Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jinak cekani doporucuji zkratit u mechwarrior mercenaries mektek, kde je tuna novych mechu a zbrani, vychazejicich z kniznich predloh a take samozrejme deskovky.
  • Čistě singleplayerový? Není to náhodou porušení "How to be a cool teenage gamer" kodexu?
  • z čísel
  • Tohle taky nevypada zrovna uzasne, spise jak nejaky amatersky pokus. Beru ze to je nejaka pre-pre-pre-pre-alpha, ale mohli si s tim trochu vic pohrat.
  • Mě by teda nevadilo, kdyby to mělo alespoň koop pro dva hráče... ale co už, člověk nemůže mít všechno...
  • Singleplayer že je ztráta času je čistě tvůj individuální názor, čili tvůj pohled. Domnívám se, že zvolili tento postup, aby po vydání MW5:M nezadupali do země Mechwarrior online.
  • Dost malá komunita? Z čeho vycházíš?
  • Souhlasim s tím že CryEngine nebyla dobrá volba a engine hry je doprasený. Na druhou stranu mi ukaž hru, kde se na takovém levelu řeší kam koho zasáhneš.
    Pravda je taky, že MWO se nijak výrazně nemění a jen chrlí další a další mechy. Tvrdit ale, že PGI zpackali převod battletech pravidel do online hry to bych neřekl. Nebylo to totiž ani náhodou jednoduchý a musí se najít nějaký balanc, jinak by nebyla většina mechů hratelných... dle battletechu dáš do light AC20 a končí. Dle pravidel je to dost složitý, v online hře o dost míň. Celkově se trefuješ o dost líp a tak to tomu museli přizpůsobit.
  • singleplayerove hry jsou ztráta času, ja bych si naopak pral oživení mechwarrior online. Když vyšel nejak mne to minulo a ted už je komunita dost malá
  • Jack1947
    Pecka konečně Mechové jak se patří
  • Jo to si nechám líbit. *14*
  • Blue.Shark
    Nevěřím svým očím! Single Mechwarrior si přeju už od oznámení MWO, který mě nebere, protože je online. Tohle ale vypadá naprosto božsky!
  • MWO ma hruzostrasnej cry engine, kterej nemeli patlaci z PGI vubec pouzit, ale bohuzel stalo se a podle toho ma ta zrudnost vliv na herni zazitek(monstrozni naroky na zelezo, je to fakt osklivy a leta uz mimo misu) a do toho jeste zrudnejsi implementace herniho enginu do cry engine a je vymalovano ...
    PGI je opravdu banda patlaku a specialne Bullock je jen prorizla huba plna kecu. MWO se krom par kravin od roku 2013 vubec nezmenilo a jediny co pridavaj jsou mechove a trosicku menej mapy. Jinak patlaj battetech pravidla do mmo kabatu a i kdyz to neni vubec jednoduchy, radeji s tim vedomim do toho nemeli vubec jit, protoze to, co produkujou je zoufalost sama.
  • zatim to vypada jak mechwarrior online meh
  • Mno modely mechů a kokpity jsou přímo z MWO. Způsob ovládání vypadá dost podobně, ale HUD je úplně jiný. Mechbay v MWO není úplně k zahození, takže to bych asi i přežil.

    Ten trailer je záběr přímo ze hry, protože na MechConu streamovali gameplay přímo z kompu kde to hrál Russ a průběh byl trochu jiný.
  • Zagro
    A s podporou VIVE a RIFT to bude maximální zážitek. Přesně jedna z her, kde se to nejvíc vyplatí.
  • Právě netřeba zatloukat poslední hřebíky do rakve konzolovým portem
  • Bude líp! :D
  • K "zdebilnění" začlo docházet už po MW2 pro PC trh.
  • Uz jsem neveril ze si nekdy novej SP Mechwarrior zahraju...

    A ten trailer nevypada vubec zle!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit