Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A jak to bude, když někdo dostane ban? Facebook je v tomhle svou svévolností proslulý, akorát teď, pokud banem někomů způsobí finanční ztrátu, tak ho samozřemě minimálně v USA budou poškození žalovat.

  • TheGGG

    Cukrblerk to má prostě dobře pošéfováno... to by tak bylo, aby se někdo pokoušel vymanit ze spárů jeho propagačního nástroje...

  • Ještě jedna zajímavost. Kamarád si pořídil Quest 2. Šlo se nakupovat u nich na store. Koupili jsme super hot VR. Následně jsme ale zjistili jednu zajímavost. Mě, jako neregistrovanému uživateli se na hrách ukazovaly slevy. Super hot za 13eur. Poté, co se přihlásil však tyhle slevy zmizely a musel tedy nakoupit za plnou cenu (24 eur). Někdo podobná zkušenost?

  • Jednoduché řešení: nas*at jim na celý okulus.

  • Stormangels

    Fakt hov*da v tom Facebooku.

  • "Jde o běžnou praxi Googlu, Applu nebo Xboxu". Jistě, to může říct i o Steamu. Dost zásadní rozdíl ale je, že u ostatních ta provázanost dává smysl a nikdo z nich neprovozuje sociální síť typu Facebook, kde nevidim jediný důvod, proč bych si s tím měl párovat VR... Tedy, Google je se svou Stadií něco podobného, ovšem tam nepřijde člověk o tolik v případě velmi nepravděpodobného zabanovani.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit