Přejít na výpis diskuzí
Chytří nepřátelé, spousta schopností a další nové informace o třetím Zaklínači
16.2.2015 | Aleš Smutný
36 příspěvků
-
Já Polákům věřím, že udělají skutečně přelomovou hru na kterou se bude dlouho vzpomínat.
-
všechno to zní úžasně...jen se tomu nechce věřit v dnešní době *9*
-
tak na ty chytré nepřátele čekám už pěkně dlouho, ale pořád se focusuje na grafiku, vývoj v oblasti AI je mizerný
-
Pro všechny příznivce Zaklínače:
https://www.youtube.com/watch?v=-j1lDp_r9n8
http://zaklinac-povidky-vlastni.webzdarma.cz -
Pro zájemce, nalezl jsem 18 stránkový dokument o fungování a tvorbě A.I ve F.E.A.R. Je to srozumitelné i pro laika, avšak úroveň použité angličtiny je vysoká. http://alumni.media.mit.edu/~jorkin/gdc2006_orkin_jeff_fear.pdf
-
-
Perfektni diky moc. Neco podobneho me hrozne zajima. F.E.A.R. byla vynikajici strilecka
-
-
"Z inventáře půjde zahazovat i úkolové předměty. Aby autoři zabránili tomu, že vyhodíte něco důležitého pro další postup v základní příběhové linii, klíčové předměty zůstanou na místě, kde jste je vyhodili."
V Gothicku 2 bylo možné sežrat kytku pro quest která byla u Černého trolla *15*
Ale tohle také potěší. Může to zdravě naštvat. Lepší jak omezení všeho, jen aby se hráč nezasekl.
Jinak info vypadá dobře. Hlavně jsem zvědav jak budou prakticky reagovat na pastě. Ve 2 tam lezli jako by nic.
Btw nemáte někdo info jestli tam bude návaznost na quest ze 2, kdy byla možnost zahrát si na testovaný objekt dvou vědců ve Flotsamu. Sice z toho co říkali by to nemuselo navazovat (nic se neprojeví) ale bylo by to zajímavé. -
-
!!!!!!!!!!!!SPOILER!!!!!!!!!!!
K poslednímu odstavci - S touhle myšlenkou jsem si taky pohrával, ale oba umřeli a v Loc Muinne o tom už žvaní o těch účincích -
-
To si nějak nepamatuji, že by umřeli. *8*
Ale jestli zemřeli, tak to to nevylučuje přeci nějaký dopad na Zaklínače. Když přeci tu věc použil. -
-
On řekl něco ve smyslu, že má potom chlupatější jazyk bo co :D Ale mohl to být jen nějaký for.
A oni umřeli až enhanced edition, ale ta se stahuje sama zadara.
-
-
-
-
Pretože investovať do grafiky je z marketingového hľadiska výhodnejšie. Hru predáva v prvom rade základný koncept a potom vizuál, nie úroveň AI (bohužiaľ).
PS: To mala byť odpoveď Kundunovi. -
-
Stejně si nemůžu pomoct, ale nejlepší "AI" jsem zažil ve FarCry.
-
-
F.E.A.R (1) :3
-
-
Co se týče série F.E.A.R, tak tam sice skvělá AI je, ale sami vývojáři říkaly, že se to dá použít do 4 nepřátel, pak se jim to prý rozpadá.
-
Taky se přikláním k F.E.A.R 1 ted ho zrovna hraju a mazec. Far Cry 1 taky dobrá AI, ale na F.E.A.R a ty dva daťáky nic jen tak nemá.
-
-
Ve Far Cry se ale AI musela většinou pohybovat v otevřených prostorech, což je pro AI o dost náročnější než když jsi v uzavřené lokaci s chodbami.
Ale je pravda, že obě AI byly na výborné úrovni.
Uvidíme, jak na tom bude Zaklínač.
I když na druhou stranu je to RPG, takže tam AI není na prvním místě.
Každopádně na hru se těším. Nějaké pořádné open world RPG tu dlouho nebylo (od Skyrimu).
V Dragon age ty lokace nebyly zas tak velké a velmi často se tam díky okolnímu terénu vytvářel koridor.
Otázka je, jestli bude vše opravdu takové, jak nám slibují, ale věřím, že to bude dobrá hra.
Čas teprve ukáže jak moc bude dobrá.
-
-
-
-
-
zase, pre tu srandu by uz mohli v nejakej hre spravit realne chytrych nepriatelov - nejaku ultimatnu obtiaznost. Bol by som zvedavy, ci by som vydrzal aspon 5 minut :)
-
-
''reálně chytré nepřátele'' se snaží všichni vytvořit v základu, myslím by žádný vývojář nelimitoval bravurně provedenou AI na maximální obtížnost v době, kdy se na hloupou AI ve hrách často nadává... třeba v Total War se obtížnosti bojů řešily přidáváním neviditelných hvězdiček generálům a na strategické mapě se zase vyšší obtížnost supluje neochotou AI ke spolupráci, agresivitou a v jiných hrách i ''cheatovanim''
-
-
až to udělají v adventuře, tak smeknu pomyslný klobouk, já si třeba začátkem 90 let představoval, že za 30 let budeme hrát adventury kde si s AI postavama budeš povídat přes mikrofon a odpoví ti na cokoliv co jim hlasem řekneš *7*
-
-
Jen to ne! Neumím si představit, že u hry která mně baví, strávím hodiny mlením pantem...
Hru si chci užívat, a ne si po každém dohrání brát Orofar, Artaxin a ještě navrch Modafen (pro jistotu). *15* -
-
neříkej, že jsi při hraní ani jednoho z dílů Broken Swordu nechtěl říct "tak Nico, templáře jsme vyřešili, poklad máme, tak co ta kuřba?" ale ta možnost tam nebyla *1*
-
-
-
-
-
bude se muset snažit aby prekročil stín nejlepšího rpg všech dob - inquisition. ale našlápnuto ma docela slušne. to se nejake trapne 2d pillars of eternity musí stydet *1* *1*
-
-
Ty si dnes davej bacha na stribrny citroen c5
-
-
Já se tak těším!