-
Otázka pro někoho kdo si užil jedničku a skončil v polovině druhého dílu se slovy to se nedá hrát.
Jedničku jsem miloval protože mi nabízela možnost hru projet jako Deus ex, pomalým tempem, plížením, označováním nepřátel a postupnou likvidací až jsem vyčistil oblast pustil se blíž a splnil misi.
Dají se ostatní dva díly hrát tímto tempem? Žádnou rychlou zběsilou řež ale takticky?
-
-
Rád hraju stejným způsobem jako ty (Thief, Deus Ex, Dishonored, Crysis) a další dva díly Crysis se takto hrát nedají. Je to Call of Duty v kulisách Crysis.
Ale mně v zásadě nevadí ani Call of Duty, takže když mě přešlo prvotní zklámání, tak jsem si ty hry celkem užil.
Jednička je ovšem jedinečná. Tehdy všichni tekli z toho, jak má hezkou grafiku, ale i bez ní je to bezva hra a nápad s mimozemskou lodí pohřbenou kdovíjak dlouho v džungli je super sám o sobě. Když jsem jel tím tankem a začla z ní odpadávat hlína, tak jsem kvíkal nadšením :D
-
-
Právě, ten nádherný ostrov, otevřená lokace žádné koridory, spousta přístupových cest a jen sis to užíval jako Far Cry.
-
-
Bohužel ne, proto jsem po pár misích vzdal dvojku a trojku ani nezkoušel. Dál už je to jen tupá řež.
-
-
Trojku
-
-
-
Neprozradí mi prosím někdo, jestli se v remasteru Crysis 3 dá pokračovat ze savu z origo Crysis 3?
-
Koupil jsem si remaster jedeničky na PS 5 a velké zklamání. Hra pocitově vypadá a běží hůř než když jsem si před cca pěti lety odehrál klasickou verzi na PC.
Ještě že jsem to kupoval v akci a vyhodil jsem teda jen 400 Kč.
-
-
Jo, remasteru původního Crysis se vytýkalo pár problémů.
Jako třeba občasné propady výkonu, horší fyzikální model (jak může být fyzikální model horší v remasteru?! WTF!), přehnaná saturace barvami (až tak moc přehnané, že to působí nereálně).
-
-
IV please!!
-
Na základě recenze sem to koupil, tak sem zvědavej. Jednička remastred byla super nostalgická zábava a prý je nejhorší.
-
-
Jednička je naopak nejlepší.
-
-
Jednička možná byla nejlepší jako originál.
Ale spousta lidí se shodlo na tom, že ten remaster má své mouchy.
- Místy propady výkonu (obzvlášť když se díváte na krajinu z dálky)
- špatný fyzikální model (jak může být fyzikální model horší v remasteru? WTF!)
- přehnaná saturace barvami (originál to nemá tak přehnané a proto vypadá reálněji)
Těmihle problémy trpí jenom remaster původního Crysis. Remastery C2 a C3 jsou na tom lépe.
-
-
Už to tak zábavný není. Vlastně ani nevím co je tam jinak. V jedničce byly alespoň lepší textury a rozdíl oproti originálu byl patrný. Tady sem si prostě znovu koupil stejnou hru.
Jakože rozdíly asi jsou, ale já je nevidím a to je to hlavní.
-
-
-
-
Mi se dvojka kdysi velmi líbila. New York mi, ač zdevastovaný, přišel jako skutečný. Zkoušel jsem ji hrát nedávno (původní) a zážitek to byl strašlivý. Město furt OK, ale pohyb toho crysis slayera byl zoufalý. Je pomalý, i s rychlostí v obleku. Při pohybu nic čímkoli automatickým netrefí. Na dálku nic netrefí, hned mu kopání zbraně rozhodí míření. Bonusové nanografeny či co to je z nepřátel vydrží na vzduchu jen chviličku a mizí - to je největší zrada hry.
Jediný možný herní styl mi přišel s broknou na minimální vzdálenost a režimem brnění a modlit se, ať mi vyjde ve skupině nepřátel munice. Kdykoli možno se schovat, tak se schovat, dobít pušku a oblek. Brokna je nablízko ukrutně silná, řadový nepřítel vydrží dva zásahy a hned vypustí grafen přímo před hráče. Proti lidským nepřátelům šlo použít aspoň sniperku. Útočnou puškou nejde nic trefit, klepe se mu v rukou jako nějakému vystrašenému odvedenci v Volání dutého a ne Crysis slayerovi.
Tenkrát mi to aspoň přišlo jako nějaké mystérium, teď už jen jako Volání dutého proti mimozemšťanům. A po době covidové už všudypřítomné zátarasy a karantény působí jinak, nepříjemněji. Už víme, že se to může stát.
-
Ke třetímu dílu jsem se dostal loni. Byla to fantastická jízda a i originál vypadá dnes parádně.
Člověk si doopravdy uvědomí, jak moc konzole degradovaly jednotlivé žánry. Vyšel sice Prey, Dishonored 2, Doom... ale ty jsou zase trochu někde jinde.
-
-
Sorry to jsou kecy, záleží čistě na vývojářích, jak se postaví k vývoji hry a optimalizaci viz hry ke konci generaci ,nebo hry jako GTA5,RDR2 nebo třeba Witcher 3….
-
-
Optimalizaci? To byla vždy otázka začínajíc gamedesignem. Ale jak myslíš, máš svůj vkus. Nejde mi jen do hlavy, co mají RDR2, Gta5 nebo witcher 3 společného s fps...
-
-
Já se tu bavím o tom , že když si vývojáři dali tu práci , tak dokázali vykouzlit stejně krásné světy jako Crysis 1….2a3. I na takových šunkách jako jsou konzole minulé generace na pro verzích třeba někde i v 60 fps. Plus pokud si dobře pamatuji tak měl crysis 2, a hlavně 3 problém s optimalizac a to na PC , což úsměvný protože oproti prvnímu dílu jsou to koridorovky.
Jinak jak je gamedesing spjatý s optimalizací.?
-
-
"Jinak jak je gamedesing spjatý s optimalizací.?" V mnoha ohledech? Například otevřenost levelu, skladba levelu, ovládání . To vše jde ruku v ruce s hw a jeho možnostmi a limity. A nejde jen o "krásné světy". Ty určitě konzole zvládly, když se chtělo.
-
-
Do určitě míry máš pravdu, ale vem si třeba GTA 3 a GTA Vice City,kde se drasticky snížily požadavky díky šikovnosti vývojářů a použití Occlusion Calling. Podobně si poradili pak třeba v RDR 2, já bych osobně upřednostnil šikovnost vývojářů, engine a až pak nějaký HW…
-
-
Reakce na příspěvek:
Určitě. Pak tu je ale třeba i ovládání a hratelnost samotna. V tomhle případě je to dost specifické o jakem titulu mluvíme, mnohdy je ale v oc verzích cítit, že to je prostě dělané i pro konzole a je to cítit třeba ve způsobu ovládání. Podobné to je třeba i v případě titulů pro VR. Plnohodnotna hra pro VR se velmi těžko převede na klasické ovládání bez zásahu do hratelnosti. Třeba hl alyx na monitor neprevedete, pokud nezasahnete přímo do hratelnosti. V tomto konkrétním případě je třeba hratelnosti prvky odebrat a v lepším případě se pokusit je nahradit něčím jiným.
-
-
-
-
-
-