Přejít na výpis diskuzí
Česká hra Space Engineers bude o stavbě lodí ve vesmíru
9.9.2013 | Aleš Smutný
51 příspěvků
-
Kdy asi tak bude předběžný přístup na steamu??
-
Teď mě napadá, pokud loď rotuje, tak by se mohl efekt zhoršovat čistě skrz odstředivost. Obsah lodi by se vysypal do prostoru.
-
Jen bych dodal, že to ovlivňuje i systém regulace vzduchu. Pokud dojde k protržení trupu, měl by se (teoreticky) automaticky zvýšit přívod ze zásobníků, aby tlak vydržel než si posádka nasadí skafandry.
-
Nejsnažší by byla nutnost zajít na malou. :) No ale stačí vymyslet něco jako "voraz ukazatel", astronaut by nedokázal pracovat stejně efektivně, pokud bude vyčerpaný a k odpočinku by symbolicky sundal helmu. Taky může srážet stres, nebo pít. Potřeba nadýchat se čerstvějšího vzduchu, nebo dočasné zamlžení hledí, po vstupu do lodi (ale to vyžaduje automatickou přítomnost vzduchu).
-
Určitě ano, každopádně na Miru to prorazilo a pomuchlalo hlavně solární panely. Modul sám, po srážce netěsnil, ale nešlo o velké poškození ve smyslu trhliny v trupu velké jako dlaň, nebo tak. Tlak tam byl, ale jeho hladina nebyla bezpečná, držel se tam hlavně vzduch. Ono to taky závisí na spoustě detailů. Už jen to, že se běžně využívá nižší tlak, než na zemi a vzduch je řidší a více okysličený.
Něco mi říká, že to odstartovala scéna z Vesmírné Oddyseye kde Hall otevře všechny dveře. Tam to ještě má takový decentní vánek, asi jako otevřené šampáňo, žádný vysavač. Ve stavu bez tíže to může stačit na malý let, přinejmenším pár věcí v okolí trhliny vezme vandr, jako když do nich strčíte, "lup" a sou fuč... -
Mam tolko vela otazok, dufam ze tu vyvojarov uvidime niekedy.
-
Možná by lidi donutilo opustit skafandr něco podstatného, například nutnost jíst nebo tak něco..
-
To klidně stavte...já osbně to vidim na ISD.. *1*
-
To já ne na něco tak velkého bych asi neměl nervy *1*
-
Zajímalo by mě jest li bude potřeba nejdřív udělat plán lodi. Nebo to bude klasický „stavění kostiček vedle sebe“.
-
Hmm a co takhle zkustit Reapera, do toho bych asi taky sla. *15*
-
Ok tak já si postavím Tokio. *1*
-
Nad potrebou udrziavania atmosfery sme rozmyslali a este sme ju uplne nezavrhli, ale ide o to, ze hraci musia mat vyznamny dovod na opustenie bezpecia prilny (dat si ju dole). V opacnom pripade sa vystavuju riziku ze pri akomkolvek nestasti umru. Pokial ten dovod nenajdeme tak by atmosfera bola sice pekna a coolova featura, ale nikto by ju nepouzival. Mozno nas ale nakoniec nieco napadne... *8*
-
Zitron: Ono to nebude zase tak "Hollywoodský" Když se rusům srazil Mir s Progresem, v tom těžce poškozeném modulu se držel určitý tlak ještě několik měsíců.
-
Souhlasím, stejně nevylezete ze skafandru, ale vidět jak nějáké krabice se zásobami opouští loď, by bylo pěkné :)
-
Jak bude ta gravitace fungovat? Jen jestli by to nešlo přebudovat i na pohonou jednotku- viz gravitorový klín v honorvers. Přeci jen mne láká si zalétat v LAC Ťuhýk.
-
já bych to viděl jako otázku složitosti a cílů. Bylo by pěkné řešit u bitevních lodí v rámci bojového poplachu odčerpání vzduchu, uzavření sekcí, ale myslím že to balancuje na rozumné hranici hratelnosti.
-
On ani ten fyzikální model chování vesmírnýho plavidla v téhle alfa verzi není podle videa ... nic moc (slušně řečeno), akorát ve spojení se zmínkou v článku "Hra využívá vlastní volumetrický fyzikální engine a snaží se tedy držet přírodních zákonů, reálné fyziky" působí hodně kostrbatě :) Ale jinak by to mohla být povedená taškařice!
-
Tady nekdo hral ME. Taky mam v planu postavit Normandy (asi nas bude vic) a dat do kupy celou 5th fleet. *1*
-
No dobře, ale rozdíl tlaku je dost velký, takže i drobná trhlina může konstrukci rozrušit, asi jako když propíchneš lak na vlasy. Navíc nevidím důvod proč by poškození muselo být způsobeno něčím velkým, bohatě stačí když to bude zatraceně rychlé, no ne? Zabije tě už jenom ztráta tlaku.