Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • lol lidi heroes of newereth je nejlepsi s lolkem se to neda vubec srovnavat.
  • Nahore nemas pravdu,nezavidim penize,ale bouchat ze vse je trochu moc ne. To s SC2 je mozna pravda ze to hra nejvic lidi,ale asi i diky tomu ze na to ta hromada cekala. A nerekl bych ze je to buh vi jak uzasne udelany... o rozdeleni na rasu je jasny kam s tim miri = penize. A jestli budu za "nedokonalou" dotu platit mesicne jeste penize tak pro me ta hra skoncila. Coz je skoda,ale drit se z kuze nenecham,....
  • jak tam bude dobre vyreseny system proti leavovani ne jak garena :-/ tak to bude skvela hra. Dotu hraju par let a bavi me doted.
  • Me teda prvni hry neodradily ale je pravda, ze kazda onlinovka je plna malejch deti co neumej prohravat.
  • Tak nebo tak, je honko porad jenom kopie doty, pro me osobne je to nedoladene. Napriklad nektere mody co se daji stahnout jsou skoro jako cheaty. Doporucene predmety? No tak tohle uz samo o sobe dotou dost opovrhuje. Jak tu nekdo psal o tom, ze mu hero neudelal co mel nebo sel najednou jinam, zkus taky nekdy neklikat na minmapu a sleduvat hru. To je ten nejvetsi nesmysl co sem kdy o dote slysel aby hrdina nedelal co si mu naklikal. Jestli nekdo chce hrat nekterou z kopii doty at ji hraje. Neberu honku ten leaver status, moznost napojit se zpet, ale hratelnosti to na dotu proste nema. Dota na vzdy.
    • mimochodem, nechapu proc je to tu brane jako novinka na http://blog.dota2.cz/ uz jsou tyhle informace nejaky mesic.
  • horak.ada
    kdo se teší jako já? *5*
  • Pete.palis
    já vim co přinese....magory co u toho budou sedět 20 hodin denně a nebudou komunikovat se světem *1*
    • Tak tohle u doty nehrozi..
    • A ještě víc magorů bude sedět 24 hodin denně na diskusích o té hře a budou psát svá magorská moudra
  • Dotu 2 bych si dokázal představit i na konzolích, i když to není asi moc pravděpodobný *4*
    • Jen mi dejte minus za to že mám konzoli, mě to vůbec nesere *1* Mám totiž i PC a když to nebude na jednom, tak si to zahraju na druhým.
      • Dotu na konzolích si nedokážu představit :D
        • No já právě aji jo, když si to vezmeš, tak tolik ovládacích prvků tam není. 6 polí v inventáři, nějakých 4-6 kouzel. Otázka je jak by se tam dělalo creepování a klikání na enemy a tak. Přeci jenom je to dost uklikaná hra a joypad nevyniká rychlostí. Hrál jsem akorát jednu strategii na tom a bylo to sice pohodlnější ale zase byla větší reakční doba, než se něco označilo a tak.

          Edit: když vezmu pro a proti tak je to asi fakt nereálný, joypad je fakt moc pomalej na klikačku jako dota
          • No právě kvůli tomu klikání a označování na joypadu mě to nešlo do hlavy :) Leda že by tu hru hodně zjednodušili.
            • Ano a k té myši převodník za 2000 aby šla napojit :D (mluvim o xboxu u ps nevim)
            • Nebo ze by si koupili ke konzoli mys? :))
  • Ethy
    VALVe už dlouho nepostli nějakou newsku, Icefrog na svym blogu také ne ://, tak by mě zajímalo jak na tim jsou...
    Jinak HoN atd, všechno to je hezký, ale prostě to neni opečovávaný samotným Icefrogem, věřte mi, tohle všem těm Demigodům, HoNům a LoLkům ukáže :)

    Úspěšnost tohohle projektu vidím hlavně v nové grafice která bude hezká a přitom jí rozjede hodně lidí (Source engine), stejné hratelnosti jako u jedničky (proč měnit něco, co funguje), v přidání nových featurek a hlavně - staří známí hrdinové v moderním kabátku (viděli jste Morphlinga v Dotě 2 ? To je prostě nádhera :P

    Upřímně řečeno, jsem velmi rád že tento projekt dostalo VALVe. Na Blizzard začínám pomalinku zanevírat s jejich obchodní politikou..ti by z toho chtěli jenom akorát vytřískat peníze :)
    • Jo to, ze na tom dela icefrog je snad jedina nadeje tohohle projektu. Hral sem HoN, LoL i demigod a na dotu to proste nema. Hon je celkove hnusny a v lolku me proste chybi par veci, ktery jsou na dote tak skvely :)
    • No ten Bloodseeker se mě osobně nelíbí:( takhle jsem si ho opravdu nepředstavoval ... nelíbíl se mě ani v Hon ani tady todle není starý dobrý Bloodseeker ..
    • "Projekt v novej grafike"
      Grafika je sice jedna vec ale podstatna vec, lepsie skriptovanie !
      Stary Warcraft 3 engine nezvlada ovladat spravne tolko veci naraz. A potom sa stavaju veci akoze sa vam otoci hero naspet ked nema, alebo naopak miesto toho aby zautocil tak to nespravy...atd. Takze nejde len o novu lepsiu grafiku... ale hlavne pre vivojarov komplexnejsie moznosti v novsom engine.
    • fixcz
      A Valve z toho nebude chtít vytřískat peníze?
      • Ethy
        To jistě budou, ale Blizzard ? To jsou větší vydřiduši, to musíš uznat
        • kostejnesmrtelny
          Heh. Jasný.
          Úspěch se u nás prostě neodpouští. Bejvávaly časy, kdy jsem si říkal, že tenhle českej přístup vychcípá s generací lidí postiženejch komunismem, ale koukám, že se to chytá úspěšně i u děcek. No potěš prdel.
          Běž si radši prosimtě hrát nějakou líbeznou Ubisofťárnu, při který musíš bejt 100% času připojenej, a přitom je celá herní doba jenom o tom samým dokola... To ti určitě bude vyhovovat mnohem víc.
          • Nemyslíš, že Tvůj příspěvek je zcestný? On jim nezávidí úspěch, jen reaguje na ty měsíční platby atd. Co to má společnýho s DRM Ubisoftu (nemluvě o tom, že lžeš, už to totiž ve většině případů neplatí)?
            • kostejnesmrtelny
              To teda nemyslím. *5*
              Reaguju čistě na ty jeho "vydřiduchy". Co je na měsíčních platbách (za MMORPG!) špatnýho? Proč jsou Blizzardi "vydřiduši"? Protože mají z WoW velký zisky? Protože SC2 je patrně nejprodávanější PC only hra za několik let a konkurovat jí můžou zase jenom Blizzardí produkty? Není to třeba proto, že to prostě baví hrát velký množství lidí? To není "vydřidušství", to je prostě Ethy, kterej má trauma z něčího úspěchu.

              Co se DRM týče, narážím samozřejmě hlavně na AC2, což je rok (a něco) stará záležitost a těžko se dá považovat za nějakou vzdálenou historii.
        • aspon to stoji za ty penize...
  • claymen
    myslím, že slovo kord není uplně na místě :D spíš bych použil kor, nebo kór

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit