Přejít na výpis diskuzí
CryZone oživí světa STALKERa s pomocí CryEngine 3
17.5.2012 | Aleš Smutný
47 příspěvků
-
Kedže to má byť INDIE hra, akým spôsobom bude vlasne distribuovaná? Klasická krabicovka to zrejme iste nebude.. žeby free download? asi ťažko.. :P Tuší niekto?
-
Presne, ja jsem moc podelanej na to, abych to hral sam :) Coop by byl pecka, ona vlastne ani zadna takova open hra az na Bordel neni, mozna jeste arma ale tam nevim jak to je presne.
-
Tohle bude mazec. S.t.a.l.k.e.r. je úžasná série, kterou sleduji už od prvního dílu. Když byl oznámen konec vývoje 2, tak jsem byl dost zklamanej, ale teď se nemůžu dočkat tohoto díla *3*
-
Arkadij a Boris Strugačtí :Piknik u cesty
-
síce tvoj postoj nechápem ale proti gustu... *4*
-
ano chápu a proto se mi to líbilo
-
"Opotřebení zbraní není nesmysl, to že to není v masdových hrách neznamená, že to neexistuje"
už prosím pochop, že v stalkerovi to bolo dotiahnuté do absurdnosti, že bližšie k realite má skôr to, že sa zbraň nijak neopotrebúva ako to čo bolo v stalkerovi. Zbrane typu AK-47 by mali zniesť niekoko tisíc výstrelov bez čistenia a o nejakom rozpade nemôže byť reč, aj keby si používal vojenské strelivo s ocelovými pláštom a vyšším tlakom tak zbraň to bezproblémov znesie (hovorím o stovkách tisíc výstrelov ktoré v hre nikdy nevystrielaš), jediný dopad bude to, že zbraň bude mať väčšie vôle alebo opotrebovanejší vývrt. Takže čistenia áno ale forma opotrebenia, že po pár hodinách môžeš zbraň zahodiť je kontraproduktívne a zcestné. -
Ano, mám na mysli hlavně první díl, CoP jsem ještě nehrál, takže nemohu soudit a právě to, co autoři slibovali a v některých směrech nesplnili, udělalo STALKERa takového, jak jsi jej mnoho hráčů oblíbilo. Nehostinná Zóna, zasekávající se zbraně, málo munice a hlavně atmosféra.... Zbraně z rodiny AK jsou příznačné svou blbuvzdorností a odolností ale i tyto plechařiny je potřeba občas udržovat. Co se týče tvého přirovnání, tak mě to pobavilo, "chodící malé muniční sklady" *15* Jen chci říct, že bych radši uvítal nehostinnou krutou Zónu, kde je rambostyl=smrt. Serii Fallout jsem nehrál.
-
Skutečně? Podle tebe je absurdní že se lidé jdoucí do zóny připravují? Jak to bylo zamýšleno je mi poměrně fuk, bavím se o tom jak to bylo. I když pravda, ty mluvíš spíše o prvních dílech, ja se k sérii dostal až s CoP.
Nedostatek munice by tě donutil přemýšlet za předpokladu že by jí bylo opravdu málo. Jinak narazíš na stejný problém jako hardcore mode v New Vegas.
A dát hráči tak málo munice by znamenalo, že bys s tou zbraní mohl akorát tak mávat na pozdrav, což likviduje jednu z hlavních mechanik hry. Já si chci občas i zastřílet. A furt zastávám názor že pokud nejsi v zóně sám, chodí malé muniční sklady všude okolo... Stačí vystřelit.
Prezentuješ situaci kdy střílíme jako o život aby se nám ta zbraň rozpadla. Jenže v okamžiku kdy sám popisuješ situaci v níž je težký nedostatek munice. Ano, opotřebení zbraní JE nesmysl, rozhodně v takovém využití které ve hře uvidí.
Zasekávání kvůli nečistotám je druhá věc. A třetí věc je pověstná odolnost kalašnikovů, což by měla být hlavní rodina užívaných zbraní. -
Doufam ze to nakonec vyjde. Videli jsme uz tuny zajimavych her/modu, ktere nakonec nespatrili svetlo sveta.
Btw ocenil bych,kdyby do hry dali moznost celou ji projet v coopu aspon pro 2 lidi.
Prece by to nebylo tak silene tezke...vzdycky jsem u hrani Stalkera snil o tom,jak se tam poflakuju s kamosem co mi kryje zada a ktery se mnou proziva hruzu pri pruzkumu upiry zamorenych bunkru :-). -
rozebíráš a chápeš to adabsurdum. V Zóně jsi se měl podle prvních náčrtů scénáře STALKERa objevil neznámo jak, bez paměti a jen s minimálním vybavením, postupným prohledáváním Zóny jsi měl dospět (i s postupným vývojem RPG prvků) k dalším vybavením a hlavně informacím spojenými s příběhem (kde, kdo, co proč a jak), např Piknik u cesty, Cesta a jiné postapokalyptické filmy. V takovém prostředí by jistě bal problém nalézt dostatek munice, skvěle uprvavené zbraně atp. Tak jak to popisuješ ty, to nemá nic společného se STALKERem, Střelec (SoCH), Jizva (CS) nepřišli do Zóny na lov vysoké zvěře nebo na dovolenou. Nedostatek munice by tě nutil přemýšlet a plánovat, případně vyhnout se některým soubojům a lépe taktizovat. Opotřebení zbraní není nesmysl, to že to není v masdových hrách neznamená, že to neexistuje, zvláště když se používá různá munice. Každá zbraň je v rámci svých možností optimalizována na používání jistého druhu munice a ne s každou optimálně funguje. Viz anabáze vývoje M16 a pod. Nerozpadne ale i rozpadne, je to odvislé na mechanickém namáhání, jinak je zbraň namáhána, je-li v suchu nebo ve vlhku nebo jestli 1000 nábojů vystřílíš během dvou hodin nebo dvou týdnů. Vyděl jsi někdy znečištěný závěr zbraně, přepouštěcí kanál spalných plynů apod? Chápu výskyt armády ve hře.
-
Souhlas, moc nemám rád, když je obtížnost navyšovaná uměle a přestává to dávat smysl. Typickým příkladem je Datastorův modpack, není špatný ale některé věci tam vyloženě jenom aby zvyšovaly obtížnost aniž by byly reálné nebo dávaly smysl. Například že npcčka mají v inventáři vždycky jenom 2 náboje nebo extrémně předražené zboží u obchodníků, že musíš vysbírávat úplně ale úplně všechno ze země a prodávat jinak si nic nekoupíš. Všecko věci, které nedávají žádný smysl.
-
Piknik u cesty ;)
-
Pokud nejsi somálský pirát, je příslušenství ke zbraním běžně dostupné. Podívej se do nějakého solidního online shopu, co vše si můžeš pořídit do civilního sektoru. Natož co si můžou pořídít lidé s licencí na prodej zbraní (zkus na youtube FPSrussia), nebo lidé s konexí na někoho v armádě.
Nevím proč by měla munice být vzácná. Kdybys šel do zóny plné potvor a lidí kteří tě možná budou chtít zabít, taky by sis vzal dost munice. To by bylo jako jet na závod s prázdnou nádrží.
Stačí když zabírá místo a něco váží, aby mělo smysl jít "nalehko".
Opotřebení zbraní je herní nesmysl. Pokud zbraň udržuješ, je opotřebení zanedbatelné. Rozhodně se ti zbraň nerozpadne pod rukama během 14ti dní. -
na to opotrebovanie zbraní by sa mohli vykašlať, to bolo niečo čo ma v pôvodnom stalkerovi neskutočne štvalo, je to jeden z prvkov kde sa zase hra snaží tváriť "reálnejšie ako realita". Stačilo by raz za čas zbraň očistiť aby sa nezasekávala, nič viac.
-
No, dyť já jsem měl na mysli kolikrát dohromady jakoukoliv hru ze série úplně do konce.
-
Snad tam nenaplácají hromadu HI-END zbraní se všemi možnými udělátky, které, tada aspoň pro mě, nemají co dělat v uzavřené Zóně, což jsem taky dost kritizoval u módů, stejně tak i přelidněnost. Zóna STALKERa tak ztrácí atmosféru a je to spíše jen trapná anabáze na dosavadní trend viz CoD, B atd.... Speciální zbraně by měl hráč nacházet za předpokladu velkého riskování, zdlouhavého prohledávání. Munice by měla být též nedostatkovým zbožím stejně tak opotřebení zbraní. Toto vše bylo spojeno s původním STALKERem ještě před jeho vydání, stejně tak nutnost obstarávat si jídlo, spánek, čištění a údržba zbraní atd
-
ne, SoCh jsem vždy dotáhl do konce, ale jen se 4 různými konci ze 7 možných. CS jsem doposud nikdy nedohrál.
-
Zdar, neví někdo název knih, či knižní série?
Díky -
Jo tak, jsem myslel až dokonce. To jsem taky začal hodněkrát ale nedohrál z nějakého důvodu.