Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • člověče, mít hotový 3 guild questliny za 40 hodin, to seš rychlík. kolik míst na mapě si za těch 40 hodin stačil prozkoumat?
  • Skyrim opravdu potrebuje tu novou "hratelnost"
  • na stredni detaily na pc z roku 2008
    4gb RAM
    intel q8200 2,4ghz 4jadro
    amd sapphire 5570 1gb
  • Tohle jsou takový designový berličky / díry, který jen poukazujou na nepromyšlenost celýho systému. Viz D&D inspirovaný ale bohužel horkou jehlou ušitý systém v PoE, kde potvory ani neměly imunity a kde si třeba potvory které nemají oči mohl oslepit nebo ohnivého elementála usmažit ohněm atd. - to vše aby náhodou postava, která používá hlavně oheň nebrečela, že nemůže někoho zabít - prostě rádobybalanc, který zku*ví unikátnost postav a eliminuje nutnost se učit slabosti potvor a připravovat se na souboje.
  • Vybalancovat obtížnost v open world hře není jednoduché jen pokud se snažíš o to, aby hráč od začátku do konce bez ohledu na to kam jde neměl s ničím problém, prostě casual friendly nuda přístup.
  • To je problém TES her. Paskvil, u kterýho si člověk říká, že u toho snad nikdo nepřemýšlel a pak si to dodělá modama, aby to alespoň trochu dávalo smysl. Pamatuju si na systém nastavení obtížnosti v Oblivionu, kde člověk mlátil skřeta 5 minut, žádnej challenge, jen mraky HP (a když si udělal pár levelů, posílil kouzla, tak si potkal stejnýho skřeta, akorát měl jiný jméno a opět si ho dával 5 minut - ale to už je na jinou debatu :]])). Svojí obtížnost to mělo - unudilo to xmrti. *1*

    @Chumbaba
    Nejsem si jistý, jestli je argument "má to dobrou grafiku, takže si nemůžou dovolit udělat tolik questů" dostatečně dobrej. Mě to jako hráče taky vůbec nemusí zajímat.
  • Bezna praxe u rpg her je to jen proto, ze tvurci jsou pohodlni a hraci kupuji a neremcaji.
  • to je samozřejmě věc subjektivní a každý si musí udělat názor sám. Obsidian Fallout NV dle mého mnohem líp vybalancoval. Ve Fallout 3 bylo možné mít všechny SPECIAL 10 a mít skoro všechny perky a všechny skilly na 100 - prostě typický superman. Ve Fallout NV je to mnohem omezenější, musíš si zvolit, jakým směrem chceš "role playovat", tj. zda být inteligentní a dělat vědu nebo chceš být stealth pistolník atd. Můžeš získat jen asi 400 skill pointů, tj. jen 4 skilly na max, SPECIAL nemůžeš mít 10 všechny hodnoty, perky musíš plánovat. Podle mého názor je Fallout NV mnohem líp nadesignovaný. Je to opravdová RPG hra, která umožnuje velkou znovuhratelnost kvůli různým buildům, různým fakcím atd. Fallout 3 má RPG prvky typicky bethesdovské. Fallout 4 už snad není ani RPG, to je open world FPS
  • Hrál jsem, srovnal jsem, Fallout 3 se mi líbil víc.
  • Drizzte, zkus si ve Skyrimu nastavit vyšší obtížnost. Sice budeš pořád šéf všech gild (to není obtížností, to je prostě tím, že udělat dabované, animované atd. questy je dražší, než textové questy v době Morrowindu, takže jich Bethesda udělala míň a proto je musela zpřístupnit všechny, aby jich nebylo v součtu málo), ale souboje budou o dost těžší a tak nějak to člověka donutí, začít RPG systém trochu řešit. Mě RPG systém ve Skyrimu oproti Oblivionu zklamal, ale vyšší obtížnost podle mě dost pomůže.

    Jinak, co je lepší/zábavnější, je věc názoru, mě bavil Fallout 3 a nebavil mě New Vegas, ale to sem nepatří.
  • jenom ještě když zmiňuju ty guildy. Např. ve Skyrimu si člověk v jednom hraní může projet questy všech guild a stát se arcimágem, arcizlodějem, arciválečníkem. Fallout NV to řeší uplně jinak. Jsou tam systémy fakcí a když se člověk přidá k jedné fakci, tak tím naštve jiné fakce, kterou s ní nejsou přátelské. Tím pádem v jednom hraní nemůžete hrát současně za Legii a NRC, za prašné gangstery atd. Stejně to měl i gothic, buď hrajete za paladiny, nebo za mágy, nebo za zloděje, nemůžete za všechny současně. Toto obrovsky zvyšuje zvovuhratelnost. Bethesda prostě RPG hry neumí.
  • já jsem nedokázal dohrát do konce ani vanillu Skyrim, po 40ti hodinách nuda. Byl jsem šéfem guildy zlodějů, guildy mágů, guildy válečníků, měl jsem vycraftované zbraně, které zabíjely všechno. Žádný challenge, žádná zábava, příběh nezajimavý.
    Bethesda je promarněná šance. Umí udělat krásné světy a dobrý engine, ale neumí udělat RPG systém a vyplnit ten svět příběhem a questy. Opět uvádím srovnání Fallout 3 vs Fallout New Vegas. Obě hry na stejném engine ze stejného univerza, ale dělané různými studii - Bethesda vs Obsidian. Kéž by Bethesda udělala engine a svět, a Obsidian nechala udělat RPG systém a questy ve Fallout 4 nebo Skyrimu. Tak bysme tu měli skvělé hry místo promrhaného potenciálu.

    PS: pokud někdo znáte nějaký mod, který Skyrimu překope RPG prvky, tak doporučte, třeba tomu dám ještě šanci.
  • Narozdil od jejich predesleho modu Nehrim jsem Enderal nedokazal dohrat dokonce. Nuda me prepadla nekde v puli.
  • Bethesda je totální vývojářská lama. Srovnej si Fallout 3 a Fallout New Vegas.
  • Protoze je to bezna praxe u RPG her. Pokud hrac s rostoucim lvlem je XXX nasobne silnejsi, musi to byt nejak osetreno, aby jen nebezel a vse kolem nej padalo jak mouchy.
  • Vypadá to, že vybalancovat obtížnost v open world hře není tak jednoduché, jak si někteří diskutující a redaktoři představují. Bethesda zřejmě ví, proč ten level scaling do her dává (a netvrdím, že vždycky dobře - viz vanilkový Oblivion).
  • Nektery veci jsou opravdu nesmyslny. Napr. ta odolnost nepratel naprosto bije do oci. Nechapu jak mohou byt vyvojari tak pitomi, ze povazujou za zvyseni obtiznosti nesmyslne naddimenzovani zraneni, ktere mobove unesou.
  • Jako vážně to ma az tak vysoké hardwarové nároky? Na čem vám to šlo v pohodě?
  • To ma byt lepsi stranka ? Tak to asi teda dal listovat nebudeme...
  • Asi tu budu jeden z mála, koho Enderal nebavil. čekal jsem na to dva roky, hned jak ohlásili, že to je Skyrim mod inspirovanej atmosférou Gothicu. fakt jsem se těšil. a vůbec mě to nebavilo.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit