Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Blue.Shark
    Nevěřím svým očím! Single Mechwarrior si přeju už od oznámení MWO, který mě nebere, protože je online. Tohle ale vypadá naprosto božsky!
  • Výborná zpráva. Akorát jsem zvědavý kolik toho bude mít nový MW společného s MW:O (interface, Mechbay atd.), protože nejvíc se mi to líbilo v MW3.
    • Mno modely mechů a kokpity jsou přímo z MWO. Způsob ovládání vypadá dost podobně, ale HUD je úplně jiný. Mechbay v MWO není úplně k zahození, takže to bych asi i přežil.

      Ten trailer je záběr přímo ze hry, protože na MechConu streamovali gameplay přímo z kompu kde to hrál Russ a průběh byl trochu jiný.
    • Právě, zásadní otázka je, jestli dojde ke "zdebilnění" pro konzolový trh, nebo si to zachová propracované herní mechaniky starších dílů
      • K "zdebilnění" začlo docházet už po MW2 pro PC trh.
  • Zagro
    A s podporou VIVE a RIFT to bude maximální zážitek. Přesně jedna z her, kde se to nejvíc vyplatí.
  • MWO ma hruzostrasnej cry engine, kterej nemeli patlaci z PGI vubec pouzit, ale bohuzel stalo se a podle toho ma ta zrudnost vliv na herni zazitek(monstrozni naroky na zelezo, je to fakt osklivy a leta uz mimo misu) a do toho jeste zrudnejsi implementace herniho enginu do cry engine a je vymalovano ...
    PGI je opravdu banda patlaku a specialne Bullock je jen prorizla huba plna kecu. MWO se krom par kravin od roku 2013 vubec nezmenilo a jediny co pridavaj jsou mechove a trosicku menej mapy. Jinak patlaj battetech pravidla do mmo kabatu a i kdyz to neni vubec jednoduchy, radeji s tim vedomim do toho nemeli vubec jit, protoze to, co produkujou je zoufalost sama.
    • Tohle taky nevypada zrovna uzasne, spise jak nejaky amatersky pokus. Beru ze to je nejaka pre-pre-pre-pre-alpha, ale mohli si s tim trochu vic pohrat.
    • Souhlasim s tím že CryEngine nebyla dobrá volba a engine hry je doprasený. Na druhou stranu mi ukaž hru, kde se na takovém levelu řeší kam koho zasáhneš.
      Pravda je taky, že MWO se nijak výrazně nemění a jen chrlí další a další mechy. Tvrdit ale, že PGI zpackali převod battletech pravidel do online hry to bych neřekl. Nebylo to totiž ani náhodou jednoduchý a musí se najít nějaký balanc, jinak by nebyla většina mechů hratelných... dle battletechu dáš do light AC20 a končí. Dle pravidel je to dost složitý, v online hře o dost míň. Celkově se trefuješ o dost líp a tak to tomu museli přizpůsobit.
  • ano

    Ano

    ANO

    A N O
    • Bude líp! :D
  • Jack1947
    Pecka konečně Mechové jak se patří
  • Čistě singleplayerový? Není to náhodou porušení "How to be a cool teenage gamer" kodexu?
  • Uz jsem neveril ze si nekdy novej SP Mechwarrior zahraju...

    A ten trailer nevypada vubec zle!
  • Právě netřeba zatloukat poslední hřebíky do rakve konzolovým portem
  • Jo to si nechám líbit. *14*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit