Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Souhlas. Scénika a filmy nás léta masírují do představy, že meče jsou neohrabané a těžké kolejnice. Ve skutečnosti je šermířský souboj velmi rychlý a krátký. Když si člověk na youtube najde videa třeba od spolku ARMA, nebo jiné bojově zaměřené šermíře, a přidá si trochu rychlosti za Geraltovo mutantství, výsledek bude něco jako je ve hře.
  • Myslím že tohle video ze hry zavře všem pochyvačům ústa, samozřejmě to se týče grafiky: http://www.youtube.com/watch?v=JciyoGmnGyo
    Bezesporu nejlépe vypadající RPG vůbec a celkově jedna z nejlepších grafik co jsem viděl. A to hodnotním video z youtube že, co potom na monitoru/tv.
    • Hlavně je to video rok staré a všichni ho dávno viděli.
  • Pridavam se k pozitivnim komentarum, hra se me moc zamlouva. Nejaky vyhrady bych sem tam mel, ale necham si je pro sebe, az do vidani finalni verzi. A proto, ze jsem optimista, tak myslim, ze nebudeme litovat:)
  • Díval jsem se tak po youtube, jestli nenajdu další videa mimo výlet na bojiště a do vězení(gametrailers.com). http://www.youtube.com/watch?v=JciyoGmnGyo Toto jsem našel a říkám si, proč to tak nenechali, možná se jen bojím novinek ve TW2, ale je to prostě ten starý dobrý zaklínač, kterého jsem tak rád hrál.
  • CD Projekt: The Witcher 2 na konzole je stále možný, novinky
    CD Projekt: The Witcher 2 na konzole je stále možný
    Martin Šmíd - 25. 11. 2010 12:48

    Když byla oznámena hra The Witcher 2 od polského studia CD Projekt, bylo řečeno, že běží na multiplatformním enginu. Všichni si tak mysleli, že se konečně dočkáme i konzolové verze. Jenomže, od oznámení o konzolové verzi ani slovo a i samotní vývojáři se k ní nechtějí moc vyjadřovat. Jak ale nyní prozradil Marcin Iwiński, konzolová verze je pořád možná. Pokud se navíc vývojáři rozhodnou připravit verzi pro konzole, vyjde jen několik měsíců po té na PC. „Otevřeně jsme řekli, že vytváříme hru na multiplatformní technologii. Dobře víme, kolik hráčů ve Velké Británii a US hraje na Xboxu 360. V matematice jsme opravdu hodně dobří. Už máme za sebou spoustu testů. Každý půl rok bereme vytvořený level a předěláváme ho na PS3 a Xbox 360. Konzolová verze je tak podle toho možná,“ řekl Marcin Iwiński. Každopádně, ani nyní nemáme nic jistého.
    Zdroj: vg247
  • Zaklínač je srdcovka kterou žeru ale vkládám do CDprojectu Red velké naděje a už jednou dokázali že umí udělat RPG s jedinečnou atmosférou a vším co si kdo přál...Knihy od Sapkowskeho jsou taky úžasné a mam je rád.Literatůra to je pěkná.Hra byla taky...Doufám že se jim to podaří.Ale trošičku mě štve že nebude CZ dabing.U prvního dílu bylo dobré že jse si mohli kdykoliv nastavit jaký chcete jazyk.Bylo jich tam Xkrát dost ,)
    • *jste
  • Hanzales
    Já půjdu asi rovnou do sběratelské edice, byla by to i má první. Dobré hry se mají podporovat, hry jako Zaklínač pak dvojnásob ;o)
    Rád bych, aby studia jako CD Projekt nezanikla, ale naopak se rozvíjela. zatímco studia, které recyklují, parazitují na dobrém jménu prvotin a sázejí na prodeje masám krapet ustoupila. Rád bych se dočkal ještě několika náročnějších a komplexnějších her.
    Jedničku jsem rozehrál zase nedávno a pokračování dle všeho jede opravdu správným směrem. Díky křemíkovému bohu za jakékoli hry, které se nesnaží zapadnout do šedi více a více casual reinkarnací a mají bohatší inventář, interface a počet kláves k použití ;o) Škoda že DeusEx3 upustil od PC exkluzivity a muselo dojít na kompromisy. Ale i tak to bude další skvělá hra nabízející více, než jen tupé kosení nepřátel v koridoru. Alespoň já na Zaklínače 2 sázím díl první a v DE3 i přes ty kompromisy věřím, inu o něco méně, ale přece ;o)
  • Musim říct že zas až tak nerealný ten šerm není obzvlášt v podání Geralta... mohlo by to byt jen plynulejší... ale jelikož chodím na šerm a vim jak rychlý to je že čepel po většinu boje ani nejde vidět... kam mi de rána poznávám jen podle rukou protivníka a čas na reakci a obranu se počíta v setinách sekund... ted mluvím o reálně bojovém šermu né o Scénice která je sehraná pro dívaky aby se měli na co dívat.... a do toho ješte musíte promyslet i protiútok...šermuju jedenapůlručním mečem o váze zhruba 1,6 kg a jelikož to vypadá že ten Geraltův je ve stejný váhový kategorii. jistě je to fantasy šerm ( otočky atd.. tyhle prvky se v normálním šermu nevyužívají jen ve specialních případech) ale rychlost vypadá realně...
    • Musíš brát v potaz i váhu meče. Měl jsem možnost si podržet jak kord, tak i meč s plochou čepelí a tak vím, že je mnohem těžší, než kord. Ne že bych byl v šermířství nějak zběhlý, ale předpokládám, že si sportovní šermíř a ne historický. Pokud se mýlím, tak napiš. A hlavně, nejedná se o realistickou simulaci, ale o hru. Ale i tak zajímavý příspěvek.
      • Jsem skutečně šermíř historický a šermuju meči jedenapůlručními kteří mají váhu od 1,4 do 1,7 kg správná váha takovéhoto meče je 1,5 kg. Jinak dělám bojový šerm nikoliv scéniku..
      • Jedenapůlručák, 1,6 kg - zcela jistě nejde o kord či šavli. Sportovně se s něčím podobným nešermuje (to by bylo mrtvých...).
        • Tak sem se informoval na netu a skutečně jsou momentálně na trhu meče o váze cca 1,5 kilo, což mě překvapilo. Sportovní mají něco kolem půl kila. Čekal jsem, že budou těžší(ty historické). *8* *4* Budeš se tedy muset spokojit s vysvětlením, že je to hra a nevypadalo by moc dobře, kdyby meč při soubojích nešel vidět.

          A i když sem to držel v ruce před pár lety na nějaké historické akci, stejně bych asi měl občas zajít do fitka. *1*
  • Nechápem ako môžete nadávať teraz na mimiku tvárí a vlasov a iných zbytočností. Samotní vývojári vždy pri prezentovaní tejto časti hry upozorňujú, že to je ešte z dosť ranej verzii hry a že oni hlavne gameplay prezentujú, a nie grafiku.. mimika ešte vôbec nebola pridaná do hry v tej fáze hry a takisto také detaily ako vlasy a podobne.. a to nehovorím, že aj v tej verzii vypadá Zaklínač 2 lepšie ako ktorékoľvek iné RPG čo vyšlo alebo má vyjsť.. o hrateľnosti netreba ani hovoriť, takisto ako o atmosfére.. toto je sádzka na istotu
    • No hej, to sa síce dobre počúva, ale realita je podla mňa dakde medzi tým. To som už proste vela krát čítal a počul, že hra je prezentovaná vo velmi rannej verzií, čo síce môže byť pravda, ale hra sa naozaj nemusí dáko radikálne zmeniť, aspom po tej stránke mimiky. Pol roka je síce dlhý čas, ale pre taký vývoj hry, je to celkom krátky časový úsek, takže som zvedavý na dáke gameplay video z finálnej verzie a či sa naozaj vylepšia tie spomínané veci.
      • Však dobre..ale toto nie je aktuálna ukážka.. už cez leto toto väzenie ukazovali..toto môže byť aj skoro polročná ukážka, takže to by vychádzalo tak, že by mali na pridanie takých drobností skoro aj rok, čo je dostatočný čas podľa mňa..a ak v tejto dobe môže človek daktorému vývojárskemu tímu veriť, tak to je CD Project Red.. už len to, že hru všade prezentujú samotní vývojári, ktorí vedia o čom hovoria a nie ako inde, že manažéri a producenti prezentujú, ktorí sa starajú len o to, aby urobili dojem ale pritom nerozumejú tomu, čo predvádzajú..
        • Ja som si to video včera pozeral a musím stebou zasa súhlasiť, že tá hra vyzerá naozaj velmi dobre na to, že to je asi naozaj možno aj pol roka stará verzia. Hlavne ten engine je naozaj super, kedže nepotrebuje žiadny loadingy a vie vykresliť to väzenie + to velké mesto, to som naozaj pozeral. Tuším, že za celú hru budú len dáke 4 loadingy, dáko tak to raz prezentovali niekde. Začínam celkom rozmýšlať o Collector's Edition, lebo takáto hra by sa mala podporiť.
  • Pokud budem řešit grafiku, tak musím říct, že to vypadá perfektně. Jsem zvědav na exteriéry a především krajinu. Myslím, že se nám tu rodí nejlépe vypadající RPG historie. Žádné úlidby konzolím či dokolečka recyklovaný Unreal engine. Hry z východu jdou poslední dobou hodně do popředí a technicky na tom jsou hodně dobře.(Metro, Stalker, Two worlds 2). A o herní obsah se vůbec nebojím. Jednička je asi moje nejoblíbenější RPG a dvojka nemůže být špatná. Pro mě to je potenciální hra roku.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit