Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jednoduché řešení: nas*at jim na celý okulus.

  • Stormangels

    Fakt hov*da v tom Facebooku.

  • Ještě jedna zajímavost. Kamarád si pořídil Quest 2. Šlo se nakupovat u nich na store. Koupili jsme super hot VR. Následně jsme ale zjistili jednu zajímavost. Mě, jako neregistrovanému uživateli se na hrách ukazovaly slevy. Super hot za 13eur. Poté, co se přihlásil však tyhle slevy zmizely a musel tedy nakoupit za plnou cenu (24 eur). Někdo podobná zkušenost?

  • A proto VR je na nic, utopie, take me to zaujalo zvlast pro PC nez to resit pres konzole. Jenze diky tomu pristupu = nezajem. Takze budu tvrdit i kdyby to bylo dobre ze VR = na nic. Nemam rad cokoliv co musim nucene propojit nekam s uctem. Vzdy jsem mohl data i internet vypnout na danem zarizeni a hralo mi to stejne.


  • "Jde o běžnou praxi Googlu, Applu nebo Xboxu". Jistě, to může říct i o Steamu. Dost zásadní rozdíl ale je, že u ostatních ta provázanost dává smysl a nikdo z nich neprovozuje sociální síť typu Facebook, kde nevidim jediný důvod, proč bych si s tím měl párovat VR... Tedy, Google je se svou Stadií něco podobného, ovšem tam nepřijde člověk o tolik v případě velmi nepravděpodobného zabanovani.

    • Me by zajmalo hlavne kdo si realne Stadii plati, vzdyt ty hry musi tam koupit a neni to zrovna levne :( Podobne na playstation digi verzi :(

  • A jak to bude, když někdo dostane ban? Facebook je v tomhle svou svévolností proslulý, akorát teď, pokud banem někomů způsobí finanční ztrátu, tak ho samozřemě minimálně v USA budou poškození žalovat.

  • TheGGG

    Cukrblerk to má prostě dobře pošéfováno... to by tak bylo, aby se někdo pokoušel vymanit ze spárů jeho propagačního nástroje...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit