Přejít na výpis diskuzí
Chat ve Star Citizen bude umět přenášet výraz vašeho obličeje na herní postavu
29.8.2017 | Patrik Hajda
96 příspěvků
-
Doufám, že v příštím patchi implementují simulaci zubních kazů a růstu nehtů
-
Ještě dodám. Lituju, že za ty prachy neudělali jen singleplayer nabušenou hru / trilogii. Mohli jsme už hrát místo sledování trailerů na prodej lodí...
-
-
To mě baví. Lidi chtějí... Asi takhle. Vyjádření "Lidi chtějí" lze použít v případě, že většina, což je minimálně 51%,něco chce. Tak si napiš do památníčku k dnešnímu dni, že valná většina SC bakerů a subscriberů podporuje dokončení a naplnění hry v celém rozsahu. Přesné číslo ti nedám, ale je to tuším kolem 73% lidí. Zbytek kafrá hodně nebo málo. Takže správně je "Lidi chtějí SC tak jak ji chce Roberts" :)
-
-
Tohle mne opravdu zacina sr*t... Kdyz jsem hru zacatkem roku 2013 podporil ne uplne malou sumou, jednalo se o spacesim pro milovniky (mrtveho) zanru. Dnes je to prohlidka novych technologii, planovaneho obsahu je snad 10x tolik, na hernich mechanikach se teprve zacina delat a k verzi, kterou vyvojari zamysli na launch se dobereme v horizontu mozna 7-10 let, jestli vubec...
Kdyby radeji sostredili sily na vytvoreni funkci, i kdyz mensi hry, byl bych daleko spokojenejsi, protoze i jesli se doberou nejake finalni podoby, bude trvat mrte dlouho, nez se to odbuguje do pouzitelne podoby... -
-
Kdyz jsem financoval SC, o nicem mensim jsem nepremyslel. Za par mesicu mozna vyjde X4 a tam si muzes zablbnout. Nicmene Alfa 3.0 SC by ti mela i tak nabidnout slusnou davku zabavy. A verim, ze ji budeme mit do konce roku. A to nemluvim o Squadron 42, ktera bude podstatne jednodussi nez SC Persistent universe. Neco mi rika, ze na SitizenConu letos oznami datum vydani a budou to Vanoce.
-
-
Na SC se těším, ale tohle mi přijde jako hrozná ho*adina. Já vím, revoluční technolgie a blá blá blá. Ale jsou prostě věci, které jsou hráčům mmo totálně u zadku a tohle je jedna z nich. Stačí se podívat na libovolné mmo. Hráči kolem sebe skáčou, nikdo neposedí, všeci lítají kolem. Nacraftit, prodat a zase farmit. Stačilo to co jsem viděl v prostém GW2. I když dělalo GW2comunity organizovaně nějakého bosse, stejně na ten pitomý TS došlo tak 20% lidí z mapy. Dřív to bylo možná jiné, ale dnes se z mmoček stal celkem casual asoc, farmení blbých achievmentů a podobných věcí. Prostě honba za ho*nama. Co se týče postav, tak na těch jsou zajímavé pro ostatní tak možná skiny armorů a kvérů, rozhodně nikdo nebude studovat ničí ksicht. Na tohle se mohli s klidem vys*at. Můj názor.
-
-
Uz i blbej descent freespace mel pri komunikaci mezi lodema oblicej druhyho pilota na HUDu
-
V SC ani nepůjde craftit a farmit tak jak jsou lidi zvyklí z jiných MMO...
-
-
Už to Roberts fakt přehání. Lidi chtějí hrát a ne technologie a tech-dema.
Na GC 2017 neukázali nic ze SQ42, o kterým víme pořád naprosto kulový. Hlavně, že už na GC 2016 mělo být demo, ale kvůli "nedoladěným" animacím to prej stáhli heh. Uběhl rok a kde to je? Ho*no, jediná zmínka, jedinej blbej screenshot - zklamání a přestávám jim věřit. Hlavně mi netvrďte, že si to schovali na CitizenCon - to tvrdili apatičtí fans s nekonečnou trpělivostí už před rokem a samozřejmě velké lejno. Navíc teď ukázali prakticky to samý jak minulej rok, mínus AI, mínus pouštní bouře, mínus pouštní lidi s červy, mínus stealth killy - protože tam není koho zabíjet!, nejsou tam pořád žádní enemáci ani fauna, prostě jen hráči a ještě to bylo nechutně zabugovaný, že museli opakovat prezentaci. Celý to bylo tragický, postavy se cukaly - netcód vypadá ještě horší, než předtím, dokonce mi některý věci přišli naskriptovaný (jak ho sundal tím railem, přesto, že se vůbec netrefil). Jediná novinka - jedna velká loď, vznášedlo a railgun.
To ale přece nevadí. Hlavně, že ukázali cool naleštěný 4!!! trailery na prodej lodí za reálný prachy a tuhle kravinku, která samozřejmě slouží jako reklama k prodeji toho snímače od Faceware - s logem RSI. No není to cool? Nekup to. Co na tom, že ve hře není co dělat a je to totálně zabugovaný. Celý to začíná pěkně smrdět. Roberts se začíná chovat jak Romero. Prodává technologie a nějaké přísliby budoucnosti, kterých do hry cpe čím dál víc. Zaměřuje se víc na udržení setrvačnosti přísunu peněz přes prodej lodí, než na dokončení hry. Ti lidi by mohli dělat na hře místo modelování nových lodí, už tak jich tam je přehnaně dost. Poslední věc, která mě uráží - to, že crowdfudingový developeři se chovaj jako multimiliardovej Blizzard a maj vlastní "Con" je minimálně na zamyšlení, ne-li na refund. -
-
Ten Con není financovanej z CF, ani z kapsy CIG. Platíš za něj vstupný. :) A ne úplně malý. Takže neboj, na Con nemusíš být multimiliardovej Blizzard. Stačí být multimilionové CIG. :)
-
No je videt ze nachapes vyvoj.Tohle neni hra na hrani tohle co jsi videl je testovaci polygon pro technologie ktery muzes hrat predbezne.Takze ja te chapu v podstate mas pravdu ale tohle je jen prehled vyvoje ne hratelna ukazka hry.Precti si ten odkaz co jsem dal a uvedom si co tady vznika je obrovskej projekt ktery presahuje tvoje nastvani :) a chriss chce mit vse najednou hotove a poskytnout kompletni herni zazitek ne jako elite ktere vse pridava postupne napr.
-
-
Tak jiste, a tu hru budou delat pristich 15 nebo 20 let? Jestli tu nekdo neco naprosto nechape, tak leda ty, ze tohle je jeden gigantickej podvod.
-
Čekal sem, že mi něco ukážeš ze SQ42 a ono prd. Je to singleplayerová hra, takže řeči typu nechápeš vývoj si nech od cesty. V single nemusí řešit minimálně polovinu věcí, co v mmo.
Mimochodem, co víš o SQ42? Co si viděl ze SQ42? Odpovím ti. Ho*no. Ale to ti nebrání mi tu s klidem tvrdit, že je ok, že po 5+ letech neukázali nic ze SP kampaně, přesto, že demo mělo být a údajně "skoro" bylo hotové minulý rok. Prostě realita je taková, že tobě nevadí, když ti se*ou na hlavu, mě ano. To je celé. S chápáním vývoje to nemá co dělat. -
-
Na SQ 42 pracuje asi polovina CIG. Proč nic neukazují? Protože je to zbytečné. Lítání, FPS a design můžeš vidět v alfa verzi PU. Co bys chtěl vlastně vidět? Jiné základny, víc Garyho Oldmana, nějaký kus příběhu, nascriptovanou animaci? Nemusím z SQ42 vidět ani frame, abych si udělal obrázek o tom jak to bude vypadat a co mě +- čeká po stránce herních mechanik. Příběhem se rád nechám překvapit. Sice jsem původně podpořil Singleplayer, ale rozmach SC mě spíš potěšil než zklamal. Konečně má někdo vizi a touhu udělat něco komplexního. Moje maličkost a dalších x stovek tisíc lidí si na to rádo počká. *3*
-
-
vse najednou hotove? to neni for?
-
-
Proč tě to uráží ? :) Prachy jsou poskytovaný dobrovolně a pokud lidé s něčím nesouhlasí mohou podporu ukončit. Jestli někdo vleze do sekty nebo do letadla, což tohle k tomu docela inklinuje je to jeho vlastní volba. Další věc jsou rizika crowdfundingu. To, že nikdy neuvidím např. Sui Generis jsem se smířil a těch pár USD asi stálo za risk i když refund bych uvítal.
-
-
Zeby trebas proto, ze ty prachy dal na vyvoj hry a ne na poradani mejdanu? Nechces mi taky neco prihodit? Se na tvoje zdravi vozeru ...
-
Protože si za moje prachy dělaj nějakej Con, kterej si jako KS vývojáři prostě nemůžou dovolit? Oni mají za ty prachy vyrábět hru a ne dělat promo akce, na který prostě nemaj nárok. Mají akorát sdělovat informace z vývoje, tak jako všichni ostatní z KS. Pokud nechápeš takovou základní věc, tak je mi líto. Možná si myslíš, že CitizenCon nic nestojí a platí to Roberts ze svojí kapsy. Všechno stojí prachy. Modelovat pořád nový lodě, který pro funkční hru nejsou důležitý, zbytečný trailery a vlastně i ty denní zprávy většinou o kravinách, co mají na YT kanálu. Když se podívám na Obsidian/Larian - jedno video týdně update vývoje, stačí.
Mimochodem, spousta lidí refunduje, co sem si všiml - to kdybys to chtěl opět zkoušet cestou, že když to lidem vadí, tak ať refundujou. Ano, vadí a dělaj to, žádaj o refund. Ale tebe to neznepokojuje, protože místo toho, aby ses zamyslel, proč to dělaj, tak řešíš jen to, že maj na to právo. Doufám, že tvůj přístup nemá Roberts... -
-
98 procent jde na vyvoj TULDO :) *1* *1*
-
Přijde mi to jako naivní představa, ty jsi investor, takže sis měl zjistit na co budou peníze, které si tam vložil, použité a na základě toho se rozhodnout. V opačném případě není možné poukazovat na to, že si s nimi dělají co chtějí v rámci vývoje hry.
Další věc je, že právě ty Cony, lodě a PR jim získává další prachy, takže to můžou nějakým způsobem udržovat při životě a možná to zvyšuje šanci, že si to někdy zahraješ :) -
-
Tako to jiste, jestli prispival na KS, tak prispel na vyvoj singlovy hry ktera bude hotova do 2 let. Tecka. Zadny mejdany tam zminovany nebyly, stejne jako zadny PR akce atd atd.
-
-
-
-
-
Prijde mi ze nejvetsi kouzlo Star citizen je v tom cist co vse by tam mohlo byt kdyby to nekdy opravdu vyslo.
-
-
Mohlo být...konkrétně FOIP už je podle všeho funkční, viz prezentaci :)
-
-
Chtěl jsem hru z vesmíru. Místo toho pracují na jakémsi dalším fejsbůku...
-
Proc ne, ale tohle patri mezi featury, ktere by spravny manazer vyskrtnul, kdyz dochazi k tak masivnimu casovemu skluzu. Je treba si stanovit priority a na tomhle at klidne delaji az ta hra vyjde.
-
Názor je názor. Chápu, že se kdekomu zdá tahle věc jako pitomost, ale například hlas přenášený do 3D, který se správně chová v prostoru, je příspěvěk k zážitku vcelku slušný. Možnost křiknout na nepřítele nebo na sebe hulákat v prázdém doku může být příjemné a zábavné zpestření. Víc to člověka vtáhne. Ta věc s mimikou taky neni od věci. Otázka je jaký jste typ hráče. Chcete hře propadnout, naprosto s ní splynout, trávit v ní volný čas, protože váš život a vše co vám nabízí svět je pro vás málo lákavé. Odmalička ste chtěli do vesmíru, ale na astronauta jste to nedotáhli? Pak zvolíte SC. Pokud si chcete jen zablbnout a odreagovat se, můžete, ale nejste cílovka hry. SC chce být něco jako Second Life, ale ve vesmíru. Sociální aspekt je zde neméně důležitý. Jasně, má to být především SpaceSim a mohli to nechat na později. Ale jak už bylo řečeno, takhle mechanika se nabízela v podstatě sama. Rigy ksichtů mají tak jako tak. Doplní či vylepší asi 30 animací úst pro hlásky. Doladí se kalibrace se řídícím softem a je hotovo. Většinu toho složitého na této technologii už vyřešili nebo řeší lidé z FaceWare. CIG to příliš nezdrží a přitom získají do své hry něco navíc.
Například to umí i detekovat natočení hlavy v rozsahu cca 60-90 stupňů, což jde hezky využít při rozhlížení se po panelech v kokpitu lodi. Jen abych to shrnul, nikomu neberu názor, že je to pitomost. Mě osobně se to docela líbí a rád to vyzkouším. Ale ten prostorový zvuk mi přijde, především pro FPS, hodně fajn. -
protoze mezitim nalovi dalsi kafky
chvili trva, nez prozeres 150mega dolaru a pokud ti jeste pribejva...