Co mi o hře prozradily desítky hodin v demu Heroes of Might and Magic: Olden Era?
-
Je to opravdu hezká řádka let. Ale hergot je to moje nejoblíbenější herní série, takže si pamatuju opravdu hodně ;)
Řešením bylo nechat si v každém hradu alespoň 1 jednotku nebo stačilo koupit hrdinu, když se partyzánské nebezpečí blížilo. U dílů, které neměly fog of war, se v pozdějších fázích hry sneakovalo docela těžko. Dalším řešením bylo kouzlo town portal. -
Jo? Díky za opravu. Už je to pořádná řádka let a nepamatuji si přesně, jaké pravidla měl který díl.
Ale i ten týden byl dost. Stačilo to, aby počítačový hrdina dobil nějaký slabší hrad a pak utekl dál.
-
Tedy pro tedy mě neexistuje ani díl pátý.
Jako nezní to špatně, jen se obávám AI nepřátel. Přiznejme si, i v těch lepších dílech ,3 a 4, hrál nepřítel vždycky dost tupě a bez rozmyslu šel primárně po jakýchkoliv střeleckých jednotkách. O pozdějších dílech radši ani nemluvím. Bohužel blbá inteligence je překvapivě problém i ve spoustě moderních strategií tak jsem zvědavej jak se s tím vypořádají.
-
No na tych par minut nie😀, ale hrat to 5 hodin vkuse si v tejto faze zivota neviem predstavit… fakt tam stale cakam pop up ponuku na 100 diamantov za 3,99 a podobne…
Mozno ked to releasnu si zvyknem, ale zatial som pesimista
-
Ve 2, 3 a 5 jsi po týdnu bez hradu automaticky prohrál.
To, co popisuješ, se dělo ve 4. -
Jinými slovy říkáš, že tahle grafika pro tebe není překážkou :-D Takže pohoda.
-
Heroes of Science and Fiction se bere míň vážně, než Soc a přišlo mi, že hra má větší spád..
Takže doporučuji, pokud ti stylizace sedne..
-
To jsi trefil hřebíček na hlavičku. Vyšlo hodně zajímavých dílů se slušnou porcí inovace. Ale vývojáři asi dostali úplně jiný dojem, když je spamovali fanoušci H3, že to není to samé a tudíž je to špatně.
-
HC uctívačům H3 se nelíbí nic. Jsou rakovina téhle série.
-
Zkušení hráči mají ještě horší bullshit taktiky, no. Armageddon suicide bombing ahoy!
-
Rano pri kave hram vzdy chvilu Royal cooking na mobile a vyzera to presne rovnako😀
-
😂😂 Hezky jsi to řekl.
Akurát to nic nemění na tom, že to bylo otravné. ☹
Ta hra fakt potřebovala hodně QoL (quality of life) úprav, ale vývojáři se k tomu nikdy neměli. Stačilo jenom přidat nějakou podmínku, že když někdo ztratí všechny hrady a nedobije něco do 2-3 tahů, tak prohrál. Ale to ne. Nepřítel klidně mohl vést "partizánskou válku" donekonečna. 🤮
-
Jo, ta grafika má špatnou AI vizáž.
-
Zkušený hráč si s touhletou partyzánskou taktikou zvládl poradit ;)
-
Ani mi to nepřípomínej. V pozdní fázi hry se to změnilo na "Whack-a-mole" , když člověk po mapě naháněl nějaké hrdiny, kteří před tebou utíkali.
Nepřátelé neměli proti tvojí armádě šanci vyhrát a tak utíkali v kruhu kolem dokola a dobili všechno, co měli po cestě.
Nechápu, jak někdo může na tu hru vzpomínat jako na nějaký vrchol strategií. 🤮
-
Díky za tip, SoC jsem si oblíbil, že to vyšlo i na ios a na tabletu mi to přijde jako ideál hra do postele, nebo na cesty
-
Heroes of Science and Fiction mě příjemně překvapilo svojí zábavností.. Dokonce mě dostupná část kampaně bavila víc, než Soc (které je ale tak dobré)
-
Já bych doporučil vyzkoušet demo, až vyjde (snad 9. kdy Heroes slaví 30 let?). Taky jsem byl hodně proti, ale musím říct, že za těch asi 30 hodin jsem tomu dost přišel na chuť.
HoMM 3 se to vizuálem nevyrovná, ale zase ty mechanismy jsou fakt super.
-
Spoustě lidem se to líbí, ale chápu, že HC uctívačům Homam3 už tolik ne. Ale nelze obecně říct, že je to hnus.
-
Hele já nevím, pokud v té přehnaný stylizaci někdo vidí něco jiného, než vizuální bordel, tak asi buď přišel o zrak, nebo o vkus. Ta hra fakt působí příšerně, vypadá to jako něco co ti AI vyplivne po tom, co si od ní vyžádáš obrázek ve stylu fantasy světa. Jak už tu někdo psal vypadá to jako AI s průnikem těch nejlevnějších mobilních her - které obšlehli wowko/heartstone.
Ta hra prostě vypadá lacině a vizuálně to nemá s HOMM3 nebo dvojkou společného lautr nic, absolutně tomu chybí duše.