Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Za 28 Euro taková hra, která nabídne solidní hratelnost, velkou rozšiřitelnost zcela zdarma a obrovskou míru znovuhratelnosti. Co více si přát? Že se ostatní vydavatelé nestydí říct si 50+ Euro za některé své hry. *7*

    8/10 je naprosto odpovídající. Jsem zvědavý, jestli vývojáři na své hře budou ještě makat.
  • Veskoslav
    A díky moderské obci se ta hra stane klenotem mezi městskými budovatelskými akcemi. Už teď jsou desítky map a módů a to vyšla nedávno:)
    • Ono aby ne, kdyz zadna jina neni v doheldu.
    • ano to je známka toho že je to nedodelek
      • Sr_Lobo
        Tak tenhle nazor by se mel fakt tesat *1* to sem jeste nezral *15*
      • Jam97
        Dobrej vývojář ví, že móderská komunita je dar z nebes. Takovej Minecraft by nebyl dneska tak populární, nebejt móderů, kteří sypou obsah z rukávů i z nohavic.
        • Vývojář ano, ale pro distributora to je noční můra. Podívej se třeba na Tropico - jeden domeček, jeden strom a mapa = 3,- e. *5* Povolit workshop a mají útrum, ale zase si to pak kouí víc lidí. Např. Banished jsem si po vydání zahrál a pak čekal na slíbenou podporu workshopu. Když slib splnil, tak jsem zakoupil. Bez modifikací byla zkrátka hra moc chudá.
          • Jam97
            Podle mě si lidi koupí radši hru o který ví že má hodně módů, než hru u který ví že je hodně DLC :D
      • nene to je znamka ze vubec nevis *2*
  • Tilwaen
    Až bude čas, rozhodně si Cities: Skylines pořídím, podle recenzí to vypadá opravdu dobře. Navíc ani moderská komunita nezahálí, co víc si přát? *1*
    • Keyz
      Jen se v těch modech poté vyznat je toho moc. Lepší počkat a poté vybrat nějaké doporučené anebo jeden komplexní.
      Škoda, že nejsou na nexusu. Tam mají stránky a věci okolo více zaměřené na modifikace.
      • Tilwaen
        Nexus je výborná služba, mají tam správu modů velmi dobře vyřešenou. Třeba instalovat bez toho mody do Skyrimu by bylo dost utrpením.
    • Fakt, ty ptáčku? *8*
      • Mart9
        Koncentruj se na zápas Jardo, hrajete za 50 minut.
        • Keyz
          A já se divil proč zrovna před chvilkou tam nějak zmatkoval a byl z toho gól pro Boston. Vykecává se tady!
    • to mi pripomína (nevim jestli ten odkaz projde)
      http://wonderfulengineering.com/31-engineering-mistakes-that-make-you-wonder-who-gave-them-engineering-degrees/

      asi takhle tu hru hraje veskoslav *1*
  • Budovatelsky strategie - zaruka (minimalne) desitek hodin pařby!
    Jasna koupě!
  • "Ve hře tak najdete velmi pěkný systém plánování linek autobusových, vlakových i podzemkových, kterému zásadně chybí jen hlubší analytika. Bohužel nikdy pohodlně nezjistíte vytížení spojů nebo zastávek, a konec konců ani nakolik jste odlehčili dopravě osobní. "
    Mě to tedy ve statistickém menu dopravy po nakliknutí konkrétní trasy píše, kolik % cest osobních aut přeprava ušetřila - a to pro každou z tras. Je to ve stejném menu, kde se přebarvují linky a autobusy na konkrétní barvu. (Ale hraju to až od verze 1.06 možná to u té recenzované nebylo). Pokud je linka nad 50% efektivity tak ji nechávám, jinak ji zkouším vymyslet jinak.
  • Autore, ona je simulace a simulace. Simulace v hernim svete prevazne znamena, ze se veci chovaji "jako" ve skutecnosti, ale neznamena to, ze se nutne musi pocitat do posledniho atomu.

    Kuprikladu nasimulovat dopravu je pomerne trivialni. Byt to muze byt pochopitelne vypocetne narocne. Vsak najit cestu umi "kazda blba navigace" a to hleda v nepomerne slozitejsim grafu nez dokaze ve hre vyrobit hrac.

    Ve hrach kupodivu byva nejcastejsi problem v tom, ze tvurci ve skutecnosti simulaci nechteji, a naladujou do toho spoustu ruznych nascriptovanych situaci, ktere pak tu simulaci rozbiji k nepouziti. Videl sem na vlastni oci par pomerne primitivnich simulaci a ono to kupodivu fungovalo tak nejak od prirody a samo.

    Trebas sem videl simulaci pohybu lidi. On se totiz ten dav chova prakticky jako voda - tece dirama. Dirou nebliz zadanemu smeru (treba autobusova zastavka) vlastne pod nejvetsim tlakem. Ale bez problemu si poradi i s ucpanim ty diry, proste ji obtece. A ta simulace vlastne vodu pocitala, jen to zobrazila jako dav lidi.
  • Tuto hru už nějakou chvíli pozoruji a vypadá to, že se blíží její pořízení. Nedávno jsem ještě hrál nejradši Sim City 4, ale při větších městech hra rapidně ztrácí stabilitu a hrozně často začne padat, tak snad City Skylines tento problem mít nebude *4*
    • smejki
      Cities se tak akorát zpomalí, jak je simulace čím dál větší. Dokonce si můžeš stáhnout mod, kde si namísto 9 pozemků můžeš koupit 25. Když to tvůj procesor utáhne, budeš mít města víc než 30x větší než v SC 2013. *4*
  • Pouze bych chtěl upozornit, že některé neduhy jako absence úprav terénu jsou v novějších verzích přidány. Já osobně jsem musel u měst nad 100k obyvatel sice snížit grafický výkon a obejít se tak bez drobných detailů, hratelnost mi to ale nijak neubralo. Celkově souhlasím s autorem, že ekonomicky se nejedná o výzvu, myslím ale že mnou odehraných více jak 65 hodin jasně říká, že je to hra dlouho hratelná. Za mě, lepší než SimCity. Zakoupeno v akci a maximální spokojenost.
  • Možná by stálo za to upravit hodnocení. Během pár let se toho dost změnilo a dokonce se i integrovali v rámci patchů některé klíčové mody a v rámci DLC přibylo do základní hry vždy něco navíc v rámci volných patchů.
    Již lze přímo ve hře měnit typ křižovatky (semafory, upravit stopkou přednost), DLC mass transit přidává další typy silnic, případně je na to hodně modů. Ai dopravy je ale špatná protože neumí rozložit zátěž do pruhů. Měl jsem strašné problém kdy od sjezdu až k exitu dálnice se táhla kolona v jednom pruhu a zbylé 2 nikdo nepoužíval a vznikla díky rozvětvení ve městě na 6 pruhů, kdy auta využívala jen 2 krajní pruhy a vše prakticky stálo, i když ty auta jely rovně. Po stažení modu je doprava plynulá a provoz se rozkládá do všech pruhů. Upravila se MHD k lepšímu. Je možné teraformovat terén. Přímo v základní hře lze v nastavení zapnout různé integrované mini-mody, takže pokud vám vadí nucené odemykání budov podle počtu obyvatel, jedním kliknutím lze odemknout vše. A na ten otravný twitter účet je taky mini-skript, který ho umlčí. Jinak u těch silnic stavění trochu těžkopádně, ale zase svobodné. Nejlepší je ale asset editor, kdy si určité typy složitých křižovatek můžete předpřipravit jako asset a pak je stavět stejně jako budovy. Případně se dají i stáhnout hotové.
  • Poradí někdo jak zprovoznit modifikaci All Spaces, tedy ten co povolí odkup okolních pozemků. Na netu jsem našel návod jen že funguje s dvěmi dalšími mody a to nekonečno peněz a unlock všech postupů. Což nechci. Chci hrát normal ale mít možnost město rozšiřovat
    • walltar
      Funguje to jen tak ... Odemkne ti to všechny místa po tom co dosáhneš na ten poslední ingame unlock. Myslím 60K obyvatel.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit