Co si myslíme o zničitelnosti zbraní ve hrách?
-
Je to velice zábavná věc a je jenom škoda, že se většinou zbraně rozbijí až po tak dlouhé době. Taková požárnická sekera se rozsype po dvou ranách do lebeně. Střelné zbraně, to už ani nemluvím. Po jednom dni zrezne(zkoroduje) a tak je dále nepoužitelná. Podle mě se tvůrci zbytečně moc drží zpátky a chtělo by to se více inspirovat v realitě, kdy zbraně vydrží pár hodin a musí se pořizovat nové.
-
-
Kéž by se rozbili už při sebrání. A nové by člověk získal až skrz placená DLC.
-
Haha
Lépe to nešlo říct.
-
A ještě by tvůrci měli lépe využít potenciál opravování zbraní pomocí mikrotransakcí, to mi rovněž ve hrách dost chybí.
-
-
Je proste skvele, kdyz si designer z nejakeho duvodu mysli, ze bude treskute zabavne, kdyz se zbrane na kterych hra stoji budou nicit rychle a hrac by mel byt za svou nepozornost patricne potrestan tim, ze zcela znicenou zbran rozdrti na prach a nebo ji lze opravit jen parkrat a tim jen prodluzovat agonii (ano, koukam na tebe, Dying Light 2). Protoze proc by se mel hrac u hry bavit se svou oblibenou zbrani, ze ano, takove kacirstvi nelze pripustit. ;)
-
Samozřejmě záleží na typu hry a provedení, ale v rámci New Vegas mi přišlo opotřebení zbraní vyřešené dobře, náhodně se zasekávali a díky perkům a skillům je šlo lépe opravovat nebo snižovat opotřebení.
A pak např. FarCry 2, kde se vám občas v pěkné animaci rozletěly v ruce, to bylo hodně dobrý 😁 -
Přesně díky téhle herní mechanice je pro mě Zelda nehratelná. Zkusil sem předchozí díl, ale po pár hodinách sem to zabalil.
-
-
Zrovna v BOTW je ten balanc nalezení dobré zbraně a rozbití té staré celkem OK, navíc po získání Master Swordu jsem prakticky používal jiné zbraně jen v případě, kdy se meč znovu nabíjel.
Osobně mi třeba v TOTK přijde rozbíjení zbraní ještě agresivnější a to mi vadí mnohem víc, protože mě to časté používání FUSE, i když je skvělé, zas tak netankuje.
-
-
Pokud hra tlačí survival a/nebo realismus, tak ano, jinak je to jen otrava.
Stejně jako váhové omezení inventáře. "Je nerealistické, aby měl Geralt v baťůžku deset plátových brnění. Do baťůžku je mu vejde jen šest plátových brnění. Hurá, realistická imerze."
-
-
Osobne si nemyslim, ze omezeni kapacity inventare ma neco spolecneho s realismem, ale spis bych rekl, ze se to pouziva k tomu, aby si hrac/ka musel volit z ruznych moznosti.
-
-
Jediné snížení kvality zbraně, které akceptuji je — zastaralost. Jinak otrava.
-
Mám rád Dying Light 1, kde jsem si tu nesmyslnou degradaci zbraní (železná trubka se rozpadne po pár rozbitých lebeních) sám v souborech hry - kromě dalších věcí - upravil tak, že je na desetonové úrovni.
DL2 zatím nemám, čekán na slevu, ale už teď vím, že si taky dokážu řadu věcí upravit podle sebe.
Že to autoři mysleli jinak, mi žíly netrhá. Že to někdo může považovat za cheat, taktéž. Budu si prostě hrát tak, jak chci já ;-)
-
-
Přesně, tohle jsem chtěl napsat, Dying Light...extrém...ona je to taková hříčka ve hře, kde ještě navyše musíš sledovat stav zbraní, abys je opravil, vyměnil, nebo vytunil a tak vyskoušel spoustu trubek, sekáčkú, holí, mečíkú a ještě na ně spoustu udělátek. Voprus je to, když je to časteji, než je ti milo, a taky často nevhod...Já si po 60ti hodinách načítoval náboje, ptž je jich celkem málo a běhat pro dva zásobníky přez celou mapu, je na loket do řeber, ovšem tvúrci chtěli, abych přimárně používal ručný zbraně... Ale jak ty říkáš: "Budu si prostě hrát tak, jak chci já 😉" A stejně je to NEJLEPŠÍ HRA...😍
-
-
Tohle je za mě dobře udělaný v Halo (např. Infinite), kde docházející náboje do lidskejch zbraní člověka donutěj neustále měnit zbraně. Klasickej nešvar by totiž v takový hře byl hrát jen s 2-3 zbraněma, minimálně já bych toho byl schopnej a byla by to škoda.
Jinak je ale opotřebení zbraní otřesná věc, nikdy nezapomenu jak jsem si jako malej rozbil butcherův sekáček v Diablo 1, protože se warriorovým kouzlem snižovala max durabilita (:
-
Slovy klasika "opotřebení nebrat!".
-
je to má oblíbená herní mechanika, spolu s nutností shánět potravu a vodu a nutností spát, jinak člověk dostane fatigued status