Přejít na výpis diskuzí
Chris Avellone o Planescape Torment a vývoji dnešních RPG
28.4.2012 | Ondřej Švára
45 příspěvků
-
Super, tohle by mohla být cesta, jak pro manželku objevit přiběh PS: Torment. Má předsudky proti hrám, ale tímhle se možná nechá nalákat *4*
-
To by mě zajímal proč, protože to je furt ta samá hra, akorát není tak otravná v určitých ohledech jako trojka. A není v ní obrovský robot jak z power rangers.
Mi neříkej že ti tak učaroval D.C. setting. -
Oh, o tomhle zpracovani jsem nevedel, moc diky za info :).
-
Mám to naprosto obráceně. F3 byl pro mě naprostá pecka. FNV těžká nuda a šeď.
-
Otazka mimo temy ale... redakcia hra zase mrtveho brouka ohladom vyhodnotenia sutaze o sluchadka ? :)
-
přesně tak alpha protocol blbě zpracovaný stealth ale stejně dobrá hra tak na 80 procent a podobně ono jde o to že ty prvky tam musí byt spojěny smysluplně já se nebráním akci alá mass effect 3 ale at je to smysluplné a nemá to barevný konec
-
Nevím jak Avellone, ale JE Sawyer z něho byl unešený
-
"Chtěl jsem prostě RPG, které by začínalo po 'smrtelné obrazovce', takže pro mě bylo důležité, aby Bezejmenný začal svůj život na márách." Dark Souls Avelloneho muselo opravdu chytnout.
-
Souhlasim. Jen je skoda, ze Obsidian je ten, kdo s Falloutem umi nalozit lepe *13*
-
K těm literárním zpracováním Planescape: Tormentu: Oficiálně vyšel pouze jeden román (od Raye a Valerie Vallese) a ten byl údajně opravdu tragický a s podstatou hry neměl prakticky nic společného. Rhyss Hess zase vzal ingame texty a rozhovory a pospojoval je tak, aby to dávalo smysl. Ale moc dobře se to nečetlo. Nejlepší převod ovšem vznikl tak, že ogara s přezdívkou ShadowCatboy dělal textové (plus screenshotové) Let's play Planescape: Torment, které potom bylo převedeno do románu. Je to opravdu objemné dílo ale četlo se mi to velmi dobře, tak pokud umíte anglicky, doporučuju. Ke stažení je k dispozici na http://discogenie.dyndns.org/planescape/
A ještě jedna perlička k obalu Tormentu, týpek na něm není virtuální ale jedná se o skutečnou osobu, viz http://guidohenkel.com/2011/10/whats-in-a-face/ -
vycuc, bohuzial iba v suvislosti s wastelandom sa da najst na no mutants allowed. verim, ze tych 15USD, bola vyborna investicia.
-
já proti izometrickému pohledu nic nemám, ale v tomhle případě, jsem si oblíbil, pokud jde hrát rpg ve first person, protože vlastně vidim, to co postava
-
Po dohromady cca 300 hodinách strávených v Oblivionu, Falloutu 3 a Skyrimu už mám na Gamebryo vypracovanou odolnost *15*
-
Je to tak, máš pravdu. Ale vzpomeneš si na mě, až se budeš potýkat s gamebryem, které velice zodpovědně k*rví zážitek z této výborné hry. *1*
-
S tím souhlasím, páč v tom případě to bylo v podstatě tolik milované TES. Označení "Oblivon se zbraněma" sedělo jak prd*l na hrnec. Problém byl právě u hráčů znalých původních Falloutů. Trojka byla absolutně mimo, což je problém, když se tvá hra dušuje, že bude duchovním nástupcem...
-
bloodlines bylo absolutne skvely... at se klidne vsichni vyvojari vykaslou na zanry, at je tam soubojovej system udelanej jak v call of duty, pribeh jak v bloodlines a moznosti jako v deus ex nebo i jinak, je mi to volny, ale at to funguje dohromady a budu to hrat opravdu rad.
-
Dovolim si nesouhlasit... pro cloveka, co zna fallout 1 a 2 jen z doslechu (cti: pro me) to byla paradni hra z post apo.
-
Samozřejmě mnohem lepší by bylo kdyby Fallout stále patřil těm blbsteinům z IPLY a dodnes by nebyl žádný další Fallout. Konec ironie.
Trochu soudnosti prosím, Fallout 3 nemusel sednout každému, ale právě jenom díky Bethesdě došlo k oživení této značky a úspěch Falloutu 3 dal vzniknout podle mnohých skvělému Fallout: New Vegas. Sám kvality F:NV nemohu posoudit, chystám se na něj v létě. Vedro venku dodá hraní čtvrtý rozměr *1*. Kdyby nebylo Bethesdy tak není ani F:NV! -
Ano, FNV byl dobrý právě proto, že ho dělali Obsidiani. F3 stál těžce za prd.
-
Reddit neni ani novy, ani socialna stranka (a ani prilis cool). Je to velmi dobre diskusne forum ala 4chan, akurat moderovane. Inak mas pravdu.