2 uz je dva roky stara hra.
      • Ale engine je stale supermoderny
  • škoda že na tyhlety editory atd jsem strašně levej, mě by to hrozně bavilo tvořit :D
    • Hele já to určitě zkusim! Co se týče práce s PC jsem taky dost levej, ale tohle si určitě stahnu... sakra dyt na YouTube bylo video, kde se dal vytvořit malej quest s oblastí za půl hodiny, tak snad se podle toho bude moct tvořit. Taky někdo časem vytvoří nějaký menší návod jak na to... aspoň doufam. Já nepotřebuju abych vytvořil mod měsíce :D klidně na tom stravim rok dva a pokusim se vytvořit nějakou pár hodinovou záležitost (to je moje snová představa :D) stylem pokus omyl. A uvidíme jak to dopadne...
    • Tak sa skus dat s niekym dokopy. Ty mas napady a niekto iny ich vie realizovat.
      • Keyz
        A já si to pak zahraji. To by šlo *15*
  • Geralt je má srdcovka, CD projekt za tyhle ,,činy,, pro hráče miluju ( a to dokonce i přes nenávist k Polákům z LoLka), jenže udělat nějáký level, dokonce příběh s kapitolama je velice težké.

    Ale až si přečtu svých 8 knih, znovu asi po 5 projedu první díl, poté znovu druhý a nakonec i třetí K.RVA mě to nedá a pudu do toho, už za tu jejich snahu. *8*
  • Hmmm mne na tom asi budou bavit ty lokace... Ten Lykaon mód vypadá skvěle.

    Pro mne má Zaklínač ohromný kouzlo v tom, že se tam cítím jako doma. Jsem typickej Pražák se všemi negativními pražskými vlastnostmi, ale mám chatu na Vysočině, na samotě. Musím přiznat, že co se týče statické přírody spolu s se světlem a zvuky, tak v tomhle Flotsam nemá konkurenci. Někdy si tam doopravdy připadám jak na té Vysočině. Tak jsem doopravdy zvědavý, jestli někdo vytvoří stejně zajímavé kousky... *4*

    Dřív jsem si myslel jak moc jsem kosmopolitický člověk, ale čím jsem starší tím zjišťuji, že nejvíc vzpomínán na fantasy hry, které jsou nám geograficky (dle tvorby) blízko - Drakensang, Gothic, Zaklínač, Zaklínač 2.
    • Doporučuji ti vzít si s sebou příště na Vysočinu příručku gramatiky rodného jazyka nebo zkus beletrii - i taková Honzíkova cesta by mohl prospět úrovni tvého písemného projevu.
      • a taky shoda podmetu s prisudkem
      • chybej ti tam carky sasku pocmaranej
    • Presne tak v dnešnom hernom svete som nevidel krajšie a hlavne prirodzenejšie spracovanú prírodu , lokacie, mesta, život.... Kedysi v tom viedol starý klasický Gothic a i ten Drakensang mal niečo do seba zastaralý ale pekný lebo ta ručná práca to všetko vynahradila a o tom to je lebo o svet, lokacie a atmosferu ide rovnako ako o príbeh a keď sa tieto dve hlavne elementy spoja tak sa od toho priam odvíja najdôležitejšia hrateľnosť. A keď sme už pri tej geografii tak verím že Dán Vávra ukaže tu pravú silu Cry Enginu 3 na svojej neohlasenej stredovekej hre. Cry Engine 3 samozrejme je to vrchol grafiky ale o tu až tak nejde keď človeka naštve ta prílišna presvetlenosť, lesklosť a neprirodzenosť a presne to nieje chyba enginu ale jeho rúk moderov, kreativnych dizajnerov . Inač Zaklínač pôsobi skutočne historicky a stredoveko a ta fantasy zložka je akokeby okorenenie kdežto tie americke pôsobia ako akčne megalomanske fantasy rozprávky využivajúc pseudostredoveký svet.
      • Pravdu díš. :-)
    • Ps: Snad z toho bude těžit Vávra a postaví tu svou hru podobně na tom na čem je postavená Husitská Trilogie od Sapkowského...
  • Viem sice ze to je vec chuti, ale naozaj dufam ze budeme usetreny zaplave anime, nude, dvojmetrovych obojrucak modov, bezny to jav Bethesda hier :)
    • To si piš že nebudeme, to je ale kouzlo moderství, každej si může udělat to, co ho bude bavit a co bude bavit i podobně smýšlející lidi.
    • Je zajímavé, jak někomu může překážet něco, co si vůbec nemusí do své hry stáhnout. :-)
      • problém je pak najít nějáky jiný mod když jenom tak procházíš jestli tě něco nezaujme
        • To není tak úplně pravda - kvalitní mód si fanoušci najdou. Bylo tomu tak i u Morrowindu, Oblivionu i Skyrimu. A nakonec i ty anime-nude-zkrášlovací-obří katany přidávající módy si své fanoušky našly, takže vkus konkrétního člověka, nebo skupiny lidí naštěstí nemůže určit, co za módy vznikne a co ne. Ale Zaklínač proti tomu bude spíše imunní, protože tam už je nahotin dostatek v základu. *3*
        • Komunita si je vetsinou sama vyfiltruje a pak staci jen dat neco jako ''Top mods'' a mas prehled o vsech kvalitnich pocinech.
  • Je to fajné, a co teprve W3, jestli tam bude Ciri, mohl by někdo z komunity udělat třeba hospodskou rvačku, pogrom a nebo prostě nějaké minipříběhy, které jsme četli v knížkách. Stříbrný meč hore :).
  • Doufám že už někdo dělá na remaku jedničky nebo aspoň na Středozemi *1*
    • Pokud by se někdo pokusil o Sředozem, tak se obávám, že mu to Warneři(?) stejně zatrhnou, takové pokusy už tady byly v Oblivionu a následně ve Skyrimu. I když remake jedničky v enginu by byl super, případně počkat do vydání trojky a udělat z toho jednu jedinou velikou hru 1+2+3 v tom připravovaném otevřeném světě by to bylo opravdu úžasné. CD Project udělal dost už jen tím, že umožnil volné používání jejich modelů v modifikacích jiných her a teď nám dá ještě tohle, super. *14*
      • XorxoxTalarius
        Tak zatrhovat muzou co chcou, existuje spousta modu se stredozemi, at uz do Medievalu 2, nebo Mount&Blade :)
      • jednoduše uděléj tu hru vubec ji neohlašuj najednou ji vypust počkej než ti to warneri zatrhnou a pak to odstran ze stránek.JENŽE PAK UŽ BUDE POZDE PROTOŽE TO BUDE KOLOVAT PO NETU A TY JSI TO VLASTNĚ ZE STRÁNEK ODSTRANIL A PODROBIL SES TOMU ROZHODNUTÍ.tím pádem budou warneri bezmocní ono je prostě nutné uvažovat logicky a postavit ta autorská práva na hlavu.
  • Inač lákal by ma dosť mód kde by bolo spracovane mesto Oxenfurt s magickou univerzitou v Redanii
    • skola magie byla v jinym meste ne? v oxenfurtu studoval marigold a shani, ale muzu se plest, uz si to tolik nepamatuju. je pravda, ze shani bych uvital zpet :D
      • Magická univerzita je v Ban Arde a potom Arethusa na ostrove Thanend. V Oxenfurte je iba klasická vedecko/kultúrne/naboženská.
        • Je to presne tak , lebo ja som to čítal už dosť dávno sa mi to trošku poplietlo vďaka za opravu, inač nechádza sa tom mesto Ban Arde v Kaedwene lebo pokila si dobr pamätám tak hlavne mesto bolo Ard Caraugh?
    • Nejlíp za Marigolda nebo Shani, že?
  • jelikoz jsem fanousek Zaklinace a cetl jsem i knizky (dokonce tu i nekdo pise o pribehu z knihy), tak se tedy zkusim naucit pracovat s redkitem a vytvorit nejaky pribeh z prvnich dvou knih, urcite nebudu sam a na to se i tesim nejvic, az si zahraju tyhle skvely pribehy
    • A co romány?
      • to je hrozne rozsahly a odehrava se to na hrozne mistech. mozna ze neco z nich taky bude, ale jeste ani neumim s programem. pokud zkusim romany, tak treba jen urcity sekvence, urcite ne celej pribeh.
    • Vďaka CD Prjekt Na niečo take ako REDkit som čakal a začínam prakticky uvažovať o vytvorení nejakeho menšieho ale hlavne seriozneho ručne robeneho projektu bez generovania a kopírovania veď viete akých veci. Kedže Zaklínača 1,2,3 by som bral ako ságu tak by som sa pokúsil vytvoriť poviedky kratšie ale originalne , autenticke, a skôr lineárne alebo lepšie povedane pol na pol tak ako Zaklínač 1 i keď to nerad hovorím vyhovuje my to viac ako veľky prázdny otvoreny svet na to nech tu je Skyrim a rôzne onlinerpgečka u mňa je dôležita hrateľnosť ( príbeh , atmosféra, lokace), hlavne menší dobrý tím , radosť z práce a myslieť na poctivý výsledok lebo to chcu aj poctivý hráči.
      A ešte jedna vec na upresnenie to čo vravel Vávra vytvoriť hru to nieje len vedieť perfektne programovat to je len 50% a z toho vyplýva že netreba sedieť len za obrazovkou ale dajmetomu prečítať si celeu ságu a poviedky Sapkowskeho , preštudovať si históriu- literatúru ( architektúru, zbrane, odev, príbehy, udalosti...) isť do lesa, prírody, jaskyňe... prezkumať a nafotiť teren zkonzultovať to a čas sa postupne napĺni a hlavne zapĺni. Vďaka zdar
      • ja se otevrenymu svetu nebranim, vzdycky jsem spis snil o hre zaklinac, kde bych mohl prochazet treba nekolik kralovstvi, ovladalo by se to jako zaklinac 2, proste snil jsem o takovy hre, jakou ma alespon podle informaci byt zaklinac 3. je tu moznost, ze to ztrati to kouzlo predchozich dilu, ale musime trochu CDProjektu verit, zatim nas v zaklinacich nezklamal. co se tyce tech modu k zaklinaci 2, tak bych rad vytvoril neco svyho, treba na nekolik pokracovani, s pribehy zaklinace a jeho atmosferou jsem si myslim obeznamenej. stezejni bod je naucit se s tim programkem. i pokud se s nim naucim pracovat, nechci delat rychlokvasky, ktery budou o nicem
        • Samozrejme, trestanecka kolonia zo svetu Gothica 1 hovori za svoje , bol to svet otvoreny ale kvalita prevladala nad kvantitou a zas na druhu stranu Zaklínač nebol nikdy uplny koridor jedna cesta smerom vpred ale bol to taky kompromis medzi otvorenym a zatvoreným svetom a tým každa kapitola vyzerala úplne odlišne a prekvapujúco síce sa už nedalo vrátiť ale ja viem asi najdivnejšou vecou bolo prečo Geralt nevie preskočiť plot ale to bolo dané asi Enginom . Je jedno či otvoreny alebo zatvorený svet hlavne nech je kvalitny vymodelovaný a nech človek neblúdi myšlienkou že na tom mieste už bol a pri tom je na druhom konci mapy ale tým že to vyzera zhodne a je to cele vygenerované tak to tak aj pôsobi . Trošku sa obávam vyprávania príbehu v takom veľkom otvorenom svete.
          • vypraveni pribehu bych se nebal, zas tak odlisny si myslim zaklinace 1 nebude, taky jsi musel dobehnout nekdy i dalku, nez ses dostal k ukolu. toho bych se bal nejmin, jen jak to bude otevreny, tak nevim, kde budu porad hledat marigolda, zoltana a hlavne triss :D bylo by hezky, kdyby se zdrzeli treba par dni na tomhle miste, pak za jeli daůl, nekde po ceste taborili, hlavne marigold jako potulny bard, zoltan by mohl treba pracovat nekde v dolech nebo na pile a triss by mohla mit domek v nakym meste. hlavne aby to byl zivej svet, zivejsi nez skyrim, hlavne ve mestech. takovej detailista, jako ze nejde preskocit plot, zas nejsem. ja radsi, kdyz lidi nechodi porad kolem 2 baraku, pak se nejdou vymocit za roh a zase kolecko. trojka bude urcite neco jinyho nez predchozi dily, ale dvojka byla taky jina nez jednicka a oba dily byly skvely. CDProjektu plne verim a fandim, dokud se budou k PC hracum chovat alespon jako ted (vyvoj primo pro PC, DLC zdarma, specialni edice zaklinace za stejne penize, jako normalni edice,...). Rad bych ale videl Dol Blathanna v zaklinaci 3, ani nevim, jaky kralovstvi tam budou, prej neco na jihu
            • Asi tak , inač taky skok čo prineisol v živosti sveta Zaklínač v roku 2007 tak to už asi nebude.
              Dol Blathana to je myslim to udolie kvetov už si to veľmi nepamätám ale som si istý že by to bolo perfektne poetický spracované. Ale najviac ma zaujíma mesto Novigrad ktore v hre ma oficialne byť , prve artworky vyzeraju super.
    • problém bude se vyznat v tech modech, protože mi je jasné že modu převadějících děj kniho do hry budou desitky
      • to nepochybne, ale taky tam urcite bude, od koho ten mod je. ja si teda nejdriv zkusim vytvorit pribeh s knizkama nesouvisejici, neco svyho, abych se s tim programem nejdriv naucil, protoze nepredpokladam, ze to bude zas takova brnkacka
        • Hodně štěstí budu se těšit, jestli se ti něco povede...
  • Nevite kde se ty mody budou objevovat? Diky
    • Baldur52
      http://redkit.cdprojektred.com/index.php?c=files
      • diky !

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit