Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak hlavně, že to české slovo je tvoje. To je pak jasný, že tě to musí tak vytočit, abys na to reagoval asbolutně nepotřebnym komentářem. 🙂

  • Corvus

    Omyl.

  • Corvus

    Když už musíš v češtině používat (úplně bizarně) angličtinu, ačkoliv mámě své úplně obyčejné české slovo, tak ji proboha používej správně. Nic jako "ITTEMY" neexistuje. 

  • Duncan66

    stezovat si na optimalizace v predbeznem pristupu mi prijde neskutecne chucpe. Tady evidentne kupujici nema poneti, co ze si to vlastne porizuje za produkt.....

  • Ten P2W aspekt je spíš v tom, že do většího kontejneru dáš víc věcí, co ti ulehčí gameplay - klíčenky, pack na stims, víc nábojů, do toho se ti tam vejde survival kit, vaselína atd.. Nejde jen o ittemy, který pak můžeš prodat. Dá se hrát i s menším samozřejmě, ale za mě je to určitě výhoda. Ty ittemy co dostaneš, větší stash atd jsou už přehlídnutelný. Takže pořád se to asi dá brát jako Pay to convinience, ale už je to dost na hraně, protože z tohohle hlediska to ovlivňuje i gameplay. Ale jinak souhlasím.

  • Ghost47

    Tipoval bych z mobilu na PC možná menší problém, než z konzole na PC. Na telefonech si stejně jako na PC vývojář vychutná všechny radosti spojené s tím, že možných konfigurací je obrovské množství, na konzoli má svých 10 nebo kolik možných zařízení a tím to hasne.
    Pro Unity nebo Unreal Engine to je jen další cílová platforma, kde velká část vývoje zůstává stejná, jen ten mobil běžel na ARMu a tohle na x64...

  • zx_spektrum

    Chápu, ale ono je trošku irelevantní kdo to založil, už je to dávno a ten průnik lidí mezi Vietcongem (2003), Mafii (2002) či Mafii II (2010) a touto hrou se bude blížit nule. A není to nic špatnýho, jen mi dává smysl, že tam budou porodní bolesti.

  • Ghost47

    Madfinger založili lidi, co pracovali na Vietcongu a prvních dvou Mafiích. Takže základ z velkého vývoje by tam byl, do mobilních her šli protože v té době to byl zlatý důl.

  • Psal jsi v rámci vývojářů, ne steamerů/YT. Nevím, kdo z nich byl první. Já sleduji zpravidla Reddit, a tam si myslím že se to objevilo první vzhledem k tomu, že k přípravě a publikování videa potřebuješ nějaký čas. Ale možná Red měl nějaké dřívější informace, nevím.

  • Nikita je starý šarlatán, určitě jsi viděl když v minulosti mluvil o tom, že vlastně cheateři jsou dobrá věc, protože udržují hráče v diskomfortu. Divím se, že se to vyrojilo znovu až teď. Pořád zneužívá toho, že má ojedinělého postavení na trhu s tímhle typem hry. Takže to by musela být opravdu větší kontroverze než teď, aby to většinu hráčů odradilo natolik, že to odinstalují nadobro.

    Já osobně nikdy neměl problém s tím, že EOD edice měla lepší secure kontejner, zvýšenou reputaci u obchodníků nebo stash na vyšší úrovni. Protože jsou to pořád věci, které ve hře můžeš získat a tím pádem nejsou přímo P2W. Jasný pomůže ti to malinko, že si do toho většího secure containeru dáš více věcí. Ale stejně pokud na tom chceš opravdu vydělat tak stejně raid musíš přežít. U obchodníka to prodáš za zlomek ceny. Takže jsou to pořád zanedbatelné výhody, které ti nezajistí že Raid přežiješ. Každopádně s itemy, které jsou v nové edici jsou už opravdu P2W. Teď sice couvli a řekli, že je bude moct získat každý i ve hře, ale i tak jsou to věci které už ovlivní hratelnost.

    Máš pravdu, hráči v minulosti ty kontroverze přecházeli, protože ani nebyla v dohledu žádná alternativa. GZW to určitě není i když někteří causal hráči co mají radši PvE přejdou, protože kdo by dával dalších x éček, aby jsi mohl hrát pouze PvE mód. Snad Arena Breakout vyplní tu mezeru a převezme Tarkovu velkou část komunity.

  • Derp_1337

    Jn. Vývojáři se fakt tváří, jako kdyby měli monopol a mohli si dělat, co chtěli.

    Ale ono se vždycky dá přejít k podobné konkurenci: Insurgency: Sandstorm, Hunt: Showdown, Post Scriptum, 7 Days to Survive, DayZ, Stalker: Call of Pripyat, Metro: Exodus.

  • sugyn

    Jako prvni reagoval Red na youtube a ten dostal ban od BSG a strike na kanal.

  • Ono Nikita Bujanov je tak trochu shady od začátku viz jeho P2W hra Contract Wars, ze které pak postupně vyšel EFT. Ono tyhle moresy má už od doby co Tarkov vstoupil do Alfy (sám hru hraju od 2017), spousta kontroverze s placenými edicemi, problém s cheatery atd.., ale dost se to ztrácelo, protože prostě nic podobnýho Tarkovu nebylo. Holt v tom dost dlouhou dobu měli monopol.

  • medveddd

    V nadpisu ho naštěstí tolik není. Ten stačí a jde se diskutovat :)

  • Derp_1337

    Zase to nepřeháněj. Toho textu tam není nějak moc. To fakt není recenze na BG3.

  • Derp_1337

    Jn. Člověk by až nevěřil, jak to vývojáři Tarkova dokázali pohnojit.

  • Tarkov na počátku byl taky velký sh*t. 

    Souhlasím, že UI a celkově scopy, držení zbraní je potřeba ještě vylepšit, přidat více různorodého looty atd. Mno snad to nebude v betě přes 8 let.

  • První kdo na to reagovali byly vývojáři chystaného Arena Breakout: Infinite. Na což jim BSG i na Twitteru reagovali něco ve stylu, že jsou vykrádači. Což nevím jestli je pravda, vzhledem k tomu že defakto tu samou hru mají již několik let pro mobilní platformy. Dělali si z nich i srandu i vývojáři Hell Divers 2.

    GZW není Tarkov a ani se o to nesnaží, jsou tam věci, kde by se Tarkovem nebo i jinými hrami inspirovat mohli protože například movement systém je aktuálně příšerný. Pro PvP naprosto nepoužitelný. Každopádně nevěřím, že to bylo od vývojářů GZW naplánované zrovna kvůli poprasku, to že hra půjde do předběžného přístupu se vědělo ještě dávno před oznámením slavné edice.

  • sugyn

    Hmm? Oni ale jako prvni upozornovali na ten scam a rikali at se lidi vykaslou na Tarkov a jdou hrat neco jineho ale rozumim kdo chce psa bit najde si hul.

  • Hidden

    Podle me se jim to dari. Hra ma samozrejme potize/nedotahy/atp. poplatne early access a teda docela spatnou optimalizaci, kterou navzdory early access stavu mohli udelat lepe, ale jinak pusobi jako "velka dospela" hra a rozhodne ma velky potencial do budoucna.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit