-
Jestli vám přijde grafika 1.dílu lepší než tohle, tak doporučuji navštívit očního lékaře. Myslím, že minimálně v rámci žánru RPG nastaví novou laťku kvality, ať už grafiky , parádních animací i celkové hratelnosti - víc možnosti jak řešit úkoly, podle vašich rozhodnutí budete potkávat různé postavy a navštívíte různé lokace, mnoho různých konců = znovuhratelnost. V další části na youtube vyleze z vězení do obrovské lokace (bez loadingu!!), plně hratelné, žádné kulisy, např proti tomu hnusu co prezentuje Dragon Age 2, je to opravdu někde jinde, aspoň co se týká enginu, pokud nesprasí příběh, tak to bude hra roku. Takhle má vypadat správné pokračování hry, o generaci dál, ne jen obvyklé kosmetické změny.
-
-
No me se například líbí grafika Half-Life 1 a Gothicu víc, než kdejaká dnešní hra. To je o vkusu. Ale když to vezmu z jinýho pohledu, tak jdnička byla prostě hezčí. Byla obyčejná, nebyla tak plastová...
-
-
Já půjdu asi rovnou do sběratelské edice, byla by to i má první. Dobré hry se mají podporovat, hry jako Zaklínač pak dvojnásob ;o)
Rád bych, aby studia jako CD Projekt nezanikla, ale naopak se rozvíjela. zatímco studia, které recyklují, parazitují na dobrém jménu prvotin a sázejí na prodeje masám krapet ustoupila. Rád bych se dočkal ještě několika náročnějších a komplexnějších her.
Jedničku jsem rozehrál zase nedávno a pokračování dle všeho jede opravdu správným směrem. Díky křemíkovému bohu za jakékoli hry, které se nesnaží zapadnout do šedi více a více casual reinkarnací a mají bohatší inventář, interface a počet kláves k použití ;o) Škoda že DeusEx3 upustil od PC exkluzivity a muselo dojít na kompromisy. Ale i tak to bude další skvělá hra nabízející více, než jen tupé kosení nepřátel v koridoru. Alespoň já na Zaklínače 2 sázím díl první a v DE3 i přes ty kompromisy věřím, inu o něco méně, ale přece ;o) -
Zajímalo by mě jestli má autor článku načtenou například ságu o zaklínači nebo nějakou Geraltovu povídku od Sapkowskeho, protože Geralt s mečem opravdu zachází s neuvěřitelnou a téměř nepostřehnutelnou nadlidskou rychlostí, lehkostí a obratností a ne nadarmo se o něm v knihách mluví jako o jednom z nejlepších šermířů kterého kdo kdy viděl:-)
-
-
Autor má vše načteno přibližně šestkrát, od povídkových sbírek po romány :) A i když je Geralt šermíř první třídy, tak ani v knihách nemává jedenapůlručákem rychlostí připomínající zrychlený film, to by mu ta čepel gravitací vylétla z mutantí ruky ;) (i když ho zesměšnil mág s holí, pravda...ale to nebylo fér:))
Jde mi o to, že rychlost je samozřejmá, v tom vyniká, ale tohle vypadá příliš uměle - pro mne :) Pořád je to kus kovu a podléhá gravitačním zákonům, bez ohledu na obratnost držitele.
Toho bohdá nebude aby herní redaktor z debaty utíkal...ostatně není už kam... ;) -
-
Teeda...tímto se autorovi omlouvám, že jsem ho nařknul neznalcem:-)...ale co si budem povídat - Každý šermíř na hovno, když nepřátel nerovno.
-
-
Aaaaaaamen! :))
-
-
Musim říct že zas až tak nerealný ten šerm není obzvlášt v podání Geralta... mohlo by to byt jen plynulejší... ale jelikož chodím na šerm a vim jak rychlý to je že čepel po většinu boje ani nejde vidět... kam mi de rána poznávám jen podle rukou protivníka a čas na reakci a obranu se počíta v setinách sekund... ted mluvím o reálně bojovém šermu né o Scénice která je sehraná pro dívaky aby se měli na co dívat.... a do toho ješte musíte promyslet i protiútok...šermuju jedenapůlručním mečem o váze zhruba 1,6 kg a jelikož to vypadá že ten Geraltův je ve stejný váhový kategorii. jistě je to fantasy šerm ( otočky atd.. tyhle prvky se v normálním šermu nevyužívají jen ve specialních případech) ale rychlost vypadá realně...
-
-
-
S šermem v knižní předloze to je složité. Dělat během souboje běžně pirulety je totiž zcela mimo realitu - až na velice výjimečné situace je to fakt blbý nápad. Pokud by se šerm ve hře bez tohoto prvku obešel, rozhodně bych nebyl proti. Ten "geniální" obranný postoj/kryt co Geralt v tom videu předvádí mi v tomto ohledu moc nadějí nenechává.
Ale co se týká rychlosti, přišla mi vcelku reálná - meč se opravdu pohybuje hodně rychle (ve filmech a představeních pro veřejnost dělají šermíři zcela úmyslně obrovské a velice pomalé nápřahy - líp to vypadá, je to bezpečnější a v téhle rychlosti se dá ještě improvizovat když soupeř něco pokazí).
Když se na to teď dívám podruhé - možná by to opravdu chtělo o něco zpomalit - ale ten "kryt" mě praštil do očí mnohem ošklivěji než rychlost. -
-
Což o to, já pár let s mečem aktivně šermoval (leč nehrál), jde mi o to, asi malicherně, že to nevypadá moc přirozeně...přijde mi to hlavně tak nějak trhané...nepůsobí to na mne jako výjimečný šermíř a zabiják v akci, ale...prostě jako počítačová hra :) Animace v jedničce mi přišla v pořádku, také vlastně dělal tyhle rotační seky, půlpiruety (Sapkowski si fakt s reálným šermem nikdy netykal:))...ale nevypadalo to jako z hororového filmu, kde je monstrum skipováním políček urychleno do nadpřirozeně znepokujícího pohybu :)
-
-
Podle mě by člověk měl mít nadhled .
U fantasy je všechno možný a jinej svět jiný pravidla :) -
Veškeré mé šermířské zkušenosti jsou z jedné skupiny historického šermu - a v ní jsem účinkoval spíše příležitostně. Takže nějak velkou autoritou nejsem. Ale z nahrávek vím, že spousta věcí, které jsme dělali opravdu pomalu pak na videu vůbec pomalu nevypadala. Středověký šerm v plné rychlosti jsem na videu vlastně nikdy neviděl.
U šermířských animací v jedničce se jim opravdu podařilo vystihnout knižní předlohu. Ty otočky a výskoky byly až tak absurdní, že mi to paradoxně vůbec nevadilo - na nic si to nehrálo.
-
-
-
-
Tak on Sapkowski v knihách soubojům vždy věnoval míň času (jsou přeci jen o příběhu a DOKONALE propracovaném světě), ale pravda, že tak jak je to ve dvojce, jsem si to představoval. Hergot vždyť dělám svou "práci" už pár desítek let a je v tom nejlepší.
-
-
oprava: uragánu
-
Podle mě ty co znaj Zaklínače jenom jako herní zpracování a ne jako knižní originál, jsou neuvěřitelně ochuzený. Tomu příběhu a zpracování se hra v životě nemůže vyrovnat to je jak "pokusit se vychcat do urgánu".
-
-
Správně je to "Tentokrát ses vychcal proti uragánu!" :-P
-
-
-
-
Pokud budem řešit grafiku, tak musím říct, že to vypadá perfektně. Jsem zvědav na exteriéry a především krajinu. Myslím, že se nám tu rodí nejlépe vypadající RPG historie. Žádné úlidby konzolím či dokolečka recyklovaný Unreal engine. Hry z východu jdou poslední dobou hodně do popředí a technicky na tom jsou hodně dobře.(Metro, Stalker, Two worlds 2). A o herní obsah se vůbec nebojím. Jednička je asi moje nejoblíbenější RPG a dvojka nemůže být špatná. Pro mě to je potenciální hra roku.
-
Nechápem ako môžete nadávať teraz na mimiku tvárí a vlasov a iných zbytočností. Samotní vývojári vždy pri prezentovaní tejto časti hry upozorňujú, že to je ešte z dosť ranej verzii hry a že oni hlavne gameplay prezentujú, a nie grafiku.. mimika ešte vôbec nebola pridaná do hry v tej fáze hry a takisto také detaily ako vlasy a podobne.. a to nehovorím, že aj v tej verzii vypadá Zaklínač 2 lepšie ako ktorékoľvek iné RPG čo vyšlo alebo má vyjsť.. o hrateľnosti netreba ani hovoriť, takisto ako o atmosfére.. toto je sádzka na istotu
-
-
No hej, to sa síce dobre počúva, ale realita je podla mňa dakde medzi tým. To som už proste vela krát čítal a počul, že hra je prezentovaná vo velmi rannej verzií, čo síce môže byť pravda, ale hra sa naozaj nemusí dáko radikálne zmeniť, aspom po tej stránke mimiky. Pol roka je síce dlhý čas, ale pre taký vývoj hry, je to celkom krátky časový úsek, takže som zvedavý na dáke gameplay video z finálnej verzie a či sa naozaj vylepšia tie spomínané veci.
-
-
Však dobre..ale toto nie je aktuálna ukážka.. už cez leto toto väzenie ukazovali..toto môže byť aj skoro polročná ukážka, takže to by vychádzalo tak, že by mali na pridanie takých drobností skoro aj rok, čo je dostatočný čas podľa mňa..a ak v tejto dobe môže človek daktorému vývojárskemu tímu veriť, tak to je CD Project Red.. už len to, že hru všade prezentujú samotní vývojári, ktorí vedia o čom hovoria a nie ako inde, že manažéri a producenti prezentujú, ktorí sa starajú len o to, aby urobili dojem ale pritom nerozumejú tomu, čo predvádzajú..
-
-
Ja som si to video včera pozeral a musím stebou zasa súhlasiť, že tá hra vyzerá naozaj velmi dobre na to, že to je asi naozaj možno aj pol roka stará verzia. Hlavne ten engine je naozaj super, kedže nepotrebuje žiadny loadingy a vie vykresliť to väzenie + to velké mesto, to som naozaj pozeral. Tuším, že za celú hru budú len dáke 4 loadingy, dáko tak to raz prezentovali niekde. Začínam celkom rozmýšlať o Collector's Edition, lebo takáto hra by sa mala podporiť.
-
-
-
-
Nemohu si pomoct, ale proč 90% gameplay je stále z vězení? Chtěl bych taky vidět nějaké ty lesy, změny počasí atd. Už v jedničce se střídání den/noc - mlha/slunce/déšť hrozně líbilo a teď, s vylepšenou grafikou, to musí vypadat famózně.
-
Zaklínač je srdcovka kterou žeru ale vkládám do CDprojectu Red velké naděje a už jednou dokázali že umí udělat RPG s jedinečnou atmosférou a vším co si kdo přál...Knihy od Sapkowskeho jsou taky úžasné a mam je rád.Literatůra to je pěkná.Hra byla taky...Doufám že se jim to podaří.Ale trošičku mě štve že nebude CZ dabing.U prvního dílu bylo dobré že jse si mohli kdykoliv nastavit jaký chcete jazyk.Bylo jich tam Xkrát dost ,)
-
-
*jste
-
-
Podle mě ty co znaj Zaklínače jenom jako herní zpracování a ne jako knižní originál, jsou neuvěřitelně ochuzený. Tomu příběhu a zpracování se hra v životě nemůže vyrovnat to je jak "pokusit se vychcat do uragánu".
-
Geralt má vlasy jako nějaká uchylná postavička z FF (kašlou na gravitaci), omládl nám o nekolik let a stejně jako v prvním díle je mimika nulová, to doufám doladí :) Ano, rejpu ohledně grafiky, protože zatim neco co hodnotit. Ale stejnak se mi grafika nelíbí..jednička měla grafiku nádhernou :) A nepochopim,proč ta ženska ma uplně stejný vlasy, jako Triss. Zase to bude hrozně rozmanité?:D
-
-
No je pravda ze grafika jednicky vypada i pote dlouhe dobe velice dobre,,a mela takovou tu spravnou stredovekou atmsosferu zapadajici do sveta zaklinace,,tohle je takove umele,,ale i tak to bude urcite skvela hra
-
-
Tak este nemame finalni verzi a trochu umelohmotnosti mohla zpusobit kamera a promitacka. Me osobne zatim vadi jen oblicej Geralta. Ten z jednicky se vic podobal mimu mentalnimu obrazu z knizek (a taky ilustracim v knizkach). Snad to este doladej.
-
-
-
Pridavam se k pozitivnim komentarum, hra se me moc zamlouva. Nejaky vyhrady bych sem tam mel, ale necham si je pro sebe, az do vidani finalni verzi. A proto, ze jsem optimista, tak myslim, ze nebudeme litovat:)