Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Autor zase o tom ví houby? V Číně jsem běžně konzole viděl, problém je jenom v tom, že pokud nějaká zahraniční firma chce něco v Číně vydávat, musí se spojit s nějakou domácí firmou.
  • V Číně se nesmí vyrábět konzole? Jak to, že na mé PS3 je naspáno "Made in China"?
    • Kdyby jen na oficiálních konzolích .... co tuny těch neznačkových kopií někdejších herních skvostů ?
      Takhle to spíš vypadá jako nařízení vlády , aby se kompromisem západní právníci nažrali a vesele se za hranicemi bastlilo dál ...
  • Menorri
    Stěhuju se... *5*
  • No problém pro Sony by byl ale stejně jako na domácí půdě v tom že by se muselo fakt přetrhnout aby se v Číně prosadilo - stačilo by i drobné zaváhání a stejně jako v Japonsku mu tam všechny trumfy vyfoukne Nintendo.

    Na Sony je strašně vidět jak se právě Nintendu snaží trapně napodobovat jeho značky - viz naprosto ubohé All Stars Battle....
    • Hehe .. napodobovat značky nintenda. Prosímtě vždyť nintendo 20 let jen recykluje Contru, Zeldu a Maria, dodnes na tom hry vypadají skoro stejně jako na SNESU. Pro mne je úplně nepochopitelné jak z toho ta firma může tolik let vyžívat, žádné jejich zařízení bych si nekoupil ... ad nintendo 3DS za 5-6 tisíc nebo kolik za to chtějí, když hry co na to sou můžeš hrát na PC na emulátoru (staré hry ze SNESu, NESu atp).
  • ja koupim ps3 asi tak za mesic a zahraju na tom nejake super hry
    • To si koupí teď ještě někdo koupí straou konzoli, když ke konci roku mají vyjít nové?
      • Já si určitě ještě nejméně jednu PS3 koupím ... ta moje 6ti letá už sotva funí :D a těch 130+ her co na PS3 mám vyhazovat přeci nebudu :D. Ale ještě počkám, dokud dejchá nebudu to řešit, maximálně leda by ohlásili že vyrábí poslední kusy :)
      • :) No přijde mi rozumnější nakoupit starou herní konzoli a hrát stovky titulů , než se ovívat tím jaký jsem frikulín a mám na stole něco co ani nemám pořádně k čemu využít ;)
        Ovšem kouzlo PS2 bylo v tom , že připojení k netu a online službám se prakticky nepoužívalo . U stávající generace to s tím retro feelingem až tak veselé nebude . Jo absence použitelných hombre je minusem .
      • ke konci roku to je overena informace? podle me to tak brzo nebude
        • Podle analytiků to mají představit před E3 a s prodejem aby stihli vánoční trh.Tomu bych osobně věřil.
      • Robotron3
        A to si někdo koupí novou konzoli hned, když bude drahá, bude na to málo her a ty budou zrovna tak drahý? Že bude nová konzole ještě neznamená, že to bude hned výhodná koupě. Současné konzole, kdo chce hrát ty hry, které na to vyšly a ještě vyjdou, pořád je rozumná koupě *3*
        • Pochybuji že cenově budou nové konzole startovat na cenách jako ty původní.Spekuluje se o 400 dolarech, takže u nás to bude maximálně stát těch 12 tisíc.A to stojí si za to připlatit než vrážet 7 tisíc do konzole na které je sice plno her, ale s ohlášeným nové generace už na ni přestanou hry vycházet v takové míře a ty nejnovější pecky budou už jenom na novou generaci.
          • Já čekám na 4K ;) . Pak do toho GT5 půjdu taky . Za víc ovšem ne .
          • eeeee
            Stary pecky jsou take dobre, vubec nestiham hrat vsechno zajimave, co vychazi. Mam toho na rok az dva dopredu, mozna se vyplati pockat az na slim.
      • eeeee
        Jiste, proc ne. Vdyt ted ji koupis za hubicku a jsou k ni k dispozici desitky skvelych her velmi levne.

        Hadam, ze ps3 se proda jeste minimalne 20 milionu, nez bude ukoncena jejich vyroba.
        • Veskoslav
          Ty jsi čím dál vtipnější. Za 6 let prodeje PS3 se prodalo 70 miliónů kusů (k září 2012). A ty budeš tvrdit, že se prodá dalších 20 miliónů? Navíc s novou generací konzolí? Jestli prodají 10 miliónů, tak budou rádi. A doporučuji si nastudovat pojem levné. A PS3 je sice za "hubičku", ale naprosto očesaná verze.
          • eeeee
            PS2 se k dobe vyjiti PS3 prodalo 100M a v nasledujicich letech dalsich 50M. PS4 jeste ani nebyla oznamena, takze tech 20M je velmi realnych. Zvlaste kdyz su uvedomis, ze PS3 ma vyssi moralni zivotnost. Motivaci k prechodu na PS3 byly nove sirokouhle HD televizory, ke kterym se PS2 nehodi i velmi kvalitni a levna (dotovana) bluray mechanika, vyrazne vyssi vykon a kvalitni pripojeni k internetu. K opusteni PS3 a prechodu na PS4 neni zadna silna motivace. PS3 bude podporovana a bude sve sluzby poskytovat jeste hodne dlouho. Jenze ti chybi rozhled, abys to pochopil, takze studuj sam, holobradku. Nova verze ma ekonomicke provedeni, ale neni o nic ocesana na rozdil treba oproti ekonomicke variante psp, ktera ocesana je.
          • Očesaná verze která ale stále splňuje to hlavní a to hraní her. Vzhledem k tomu že PS2 je stále v proději tak těch 20 mil. je velmi reálné číslo.
  • Volakedy sa hralo 95% na PC a vsetci boli radi. Potom prisli "nextgen" konzoly a z hier sa postupne stali cinnosti ku ktorym neni potreba mozog. Rozne sipky ukazujuce kam ist, kedy co stlacit, autoheal, automaticke zameriavanie, potreba priestorovej orientacie isla na minimum... Kde su hry kde som sa nevedel pohnut 2 dni, lebo som nevedl prist na to ako ist dalej? Alebo opakovanie misie/levelu, lebo som ho zle zacal? Do roku 2030 bude mat gamepad iba 1 gombik - play. Kludne ma zaminuskujte, ale ja som proste zastanca oldschool.
    • calwin
      ja si skôr myslím že je to progres v rámci level-designu a grafiky. Lepšia grafika sprehladnila prostredie a hráč tak neprehliadol povedzme otvor v stene, ako sa mi kedysi stávalo u starých hier prevážne na unreal engine kde takéto veci boli zaťažko vidieť (kedže stena mala prevažne jednu opakujúcu sa textúru) a často ich človek ľahko prehliadol... konzoly zjednodušili iba ovládanie pri ktorom jedno tlačítko môže prislúchať viacerim činnostiam... to však neznamená že by to hru samotnú v rámci orientácie zjednodušilo... je to chyba v prvom rade firiem ktoré už myslia výhradne marketingovo a nie "sedliackym" rozumom...
      • To mi skoro připomíná tohle.
    • Boze zrovna jsem psal trollovi, aby mi dal kontakt na jeho dealera a kluci mu to zase smazou...
    • Jistě to byla zábava když člověk pět hodin hledal cestu dál. Pff to bývaly hodně slabé berličky pro tehdejší neschopné vývojáře jak natáhnout hrací dobu.
      • Veskoslav
        To že jsi s prominutím retardd a musí Tě hra vodit za ručičku, to není chyba vývojářů, ale toho, že jsi prostě idiott.
        • Samozřejmě, můj největší obdivovatel opět zapojil mozek do zásuvky a zareagoval na mne jak jinak než urážlivě a arogantě. Udělat hru s uměle natahovanou hratelností a pak se chlubit 100 hodinama hrací doby, to byly metody tehdejších rádoby vývojářů, jsem rád že doba 8 a 16 bitových ptákovin skončila.
      • eeeee
        Jo, tehdy to byla zabava, kdyz jsem hral hry jako ufo nebo jagged alliance. Dnes je vetsina hracu jako ty, tak uz se nedelaji.
      • Robotron3
        To nebyla neschopnost vývojářů, ale buď technické omezení a nebo mnohem častěji trend vývoje her, který byl dřív uplně jiný než dnes. V devadesátých letech třeba se hodně sázelo na realističnost, objevovaly se možnosti jak něco nově udělat realisticky až uplně na úkor nehratelnosti z dnešního pohledu. Viz třeba Terminator Futureshock, kde jsou v rámci realističnosti poměrně velké levely a vůbec žádná vodítka, kam se člověk má vydat a kam dorazit, kromě textu v briefingu. A takhle se hry dřív dělaly, protože ty hry chápali víc jako simulace herního světa, než dnes, kdy se hodně zohledňuje plynulá hratelnost.
        • Zajimalo by me, kdo z dnesni generace hracu by dohral treba takovej Betrayal at Krondor nebo Star Trail bez navodu...
          • Ty voe, nehrajme si zase na nějakou elitu. Pánové, to že většina z nás vyrůstala v době, kdy se hry dělaly tak, jak se dělaly a vypadaly tak, jak vypadaly a obecně se zdá, že stály na konceptech rozdílné hratelnostní filosofie, přičemž dneska tomu tak není, za to prostě všichni nemůžou. Málokomu je asi po chuti, že se došlo k nějakému zjednodušování herních mechanismů a ubylo "herní výzvy", ale při vší úctě považuju za trotla každýho, kdo to má chuť chodit zrovna na jednu z platforem a nebo generalizovat, jak dnešní generace "hráčů" je jedna velká banda "bezmozků", která neocení, co bylo dobrý. Celý je to logický vývoj herní branže v širokém měřítku, která se už více jak dekádu plácá čím dál tím intenzivněji v komerci.
            • Pokud člověk nehraje nezávislé srač*y, nebo nějaké staré ptákoviny, je hnedka konzumní masa. Hmm asi du zapařit Black ops 2, to je hra asi tak o 100 procent lepší než ty blbosti o kterých tu mluvíte.
            • eeeee
              ---: spis nez ocekavam, tak doufam v revoluci financovani hernich projektu smerem, ktery ukazuje kickstarter a ktery umozni delat polokomercni hry bez konzumnich kompromisu. Dale ocekavam zhrouceni se stavajiciho financniho modelu herniho prumyslu zpusobeny stale rostoucimi naklady bez korelujiciho senavysovani poctu hracu a jsem zvedav, jakym zpusobem k tomu dojde, vidím nekolik moznych cest, podle toho, jak se vydavatele a konzumni masa vuci tomuto faktu a dusledkum z toho plynoucich zachovaji.
            • Takových her je dnes víc než dost, stačí jen neskuhrat a něakou si vybrat
            • Chceme kvalitu,obtiznost,rozsah,moznosti - nechceme renesanci oldschoolu. Chceme jit dopredu a ne zpatky a jeste zahnout do slepy ulicky.
            • Tak tos mi ukázal jaký si mistr Pane Ome. Předpokládám že mi ještě povíš nějaké nikým neznámé názvy těch jediných dobrých her, z dob kdy hry bývaly hrami a všichi ho měli v kalhotech o tři palce většího. Bohužel mi dnešní amateří nepovažujeme za zábavné hrát hru v niž budete 6 hodin hledat nějaký skrytý čudlík aby se někde otevřely nějaké pokud možno ještě skrytější dveře. Dark souls, Witcher, Dragons Dogma atd. to jsou RPG která považují za HC.
            • A co očekáváš? Nějakou únorovu herní revoluci? Že se začne mávat vlaječkama za renesanci "oldschoolu" a půjdeme do ulic nebo se ve velkým přestanou kupovat hry, respektive se bude zakazovat kdo a co a zda vůbec nadále si má kupovat? Naivita jak p*del. Ať to je jak chce, ať tedy herní průmysl zkomerčněl, dost se tohle příliš DÉMONIZUJE, jak to není všechno v ho*nech a jak nám bylo před lety herně líp a jak my jediní jsme osvícení a podobný hlody. A přitom se stále dělají dobrý a někdy i obtížný hry, ne že ne. A to, že si nějaký Franz pořídí CoD, za to ho kamenovat nebudu, ani vyčítat že ukázal, že tu hru chtěl a zaplatil za ni. No tak kua chtěl.
            • Oprava : pobourilo nekoho, koho nemelo ^^
            • No tou "dnesni generaci hracu" jsem myslel spis borecky, jako je tamhle nahore pan High Fist GGG. Asi to nebylo formulovany moc stastne, ale verim, ze to bylo pochopeno. Nejsem generalizator a jestli to nekoho pobourilo, tak se omlouvam. Byl to spis takovej znechucenej vyblitek, nez cokoliv jinyho :p
            • eeeee
              Vsichni ne, ale vetsina jo. A tehle vetsine se hry prizpusobuji. "Logicky" vyvoj to je, protoze je to cesta konzumu, ale to jeste nutne neznamena, ze spravny. A tak jako musime kvuli konzumnim povrchnim hracum strpet, kam se ubira vyvoj her,stejne musime (obavam se ze kvuli stejnym povrchnim lidem) strpet, ze budeme mit za prezidenta Zemana. A nezmuzeme s tim nic, protoze hloupost slavi trium, tak nas nech si aspon na to zanadavat.
          • Robotron3
            +- Nikdo, to prohlašuju s klidnym svědomim (ale v té době si taky moc nefandim, že by jich bylo víc než málo) :) Ale tim nechci říct, že nové hry jsou automaticky jednodušší a horší. Vůbec ne. Ale kdyby se ta snaha o větší realističnost herního světa zase do her vrátila, to bych byl spokojen...
            • eeeee
              Zahrej si URW: http://www.jmp.fi/~smaarane/urw_screenshots.html
            • Taky si myslim, ze z tech dnesnich prekojenejch sracu nikdo :)
    • eeeee
      To je dobra urban legend, kam na ne chodis?
    • N7N7
      Podle mě mnoho oldschool PCčkářů začínalo na nějaké konzoli. Atari, Sega Mega Drive, PlayStation, diskety od vietnamců... *2* Aspon já jsem to tak měl a k počítači jsem se dostal až mnoho let později, protože byl pro mě dlouhou dobu cenově nedostupný. Dnes už na PC nedám dopustit, ale i na hry z konzolí mám mnoho pěkných vzpomínek. A popravdě, už mě to nekonečné válčení PC vs konzole začíná poněkud unavovat. *7*
      • Veskoslav
        Já začínal na "notebooku" od otce z práce. Ve 2 letech jsem hrál žabičky, to je nějaký rok 92:) Konzole jsem poprvé snad až PS1, ale je pravda, že jsme chodili do Lasa v Ostravě na "automaty". Stěží jsme dosáhli na ovládání, tak nám tam obsluha donesla židličky a hráli jsme packmana *1*
      • tak ono, valcia obmedzenci, alebo pubertaci, takze by som si to nevsimal :)
    • Jsem taky PC, ale konzole jsou proste neocenitelny v tom, ze si na nich zahrajes ve dvou. Ve dvou na jednom PC si ted nezahrajes absolutne nic slusnyho.
    • Robotron3
      Podíl 95% na PC se nikdy nehrálo. Je zajímavý, že zjednodušování her lidé přičítají konzolím, přitom tady žádná analogie není. První Playstation, který asi nejvíc přinesl na konzole 3D hry vyrovnající se PC, měl hry na stejné úrovni. Tehdejší hry na PSX neměly taková vodítka pro hraní jako dnes a stejně tak PC v době nextgenu nepřicházelo s odlišnými hrami oproti konzolím. Tudíž je to postupný vývoj jak na PC, tak na konzolích z hlediska designu. Podle mě k tomu nejvíc přispěla závislost býti online i u single player her a dost k tomu přispěl i Steam s jeho statistikami, kdy vývojáři najednou viděli, že jejich hru dohrálo jen třeba 5% hráčů. A oni museli pak uvažovat, jestli teda neni něco špatně a podle toho se zařídit.
  • Proc ne, alespon by se k cinskym hracum dostaly skutecne hry a ne jen online blbiny generujici pacienty.

    OT: 'Opiste kod z obrazku' mi vygeneroval tenhle kod: 'FTL'. Cekal jsem co se stane... a nic! :)
  • Jak z něčeho začnou koukat peníze, tak škodlivé už najednou škodlivým není. *11*
  • MidnighT91
    Jak španělská telenovela...
  • rancor1223
    Jsem zvědavý jaká bude reakce Čínského trhu. Byla by docela sranda sledovat neúspěch konzolí *1*. Byť se to pravděpodobně nestane.

    Osobně mě hraní na konzoli nebaví. A to zahrnuje i použití gamepadu u PC, prostě mě s tím nebaví hrát, nedokážu se přenést přes absenci přesnosti myši. A to jsem se posledně dostal ke hraní RDR (na které jsem se celkem těšil) abych zjistil, že mě to prostě nebaví hrát, když se nejvíc soustředím na to abych něco trefil...
    • Vrook
      Celej život hraju na PC s myší a klávesnicí, ale asi před rokem jsem vlastnil pár měsíců xbox360. Ačkoliv jsem se toho bál, tak jsem si ani nemusel zvykat a hned jak jsem vzal do ruky gamepad, tak jsem neměl problém hrát jakoukoliv hru (včetně RDR i nějakejch FPS her).
      Chápu, když má někdo jako ty s gamepadem nebo naopak s myší problém. Ale přijde mi, že většina lidí, co si zvykne na jedno, pak zarytě odsuzuje to druhý, a málo lidí si dokáže přiznat, že se jim hraje naprosto bez problémů i s myší i s gamepadem.
      • rancor1223
        Nevím, nezvyknul jsem si. Pravda, hrál jsem jen na PS3 a Dualshock mi vždy seděl méně než Xboxový ovladač (který jsem jen párkrát držel v ruce), ale zas takový rozdíl to není.
        Dejme tomu, že jsem se dostal do fáze, kdy nemusím čumět věčně na ovladač a hledat který tlačítko je kde (což je ze začátku dost problém) a stejně jsem na tom neviděl nic úžasnýho. Žádnou přidanou hodnotu nad klávesnicí, tedy pokud nemáte ve zvyku se při hraní válet v posteli/na gauči. Což já nemám, dokonale mi vyhovuje kancelářský křeslo.
        • eeeee
          Pridana hodnota je, ze nemusis pouzivat podlozku, coz se do obyvaku nehodi, ze je to na hrani ergonomictejsi ovladac, ze ma vibrace (zpetna vazba, skrz kterou se do hrani zapojuje dalsi lidsky smysl), ze je skrz svou ergonomii vhodnejsi na radu druhu her. Navic se s nim da hrat i pod perinou, coz je fajn, kdyz je clovek nemocny.
          • rancor1223
            Dejme tomu to s tou podložkou. I když tu často nepotřebuješ ani u PC.
            S tou ergonomií ale nesouhlasím. Myši jsou ergonomické dost, jen si musíš vybrat takovou která ti sedí, podle tylu který preferuješ. Já mám rád myši rozměrné, na které si položím celou dlaň. Někomu jinému mohou naopak vyhovovat myši menší, které drží jen několika prsty. Když už, tak gamepad má výhodu v tom, že je to jeden kus HW, ale to zase postrádá množství tlačítek, které nabízí klávesnice (jejichž výběr je stejně jako u myší široký).
            Vibrace, ok, to je asi nejlepší argument, ty fakt na PC nemáme. I když jejich přínos bych označil spíše za zanedbatelný.
            Stejnětak to s hraním pod peřinou, sice to je výhodou, ale kolikrát tohle využiješ?
            • eeeee
              Tou podlozkou myslim stul nebo jeho alternativu, coz je treba v obyvaku pred televizi problem, zvlaste kdyz to ma byt opravdu ergonomicke. V podstate se to vylucuje s vkusnosti. Jde mi o celkovou ergonomii. Prinos vybraci je imho vyznamny. Kdysi jsme na pc hrali bez zvukovky, stacilo pipani pc speakru. Jak by ses dnes nerad zbavoval zvuku, ktery dotvari atmosferu a poskytuje zpetnou vazbu, tak ja bych se dnes nerad zbavoval vybraci, ktere poskytuji to same a vic te vtahuji do hry. Kdyz dostanu zasah, chci to citit, bez toho to neni ono, je to pro me takove mrtve, neco jako pro tebe, kdyz si vypnes zvuk. Tohle mi nejvic vadi treba na Vite, tim se nejvic lisi od hrani na ps3.
        • Vrook
          Tak jasné, já taky netvrdim, že je jedno, nebo druhý lepší. Já třeba do novýho PS4 velice pravděpodobně půjdu, sice to nebude kvůli gamepadu, ale zároveň mě to ani neodradí.
      • eeeee
        Imho si to prizna vetsina lidi, take proc ze sebe delat zbytecne postizeneho, ze. Vyjimkou jsou hateri, kteri to tvrdi z principu.
        • rancor1223
          Neříkám, že mám problém ho používat, říkám, že mi hraní s gamepadem nic nepřináší, spíše naopak.
    • eeeee
      Nedokazat mirit v rdr dokaze snad jen ty a chuck norris, kdyz se tam vubec nemiri skřze pravy auto aim.
    • Bojovky,zavody,arkady,rpg jsou pro gamepad uplne v pohode
      • rancor1223
        Neříkám, že ne. Hrál jsem Motorstorm a Scotta Pilgrima (to asi není zrovna nejlepší zástupce bojovek, ale budiž) a docela jsem se bavil, ale když to srovnám s tím když hraji třeba Dirt 2 na PC (s klávesnici), bavím se víc. Nevím, prostě mě to nebere.
        • Robotron3
          Zvyk je železná košile. Jak jsi psal o tý absenci přesnosti gamepadu, tak to má na druhou stranu výhodu v tom, že na konzoli jsou ty hry o něco těžší, než na PC s myší, takže větší výzva :)
          • rancor1223
            Počkej a to ti hardwarový nedostatek přijde jako kladná vlastnost? Proto, že nemůžu pořádně mířit jsou konzolovky lepší? Jako snesu hodně, ale tohle? *1* To už si ze mě střílíš! *1*
            Mimoto jak bylo řečeno, obtížnost je dost snižována na konzolích.
            • rancor1223
              No, já ho alespoň zkusil... Chápu tvé důvody i když zrovna s tou nenahraditelností jednoho druhým souhlasím jen částečně (kde je vůle, tam se cesta vždy najde *3*), s tou podložkou máš pravdu. Já každopádně zůstávám u klasiky a jediná periferie co si možná v budoucnosti koupím bude volant.
            • eeeee
              Jde mi o to, ze mys nejde jen tak drzet ve vzduchu, bez stolu nebo neceho s cim po ni jezdis. Kdybys ji chtel drzet ve vzduchu, musel bys podlozku drzet v druhe ruce a klavesnici bys nemel jak ovladat. Takze nejakou podlozku pod k+m potrebujes. Klavesnice ma hodne tlacitek, ale jeji ergonomie je urcena pro psani vsemi deseti, nikoli pro hrani. Nizsi citlivost analogu na gamepadu nebrani dobre hratelnosti a je vyvazena jinymi vyhodami. Oboji ovladace tu maji sve misto, ani jeden nedovede nahradit ten druhy. Nemyslel jsem to osobne na tebe, ale obecne, protoze rada pc hracu ma ke gamepadu vztah jako cert k sveceny vode.
            • rancor1223
              Gamepad držíš oběma rukama. Myš jen jednou, tudíž pro porovnávání musíš brát myš a klávesnici jako celek (podložky bych z toho vynechal jako doplněk). No a s klávesnicí ti odpadá nedostatek tlačítek, ba naopak, mnoho ti jich přibývá. A konzolisty neurážím. Já odůvodňuji můj osobní problém s gamepadem. A stojím si za tím, že nepřesnost míření na gamepadu není pozitivní vlastnost.
            • eeeee
              To neni nedostatek, to je vlastnost. Nebo je snad hw nedostatek, ze mysi ma oproti gamepadu malo tlacitek, nema vibrace a jeste je pro jeji pouzivani potreba podlozka? Kdyby byli konzolisti hloupi jako pc hateri, pak by se jiste tradovalo, ze mys je jen pro jednodussi hrace, kteri se nedokazi naucit pouzivat gamepad. To je tvrzeni na urovni tvrzeni, ze na konzolich hraji blbci, kterí nezvladnou ovladat pc. Kupodivu tyhle urazky jsou jen jednostranne a pritom nesmyslne, protoze si dovolim tvrdit, ze naprosta vetsina hracu na konzolich pouziva i pc.

              Obtiznost je imho uzpusobena potrebam gamepadu, ale neni nizsi a konzolovka i pc hra je obtizna zhruba stejne. Prilis jednoduche hry nudi, prilis tezke frustruji, ani jedno neni dobre pro byznys.
          • eeeee
            Nejsou, protoze obtiznost tech her je tomu prizpusobena a obecne se neustale snizuje.
            • Opět tenhle hloupý argument svalování viny za snižování obtížnosti her na konzole, hry se zjednodušují jen a jen proto aby se zalíbili širšímu publiku (jinak řečeno aby je mohl hrát opravdu každý, od vejrostků, přes matky na mateřské, po důchodce) a aby na nich tak vydavatel vydělal více šušní.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit