Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Na Ati kartě padá všechno, to není problém CryEnginu.
  • wenceslaus
    Kdyby byla v Kingdom Come třeba jen jedna věc z toho seznamu správně, tak užje to o 1% lepší, než Oblivion, ne? :-D

    Ale vážně. Ten článek mi mluvil z duše a bylo to konečně vytržení z toho hypu kolem hry, který byl snad všude. Nesměl se ale rozhodně brát tak vážně. Pokud někdo posuzuje Dana Vávru, či práci Warhorse, podle těch "100 důvodů", tak by možná mohl zvážit, jestli není čas přenést se přez to a dát šanci objektivitě.
  • jak se říká, kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde, kdybych se snažil, dokážu taky sepsat článek "100 věcí co se mi nelíbí na Mafii" a to tu hru mám fakt rád, zkrátka nic není dokonalé a když člověk hledá důkladně, nějaké chyby vždycky najde

    za druhé mi to přijde lehce neetické, aby si herní vývojaři navzájem pomlouvali svoje hry, měl jsem vždycky pocit, že panuje taková nepsaná dohoda že se to zkrátka nedělá, aby třeba šef EA začal psát články o tom co všechno se mu nelíbilo na posledním Call of Duty a jaká je to blbost, na to se Dan vykašlal

    no a za třetí, bylo to zcela zbytečné, ego zastínilo zdravý rozum, kdyby tenkrát byl zticha, nebo si zanadával před kamadády u piva, měl by teď vývoj Kingdom Come 100x jednodušší, takhle se musí snažit skoro o nemožné aby splnil vše co slíbil, ale asi mu to za to stálo
  • njn tohle se nikdy nemelo downgradovat na konzole ty to zabili
  • walltar
    No já nevím, ale mě příjde CryEngine jako jeden z nejlíp vypadajících enginů ... pokud chci co nejrealističtější render.

    Ryse vypadá dobře, Star Citizen Vypadá úžasně, Kingdom Come taky vypadá hodně dobře. Ten poslední update s mu zase trošku pomohl. Unreal engine je taky dobrý, ale CryEngine mě připadá, že je vhodnější na realističtější grafiku.
  • walltar
    Tak lidi z CIG si ty úpravy CryEngine dělají hodně i sami ... Pokud vím, tak CryTek jim jenom poskytl několik lidí, kteří jim pomáhají s integrací. Což bych řekl, že bude celkem standardní u větších projektů. Třeba teď celý ten přechod na Double precision si v CIG dělají sami. A integrace OR, kterou dělají v CryTeku asi nebude jen kvůli SC.
  • walltar
    No já trojku už nehrál ... dvojka mě po jedničce hrozně zklamala.
  • To sice mel pravdu.
    Ale az to vyda,teda pokud to nekdy vyjde,moc toho nasliboval a urcite tak 80% slibu nedodrzi
    ani nemuze jinak by ta hra vysla v roce 2020.
    Tak mu na oplatku muzou napsat 1000+1 duvod proc Kingdom neni takovy jaky mel byt.
  • SC jede na 3.5+, furt ho vyplepšují.
  • CRysis 2 se jeste dal,sice grafika byla horsi jak v 1 a bylo to linearni.
    Ale pribeh nebyl spatny a bylo tam i par WOW momentu i v grafice.
    3 byla technologicky na tom nejlepe a stejne to pro me byla hnusna grafika oproti 2 a 1.
    O pribehu a nude pri hrani nemluve.
    1 a 2 byyl zabavne.
  • Jack1947
    To jede na cryfrengine? to je teda vyjímka, jinak je to šed a přesvícené guvno. Nejlepší léta chtě nechtě má zasebou. *7*
  • Slabá podpora? Myslíš třeba to, jak Crytek dělal úpravy v enginu speciálně pro Star Citizena? Jo, slabá podpora, za tohle bych jim ten engine hodil na hlavu...
  • Cryengine slabý? Star Citizen je hrozně slabý. Cool Story™.
  • i kdyby se kingdom come nepovedl, to porad nemeni nic na fakti že v tom článku uvedl pravdivé fakty
  • walltar
    No já bych řekl, že Crysis byla silná značka ... než vydali Crysis 2. Crysis 1 byla parádní hra ... čistokrevné FPS ... s celkem zajímavýma mechanikama, super prostředím, trošku větším stupněm volnosti ... Crysis 2 tohle všechno vzala, vytřel si s tím zadek a spláchnula to do záchoda. *9*
  • wenceslaus
    Vím, ale u toho nasvícení, zdá se, to nikdo moc neupravuje. To ovšem nemění nic na tom, že je to méně důlěžitý, chápu :-)
  • Osobne si myslim ze Crytek si z nejakeho dovodu myslel ze Crysis je silna znacka, asi po uspechu Crysis 1. Lenze ten bol asi viac sposobeny technologiou ako samotnou hrou a jej obsahom. Tak sa rychlo vrhli na bezduche pokracovania a rychlu expanziu. Podla mna sa mali skor zamerat na nejaku kvalitnu produkciu a radsej nez expandovat a invesovat do dalsich hier, riesit rozvyjanie podpory a prezentacie enginu. Takto zacali vydavat hry s AAA produkciou ale s beckovym obsahom a divnym sposobom prezentovat engine.
  • Prosim Vas co to trepete ? Zdrojaky enginu maju, svoje featury mozu veselo pridavat nadalej a keby aj hned skoncil Crytek, v zasade sa nic take hrozne nestane, teda aspon pre tituly co su prave vo vyvovji. Dovolim si tvrdit ze hlavne feature llist veci v Kingdom Come, teda aspon co sa tyka renderingu a Cryteku su uz aj tak zmrazene a teraz sa skor budu pridavat herne mechanizmy a ladit existujuce veci. Sem tam asi ked sa vyskytne potreba tak nieco pridaju ale rozhodne uz nejake radikalne prekopavanie by som necakal. Aj keby hned o rok prisiel Crytek s Cryenginom 4 , tak by to nejak vyrazne Kingdom Come neovplivnilo. Maximalne nejake drobne efekty by mozno pridali.
  • Porovnavate veci ktore praktiticky nikoho netrapia. Render vystup z kazdeho enginu sa da spravit skoro rovnaky. To co vypluje U4 sa da spravit aj v C3 aleob Unity +/-. Dolezite je ako moc sa pri tom natrapite a aka je podpora od vyvojarov. A tam prave Crytek dost zaostava. Vo vseobecnosti je podpora slaba ako aj samotna komunita sa neda porovnavat s Unreal enginami.
  • Jack1947
    Tak jasný no, je tu málo trollů tak je třeba rozčísnout řady, nebud tak moc milej. Nebo se z tebe rozpustím... tak já nejsem dítě no. Taky tu upouštím páru ... mimochodem ale trochu pravdy mám. Tudíž to je takový poloviční trolling. *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit