Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Prave ze matchmaking je uplne na nic protoze pokud hraje novacek s novackama nic se nenauci ... ja zacinal s dotou pred dvema rokama a nejvic sem se naucil kdyz sem hral proti lidem co ji umeli a vzdycky jsem okoukal par novejch triku. Ale ten system uceni novacku by mohl fungovat.
    • tady nejde jen o to, ze se to nauci hrat. Lidi to chcou hrat a vyhravat, takze ten system jim pude cpat pod nohy lidi stejneho skillu. Pokud se chce nekdo opravdu naucit hrat, tak se musi ucit taktiky, navic si muze davat private matche
    • Nejdůležitější pro naučení se hry je jí hrát. A nic neodradí nováčka tak jistě, jako deset prohraných her se skórem 0:20 proti koordinovanému pětičlenému týmu hráčů s mnohaletými zkušenostmi. Matchmaking je jedině plus
      • Me teda prvni prohry neodradili, ale je pravda ze kazda onlinovka je plna malejch deti co proste neumej prohravat :)
  • claymen
    myslím, že slovo kord není uplně na místě :D spíš bych použil kor, nebo kór
  • Ethy
    VALVe už dlouho nepostli nějakou newsku, Icefrog na svym blogu také ne ://, tak by mě zajímalo jak na tim jsou...
    Jinak HoN atd, všechno to je hezký, ale prostě to neni opečovávaný samotným Icefrogem, věřte mi, tohle všem těm Demigodům, HoNům a LoLkům ukáže :)

    Úspěšnost tohohle projektu vidím hlavně v nové grafice která bude hezká a přitom jí rozjede hodně lidí (Source engine), stejné hratelnosti jako u jedničky (proč měnit něco, co funguje), v přidání nových featurek a hlavně - staří známí hrdinové v moderním kabátku (viděli jste Morphlinga v Dotě 2 ? To je prostě nádhera :P

    Upřímně řečeno, jsem velmi rád že tento projekt dostalo VALVe. Na Blizzard začínám pomalinku zanevírat s jejich obchodní politikou..ti by z toho chtěli jenom akorát vytřískat peníze :)
    • Jo to, ze na tom dela icefrog je snad jedina nadeje tohohle projektu. Hral sem HoN, LoL i demigod a na dotu to proste nema. Hon je celkove hnusny a v lolku me proste chybi par veci, ktery jsou na dote tak skvely :)
    • No ten Bloodseeker se mě osobně nelíbí:( takhle jsem si ho opravdu nepředstavoval ... nelíbíl se mě ani v Hon ani tady todle není starý dobrý Bloodseeker ..
    • "Projekt v novej grafike"
      Grafika je sice jedna vec ale podstatna vec, lepsie skriptovanie !
      Stary Warcraft 3 engine nezvlada ovladat spravne tolko veci naraz. A potom sa stavaju veci akoze sa vam otoci hero naspet ked nema, alebo naopak miesto toho aby zautocil tak to nespravy...atd. Takze nejde len o novu lepsiu grafiku... ale hlavne pre vivojarov komplexnejsie moznosti v novsom engine.
    • fixcz
      A Valve z toho nebude chtít vytřískat peníze?
      • Ethy
        To jistě budou, ale Blizzard ? To jsou větší vydřiduši, to musíš uznat
        • kostejnesmrtelny
          Heh. Jasný.
          Úspěch se u nás prostě neodpouští. Bejvávaly časy, kdy jsem si říkal, že tenhle českej přístup vychcípá s generací lidí postiženejch komunismem, ale koukám, že se to chytá úspěšně i u děcek. No potěš prdel.
          Běž si radši prosimtě hrát nějakou líbeznou Ubisofťárnu, při který musíš bejt 100% času připojenej, a přitom je celá herní doba jenom o tom samým dokola... To ti určitě bude vyhovovat mnohem víc.
          • Nemyslíš, že Tvůj příspěvek je zcestný? On jim nezávidí úspěch, jen reaguje na ty měsíční platby atd. Co to má společnýho s DRM Ubisoftu (nemluvě o tom, že lžeš, už to totiž ve většině případů neplatí)?
            • kostejnesmrtelny
              To teda nemyslím. *5*
              Reaguju čistě na ty jeho "vydřiduchy". Co je na měsíčních platbách (za MMORPG!) špatnýho? Proč jsou Blizzardi "vydřiduši"? Protože mají z WoW velký zisky? Protože SC2 je patrně nejprodávanější PC only hra za několik let a konkurovat jí můžou zase jenom Blizzardí produkty? Není to třeba proto, že to prostě baví hrát velký množství lidí? To není "vydřidušství", to je prostě Ethy, kterej má trauma z něčího úspěchu.

              Co se DRM týče, narážím samozřejmě hlavně na AC2, což je rok (a něco) stará záležitost a těžko se dá považovat za nějakou vzdálenou historii.
        • aspon to stoji za ty penize...
  • Dotu 2 bych si dokázal představit i na konzolích, i když to není asi moc pravděpodobný *4*
    • Jen mi dejte minus za to že mám konzoli, mě to vůbec nesere *1* Mám totiž i PC a když to nebude na jednom, tak si to zahraju na druhým.
      • Dotu na konzolích si nedokážu představit :D
        • No já právě aji jo, když si to vezmeš, tak tolik ovládacích prvků tam není. 6 polí v inventáři, nějakých 4-6 kouzel. Otázka je jak by se tam dělalo creepování a klikání na enemy a tak. Přeci jenom je to dost uklikaná hra a joypad nevyniká rychlostí. Hrál jsem akorát jednu strategii na tom a bylo to sice pohodlnější ale zase byla větší reakční doba, než se něco označilo a tak.

          Edit: když vezmu pro a proti tak je to asi fakt nereálný, joypad je fakt moc pomalej na klikačku jako dota
          • No právě kvůli tomu klikání a označování na joypadu mě to nešlo do hlavy :) Leda že by tu hru hodně zjednodušili.
            • Ano a k té myši převodník za 2000 aby šla napojit :D (mluvim o xboxu u ps nevim)
            • Nebo ze by si koupili ke konzoli mys? :))
  • Pete.palis
    já vim co přinese....magory co u toho budou sedět 20 hodin denně a nebudou komunikovat se světem *1*
    • Tak tohle u doty nehrozi..
    • A ještě víc magorů bude sedět 24 hodin denně na diskusích o té hře a budou psát svá magorská moudra
  • horak.ada
    kdo se teší jako já? *5*
  • kde jsou ty nové věci, jak je v nadpisu? Zatím podle info to nabízí skoro to samý jako stará dotka, nebo HoN až na učení nováčků. Vybalancování hrdinů? Myslím, že za ty roky, co má dota za sebou už jsou vybalancovaní až až ...
    • JJ Valve se pravděpodobne pokusí hlavně získat lidi, kteři se s dotou nikdy nesetkali, takže většina nových věcí se bude točit kolem tutoriálů, komunity atd. Ono taky co na dotě zlepšit? Grafiku, znemožnit maphack, anti leaver, tracking statů a matchmaking? Tohle vše už udělal HoN...
      • JJ právě HoN tohle už přinesl (taky jsem k němu kvůli tomu emigroval), takže čekám, jaký velký boom přinese Valve.
    • Já si myslím, že de hlavně o to dostat dotu do nového kabátu pro současnou generaci. Většina lidí co teď hrají dotu, tak jsou u ní už téměř od začátku. A když se chce přidat nějaký nový hráč, tak to má neuvěřitelně složité, protože dota je příliš komplikovaná.
      A nebudeme si namlouvat že grafika warcraft 3 už notně zaostavá oproti novějším remakům doty Demigod, HoN a asi toho bude víc
  • Dota je strašně unbalance a matchmaking kopírujou z HoN takže to bude stát asi za .....
    • matchmaking kopirujou z HoN ? Mam takovy nemaly dojem, ze matchmaking obsahuje kazda druha vetsi multiplayerova hra, takze HoN toho asi moc neukradou...
      A pokud jde o system, jakym to bude prirazovat - mam dojem, ze valve (obrovska spolecnost) bude mit svuj vlastni system, a nebudou ji kopirovat z HoN, kterou vytvorila nejake male nezavisle studio
    • díky AP jakýkoliv unbalance mizí, navíc máš další kombo s itemama, takže nepiš něco co není pravda, dota je EASY!
  • Tak nebo tak, je honko porad jenom kopie doty, pro me osobne je to nedoladene. Napriklad nektere mody co se daji stahnout jsou skoro jako cheaty. Doporucene predmety? No tak tohle uz samo o sobe dotou dost opovrhuje. Jak tu nekdo psal o tom, ze mu hero neudelal co mel nebo sel najednou jinam, zkus taky nekdy neklikat na minmapu a sleduvat hru. To je ten nejvetsi nesmysl co sem kdy o dote slysel aby hrdina nedelal co si mu naklikal. Jestli nekdo chce hrat nekterou z kopii doty at ji hraje. Neberu honku ten leaver status, moznost napojit se zpet, ale hratelnosti to na dotu proste nema. Dota na vzdy.
    • mimochodem, nechapu proc je to tu brane jako novinka na http://blog.dota2.cz/ uz jsou tyhle informace nejaky mesic.
  • jak tam bude dobre vyreseny system proti leavovani ne jak garena :-/ tak to bude skvela hra. Dotu hraju par let a bavi me doted.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit