Přejít na výpis diskuzí
Čína zvažuje zrušení zákona zakazujícího konzole
28.1.2013 | Aleš Smutný
88 příspěvků
-
Jsem zatvrzelý PCčkář a o koupi konzole neuvažuji, na druhou stranu ale chápu, že každému vyhovuje něco jiného a každý by měl mít právo volby, na čem chce hrát hry.
-
-
Tak to zalezi jaky hry. PS3 exkluzivity se na PC nezahrajes, coz duvod ke koupi urcite je.
-
ideální je mít obojí, drtivou času trávím nahrbený u PC, takže je někdy fakt prostě fajn hrát z pozice ležmo z gauče :)
-
-
Souhlas. Nevim, za co mas ty minusy *3*
-
Doporučuji koupi nového kancelářského křesla, ať se u pc nemusíš hrbit :)
-
-
Kancelarske kreslo je vic kancelarske nez kreslo, kam se hrabe na usaka :-). A navic to neni jen o tom kde sedis, ale i o sedici poloze, kterou vyzaduje k+m.
-
-
Nevím jak ostatní, ale já se na své židli dokážu pěkně rozvalit i když hraju s klávesnicí a myší :)
Rozvalit se na gauči by možná bylo maličko pohodlnější, ale já jsem spokojený s tím co mám.
-
-
-
Já sice mám konzoli, ale ne kvůli pohodlí, ale kvůli hrám, co na pc bohužel nejsou:) Jako Halo, GoW atd.
-
Souhlas, většinu her hraji klasicky ze židle, ale občas zapojím gamepad k počítači a pařím rozvalený z postele. *2*
-
-
-
Takze, takrka nevycerpatelny trh se pomalu otevira konzolim. No to si museji soudruzi kapitalisti jiste mnout ruce, kolik tohle vsechno asi stalo :-)
-
Jak z něčeho začnou koukat peníze, tak škodlivé už najednou škodlivým není. *11*
-
Proc ne, alespon by se k cinskym hracum dostaly skutecne hry a ne jen online blbiny generujici pacienty.
OT: 'Opiste kod z obrazku' mi vygeneroval tenhle kod: 'FTL'. Cekal jsem co se stane... a nic! :) -
Jak španělská telenovela...
-
V Číně se nesmí vyrábět konzole? Jak to, že na mé PS3 je naspáno "Made in China"?
-
-
Kdyby jen na oficiálních konzolích .... co tuny těch neznačkových kopií někdejších herních skvostů ?
Takhle to spíš vypadá jako nařízení vlády , aby se kompromisem západní právníci nažrali a vesele se za hranicemi bastlilo dál ...
-
-
A nemůže to mít něco společného s těmi androidími konzolemi? Že vidí příležitost něco takového vyrábět a dodávat domu i ven?
-
Autor zase o tom ví houby? V Číně jsem běžně konzole viděl, problém je jenom v tom, že pokud nějaká zahraniční firma chce něco v Číně vydávat, musí se spojit s nějakou domácí firmou.
-
Volakedy sa hralo 95% na PC a vsetci boli radi. Potom prisli "nextgen" konzoly a z hier sa postupne stali cinnosti ku ktorym neni potreba mozog. Rozne sipky ukazujuce kam ist, kedy co stlacit, autoheal, automaticke zameriavanie, potreba priestorovej orientacie isla na minimum... Kde su hry kde som sa nevedel pohnut 2 dni, lebo som nevedl prist na to ako ist dalej? Alebo opakovanie misie/levelu, lebo som ho zle zacal? Do roku 2030 bude mat gamepad iba 1 gombik - play. Kludne ma zaminuskujte, ale ja som proste zastanca oldschool.
-
-
ja si skôr myslím že je to progres v rámci level-designu a grafiky. Lepšia grafika sprehladnila prostredie a hráč tak neprehliadol povedzme otvor v stene, ako sa mi kedysi stávalo u starých hier prevážne na unreal engine kde takéto veci boli zaťažko vidieť (kedže stena mala prevažne jednu opakujúcu sa textúru) a často ich človek ľahko prehliadol... konzoly zjednodušili iba ovládanie pri ktorom jedno tlačítko môže prislúchať viacerim činnostiam... to však neznamená že by to hru samotnú v rámci orientácie zjednodušilo... je to chyba v prvom rade firiem ktoré už myslia výhradne marketingovo a nie "sedliackym" rozumom...
-
-
To mi skoro připomíná tohle.
-
-
Boze zrovna jsem psal trollovi, aby mi dal kontakt na jeho dealera a kluci mu to zase smazou...
-
Jistě to byla zábava když člověk pět hodin hledal cestu dál. Pff to bývaly hodně slabé berličky pro tehdejší neschopné vývojáře jak natáhnout hrací dobu.
-
-
To že jsi s prominutím retardd a musí Tě hra vodit za ručičku, to není chyba vývojářů, ale toho, že jsi prostě idiott.
-
-
Samozřejmě, můj největší obdivovatel opět zapojil mozek do zásuvky a zareagoval na mne jak jinak než urážlivě a arogantě. Udělat hru s uměle natahovanou hratelností a pak se chlubit 100 hodinama hrací doby, to byly metody tehdejších rádoby vývojářů, jsem rád že doba 8 a 16 bitových ptákovin skončila.
-
-
Jo, tehdy to byla zabava, kdyz jsem hral hry jako ufo nebo jagged alliance. Dnes je vetsina hracu jako ty, tak uz se nedelaji.
-
To nebyla neschopnost vývojářů, ale buď technické omezení a nebo mnohem častěji trend vývoje her, který byl dřív uplně jiný než dnes. V devadesátých letech třeba se hodně sázelo na realističnost, objevovaly se možnosti jak něco nově udělat realisticky až uplně na úkor nehratelnosti z dnešního pohledu. Viz třeba Terminator Futureshock, kde jsou v rámci realističnosti poměrně velké levely a vůbec žádná vodítka, kam se člověk má vydat a kam dorazit, kromě textu v briefingu. A takhle se hry dřív dělaly, protože ty hry chápali víc jako simulace herního světa, než dnes, kdy se hodně zohledňuje plynulá hratelnost.
-
-
Zajimalo by me, kdo z dnesni generace hracu by dohral treba takovej Betrayal at Krondor nebo Star Trail bez navodu...
-
-
Ty voe, nehrajme si zase na nějakou elitu. Pánové, to že většina z nás vyrůstala v době, kdy se hry dělaly tak, jak se dělaly a vypadaly tak, jak vypadaly a obecně se zdá, že stály na konceptech rozdílné hratelnostní filosofie, přičemž dneska tomu tak není, za to prostě všichni nemůžou. Málokomu je asi po chuti, že se došlo k nějakému zjednodušování herních mechanismů a ubylo "herní výzvy", ale při vší úctě považuju za trotla každýho, kdo to má chuť chodit zrovna na jednu z platforem a nebo generalizovat, jak dnešní generace "hráčů" je jedna velká banda "bezmozků", která neocení, co bylo dobrý. Celý je to logický vývoj herní branže v širokém měřítku, která se už více jak dekádu plácá čím dál tím intenzivněji v komerci.
-
-
Pokud člověk nehraje nezávislé srač*y, nebo nějaké staré ptákoviny, je hnedka konzumní masa. Hmm asi du zapařit Black ops 2, to je hra asi tak o 100 procent lepší než ty blbosti o kterých tu mluvíte.
-
---: spis nez ocekavam, tak doufam v revoluci financovani hernich projektu smerem, ktery ukazuje kickstarter a ktery umozni delat polokomercni hry bez konzumnich kompromisu. Dale ocekavam zhrouceni se stavajiciho financniho modelu herniho prumyslu zpusobeny stale rostoucimi naklady bez korelujiciho senavysovani poctu hracu a jsem zvedav, jakym zpusobem k tomu dojde, vidím nekolik moznych cest, podle toho, jak se vydavatele a konzumni masa vuci tomuto faktu a dusledkum z toho plynoucich zachovaji.
-
Takových her je dnes víc než dost, stačí jen neskuhrat a něakou si vybrat
-
Chceme kvalitu,obtiznost,rozsah,moznosti - nechceme renesanci oldschoolu. Chceme jit dopredu a ne zpatky a jeste zahnout do slepy ulicky.
-
Tak tos mi ukázal jaký si mistr Pane Ome. Předpokládám že mi ještě povíš nějaké nikým neznámé názvy těch jediných dobrých her, z dob kdy hry bývaly hrami a všichi ho měli v kalhotech o tři palce většího. Bohužel mi dnešní amateří nepovažujeme za zábavné hrát hru v niž budete 6 hodin hledat nějaký skrytý čudlík aby se někde otevřely nějaké pokud možno ještě skrytější dveře. Dark souls, Witcher, Dragons Dogma atd. to jsou RPG která považují za HC.
-
A co očekáváš? Nějakou únorovu herní revoluci? Že se začne mávat vlaječkama za renesanci "oldschoolu" a půjdeme do ulic nebo se ve velkým přestanou kupovat hry, respektive se bude zakazovat kdo a co a zda vůbec nadále si má kupovat? Naivita jak p*del. Ať to je jak chce, ať tedy herní průmysl zkomerčněl, dost se tohle příliš DÉMONIZUJE, jak to není všechno v ho*nech a jak nám bylo před lety herně líp a jak my jediní jsme osvícení a podobný hlody. A přitom se stále dělají dobrý a někdy i obtížný hry, ne že ne. A to, že si nějaký Franz pořídí CoD, za to ho kamenovat nebudu, ani vyčítat že ukázal, že tu hru chtěl a zaplatil za ni. No tak kua chtěl.
-
Oprava : pobourilo nekoho, koho nemelo ^^
-
No tou "dnesni generaci hracu" jsem myslel spis borecky, jako je tamhle nahore pan High Fist GGG. Asi to nebylo formulovany moc stastne, ale verim, ze to bylo pochopeno. Nejsem generalizator a jestli to nekoho pobourilo, tak se omlouvam. Byl to spis takovej znechucenej vyblitek, nez cokoliv jinyho :p
-
Vsichni ne, ale vetsina jo. A tehle vetsine se hry prizpusobuji. "Logicky" vyvoj to je, protoze je to cesta konzumu, ale to jeste nutne neznamena, ze spravny. A tak jako musime kvuli konzumnim povrchnim hracum strpet, kam se ubira vyvoj her,stejne musime (obavam se ze kvuli stejnym povrchnim lidem) strpet, ze budeme mit za prezidenta Zemana. A nezmuzeme s tim nic, protoze hloupost slavi trium, tak nas nech si aspon na to zanadavat.
-
-
+- Nikdo, to prohlašuju s klidnym svědomim (ale v té době si taky moc nefandim, že by jich bylo víc než málo) :) Ale tim nechci říct, že nové hry jsou automaticky jednodušší a horší. Vůbec ne. Ale kdyby se ta snaha o větší realističnost herního světa zase do her vrátila, to bych byl spokojen...
-
-
Zahrej si URW: http://www.jmp.fi/~smaarane/urw_screenshots.html
-
Taky si myslim, ze z tech dnesnich prekojenejch sracu nikdo :)
-
-
-
-
-
To je dobra urban legend, kam na ne chodis?
-
Podle mě mnoho oldschool PCčkářů začínalo na nějaké konzoli. Atari, Sega Mega Drive, PlayStation, diskety od vietnamců... *2* Aspon já jsem to tak měl a k počítači jsem se dostal až mnoho let později, protože byl pro mě dlouhou dobu cenově nedostupný. Dnes už na PC nedám dopustit, ale i na hry z konzolí mám mnoho pěkných vzpomínek. A popravdě, už mě to nekonečné válčení PC vs konzole začíná poněkud unavovat. *7*
-
-
Já začínal na "notebooku" od otce z práce. Ve 2 letech jsem hrál žabičky, to je nějaký rok 92:) Konzole jsem poprvé snad až PS1, ale je pravda, že jsme chodili do Lasa v Ostravě na "automaty". Stěží jsme dosáhli na ovládání, tak nám tam obsluha donesla židličky a hráli jsme packmana *1*
-
tak ono, valcia obmedzenci, alebo pubertaci, takze by som si to nevsimal :)
-
-
Jsem taky PC, ale konzole jsou proste neocenitelny v tom, ze si na nich zahrajes ve dvou. Ve dvou na jednom PC si ted nezahrajes absolutne nic slusnyho.
-
Podíl 95% na PC se nikdy nehrálo. Je zajímavý, že zjednodušování her lidé přičítají konzolím, přitom tady žádná analogie není. První Playstation, který asi nejvíc přinesl na konzole 3D hry vyrovnající se PC, měl hry na stejné úrovni. Tehdejší hry na PSX neměly taková vodítka pro hraní jako dnes a stejně tak PC v době nextgenu nepřicházelo s odlišnými hrami oproti konzolím. Tudíž je to postupný vývoj jak na PC, tak na konzolích z hlediska designu. Podle mě k tomu nejvíc přispěla závislost býti online i u single player her a dost k tomu přispěl i Steam s jeho statistikami, kdy vývojáři najednou viděli, že jejich hru dohrálo jen třeba 5% hráčů. A oni museli pak uvažovat, jestli teda neni něco špatně a podle toho se zařídit.
-
-
ja koupim ps3 asi tak za mesic a zahraju na tom nejake super hry
-
-
To si koupí teď ještě někdo koupí straou konzoli, když ke konci roku mají vyjít nové?
-
-
Já si určitě ještě nejméně jednu PS3 koupím ... ta moje 6ti letá už sotva funí :D a těch 130+ her co na PS3 mám vyhazovat přeci nebudu :D. Ale ještě počkám, dokud dejchá nebudu to řešit, maximálně leda by ohlásili že vyrábí poslední kusy :)
-
:) No přijde mi rozumnější nakoupit starou herní konzoli a hrát stovky titulů , než se ovívat tím jaký jsem frikulín a mám na stole něco co ani nemám pořádně k čemu využít ;)
Ovšem kouzlo PS2 bylo v tom , že připojení k netu a online službám se prakticky nepoužívalo . U stávající generace to s tím retro feelingem až tak veselé nebude . Jo absence použitelných hombre je minusem . -
ke konci roku to je overena informace? podle me to tak brzo nebude
-
-
Podle analytiků to mají představit před E3 a s prodejem aby stihli vánoční trh.Tomu bych osobně věřil.
-
-
A to si někdo koupí novou konzoli hned, když bude drahá, bude na to málo her a ty budou zrovna tak drahý? Že bude nová konzole ještě neznamená, že to bude hned výhodná koupě. Současné konzole, kdo chce hrát ty hry, které na to vyšly a ještě vyjdou, pořád je rozumná koupě *3*
-
-
Pochybuji že cenově budou nové konzole startovat na cenách jako ty původní.Spekuluje se o 400 dolarech, takže u nás to bude maximálně stát těch 12 tisíc.A to stojí si za to připlatit než vrážet 7 tisíc do konzole na které je sice plno her, ale s ohlášeným nové generace už na ni přestanou hry vycházet v takové míře a ty nejnovější pecky budou už jenom na novou generaci.
-
-
Já čekám na 4K ;) . Pak do toho GT5 půjdu taky . Za víc ovšem ne .
-
Stary pecky jsou take dobre, vubec nestiham hrat vsechno zajimave, co vychazi. Mam toho na rok az dva dopredu, mozna se vyplati pockat az na slim.
-
-
-
Jiste, proc ne. Vdyt ted ji koupis za hubicku a jsou k ni k dispozici desitky skvelych her velmi levne.
Hadam, ze ps3 se proda jeste minimalne 20 milionu, nez bude ukoncena jejich vyroba. -
-
Ty jsi čím dál vtipnější. Za 6 let prodeje PS3 se prodalo 70 miliónů kusů (k září 2012). A ty budeš tvrdit, že se prodá dalších 20 miliónů? Navíc s novou generací konzolí? Jestli prodají 10 miliónů, tak budou rádi. A doporučuji si nastudovat pojem levné. A PS3 je sice za "hubičku", ale naprosto očesaná verze.
-
-
PS2 se k dobe vyjiti PS3 prodalo 100M a v nasledujicich letech dalsich 50M. PS4 jeste ani nebyla oznamena, takze tech 20M je velmi realnych. Zvlaste kdyz su uvedomis, ze PS3 ma vyssi moralni zivotnost. Motivaci k prechodu na PS3 byly nove sirokouhle HD televizory, ke kterym se PS2 nehodi i velmi kvalitni a levna (dotovana) bluray mechanika, vyrazne vyssi vykon a kvalitni pripojeni k internetu. K opusteni PS3 a prechodu na PS4 neni zadna silna motivace. PS3 bude podporovana a bude sve sluzby poskytovat jeste hodne dlouho. Jenze ti chybi rozhled, abys to pochopil, takze studuj sam, holobradku. Nova verze ma ekonomicke provedeni, ale neni o nic ocesana na rozdil treba oproti ekonomicke variante psp, ktera ocesana je.
-
Očesaná verze která ale stále splňuje to hlavní a to hraní her. Vzhledem k tomu že PS2 je stále v proději tak těch 20 mil. je velmi reálné číslo.
-
-
-
-